Leeftijd:25
Opleiding(en): Toegepaste Informatica, Hogeschool, 3j.
Certificaten: nog geen (op termijn ga ik voor Java Certificatie)
huidige situatie:
Werkervaring: stage van 3 mnd & 1 jaar bij eerste werkgever
Werkgever: ... in de medische sector
Huidige functie: Application Developer
Laptop: nee
Vakantiegeld: ja
Vakantiedagen: 20
13/14e maand of winstuitkering: 13de maand + winstuitkering (dmv opties)
GSM: nee
Leaseauto: nee (woon op 2,5km)
Werkweek: 38u
Pensioenregeling: nee (in bespreking)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: maandelijks 100 EUR netto onkostenvergoeding, maaltijdcheques, openbaar vervoer volledig terug, certificatie
Land: Belgie
Maand salaris(bruto): 2700
ter informatie ook vorige werkgever:
Werkervaring: stage van 3 mnd
Werkgever: ... in de sociale sector
functie: IT Trainee
Laptop: ja
Vakantiegeld: ja
Vakantiedagen: ? (was meer dan wettelijke 20 dagen iig)
13/14e maand of winstuitkering: 13de maand, geen winstuitkering
GSM: nee
Leaseauto: nee (was ook in de buurt)
Werkweek: 40u (gecompenseerd dmv extra verlofdagen)
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, tsskomst openbaar vervoer, tsskomst hypothecaire lening, thuiswerken mogelijk, ...
Land: Belgie
Maand salaris(bruto): 1900
Normaal ging ik daar net promoveren naar Application Developer met loonsverhoging tot (als ik het mij goed herinner) 2100. 1900 is hier voor starters het gemiddelde. Maar ik ben het dus op een ander gaan zoeken. Voornaamste reden om op alternatieven in te gaan was een tekort aan opleiding. Consultancy bedrijven in grootsteden hier gaven ongeveer zelfde als vorige werkgever maar dan met firmawagen (zou er nog aan mankeren gezien ik dan 40km moest afleggen).
Minder sociale zekerheid wel nu. Hospitalisatieverzekering heb ik nu prive (=goedkoop). Als er geen pensioensparen zou komen hier (is in bespreking) dan ga ik ook dat prive moeten nemen (=minder goedkoop). Eerste loonsverhoging bij huidige firma dit jaar ontvangen, dus loon ligt eigenlijk iets hoger dan wat ik hier neerzet, dit is het loon als ik tekende in september vorig jaar.
cappelleh wijzigde dit bericht 07-04-2008 14:26 (0%)
Reden: oeps ik ben maar 25 :D