quote:
Niels_theun schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:33:
[...]
Ik heb net voor de gein ook eens ACBPowermeter erop gezet en wat blijkt, precies hetzelfde probleem. Mijn batterij gaat ook extreem snel leeg en heb ook een verbruik van 4,5E+09 mA. Aan de lader heb ik rond de 250 mA als ik de lader er dan weer uit naar de 4,5E+09 mA. Heel erg raar.
Iemand een oplossing?
Ik had zelf ook veel problemen met ACBPowermeter. Vooral de waarden klopte nooit tenzij de telefoon verbonden was met USB of een oplader.
Ik gebruik nu het tooltje Batterystatus welke deze waarden wel altijd goed weergeeft + nog een aantal zeer handige functies.
Mijn batterij was in het begin ook altijd erg snel leeg, dit werd beter nadat ik mezelf aanleerde om het scherm uit te zetten via de knop op de bovenkant als ik de telefoon niet gebruikte. Als je tel dan een tijdje met het scherm uit heeft gestaan en je zet hem weer aan dan zou je ook een verbruik moeten zien van 1-5mA. Als dit veel hoger is dan draait er nog een applicatie die veel stroom verbruikt.
Overigens doe ik nu ook niet langer dan 1,5 dag met een lading maar dat is natuurlijk zeer afhankelijk van het gebruik. Ik luister ongeveer 5~ uur streaming radio via Wifi bel 1~ uur, sync mijn outlook via activesync, gmail en soms nog wat tomtom, beelinegps en internet. Voor al dit gebruik verwacht ik ook niet meer dan dat. Voor mij een super apparaatje met zeer veel functionaliteit.
Team-RiNo wijzigde dit bericht 18-04-2008 14:45 (14%)