Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
<Denial> [s]Moonkin[/s]
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
4fun schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:07:
[...]

SP point of view, BM hunters >>> mages :P

Gisteren Za gedaan en 3 tot 4 min te laat voor de beer :(
Dit is de eerste keer dat we er echt voor gingen, dus er valt nog wel het eea te verbeteren.
2 dode op Dragonhawk op 40 %, scheelt weer 1 min aan dps ofzo en wat doden op trash ed.
Verder moet iedereen zich max buffen en pots op cooldown houden, dan gaat het zeker lukken.
Als ik de inschrijvingen zo bekijk voor MH vanavond, mogen we vanavond weer.

Oh ja we zijn voor de zoveelste keer op zoek naar healers :(
Speelt Eeb bij jullie als healer of Boomkin eigenlijk?

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Eeb speelt helemaal niets in PVE :P (die ene keer dat ie mee gaat is ie doomkin)
Daarom zoeken we nog healers

4fun wijzigde dit bericht 28-02-2008 15:22 (25%)

GoT BooBs?
Reg. datum: 10 december 2003

Hoeveel hunters nemen jullie mee dan? Wij hoogstens 1 per raid, als er uberhaupt al 1 is :P Je kan wel zeggen dat een Mage zonder een S-priest moet kunnen, maar dat geld voor die Hunter even goed, het is gewoon net welke class er door zijn eigen skill het meeste benefit uit haalt door er meer dmg. mee te gaan doen zonder onnodig in risico te komen met z'n threat.

Hunters hebben wel het voordeel dat ze FD kunnen doen (ALS ze het doen lol, for some reason staan hunters bij ons gok ik zo wel nummer 1 op overaggro na langere dps time), dus tegenover een mage wat meer aggro control. Een mage heeft echter als het goed is niet echt aggro control problems. Ik zou denk ik vaker toch een hunter in een shadow priest groep zetten, bij ons is het echter traditie dat de hunter in de MT groep komt for unknown reasons en gaan de mages instantly huilen als ze 1 boss fight zonder s-priest moeten doen :P

We raiden echter lekker vaak met 3 shadow priests dus 3 groepen die voorzien zijn van een mana batterij is altijd lekker.

Ayanas <Denial> (Female Human Warrior :: 10 / 5 / 46, Protection)

Druid 70 - Aggramar
Reg. datum: 26 juli 2006

quote:
MantaMania schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:17:
ja bm hunters hebben echt mana nodig, als je dan een leuke mana regen erop gooit van een pala en een shadow priest erbij gaan ze echt hard ;)
Als je dan toch bezig bent, kun je misschien ook overwegen een elemental shammy in de groep te gooien. De 2 dps totems en de mana spring totem erbij geven nog een leuke extra boost.

May you live in interesting times!

GoT BooBs?

quote:
4fun schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:22:
Eeb speelt helemaal niets in PVE :P (die ene keer dat ie mee gaat is ie doomkin)
Daarom zoeken we nog healers
Wanneer is Sterf eigenlijk de pijp uit gegaan en wat is er gebeurt met de mensen die erin zaten?

Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:31:
[...]

Wanneer is Sterf eigenlijk de pijp uit gegaan en wat is er gebeurt met de mensen die erin zaten?
TiC heeft een aantal ingelijfd, paar zijn naar Instance51 gegaan en ik dacht dat de rest in : <At least we took farm> zit

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

<Denial> [s]Moonkin[/s]
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:31:
[...]

GebeurD!!!!!!!

*voelt incoming guildkick :((((

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:08:
Vorige week waren we 30 seconden te laat voor een beer in ZA : ((
Welke route nemen jullie?
Ik heb het idee dat wij toch zo'n 5-10 minuten te kort komen, zonder wipes etc.
Rennen jullie langs alle dragonhawk trash en gebruiken jullie dan een ankh of clearen jullie de boel?

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:28:
Hoeveel hunters nemen jullie mee dan? Wij hoogstens 1 per raid, als er uberhaupt al 1 is :P Je kan wel zeggen dat een Mage zonder een S-priest moet kunnen, maar dat geld voor die Hunter even goed, het is gewoon net welke class er door zijn eigen skill het meeste benefit uit haalt door er meer dmg. mee te gaan doen zonder onnodig in risico te komen met z'n threat.

Hunters hebben wel het voordeel dat ze FD kunnen doen (ALS ze het doen lol, for some reason staan hunters bij ons gok ik zo wel nummer 1 op overaggro na langere dps time), dus tegenover een mage wat meer aggro control. Een mage heeft echter als het goed is niet echt aggro control problems. Ik zou denk ik vaker toch een hunter in een shadow priest groep zetten, bij ons is het echter traditie dat de hunter in de MT groep komt for unknown reasons en gaan de mages instantly huilen als ze 1 boss fight zonder s-priest moeten doen :P

We raiden echter lekker vaak met 3 shadow priests dus 3 groepen die voorzien zijn van een mana batterij is altijd lekker.
Klinkt als geen ervaring met goede hunters. Wij hebben er vaak 3 mee (SSC/TK) en ze staan vaak in de top van de dmg meters. Agro krijgen ze alleen als ze hun best doen om het te krijgen (op trash voor fun) Een hunter die agro krijgt kent zijn class niet en zal dus ook geen goede dps doen. Bovendien is het altijd beschikbaar hebben van een MD echt een zegen, zeker als de hunters weten wanneer het te gebruiken.

Reg. datum: 10 november 2006

quote:
SMulTiE schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:34:
[...]

GebeurD!!!!!!!

*voelt incoming guildkick :((((
Mja, om een of andere reden kunnen mensen het verbeteren van taalfouten moeilijk verdragen...
Ik krijg ook elke keer verwensingen naar mijn hoofd als ik mensen verbeterd, of op een forum (in dit topic ook onderandere) worden mijn posts weggemod.
Achja, dan laat ik mensen 'werd' maar met dt schrijven enzo.... :X

GoT BooBs?

Valt mee Smul, terechte opmerking. :P Ik merk dat ik de laatste tijd aan het verlappen ben met mijn d's en mijn t's, slechte gewoonte.

Anyways, dat je nog steeds crap zit met healers bij jullie vind ik wel vaag dan. Wij zitten ook niet al te breed maar we komen wel net rond, afgezien daarvan is het voor ons voornamelijk een Shaman probleem, mag hopen dat het bij jullie met Shaman wel goed zit :P

Maar goed, ik denk dat we beide wel kunnen erkennen dat NL'ers recruiten echt een crime kan zijn van tijd tot tijd. Alle echt goeie NL'ers zitten in pro guilds met hardcore progress, can't blame 'em.

Wel pro guild naam btw, At least we took farm :P

quote:
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:44:
[...]

Yup en waarom zou je niet overhealing als je de mana toch hebt :P
Een van onze paladins heeft raidbuffed 15k mana ofzo en spammed gewoon de hele fight FoL en soms HoL en werkt prima voor hem : )

Ik merk ook in onze guild dat veel mensen alleen om hun eigen DPS denken ipv de totale raid DPS.
We zijn nu een retribution paladin aant testen in hyal/bt en gaan mischien nog een warrior die Blood frenzy specced.

/edit
Gisteravond een flinke discussie in onze guild over welke class Shadowpriest meer nodig hebben...mages of hunters, beide classes doen alsof Spriest totaal in hun dienst staan -_-

[...]

Haha ja onze destruction warlocks vragen ook om Spriest maar die hebben nog de mogelijkheid om te lifetappen(ja dat kost DPS ik weet het) en hunters/mages hebben dat niet.
mages en healers. Waarom dat is makkelijk.
mages oom = 0 regen mogelijkheden/dps mogelijkheden(wanneer alles op cooldown is)\
hunters hebben iig nog autoshot en pet dps.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

GoT BooBs?

quote:
Nivado schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:39:
[...]

Klinkt als geen ervaring met goede hunters. Wij hebben er vaak 3 mee (SSC/TK) en ze staan vaak in de top van de dmg meters. Agro krijgen ze alleen als ze hun best doen om het te krijgen (op trash voor fun) Een hunter die agro krijgt kent zijn class niet en zal dus ook geen goede dps doen. Bovendien is het altijd beschikbaar hebben van een MD echt een zegen, zeker als de hunters weten wanneer het te gebruiken.
Wacht maar tot je MH/BT gaat doen, hell no dat op de majority van de encounters nog een Hunter op 1 staat, zo wel moet je nieuwe rogue's gaan zoeken.

quote:
Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:42:
[...]

mages oom = 0 regen mogelijkheden/dps mogelijkheden(wanneer alles op cooldown is)\
mages kunnen wanden! :+

Reg. datum: 19 augustus 2001

quote:
Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:42:
[...]

wands :) niet echt dikke dps maar het is iets.

50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)

quote:
Rappel schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:44:
[...]

wands :) niet echt dikke dps maar het is iets.
euh, ja, maar als je ook niet oom kunnen gaan dan kan je dat beter laten gebeuren. En met wisdom op de boss hoeft een hunter ook neit oom te gaan.

We are Starstuff

quote:
Bokkie schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:48:
[...]
Inderdaad, hunters zijn voor de melee groep en de tankgroep :) evenals 1 lock
bij ons voornamelijk de mages/healers/locks

In die volgorde, ik pot en lifetap wel, als ik in de mt groep zit.

Hunters - aspect of the viper :P
Mages - Managem + evocation

waar het op neerkomt is dus de rest van de groep samenstelling, en op dat gebied trekken hunters dan 9 van de 10x aan het kortste eind
Dit was bij mij ook altijd zo maar hoe meer men ziet dat ik idd gewoon insane dps doe krijg ik idd steeds vaker een betere groepsindeling. Het is idd gewoon zo al zet ik viper aspect aan maar ga wel vol dps dan moet ik op lange bossfights gewoon 3 mana pots slikken en dat is niet leuk als het try's op een nieuwe boss zijn kan ik je wel zeggen. Dit is ook in mijn ogen het enigste euvel nog bij hunters omdat we te vaak in de verdomd groep worden gegooid hebben we seriuse probs met mana wij hebben immers geen mana stones of evoc of life tap.
quote:
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:53:
[...]
Voor learning curved fights zou ik echt geen mana pots burnen.
Mja mischien dat ik dat eens wat meer moet gaan doen. Echter als je vaak op zeg 5% wiped tja dan is er nog niet veel an te doen. Ik slik sowieso ook al wat minder relentless flasks want die krengen kosten gewoon 40g per pot ><.

William/Ax3 wijzigde dit bericht 28-02-2008 16:01 (16%)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |

In death will duty end....NOT!
Reg. datum: 08 september 2007

quote:
TroX schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:50:
Ik zei ook niet dat ik daardoor beter ben, dat was ook niet de discussie.
Ik sta vaak op bossfights redelijk vaak laag op de healing meters, omdat ik als ik moet single target healen een priest, paladin en druid niet kan bijhouden. Echter gaat het veel meer om skill, wanneer heal je, wat doe je precies, welke prioritetien geef je. Dit zijn vaak last second beslissingen.
Dat is wat je een goede healer maakt en niet het toppen van healing meters.
Amen O-)
quote:
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:28:
Laat elke single healer Spell surge nemen, en stop ze zo veel mogelijk in 1 groep als je niet de beschikking heb over 1 of meer S-priests. :)

Spell surge tikt voor niet zoveel, maar samen met je eigen mana regen in combat kan dat wel flink helpen. ;)

Oaky wijzigde dit bericht 28-02-2008 15:56 (30%)

[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]

quote:
Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:45:
[...]

euh, ja, maar als je ook niet oom kunnen gaan dan kan je dat beter laten gebeuren. En met wisdom op de boss hoeft een hunter ook neit oom te gaan.
zelfs met viper + BoW en een gewone steady/autoshot rotatie ben je ik relatief snel oom, maar kom.

edit:
BoM moest BoW zijn dus :)

Evil_Kroki wijzigde dit bericht 29-02-2008 10:28 (6%)

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:42:
[...]

Wacht maar tot je MH/BT gaat doen, hell no dat op de majority van de encounters nog een Hunter op 1 staat, zo wel moet je nieuwe rogue's gaan zoeken.
De nr1 Rogue staat er inderdaad meestal boven, echter kan je in SSC niet teveel melee mee hebben. We hebben dan ook meestal 1 APdps group met enha shamy +rogues en 1/2 hunters. De rest van de hunters met wat mages/locks bij een SP >:)

GoT BooBs?

quote:
William/Ax3 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:45:
[...]

Dit was bij mij ook altijd zo maar hoe meer men ziet dat ik idd gewoon insane dps doe krijg ik idd steeds vaker een betere groepsindeling. Het is idd gewoon zo al zet ik viper aspect aan maar ga wel vol dps dan moet ik op lange bossfights gewoon 3 mana pots slikken en dat is niet leuk als het try's op een nieuwe boss zijn kan ik je wel zeggen. Dit is ook in mijn ogen het enigste euvel nog bij hunters omdat we te vaak in de verdomd groep worden gegooid hebben we seriuse probs met mana wij hebben immers geen mana stones of evoc of life tap.
Voor learning curved fights zou ik echt geen mana pots burnen. Als het nou gaat om een DPS check (Stage 3 RoS) dan kun je idd niet zeggen: "Ik pak pas pots als we in de buurt komen van een kill" maar als het bijv. gaat om gevechten als illidari council waar je gewoon 8 minuten lang hetzelfde doet en het echt niet boeit of je veel of weinig DPS doet.... wachten tot je die bosses op farm hebt.

quote:
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:41:
Anyways, dat je nog steeds crap zit met healers bij jullie vind ik wel vaag dan. Wij zitten ook niet al te breed maar we komen wel net rond, afgezien daarvan is het voor ons voornamelijk een Shaman probleem, mag hopen dat het bij jullie met Shaman wel goed zit :P

Maar goed, ik denk dat we beide wel kunnen erkennen dat NL'ers recruiten echt een crime kan zijn van tijd tot tijd. Alle echt goeie NL'ers zitten in pro guilds met hardcore progress, can't blame 'em.

Wel pro guild naam btw, At least we took farm :P
We hebben 12 actieve healers die allemaal 3 tot 4 keer in de week moeten kunnen raiden.
Op het eeste gezicht ziet dat er dus goed uit, maar in de praktijk blijkt dat mensen dit niet redden door allerlei zaken.
Dan heb ik er liever een paar bij zodat je altijd kan raiden en evt wat achter de hand hebt.
Nu hebben we af en toe om 18:00 nog een inschrijving die de raid compleet maakt.

Maar wat je al aangaf een NL-only guild is lastig in stand te houden, omdat er geen actieve NL wow-ers op de server zitten of ze zitten al in een andere MH/BT guild.
GoT BooBs?

quote:
Nivado schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:50:
[...]

De nr1 Rogue staat er inderdaad meestal boven, echter kan je in SSC niet teveel melee mee hebben. We hebben dan ook meestal 1 APdps group met enha shamy +rogues en 1/2 hunters. De rest van de hunters met wat mages/locks bij een SP >:)
Klopt, zo was het bij ons traditioneel in SSC / TK ook, echter is dat best snel veranderd naar 2 Rogue, 1 Feral Druid, 1 Fury Warrior, 1 Enhancement shammy in MH / BT. Jammer dat onze Enhancement Shammy niet 100% attendancy haalt, maar goed als die er niet is stoppen we er een 3de Rogue bij. Tevens hadden we vroegah ook standaard een Elemental Shammy, maar die hebben we dus niet meer. Jammer want die wil ik samen met een Arms warrior er standaard bij hebben in me setup.

1 Fury War.
1 Arms War.
1 Elemental Sham.
1 Enhancement Sham.
Minstens 1 Feral Druid
Veel S-priests :D

Tot we eindelijk wat shaman terug krijgen zullen we het met 1 shammy of soms zelfs geen shammy moeten doen. :P

hier staat iets
Reg. datum: 19 augustus 2005

Ik heb gisteren ook wel gezien als je 1 goeie en 2 minder goeie healers mee neemt je aardig ver komt Kara. Ligt ook erg aan de rest van de groep en hoe veel klappen die kunnen hebben. We hadden niet zoveel deaths, en stond ik een kleine 800-900k onder die van de main pally healer. Ik heb me dan ook suf gehealed. Had zon 'mana 16 pots bij..hehe en we moesten nog wat bij gaan halen. Maar dat weet ik dan wel voor de volgende keer.

Ik main healde de OT maar hield ook zeker de rest in de gaten en dan is een LB, Rejuv Druid erg lekker in de raid + die healing buff. Ik ga het steeds leuker vinden. Je bent veel actiever bezig dan alleen maar een fireball of een SS shot macro spammen.

Straks ff bij Gruul kijken en kijken hoe het daar gaat.

Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon

quote:
Evil_Kroki schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:49:
[...]

zelfs met viper + BoM en een gewone steady/autoshot rotatie ben je ik relatief snel oom, maar kom.
mensen die bij ons snel oom zijn hebben vaak assist deze kunnen dus tijdelijk zichzelf even in een spriest groep gooien om zo mana erbij te krijgen naar mate je gear beter wordt heb je het ook steeds minder nodig.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: