Gathering of Tweakers

Quicksearch
Novell!

quote:
KarlMarX schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:37:
Ik denk dat mijn accu dan gewoon niet goed is. Want ik had het gisteravond helemaal vol geladen. Vanacht standby gelaten, maar geen toepassing of BT of Wifi actief en vanochtend was ie zelfs helemaal uit gegaan zo leeg was ie... Ik heb het toestel pas een week, dus ik denk dat de accu dan kapot is?
Heb je al met de energy profiler gekeken? Vanochtend had ik ook zeker alles afgesloten maar toch gebruikte hij nog 1Watt. Na een reboot was dat nog maar 0.24 Watt (met backlight aan). Er was dus een proces blijven hangen.

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 31-03-2008 12:01 (3%)

Vestax VCI-100 te koop voor een leuk bedrag!

zijn er eigenlijk toevallig al zwaardere after-market accu's te verkrijgen? weet dat het zo met veel andere telefoons wel is? Misschien ook met deze?

Volgens mij is de accu niet erg zwak, maar de gsm gewoon een groot-verbruiker?

grz

Reg. datum: 21 januari 2004

ff een vraagje tussendoor..

installeren jullie de appjes en de themes op de tel geheugen zelf of op de geheugenkaart..ik deed het zelf altijd op de geheugenkaart maar nu lees ik dat het veel beter is om op de tel geheugen zelf te installeren

Reg. datum: 08 januari 2003

quote:
FuZZy04 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:33:
Zal ik gelijk verder gaan met mijn vraag!
[...]
Iemand die mij kan helpen met de "Download!"-map werkende te krijgen? :)
quote:
Tutti-frutti schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:21:
[...]
De lijst leegmaken, en weer opnieuw proberen ? Mocht je het trouwens steeds proberen met je 3G/GPRS netwerk, pak dan anders een wlan ergens in de buurt, misschien wordt het geblokkeerd door je provider.
Heb hetzelfde probleem als FuZZy04. Echter werkt het bij mij wel als ik via wireless LAN probeer te updaten. Via HSDPA/UMTS wil het niet lukken. Ik heb Vodafone Live! als toeganspunt staan. Misschien ligt het dus toch aan de provider zoals Tutti-frutti is vermeld had?!

Novell!

quote:
GenC schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:16:
ff een vraagje tussendoor..

installeren jullie de appjes en de themes op de tel geheugen zelf of op de geheugenkaart..ik deed het zelf altijd op de geheugenkaart maar nu lees ik dat het veel beter is om op de tel geheugen zelf te installeren
Ik installeer in principe alles op de geheugenkaart. Sommige applicaties draaien echter liever van telefoongeheugen. Ook applicaties die ik wil kunnen blijven draaien als de kaart eruit is, zet ik op het telefoongeheugen.

Ik installeer alles gewoon op het telefoongeheugen, dat is toch groot genoeg voor alle programma's. Enige wat op de geheugenkaart staat zijn mp3's, filmpjes en de kaarten van nokia maps en garmin.

Heb ook het gevoel dat het interne geheugen sneller loopt dan m'n geheugenkaart (4GB sandisk).

Acer Travelmate 6292 | Asus Eee PC 900 White | Alfa 146 Ti
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82

quote:
Goofah schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:35:
[...]
Heb hetzelfde probleem als FuZZy04. Echter werkt het bij mij wel als ik via wireless LAN probeer te updaten. Via HSDPA/UMTS wil het niet lukken. Ik heb Vodafone Live! als toeganspunt staan. Misschien ligt het dus toch aan de provider zoals Tutti-frutti is vermeld had?!
Ik denk dat het komt omdat je WAP verbinding maakt via de WAP proxy. Ik heb zelf Vodafone en zonder de proxy werkt het prima. Probeer het maar eens met de proxy uit:

menu > instrumenten > instellingen > verbinding > toegangspunten > Vodafone live! > opties > bewerken >opties > geavanceerde instellingen

Ga naar het veld Proxyserveradres en zet daar eens een 0 i.p.v. 192.168.251.150 en
zet bij Proxypoortnummer ook eens een 0 i.p.v. 8799.

Dan toestel even uit en weer aan, menu > downloaden > opties > lijst vernieuwen.

Voor de meeste toepassingen heb je helemaal geen WAP proxyserver meer nodig (sterker nog, het stoort vaker zoals bij Downloaden), alleen nog maar voor Vodafone Live sites en diensten. Maar als je die toch niet gebruikt zou ik gewoon lekker zonder doen.
quote:
Sick Nick schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:48:
Ik installeer alles gewoon op het telefoongeheugen, dat is toch groot genoeg voor alle programma's. Enige wat op de geheugenkaart staat zijn mp3's, filmpjes en de kaarten van nokia maps en garmin.

Heb ook het gevoel dat het interne geheugen sneller loopt dan m'n geheugenkaart (4GB sandisk).
Precies! Zolang er 10 MB vrij blijft is er niets aan de hand. Ik installeer ook alleen nog maar content zoals foto's, filmpjes, liedjes, kaartmateriaal, e.d. op de geheugenkaart.

robertwebbe wijzigde dit bericht 31-03-2008 14:24 (32%)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Ik heb sinds kort iets vreemds:

elke keer als ik gebeld wordt (maakt niet uit met welke beltoon) hoor ik door het oproepsignaal stemmen .... net of er tegen me gepraat wordt.

Meer mensen hier last van (gehad)?

heb je soms aanstaan dat de naam van de beller wordt uitgesproken?
quote:
SiemBrouwer schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:44:
Ik heb sinds kort iets vreemds:

elke keer als ik gebeld wordt (maakt niet uit met welke beltoon) hoor ik door het oproepsignaal stemmen .... net of er tegen me gepraat wordt.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Novell!

quote:
SiemBrouwer schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:44:
[...]
Last? Het is een feature! :P
Profielen -> jouw profiel -> Aanpassen -> "Naam beller uitspr." --> uit.

offtopic:
@amsterdammertje:
Het zou fijn zijn als je, net als iedereen op GoT, je bericht onder de quote plaatst. Dat leest fijner.

lol, idd, stond aan :P Maar weer uit, want word er niet vrolijk van ;)

Novell!

HA! Ik heb gevonden waarom die verrekte Energy Profiler toch bleef crashen! Het lag aan de Theme die ik ingeschakeld had.

Nu kan ik zien dat ie tijdens echte stand-by (dus met de klok in beeld) slechts 0,14 Watt gebruikt! Vet :)

Nou moet ik alleen weer op zoek naar een leuke en stabiele theme... Of die PiZero eens vragen.

Reg. datum: 21 februari 2006

Is er een manier om alle smsjes in 1 keer te wissen i.p.v 1 voor 1???

Prettig gestoord 8)
Reg. datum: 29 november 2004

Ik krijg gewoonweg een programma niet gesigned. :(
Via de oude manier lukt niet en via de nieuwe manier van prog uploaden @ site, open signed beta, ook niet. Dan zeurt hij dat de UID van de .sis file niet in die test-range zit. Hoe verander ik die UID naar de testrange zodat ik hem wél kan signen?

C2D E4300 1.8GHz @ 2.43GHz - 2x 1024MB Kingston PC5300 C5 - GigaByte GA-965G-DS3 - Antec Smartpower 2.0 500Watt - Seagate Barracuda 7200.10 320GB - LaCie F.A. Porsche 320GB Extern - LG L194WT 19" WideScreen

opties->markeren->alle markeren

daarna verwijderen.... klaaaaar
quote:
ErikE12 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:15:
Is er een manier om alle smsjes in 1 keer te wissen i.p.v 1 voor 1???

Heb met PC Suite een backup gemaakt van me tel en kaartgeheugen.
Als ik me tel een Reset *#7780# geef en me Geheugenkaart formateer
daarna de backup terug zet, is dan alles als voorheen :?

quote:
Albert020 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:11:
Heb met PC Suite een backup gemaakt van me tel en kaartgeheugen.
Als ik me tel een Reset *#7780# geef en me Geheugenkaart formateer
daarna de backup terug zet, is dan alles als voorheen :?
Je kan ook de firmware opnieuw installeren. Als het goed is staat alles dan ook weer in fabrieksinstellingen.

Daarnaast is er een post gedaan op blog.nseries.be met enkele codes om je toestel te resetten. Misschien heb je daar ook nog wel iets aan.

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

quote:
F-O-C-U-Z schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:14:
[...]

Je kan ook de firmware opnieuw installeren. Als het goed is staat alles dan ook weer in fabrieksinstellingen.

Daarnaast is er een post gedaan op blog.nseries.be met enkele codes om je toestel te resetten. Misschien heb je daar ook nog wel iets aan.
Sorry, ik bedoelde code *#7370# en de geheugenkaart formateer
Net wat ik al zei, heb via PC Suite een Backup van Tel en Kaartgeheugen gemaakt
Als ik dan me backup terug zet, is dan alles weer als voorheen :?

Albert020 wijzigde dit bericht 31-03-2008 20:25 (17%)

hallo

ik heb nu garmin op mijn n82 geinstalleerd.
en ik maak dus geen gebruik van nokia maps omdat ik die slech vond want hij schokte nog wat veel.
maar hoe kan ik nokia maps helemaal van de telefoon verwijderen. en stel ik wil hem later toch nog terug hoe zou dat dan moeten ?

Reg. datum: 21 januari 2004

lifeblog en nokia maps hoe verwijder ik die dingen..ik gebruik ze namelijk niet..

Nokia Maps kan je niet verwijderen. De kaarten kan je via de kaartloader verwijderen.
Lifeblog zal ik niet weten

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

quote:
Albert020 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:19:
[...]

Sorry, ik bedoelde code *#7370# en de geheugenkaart formateer
Net wat ik al zei, heb via PC Suite een Backup van Tel en Kaartgeheugen gemaakt
Als ik dan me backup terug zet, is dan alles weer als voorheen :?
N82 heeft data preservation dus het beste wat je kan doen is met de code toestel resetten en back up terug zetten dan is ie weer zoals voor de reset.

Nokia N82 met SanDisk micro SD-HC Card 8GB, Blackberry 8310

Echt raar.

De eerste week kon ik gewoon YouTube filmpjes bekijken op m'n N82.
De laatste tijd niet meer. Iemand enig idee waar dit aan ligt?

K'heb nu EmTube geinstalleerd en dat werkt ook goed.
Maar bij "VideoCentrum" zijn namelijk nog meer mogelijkheden om filmpjes ala youtube te bekijken, maar die werken allemaal niet... Eerst dus wel, nu niet meer... hoe kan dit??

Heeft 't misschien te maken met 't formateren van de standaard 2 Gig. geheugen kaart van Nokia?
(Die heb ik namelijk na de eerste week geformatteerd naar FAT32, omdat 'ie nog wel eens vast liep...)

Ik kan gewoon Youtube kijken via de browser en dan start ie Realplayer op. Ik heb nog 0,0 externe tools geinstaleerd.
Dus alles helemaal standaard lijkt het wel te kunnen. Misschien moet je een harde reset doen ofzo?
Hoi, 'k ga deze week mijn N82 vergaren en heb als leek wat beginnersvragen over Sygic (heb gespeurd op GoT maar nog geen duidelijk antwoord gevonden):

- Werkt het gebruik vsn Sygic in basis alleen met gps of is er ook internet-connectie nodig?
- Waar vindt ik de App en de kaarten? op Sygic.com kan er gedownload worden maar is dat wel een volledige versie?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws