Reg. datum: 14 januari 2008
weet niet hoor maar bij mij staat er toch echt ©TeleAtlas rechts onderaan op me kaartquote:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 66 67 68 69 last
[Nieuw Topic]weet niet hoor maar bij mij staat er toch echt ©TeleAtlas rechts onderaan op me kaartquote:elpino.rv schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:19:
[...]
Nokia heeft Navteq en TomTom heeft TeleAtlas. Ze zijn elkaars grootste concurrenten nu!!
Dat klopt ook want TeleAtlas is nog niet van TomTom en dat kan nog wel even duren. Zijn op dit moment allerlei mededingingszaken bezig en als dat allemaal positief wordt afgerond kan de overname doorgaan.quote:Pafi1990 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 01:37:
[...]
weet niet hoor maar bij mij staat er toch echt ©TeleAtlas rechts onderaan op me kaart
Ik heb ook een SonyEricsson bluetooth headset (DS980) en eigenlijk dezelfde problemen als jij hebt. Het probleem dat de muziek blijft hangen komt niet alleen bij Nokia voor trouwens (een kennis van me heeft een Touch Cruise icm deze headset), ik weet echter niet waaraan het ligt. Overigens wordt het nummer van de beller bij mij wel weergegeven, maar niet de naam (heb je dus nog niets aanquote:bjornhaarman schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:37:
Ik heb een aantal pagina's terug er ook al iets over gezegd maar hier voor de volledigheid mijn bevindingen en vragen over de N82 icm de bluetooth headset van Sony, de hbh ds970:
Het werkt op zich allemaal redelijk goed. Het geluid is zuiver en goed, ook werken de knopjes allemaal perfect. Dus nummers vooruit/achteruit, volumeregeling, telefoon opnemen dat werkt allemaal prima.
Maar dan, de negatieve puntjes. Bij het afspelen blijft het geluid plus minus om de 2 minuten ff hangen. Ik praat dan over een halve seconde ofzo, zeg maar een kleine lag. Het speelt daarna gewoon weer verder. Ook worden de nummers van de mp3/beller niet weergegeven op het schermpje van de ds970. Het enigste wat op het scherm is te zien is de batterij duur.
Zijn er meer mensen met deze problemen? En is dit op de een of andere manier te verhelpen?
DeepShadow wijzigde dit bericht 29-03-2008 13:56 (7%)
Ja.quote:roekoe07 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:49:
Heeft er hier iemand ervaringen met de n82+tomtom icm parrot 3400?
Werkt tomtom dan wel goed? En komen die fijneuitgesproken richtingaanwijzingen dan via de autoluidsprekers?
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Mag ik je vragen naar je productcode en je softwareversie?quote:EagleTitan schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:07:
[...]
Mijn N82 kwam met GPScam voorgeïnstalleerd, daarmee kan je ook geotaggen. Zou kunnen dat dat alleen zo is bij N82's uit Hong Kong.
robertwebbe wijzigde dit bericht 29-03-2008 19:11 (4%)
quote:robertwebbe schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:41:
[...]
Mag ik je vragen naar je productcode en je softwareversie?
Productcode was 0558380 en is nu 0551513. Softwareversie is 11.0.117.quote:
Als het goed is staat GPScam op je memory stick. Verder staat er ook nog PanoMan, scanlife, animated SMS en Talking Dictionairy. Deze kan je allemaal meenemen naar een andere regio firmware, behalve de laatste twee.quote:EagleTitan schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:38:
[...]
[...]
Productcode was 0558380 en is nu 0551513. Softwareversie is 11.0.117.
'Not getting what you want is sometimes a wonderful stroke of luck.'
Xander, zeer bedankt voor deze tip, hier was ik al een tijdje naar op zoek. Alleen wel jammer dat Location Tagger nog in de beta zit, er zitten nog wat kleine mankementjes in. Ik hoop dat die zijn opgelost als dit in de standaard N82 firmware zit.quote:Xander84 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:00:
[...]
Geo taggen kan nu al met de n82, deze optie wordt inderdaad standaard in de volgende firmware update.
nieuwe versie van pc suite downloaden van nokia site, dan kun je wel updaten. De software die bij de telefoon zit herkent de N82 niet!quote:GenC schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:24:
v10.0.046
24-10-07
dat is mijn firmware versie ..ik heb hem geprobeerd up to daten..maar NSU zegt dat ie mijn telefoon niet herkend ?
ow en de 3 punten in de standby screen zijn die niet in te stellen ? (zoeken , agenda en wlan scan)
BastiaanN wijzigde dit bericht 30-03-2008 15:17 (5%)
Always be a little kinder than necessary.
Amd64 3200+, Asrock 939Dual-Sata2, 1 GB Ram, Sapphire X800GTO2 (@ X850: 16 pijplijntjes open), Hitachi Deskstar T250K 160GB, Win XP pro, Ubuntu 6.10
Kijk is hier: http://www.studentmobiel....1/2/t-mobile-relax-1-jaarquote:vogelaarke135 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:17:
Hallo allemaal,
Na lang doorzagen heb ik besloten om n82 (of N95b 8gb, maar deze is een stuk duurder) aan te schaffen. Aangezien ik student ben wil ik zo min mogelijk uitgeven aan een abbo. Daarnaast vind ik het belangrijk dat er geen meuk van bijv. T-Mobile of Vodafone op staat, omdat dit vaak ook betekent dat de telefoon moeilijk te updaten is (mijn huidige W800i van T-mobile is zo'n voorbeeld).
Natuurlijk heb ik al verschillende aanbieders bekeken, maar ben er nog niet uit. Internet op mijn mobiel hoeft van mij niet (doe dat wel via de WiFi). Is er iemand die misschien een specifieke aanbieding weet? Liefst een abbo van onder de 30/maand en een lage aanschafprijs van de N82 op zich (0 - 50 euro). Helaas heb ik dit nog niet kunnen vinden, ook niet via sites als bijv. bellen.com of nieuwemobiel.nl.
PS. ik weet dat dit een eigen-research-vraag is ("Google it.."), maar omdat aanbiedingen vaak erg tijdelijk zijn stel ik deze vraag. Alvast hartelijk dank.
Dan ga ik nu weer verder Googlen.
Eric
Je kan hem ook een tijdje inhouden. Je kan dan de naam bellen waarna hij gaat bellen.quote:KarlMarX schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:50:
Ik heb in de handleiding geen handleiding voor de meegeleverde headset gevonden.
Kan iemand vertellen wat de knopjes doen?
Geluid harder/zachter tijdens bellen of muziek luisteren heb ik wel gevonden (boven en onder knopjes zijkant). Maar voor het middelste knopje heb ik nog gene functie kunnen vinden.
De knopjes op de voorkant werkten alleen tijden bellen, grote is ophangen en kleinere is mic dempen.
Ik had gehoopt dat ik ook de muziekspeler ermee kon pauzeren o.i.d. Ook voicedail activeren met de headet is me nog niet gelukt.
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
Finepix S9500 - Metz 36C2 - Sto-Fen Omnibounce - Sandisk CF 2GB - Hyperdrive HD80
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
Vestax VCI-100 te koop voor een leuk bedrag!
Vestax VCI-100 te koop voor een leuk bedrag!
Hier ook ongeveer 2-3 dagen hoor, maar heb dan wel altijd BT aan staan. Maar opzich vind ik het niet zo erg, want opladen is ook binnen een paar uurtjes weer gebeurt..quote:KarlMarX schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:37:
De accu tijd is toch eigenlijk wel heel erg slecht.
Het gaat nauwelijks twee dagen mee, en dan heb ik niks gedaan, niet gebeld, BT en Wifi uit, en niet mee gespeeld of iets. Alleen standby gestaan....
Dat vind ik toch wel tegenvallen van Nokia. Ik dacht dat dit soort belachelijk korte standby tijden specifiek Windows Mobile devices problemen waren...
DeepShadow wijzigde dit bericht 31-03-2008 09:43 (7%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 66 67 68 69 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus