Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
pven schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:38:
[...]

Dat is standaard toch al zo? :?

Als ik mijn BT headset op heb en gebeld wordt of een SMS ontvang, dan hoor ik dat alleen via de headset.
Nopes, gisteravond getest, maar ik hoor het gewoon via de speakers én de oordopjes. Kan geen instelling vinden waarmee je dat kan aanpassen.

Canon 30D + Grip | 17-55/2.8 IS USM | 70-200/2.8L IS USM | Speedlite 580 EX | MBP 15,4 2.2 4GB

Wilde m'n n82 updaten via de software updater, krijg ik de volgende melding: Het model wordt momenteel niet ondersteund.

Wat is dit nou voor iets doms?

Graag gedaan!

quote:
Goofah schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:36:
[...]

Lijkt mij echter een probleem met je geheugenkaartje. Zelf had ik ook problemen met het geheugenkaartje die geleverd was bij de N82. Geheugenkaartje teruggestuurd en nu heb ik een nieuwe. Daarna nooit meer problemen gehad. Mijn kaartje wou trouwens ook niet formatteren op de pc. Misschien kun je een ander kaartje proberen (lenen?)
kan het nog wel proberen ja. Maar mijn kaartje is wel volledig functioneel op de computer. Denk eerder dat het dus mn N82 is. Maar hoe meer zekerheid, hoe beter :)

Tutti-frutti wijzigde dit bericht 07-04-2008 13:22 (3%)

quote:
Maxxieh schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:22:
Wilde m'n n82 updaten via de software updater, krijg ik de volgende melding: Het model wordt momenteel niet ondersteund.

Je moet even de laatste Software downloaden voor de N82
Gewoon van via www.nokia.nl

quote:
Albert020 schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:48:
[...]

Je moet even de laatste Software downloaden voor de N82
Gewoon van via www.nokia.nl
Ik zie daar dus ook geen N82 meer tussenstaan bij de software etc.

Nokia.com -> Europe -> Europe -> Get support and software

Vrij makkelijk te vinden toch.

nadroJ wijzigde dit bericht 07-04-2008 15:08 (22%)

Canon 30D + Grip | 17-55/2.8 IS USM | 70-200/2.8L IS USM | Speedlite 580 EX | MBP 15,4 2.2 4GB

quote:
Maxxieh schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:02:
[...]

Ik zie daar dus ook geen N82 meer tussenstaan bij de software etc.
Je moest de laaste versie van PC Suite downloaden daar zit de updater standaard in.......

PC Suite: DOWNLOAD

nadroJ en Albert020... laten we een beetje vriendelijk blijven...

Deze jongen heeft volgens mij al de PC Suite gedownload, anders had hij de software updater denk ik niet geinstalleerd...

De melding kan ook komen doordat Nokia de Update even niet beschikbaar heeft of omdat Maxxie even geen internet verbinding had.

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

quote:
Maxxieh schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:22:

Waar heb je je Nokia gekocht? Heb je er de NL taal op? Mogelijk dat de verkeerde versie van de updater wordt gebruikt, maar daarvoor is het belangrijk te weten waar het toestel vandaan komt en of het wel EURO2 is.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Reg. datum: 02 februari 2008

Ik heb Live Messenger geinstalleerd op mn N82, werkt opzich prima, alleen als ik een bericht aan het typen ben en de ander zegt wat tegen mij, verdwijnt het woord wat ik aan het typen ben... Erg irritant, omdat het typen toch al niet zo snel gaat... Weet iemand hier een oplossing voor?

quote:
GbLeeuw schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:05:
Ik heb Live Messenger geinstalleerd op mn N82, werkt opzich prima, alleen als ik een bericht aan het typen ben en de ander zegt wat tegen mij, verdwijnt het woord wat ik aan het typen ben... Erg irritant, omdat het typen toch al niet zo snel gaat... Weet iemand hier een oplossing voor?
Hier is de oplossing,

Ik gebruikte ook WLM maar deze werkte bij mij ook niet echt helemaal naar behoren.
Heb toen gekozen voor FRING dit werkt het zelfde als WLM maar dan kun je er ook
mee: Skype®, MSN® Messenger, Google Talk™, ICQ, SIP, Twitter, Yahoo!™ and AIM®*
Werkt echt perfect, kijk maar even hier: FRING MESSENGER

Ik kreeg net een tip binnen van een lezer van mijn weblog en ook via enkele feeds dat mogelijk eind deze week de nieuwe firmware beschikbaar komt. Goed in de gaten houden dus omdat we dan eindelijk youtube filmpjes kunnen kijken zonder een youtube player!

Novell!

quote:
F-O-C-U-Z schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:25:
[...] omdat we dan eindelijk youtube filmpjes kunnen kijken zonder een youtube player!
Bedoel je 'echte' youtube filmpjes (dus flash)? Bij mij spelen de youtubes gewoon via Real Media. Er zijn alleen wel eens filmpjes "not available on mobile".

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 07-04-2008 22:36 (4%)

Vestax VCI-100 te koop voor een leuk bedrag!

Thanks jongens! Had eerst via de nseries pc suite een update gedaan, maar toen kreeg ik de bovengenoemde melding.. Ik kon de n82 ook niet meer terugvinden op de Nederlandse nokia site,erg vreemd. Hij draait nu gewoon weer lekker! Heb hem btw gewoon bij een Nederlandse webwinkel gekocht,geen import.

quote:
sjaakduhuuhl schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:36:
[...]
Bedoel je 'echte' youtube filmpjes (dus flash)? Bij mij spelen de youtubes gewoon via Real Media. Er zijn alleen wel eens filmpjes "not available on mobile".
Jeps dat bedoel ik. Je kan direct vanuit de browser afspelen...

is er al iets meer bekend over wanneer de 'Black' edition in de winkels te vinden is?

binnen enkele weken is wat ik gelezen heb. Kortom, zal over een weekje of 2 ofzo wel te vinden moeten zijn.

Ik vraag me af of die dan voor hetzelfde bedrag te koop is of dat die weer duurder zou zijn :S
http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/04/nokia-ctia-2008-27.jpg
http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/04/nokia-ctia-2008-28.jpg
http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/04/nokia-ctia-2008-29.jpg

De mijne staat al in backorder..

Ik ben met mijn N82 ergens tegenaan gestoten, zat nog in mijn broekzak, met als gevolg dat het display een kleurrijke barst vertoont en verder geen beeld geeft. Nu vermoed ik dat dit niet onder de garantie valt, en ben ik van plan dit bij de zogenaamde 'unlockboer' te laten repareren wat een stuk goedkoper kan uitvallen. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde winkel in de buurt van Nijmegen of eentje waarbij je de telefoon kunt opsturen?

quote:
nadroJ schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:40:
[...]

Nopes, gisteravond getest, maar ik hoor het gewoon via de speakers én de oordopjes. Kan geen instelling vinden waarmee je dat kan aanpassen.
En als je het toestel op stil zet? Bij mijn andere toestellen (SE, HTC e.d.) komt het geluid dan alleen via de headset door.

de nieuw ffirmware is er!!

quote:
Ga het als ik thuis kom gelijk installeren :*)

quote:
Heb hem net geinstalleerd

Nokia N82 met SanDisk micro SD-HC Card 8GB, Blackberry 8310

ik krijg hem niet geinstaleerd:(

Bij mij lijkt hij ook te hangen...

Ik draai met Vista en kreeg 'n foutmelding. Iets over een Nokia Service Layer Driver...

Kutzooi, ik krijg 'm niet meer aan...

Nokia Software Updater draait nog en er staat: Estimated time left: 15 minutes.
Tel. staat uit en hij doet niets... FUCK

Wat moet ik doen??

RealRico wijzigde dit bericht 08-04-2008 13:22 (35%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws