quote:
Goofah schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:35:
[...]
Heb hetzelfde probleem als FuZZy04. Echter werkt het bij mij wel als ik via wireless LAN probeer te updaten. Via HSDPA/UMTS wil het niet lukken. Ik heb Vodafone Live! als toeganspunt staan. Misschien ligt het dus toch aan de provider zoals Tutti-frutti is vermeld had?!
Ik denk dat het komt omdat je WAP verbinding maakt via de WAP proxy. Ik heb zelf Vodafone en zonder de proxy werkt het prima. Probeer het maar eens met de proxy uit:
menu > instrumenten > instellingen > verbinding > toegangspunten > Vodafone live! > opties > bewerken >opties > geavanceerde instellingen
Ga naar het veld Proxyserveradres en zet daar eens een 0 i.p.v. 192.168.251.150 en
zet bij Proxypoortnummer ook eens een 0 i.p.v. 8799.
Dan toestel even uit en weer aan, menu > downloaden > opties > lijst vernieuwen.
Voor de meeste toepassingen heb je helemaal geen WAP proxyserver meer nodig (sterker nog, het stoort vaker zoals bij Downloaden), alleen nog maar voor Vodafone Live sites en diensten. Maar als je die toch niet gebruikt zou ik gewoon lekker zonder doen.
quote:
Sick Nick schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:48:
Ik installeer alles gewoon op het telefoongeheugen, dat is toch groot genoeg voor alle programma's. Enige wat op de geheugenkaart staat zijn mp3's, filmpjes en de kaarten van nokia maps en garmin.
Heb ook het gevoel dat het interne geheugen sneller loopt dan m'n geheugenkaart (4GB sandisk).
Precies! Zolang er 10 MB vrij blijft is er niets aan de hand. Ik installeer ook alleen nog maar content zoals foto's, filmpjes, liedjes, kaartmateriaal, e.d. op de geheugenkaart.
robertwebbe wijzigde dit bericht 31-03-2008 14:24 (32%)