HTC Touch Cruise - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 41 42 43 44 last
Nieuw TopicReg. datum: 29 februari 2008
Ik ga binnenkort voor een aantal weken naar de VS.
Grote kans dat de HTC Touch Cruise daar een stuk goedkoper is dan hier in NL.
Nu is mijn vraag; is een HTC TC uit de VS (unlocked off course) buikbaar in NL? Is het bijvoorbeeld mogelijk om er een nederlandstalige Windows Mobile op te zetten?
Heb al even lopen zoeken op GoT maar kon helaas nergens een antwoord op deze vraag vinden.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Dus of die daar goedkoper zal zijn?
Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)
De Amerikanen die de TC willen hebben, laten 'm massaal importeren uit Duitsland of Engeland. Daar betalen ze tussen de ¤ 700,- en de ¤ 1000,- voor het telefoontje.quote:bob-nwk schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:28:
Beste allemaal,
Ik ga binnenkort voor een aantal weken naar de VS.
Grote kans dat de HTC Touch Cruise daar een stuk goedkoper is dan hier in NL.
Nu is mijn vraag; is een HTC TC uit de VS (unlocked off course) buikbaar in NL? Is het bijvoorbeeld mogelijk om er een nederlandstalige Windows Mobile op te zetten?
Heb al even lopen zoeken op GoT maar kon helaas nergens een antwoord op deze vraag vinden.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Ik zou 'm dus maar uit Nederland halen als ik jou was
Hard reset did the trick, waarschijnlijk had ik iets geinstalleerd wat niet lekker werkte op de cruise!quote:XTREEMRaGE schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:25:
[...]
Alles nagelopen wat je hebt voorgesteld, maar het wil niet werken. De checkbox is idd aangevink, hoger/lager zetten wil ook niet werken. En in TT kan ik niet echt iets vinden wat op jouw oplossing lijkt.... ffs
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Ik doe het inderdaad precies op de manier die je beschrijft, maar helaas blijft het kaartje er bijna elke keer uit vliegen. Er zit dus echt iets mechanisch niet helemaal lekker blijkbaar. Terug naar de winkel dan maar... Bedankt voor de reacties in elk geval!quote:Thanatoss schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:47:
Duw je het kaartje wel ver genoeg naar binnen? Het is niet zo dat het kaartje 'ineens' hoort te klemmen. Je duwt hem er zo ver mogelijk in tot je een zacht klikje hoort, wanneer je dan los laat komt hij een halve millimeter naar buiten maar blijft wel zitten.
Eruit halen werkt hetzelfde: je duwt hem weer verder naar binnen, klik en het kaartje komt er uit zichzelf ver genoeg uit om hem gemakkelijk en zonder gepulk eruit te halen.
BTO 15W25+ WSXGA+ (res. 1680 x 1050), Nvidia 8600M GT 512 Mb Intel® Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4 Mb (FSB-800MHz) 2Gb DDR2-800MHz + Intel® 1GB Turbo Memory, S-ATA : 160GB 7200 rpm
Verder is het verschil alleen de taal.
Reg. datum: 11 februari 2000
Ik heb de topicstarter van het Touch Cruise topic er al eerder op gewezen dat acbPowerMeter niet goed werkt. Dat programma gebruikt voorbeeldcode van Microsoft waar een duidelijke fout in staat. Ik heb dat op het XDA Developers forum ook al gemeld:quote:WFvN schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:20:
[...]
Ik heb geen idee. Wel weet ik dat die 4,5e+09 niet waar KAN zijn. We spreken dan namelijk over 4,5 MA oftewel 4,5 miljoen ampèreDa's toch wel errug veel als je het mij vraagt
Volgens mij zou je Cruise dan in een fractie van een seconde leeg zijn, je accu opblazen en je Cruise finaal verfikt door de hoge temperatuur van de hoge stroom
Ik heb eerst Tomtom gehad en ook dat programma geinstalleerd. De stromen waren toen vrij hoog na gebruik van tomtom: 250 à 300 mA. Na een harde reset en verwijderen van Tomtom is het powerprobleem verdwenen (ik gebruik nu Garmin Mobile XT; heeft nog meer mogelijkheden ook dan Tomtom) maar doe dat 'acb'-powermetertje inderdaad bruut vreemd met z'n waarden.
Ik heb zelf een andere tool gebouwd om batterijverbruik te meten: zie de PowerGuard website.quote:About the type issue: acdPowerMeter (obviously) uses the Windows API to retrieve battery information. It receives the information through a structure that contains signed integers. It seems as if acbPowerSoft managed to introduce a typing error by using unsigned integers instead of signed integers. The effect is that for negative values (e.g. when current is drawn from the battery), acbPowerMeter shows extremely large values. I discovered what is the most likely reason for this mistake: Microsoft shows an example on their website on how to retrieve battery status information. Their example (http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa457088.aspx) shows the error clearly: the C# class use unsigned integers, whereas the native structure contains signed integers as you can see here (http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms940385.aspx). So I guess acbPocketSoft copied some code without checking the result
Alleen hard blazen in dat ding heeft nog enig effect. Maar ja, dat is niet echt verstaanbaar voor de andere kant
fulgore wijzigde dit bericht 21-04-2008 23:14 (33%)
Hallootjes Xbox360 GamerTag 'QuarterCask'
Mijn luidsprekertje aan de voorkant is defect ...
Kan alleen nog zonder handen bellen....
Erg vervelend ...
Maar zit als het goed is gewoon in de garantie ....
Reg. datum: 16 augustus 2001
quote:Artafact schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:48:
Jep de hardware is gewoonweg k*t.
Mijn luidsprekertje aan de voorkant is defect ...
Kan alleen nog zonder handen bellen....
Erg vervelend ...
Maar zit als het goed is gewoon in de garantie ....
Heb het idee dat de TC toch best snel kapot gaat, mijne was na anderhalve week ook al kapot. (ook microfoon). Duurde 6 weken de reparatie, gehele moederbord is vervangen.quote:fulgore schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:11:
Nou, lekker dan, mijn microfoontje is ook defect. Nog amper gebruikt, en volgende week ga ik een maand op vakantie
Alleen hard blazen in dat ding heeft nog enig effect. Maar ja, dat is niet echt verstaanbaar voor de andere kant
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Reg. datum: 16 augustus 2001

http://www.cootek.com/ Toevallig iemand die deze al eens geprobeerd heeft?
Xanion wijzigde dit bericht 22-04-2008 15:17 (17%)
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Reg. datum: 20 juni 2005
1 maand heb ik erover gedaan.quote:Xanion schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:40:
[...]
[...]
Heb het idee dat de TC toch best snel kapot gaat, mijne was na anderhalve week ook al kapot. (ook microfoon). Duurde 6 weken de reparatie, gehele moederbord is vervangen.
Ligt nu bij de reparatiedienst. Ik vermoed het moederbord.
Klacht: Kon niet meer synchroniseren. USB stuk.
Kwaliteit van dit toestel is zwaar beneden de maat. Ik denk er zelf sterk over om hem
weg te doen.
Reg. datum: 07 januari 2004
Ik heb dit geprobeerd via de mobiele youtube site icm het programma streaming media wat standaard op mijn cruise zat, en coreplayer (v1.2.2 dus met youtube support). Beide dus zonder succes bij gebruik van wifi connectie. Heeft iemand hier ervaring mee?
Misschien is het handig om je serienummer of iets dergelijks erbij te zetten, misschien dat het gewoon 1 serie is waar een productiefout in zit ofzo? Of is dat niet mogelijk?
Reg. datum: 23 maart 2008
Ik wil graag muziek luisteren en msnen, internet en een beetje films kijken erop (8gb kaartje ga ik kopen).
Is dit wel verstandig?
En als hij gestolen word kan je dan met rodblock zien waar hij precies is? (als hij aanstaat)
www.stoeprand.nl
Mijn TC heeft ook problemen. WIFI schakelt zichzelf regelmatig uit (en soms schakelt het zelfs direct uit zodra ik het aanzet), FM ontvanger werkt niet meer en bluetooth schakelt zichzelf soms automatisch aan.quote:Damocles.NL schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:35:
Ik vind het bijzoner vreemd dat er opeens allemaal mensen een stukke mic hebben en andere problemen tegenkomen terwijl dit in het begin toch bijna niet het geval was als ik alle delen goed kan herinneren.
Misschien is het handig om je serienummer of iets dergelijks erbij te zetten, misschien dat het gewoon 1 serie is waar een productiefout in zit ofzo? Of is dat niet mogelijk?
Hard reset gedaan, geen verschil.
Heb het typenummer: P/N: 99HDZ024
Ga hem denk ik ook maar terugsturen, ben alleen bang voor (weer) een slechte serviceactie van GSMWeb, aangezien ik tot heden nog niet echt positief over hun ben...
Oost west, 127.0.0.1 best!
Reg. datum: 23 maart 2008
www.stoeprand.nl
Reg. datum: 26 mei 2003
S/N:HT803GE05480
P/N:99HDZ024-00 A
sander85 wijzigde dit bericht 22-04-2008 19:34 (22%)
Reden: Part-number en Serial-number toegevoegd.
Ik wil VOIP aan de praat krijgen. Ik heb de 2 cab files geinstalleerd en heb nu SetupVOIP in programma's staan. Op me todayscherm staat nu: "Bellen via internet: geen service"
Ik heb alle gegevens juist ingevoerd, ik wil alleen bellen via WIFI of anders via de USB kabel aan me laptop om het te testen. Geen beschikbaar wifi netwerk hier dus dat lukt niet. Kan het niet via de i-net verbinding op me laptop die ik deel via ActiveSync?
En hoe configureer ik het zodat het via wifi kan? Ik zie alleen via 3G staan in settings.
Reg. datum: 06 november 2005
En zo ja in hoe verre werkt dit op de HTC Touch Cruise, is het haalbaar om straks (niet al te lange termijn) gewoon VOIP bereikbaar te zijn?
Noxa wijzigde dit bericht 22-04-2008 22:07 (40%)
Als je veel MSN gebruikt is de HTC TYTN II wellicht beter voor je. Het onscreen toetsenbord is goed te doen voor kleine stukken tekst, maar ik moet er niet aan denken om er een avond op te MSN'en. De TYTN II heeft een uitschuifbaar qwerty toetsenbord.quote:Dw1-nl schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:12:
Ik heb vandaag het geld bij elkaar en wil hem morgen gaan bestellen. Is het eigenlijk wel wat?
Ik wil graag muziek luisteren en msnen, internet en een beetje films kijken erop (8gb kaartje ga ik kopen).
Is dit wel verstandig?
En als hij gestolen word kan je dan met rodblock zien waar hij precies is? (als hij aanstaat)
www.digitalracing.nl
Reg. datum: 22 april 2008
1. Mijn vraag is deze: mijn eigen wifiverbinding vraagt voortdurend om de netwerksleutel terwijl ik dat niet heb met verbindingen van vrienden die ik soms gebruik. Raadsel
2. Ook onbegrijpelijk is de melding die ik krijg als de htc start: kan de nieuwe map niet openen etc
3. Tenslotte: ik heb al 2 maal de helpdesk van orange gebeld, maar ik krijg gprs niet aan de praat, ondanks de volgende aanwijzingen
Ga naar start
Druk op instellingen (settings)
Druk op tabblad verbindingen (connections)
Druk op het icoontje verbindingen (connections)
Druk op nieuwe modem verbinding toevoegen. ( Add new modem connection)( nu opent een scherm waar je gegevens in kan voeren) ( nu opent een scherm waar je gegevens in kan voeren)
Bij naam voor verbinding vul je in Orange Internet (name for the connection) ( geeft hij aan dat die naam al bestaat zet dan een 1 achter de naam)
Bij selecteer modem kies je voor mobiele verbinding GPRS (cellular line gprs)
Druk op volgende (next)
Vul het woord internet in bij toegangspunt. (acces point name)
Druk op volgende (next)( nu krijg je een scherm te zien waar gebruikersnaam etc ingevuld moet worden . (dit moet je overslaan)
Druk op voltooien ( finish)
Klant kan via Internet Explorer het internet op
Tenslotte: dank voor dit forum, ik ben een enorme nitwit op dit gebied, maar heb onlangs mijn eerste tweakjes gemaakt, erg trots. Maar wel erg veel pagina's om doorheen te scrollen
Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.