Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Cruise - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 maart 2008

Op mijn zoektoch naar de ideale agenda ben ik weer een leuke tegen gekomen die ik jullie niet kan laten ontgaan. Hij is speciaal ontworpen voor gebruik met de vinger en ziet er ook nog best gelikt uit.

De kalender gaat door het leven als ThumbApps en ik zou zeggen; Probeer hem eens uit!
Hij komt net om de hoek kijken en is daarom ook nog maar toe aan versie -.5x

Main Features:
- month view with tasks, appointments, and appointments during several days
- week of year
- add/delete/view appointments and tasks
- add recurring and allday appointments
- set reminder time/date for an appointment
- multiple language support through unicode language files
- date/time formats automatically taken from device's locale settings
- use own or original WM taskbar
- customizable colors and background images
- and some more ...

Some notes on usage:
In calendar view you can navigate through the years by swiping your finger from bottom to top or vice versa.
To navigate through the months, swipe your finger from left to right or vice versa.
In day view you can navigate between previous and next days with gestures (left/right).

Helaas heb ik hem nog niet zo ver kunnen krijgen dat hij mijn windows mobile agenda vervangt als je er linksonder op klinkt.

http://www.thumbapps.com/pages/home/downloads.php?lang=DE
[ Daar is ook de NL Language Pack te vinden voor de agenda ]

quote:
MediJack schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:04:
Even een simpel vraagje tussen alle hi-tech hectiek door.

Ik ben ondertussen aardig thuis ni het gebruik van mijn Cruise. Echter ben ik benieuwd of er een mogelijkheid is om wanneer TomTom draait dit even naar "de achtergrond" te verplaatsen zodat ik de andere functies kan gebruiken. Ik kan alleen maar terug naar het bureaublad door Tomtom af te sluiten, en dat wil ik niet altijd.
Zo vergat ik zojuist om mijn scherm te roteren en had ik per abuis TomTom al opgestart. Kon ik dus de zaak weer afsluiten en vervolgens het scherm roteren om alsnog TomTom te starten.

(Ok, ik kan mezelf ook door schade en schande trainen het voortaan goed te doen... Ik weet het. Maar het lijkt me dat dit makkelijk moet kunnen.)

Edit: Bedankt @ hieronder. Zo simpel, en ik was er niet eens opgekomen
Ik heb op mijn huidige SPV M500 een hardware button (van de camera) toegewezen aan de alt-tab functie. Ik kan niet meer zonder :)

www.digitalracing.nl

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
oltk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 01:09:
Af en toe is de batterij van mijn touch in een oogwenk leeg. 6 uur na het opladen soms. Ik had de levensduur van de batterij al verlengd door de meldingen uit te zetten (en die dus 's nachts niet meer de pda urenlang aanzetten).

Dat het soms mis gaat wijt ik nu aan de interne GPS. Ik merkte dat de batterij iedere keer leegliep na gebruik van tomtom.

Mijn vragen aan uallen:
- hoe kan ik monitoren welke items allemaal aanstaan? Het GPS lampje flitst niet, toch vermoed ik dat ie wel aan blijft. Het zou fijn zijn een overzicht te hebben van de status van alle energieslupers,
- hoe schakel ik de GPS module handmatig uit? Dat gaat blijkbaar (als mijn vermoeden klopt) niet automatisch met het uitzetten van tomtom
DIt is een algemeen bekend feit. Elke keer als ik TomTom gebruikt heb, doe ik ook een soft reset.
Hier kan je meer lezen over dit probleem. :)

Reg. datum: 19 september 2003

Probeer de Axis ip cam op de cruise te kijken, mijn upload is toereikend. Heb hsdpa verbinding, maar krijg geen bewegend beeld in axis hoofdscherm.
Normaal wordt er een drivertje automatisch geinstalleerd, als iemand naar mijn ip gaat.

Waarom doet een cruise dat niet, en kan ik op de cruise nog iets instellen dat ie aangeeft om wat te installeren. Krijg nu geen enkele melding. Axis hoofdscherm verschijnt wel. Maar cruise vergeet dus wat te installen om beeld te krijgen.

...en er stralend uitzien

Wat ik van mijn Axis-cam weet, is dat deze een ActiveX-component nodig heeft. Hoewel ik (nog) niet in het bezit ben van de TC, kan ik me voorstellen dat mobile browsers niet zo blij zijn met ActiveX.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Feestje? Wij wel! (en niet duur)

Reg. datum: 19 september 2003

Staat een stukkie software op de Axis site tbv WM5, gaat idd dus nog niet werken icm 6 helaas.

Reg. datum: 02 januari 2006

Eerder was al gemeld dat er een nieuwe versie is uitgekomen van PCMKeyboard, maar zag nu ook dat Chris.nl weer netjes een NL versie er van gemaakt heeft! _/-\o_

Hierbij dus z'n post met het juiste linkje erin:
quote:
Chris.nl schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:55:
PCMKeyboard 0.14 is uit.
Zonder tijdslimiet te gebruiken :)

Ik zal vanavond (laat) deze post aanpassen met de NL versie :)

- edit -

Hier is ie dan.

Ik ben net mijn originele HTC Beschermhoesje kwijtgeraakt. :'(

Ik baal hier echt enorm van :'(

Bij deze de vraag of er iemand hier is die de Touch Cruise met een ander hoesje en/of screenprotector gebruikt en zijn/haar originele meegeleverde hoesje aan mij kwijt wil tegen een gepaste vergoeding...

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen! PM me of e-mail naar j.g.s.v.uden @ gmail.com

Alvast ENORM bedankt!!!!
Reg. datum: 12 februari 2003

Ik ben tevreden over de cruise alleen valt bluetooth constant weg. Met mn oude nokia op de parrot had ik nooit problemen en hier kan ik pairen, bellen maar iedere paar minuten valt het signaal weg.

Ik heb al vanalles geprobeerd en wil ook maar eens een nieuwe ROM erop zetten alleen wil ik eerst een backup van mn huidige rom. Op XDA kan ik er niks over vinden dat ook werkt met de cruise. Heeft iemand de manier van de HTC Magician geprobeerd om te backuppen? Die heb ik alleen nog niet geprobeerd, jammergenoeg werkt de XDAtools niet. Voor de HTC Magician methode moet ik alleen de SD kaart volledig formatteren, dat is jammer natuurlijk...

Reg. datum: 16 augustus 2001

Microsoft heeft officieel Wm6.1 aangekondig, zie: http://www.microsoft.com/...08/apr08/04-01WM61PR.mspx
Alleen jammer dat de Touch Cruise niet in het rijtje staat van bestaande apparaten die de update moeten krijgen, dus ben benieuwd.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Los Alcoholicos

quote:
swiebie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:22:
Ik ben tevreden over de cruise alleen valt bluetooth constant weg. Met mn oude nokia op de parrot had ik nooit problemen en hier kan ik pairen, bellen maar iedere paar minuten valt het signaal weg.
Je bent de enige niet, zie :

oltk in "HTC Touch Cruise - Deel 3"

DigiK-oz wijzigde dit bericht 01-04-2008 21:29 (35%)

Distributed computing :Take control of your BOINC clients. Turbocharge EON

Reg. datum: 15 maart 2008

Gisteravond de Engelse versie van PCMKeyboard er op gezet.
Omdat er nu een Nederlandse versie is,wil ik de Engelse weer verwijderen.
Hoe kan ik dat bewerkstelligen?

Reg. datum: 12 juni 2006

quote:
Xanion schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:28:
Microsoft heeft officieel Wm6.1 aangekondig, zie: http://www.microsoft.com/...08/apr08/04-01WM61PR.mspx
Alleen jammer dat de Touch Cruise niet in het rijtje staat van bestaande apparaten die de update moeten krijgen, dus ben benieuwd.
Tjah HTC komt vast wel met de update en anders hebben we altijd XDA nog :P

BlaBlaBla

quote:
Johannusvanudos schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:06:
Ik ben net mijn originele HTC Beschermhoesje kwijtgeraakt. :'(

Ik baal hier echt enorm van :'(

Bij deze de vraag of er iemand hier is die de Touch Cruise met een ander hoesje en/of screenprotector gebruikt en zijn/haar originele meegeleverde hoesje aan mij kwijt wil tegen een gepaste vergoeding...

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen! PM me of e-mail naar j.g.s.v.uden @ gmail.com

Alvast ENORM bedankt!!!!
Ik wil mijn originele hoesje wel kwijt, gebruik hem toch niet.
zal je toevoegen op msn.

Specs :) *** Ik ben nooit te beroerd om mensen de verkeerde kant op te sturen ;) ***

Reg. datum: 06 december 2000

xda-developers.com is vandaag erg slecht te bereiken, ik krijg nu zelfs '500 - Internal Server Error'. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

Waar is je puntmuts?

2nd Lieutenant

ik denk te druk om die romdump.....

Http://www.pimpatist.nl C2D E6750 | XFX 8800 GTX | 4096 MB DDR | X-Fi Fatal1ty | Canon EOS 350D | 18-55mm | 75-300mm|

quote:
swiebie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:22:

Ik heb al vanalles geprobeerd en wil ook maar eens een nieuwe ROM erop zetten alleen wil ik eerst een backup van mn huidige rom. Op XDA kan ik er niks over vinden dat ook werkt met de cruise. Heeft iemand de manier van de HTC Magician geprobeerd om te backuppen? Die heb ik alleen nog niet geprobeerd, jammergenoeg werkt de XDAtools niet. Voor de HTC Magician methode moet ik alleen de SD kaart volledig formatteren, dat is jammer natuurlijk...
Hier hetzelfde probleem. Is een bekend probleem bij HTC en ze zouden bezig zijn met een fix, maar ja..hoelang moeten we daar op wachten....
Reg. datum: 15 maart 2008

Met m'n Mr Handsfree Blue Perfection nergens last van.

Foto foto..
Reg. datum: 15 oktober 2001

quote:
Denk dat de release van 6.1 voor de Cruise samenvalt met de aanpassingen die de videoweergave sneller moeten maken (helaas niet de drivers)..

quote:
Zou "Touch by HTC" niet de hele Touch serie van HTC betekenen?
Zou raar zijn als het wel wordt aangeboden voor de HTC Mogul, Touch en TyTN2, maar niet voor de TC.

Reg. datum: 02 april 2008

Hallo mensen,

Heb me net even aangemeld op deze super nuttige topic, want ik sta op het punt om de TC tekopen. Ik heb daarvoor nog ff een vraag:

Zijn er ook gelockte TC`s te krijgen? Ik kan namelijk een kopen maar hij zegt dat deze gelockt is. Dus ben ff benieuwd hoe dit in elkaar zit, want ik dacht namelijk dat er geen gelockte waren!

Reg. datum: 06 maart 2008

quote:
B. Lamein schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:42:
Hallo mensen,

Heb me net even aangemeld op deze super nuttige topic, want ik sta op het punt om de TC tekopen. Ik heb daarvoor nog ff een vraag:

Zijn er ook gelockte TC`s te krijgen? Ik kan namelijk een kopen maar hij zegt dat deze gelockt is. Dus ben ff benieuwd hoe dit in elkaar zit, want ik dacht namelijk dat er geen gelockte waren!
Echt gelocked zoals de iPhone denk ik niet zenne, wel gekoppeld aan een abonnement en dat vooral in Nederland. In België heb ik ze tot hiertoe nog niet aan een provider gekoppeld gezien.

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
B. Lamein schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:42:
Hallo mensen,

Ik heb nog niet de van de "gelockte" TC's gehoord. Omdat providers 'm nog niet hun 'eigen' gemaakt hebben (dus er zijn nog geen MDA's, Vodafone of Orange Touch Cruises), zijn deze allemaal van HTC en zover ik weet zonder simlock.
Kun je niet vragen of 'ie je simkaar accepteerd voordat je de TC koopt? Het lijkt mij iig sterk dat er een simlock opzit namelijk...

Reg. datum: 02 april 2008

quote:
brrrt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:54:
[...]

Ik heb nog niet de van de "gelockte" TC's gehoord. Omdat providers 'm nog niet hun 'eigen' gemaakt hebben (dus er zijn nog geen MDA's, Vodafone of Orange Touch Cruises), zijn deze allemaal van HTC en zover ik weet zonder simlock.
Kun je niet vragen of 'ie je simkaar accepteerd voordat je de TC koopt? Het lijkt mij iig sterk dat er een simlock opzit namelijk...
Ja dat idee had ik dus dat die er niet waren dus ik zo eerst vragen of mijn sim er ff in mag. Het zou misschien kunnen zijn dat het gaat om een TC uit het buitenland! Dat zou ik toch moeten kunnen zien aan de taal van Windows mobile of kan ik dat ook nog ergens anders aan zien (behalve de doos misschien).

Reg. datum: 22 maart 2004

quote:
Dennis_000 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:
Helaas, helaas het ziet er naar uit dat mijn telefoonspeaker het heeft begeven.
Ik hoor niemand tijdens een gesprek, ze horen mij wel.
Via de luidsprekerfunctie heb ik wel geluid.
Toch jammer al na een maand kapot, hopelijk is ie snel gerepareerd.
Na wat geklooi met de telefoon heeft de speaker het nog ff gedaan, maar nu echt niks meer, kraakt ook behoorlijk dus zal wel los contact zijn ofzo.
Toch jammer dat ik hem weer ff kwijt zal zijn, misschien kunnen ze ook gelijk het stof uit mijn scherm krijgen, zou mooi zijn.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: