Om dan even een bijdrage te leveren. Net cleaninstall gedaan van de nieuwe firmware. Bij het updaten van de NSU kreeg ik bij de Nederlandse installer een error (wilde rapport naar
M$ dat bedrijf heet Microsoft of MS 
versturen). Dit probeerde ik op een recente winxp pro configuratie. Een paar posts werd aangeraden de engelse te gebruiken. Dit werkte wel! Bij het opstarten zorgde dit wel voor een schrikreactie heb namelijk ooit de productcode gewijzigd en kreeg Engelse taal op de display. Dit kon ik gelukkig in de instellingen wijzingen naar Nederlands. Mijn toestel draagt dus productcode EURO-2.
Even snel kunnen testen of de ASR echt gevoeliger is. Dit is het geval! Dacht overigens dat Nokia maps 2.0 in deze update zat. Dit was echter niet het geval.
Tevreden updater tot nu toe.
toevoeging:
Ngage demo is verplaatst naar het basis menu en heet nu gewoon spelletjes het start hetzelfde echter. Bij toepassingen staat er nu online delen. (in het menu toepassingen is er nog meer verandert kan even niet precies benoemen want er zijn iig minder icoontjes. Nu ik wat langer kijk lijken er meer icoontjes te zijn verplaatst niet zozeer belangrijk, maar wel opvallend. GPS nog niet kunnen testen komt snel!
Een moderator wijzigde dit bericht 09-04-2008 00:43 (25%)