Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 januari 2007

Over het algemeen staat bij ons de shammie healer dik bovenaan, zeker op trash. Let wel dat meestal de PoM van een priest niet meegeteld wordt.
Met hun chainheal zullen ze simpelweg sneller healen dan andere healers dit kunnen. Het belangrijkste is dat niemand door gebrek aan healing doodgaat. Belangrijker dan de hoeveelheid healing is het op tijd healen, alleen kan je dat helaas niet zo eenvoudig in de stats zien :-)
Met hoeveel healers doen jullie overigens SSC and TK? Om DPS te maximaliseren doe we TK op dit moment met 6 healers.

!Dolf is rechtvaardig!

*knip* doe normaal.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 28-02-2008 15:24 (70%)

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

quote:
MNumero schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:12:
[...]

Het oude bg systeem met ranks was onverantwoord. Het is ieder z’n eigen verantwoording om je tijd die je in warcraft steekt in de hand te houden, maar het oude systeem riep excessen in de hand.
Om een goede rating te halen moest je heel veel spelen, ik denk niet dat er Grand marshalls zijn die minder dan 70 uur per week speelden. Je moest ook in een goede premade zitten, anders was het niet mogelijk om echt hoog te komen.
Voorstanders van dit systeem zeggen vaak dat er toen tenminste skill nodig was om epics te verdienen. Er was skill nodig, maar het belangrijkste van heel het systeem was de hoeveelheid tijd die je erin stak. Ik ben ervan overtuigd dat er zat spelers waren met minimaal dezelfde skill maar die er simpelweg niet zoveel tijd in wilden steken.
Voor mij betekent de “nieuwe formule” dat ik ook op m’n alts wat leuke gear kan scoren zonder dat ik hiervoor eindeloos instances moet doen totdat eindelijk dat ene item dropt dat je wil hebben.
het oude systeem was misschien wel wat overdreven. Het arena systeem is best aardig. Maar je had ook wat meer gear sets kunnen implementeren in de oude BG's. Zodat je al vanaf stoneguard wat leuke gear kreeg(volledige set).
Dat je mooie pvp gear krijgt vind ik niet erg, maar ik vind het jammer dat de s1 == t4 s2==t5 s3==t6. Dat dus de looks erg overeen komen. Ik zou graag zien dat de sets verschillend qua uiterlijk zijn om zo te zien wie een pvp'er is of een pve' er.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Reg. datum: 16 maart 2002

quote:
Dayuum schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:52:
[...]

@Dayuum
Bedankt voor het aanbod :) maar ik zoek een guild op een pvp server
Dus als iemand nog een plekje over heeft voor een lowbie in een nederlandse guild op een pvp server laat het me weten :P
Wrath of Rommath@Agamaggan guild meldt zich, je bent van harte welkom.
Guild invite's moet nog plaats vinden, op dit moment alleen oud collega's en vrienden die in de guild zitten (5 members).
Guild wordt een World PvP, PvE raiding guild, met een mix van verschillende nationaliteiten maar voornamelijk / hopelijk Nederlanders. Als je van World raiding houdt moet je op Agamaggan komen, er worden regelmatig world raids gehouden. Trouwens het is wel de horde side!
Whisper Antubis vanavond in game, ben online rond 20:30 tot XX:XX (ja 2 weken niet kunnen spelen dus ik weet niet hoelang ik online ben) of stuur een mail.

qwaurck wijzigde dit bericht 28-02-2008 16:05 (5%)
Reden: typos zoveel mogelijk opgelost :)

Reg. datum: 28 december 2006

Beste mede Tweakers

Een Maatje van mij wil van Realm A naar Realm B migrate :)

Nu staat overall op de site van Blizzard dat je met credit card moet betalen, maar ja nu komt het ik heb dat niet en hij ook niet en ze ouders enz enz ook niet...

Is het niet mogelijk via de Automatic incasso het te doen ?
Of een Game card of iets ?

Ik heb de Costumer service gebeld van Blizzard maar daar werd ik echt niet wijzer van totdat ze in eens ophingen Oo

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

Reg. datum: 03 januari 2007

quote:
Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:35:
[...]

het oude systeem was misschien wel wat overdreven. Het arena systeem is best aardig. Maar je had ook wat meer gear sets kunnen implementeren in de oude BG's. Zodat je al vanaf stoneguard wat leuke gear kreeg(volledige set).
Dat je mooie pvp gear krijgt vind ik niet erg, maar ik vind het jammer dat de s1 == t4 s2==t5 s3==t6. Dat dus de looks erg overeen komen. Ik zou graag zien dat de sets verschillend qua uiterlijk zijn om zo te zien wie een pvp'er is of een pve' er.
Ja, aan de looks hadden ze wel iets meer kunnen doen. In de arena is het overigens wel handig als je kan zien wie van je tegenstanders weinig PVP gear heeft, weet je gelijk wie het focus target is. Als je nog niet dik in MH/BT zit laat je als PVE speler veel goede gear liggen als je geen PVP doet. Hardcore PVP’ers die klagen over PVE’ ers die PVP doen voor de easy epics moeten eigenlijk bij Blizz klagen dat de PVP gear te goed is 8)

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
MNumero schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:12:
[...]

Het oude bg systeem met ranks was onverantwoord. Het is ieder z’n eigen verantwoording om je tijd die je in warcraft steekt in de hand te houden, maar het oude systeem riep excessen in de hand.
Om een goede rating te halen moest je heel veel spelen, ik denk niet dat er Grand marshalls zijn die minder dan 70 uur per week speelden. Je moest ook in een goede premade zitten, anders was het niet mogelijk om echt hoog te komen.
Voorstanders van dit systeem zeggen vaak dat er toen tenminste skill nodig was om epics te verdienen. Er was skill nodig, maar het belangrijkste van heel het systeem was de hoeveelheid tijd die je erin stak. Ik ben ervan overtuigd dat er zat spelers waren met minimaal dezelfde skill maar die er simpelweg niet zoveel tijd in wilden steken.
Voor mij betekent de “nieuwe formule” dat ik ook op m’n alts wat leuke gear kan scoren zonder dat ik hiervoor eindeloos instances moet doen totdat eindelijk dat ene item dropt dat je wil hebben.
Helemaal mee eens, een maatje van mij is High Warlord geweest. In de laatste weken speelde hij >100 per week met als toppunt de laatste week >120 uur (dat is ca. 18 uur per dag ja). Als hij dat niet had gedaan had nr2 hem in gehaald, en had het nog langer geduurt eer hij op rank 14 zou komen. Dan lijkt het Arena systeem me een stuk beter aangezien je maar 10 potjes per week hoeft te spelen om je punten te halen en skill dus veel belangrijker is dan tijd.

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:42:
Volgens mij wel, ik heb toen ook een name change met automatische incasso gedaan, dus een paid transfer zou dan ook moeten kunnen ?

Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor

quote:
Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:42:
Beste mede Tweakers

Een Maatje van mij wil van Realm A naar Realm B migrate :)

Nu staat overall op de site van Blizzard dat je met credit card moet betalen, maar ja nu komt het ik heb dat niet en hij ook niet en ze ouders enz enz ook niet...

Of een Game card of iets ?

Ik heb de Costumer service gebeld van Blizzard maar daar werd ik echt niet wijzer van totdat ze in eens ophingen Oo
je kan met de automatische incasso betalen, ik had eerst een cc geleend, maar toen ik ging kijken kon je ook (alleen in nl) met automatische incasso betalen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Reg. datum: 24 maart 2004

quote:
Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:35:
[...]

BG wish list
-marks inleveren voor honor/xp/geld/arena points
-leukere daily BG quests
-lever van elke bg 3 marks in
-capture de mine/flag/gy nog een keer herhalen
-summon the ice lord voor een bergje goud

Arena wish list
-geen 10 minuten 2v2 wachtrij

PVE wish list
-lange solo quest chain met raid like rewards (goede epics)

Reg. datum: 10 november 2006

quote:
barfieldmv schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:11:
[...]

BG wish list
-marks inleveren voor honor/xp/geld/arena points
-leukere daily BG quests
-lever van elke bg 3 marks in
-capture de mine/flag/gy nog een keer herhalen
-summon the ice lord voor een bergje goud

Arena wish list
-geen 10 minuten 2v2 wachtrij

PVE wish list
-lange solo quest chain met raid like rewards (goede epics)
maak er een petitie van en ik teken hem :)

In death will duty end....NOT!
Reg. datum: 08 september 2007

quote:
Evil_Kroki schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:25:
[...]

maak er een petitie van en ik teken hem :)
Same here.. :Y

[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]

Reg. datum: 19 september 2005

quote:
tomvdburg schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:42:
even een oude discussie omhoog halen..

(sommige) pvp specced mensen ZUIGEN in PvE.

dmg report van heroic ramparts run

1 Borgmeister 1049039 Frost mage (had fire gear, was vergeten te respeccen. top gast. in PvE gear)
2 Dyabolis 496449 Spriest in full S1 gear
3 Keszo 481454 warlock in full S1 gear met SL/SL spec
4 Beestje 353851 prot paladin
5 Nezdali 38 healer

de mage wtfpwnde de andere als een malle.. wat een prutsers... "the mobs die too fast, so i dont use dots" zei de warlock.. zat ie Sbolts te spammen.. en incinerate 8)7
Je zou eigenlijk alleen bosses moeten tellen imo.
Spriest zuigt op trash
en warlock is alleen goed als hij SoC kan spammen on trash.

/edit
Wat had die warlock dan moeten spammen ipv Shadowbolt en incinerate ? immolate ofzo?

Little_captain wijzigde dit bericht 28-02-2008 14:40 (5%)

Game bak:E 8400 @3.6GHZ, XFX 8800GTX Core:658MHz Memory:2130Mhz, 2048 DDR II Corsair + 1024 Kingston DDR II @ Dual Channel 800Mhz 5-5-5-12 , Asus P5K Pro

Reg. datum: 27 oktober 2006

quote:
FireAge schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:53:
Ja healing meters zijn niet erg belangrijk.
Als ik er vol voor ga, dan win ik van iedereen ongeacht welke class.

Lifebloom healing > all.

Maar dan moet ik wel constant pots drinken, en mijn eigen innervate pakken.
Tevens kom ik dan met kramp in mijn vingers uit een 5-10 min gevecht.

Tegenwoordig laat ik de andere healers ook gewoon hun ding doen, en dat bevalt me veel beter.
We zullen zien hoe sunwell is wat dat betreft, want in BT/MH hoef je met T5 gear al niet eens meer echt je best te doen.
Zoals eerder werd gezegt, ook ik was toen ik voor het eerst Kara in ging iedereen aan het healen. Dat is een 5 man trekje denk ik. Later kom je er achter, dat dit je taak niet is.
Nu doe ik rustiger aan. Ik zorg er voor dat mijn target overeind blijft en ondersteun, indien nodig, andere healers. (Wij doen Kara met 2 healers en een holy pala)
Dat gaat prima. Vervelend is dat mijn Gheals zoalng duren, dat de pala het target vaak al bijna weer vol heeft als mijn Gheal land. :) Maar ach, dan is het weer het knustje om te herkennen, wanneer je moet afbreken.
\o/ Healingbot.

Alleen bij prince doe ik tijdens P1 bijna niets, behalve een renew op de pala houden voor zijn mana en was CoH op de raid. Dat is mijn taak ook. de andere healer en pala houden de tank up. Pas bij P2 ga ik echt los. Met de ondersteuning van de pala flash heals, gaat dat meestal prima. Bij P3 weer samen om iedereen up te houden, maar dat is het makkelijkste deel van de fight.

Punt is: Ik denk dat de meeste eerst moeten leren hoe the healen in een raid. (Hoewel ik mezelf nog steeds erg moet inhouden tijdens de 25 man raids) En dat de healingmeters niet belangrijk zijn.
Maar je, iedereen die voor het eerst naar Kara gaat wil natuurlijk laten zijn hoe goed hij is :D

On Lightbringer--> Rochette: NE lvl70 Holy Priest, Maralai: Dreanei Shadow Priest lvl70, Annabears: NE Warrior lvl 70, Vulcana: Gnome lvl70 mage, Anjali: NE lvl70 hunter

Pray Hard
Reg. datum: 11 november 2004

quote:
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:34:
[...]

Je zou eigenlijk alleen bosses moeten counten imo...
Spriest zuigt op trash
en warlock is alleen goed als hij SoC kan spammen on trash.
ligt er maar net aan hoe je kijkt idd. Voor mij als pure pve raid raider is eigenlijk alleen boss dps van belang dat is waar het mis gaat vaak. Of trash 2 sec eerder neer gaat kan me niet schelen eigenlijk.
Als je iedereen zijn dps meet op bosses kom je vaak toch anders uit.
quote:
Rochette schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:35:
[...]

. (Wij doen Kara met 2 healers en een holy pala)
2 healers en een holy pala? wat is die holy pala dan das toch ook een healer? 3 healers dus.
Wij doen hem vaak met 2 healers en dan gewoon wat voor handen is 2 palas of 2 druids werkt allemaal als je maar een beetje goed gegearde groep hebt ;)

MantaMania wijzigde dit bericht 28-02-2008 14:38 (28%)

Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest

quote:
BTW geen healer die me bijhoudt als ik op LootReaver tussen de melee sta en een shadowpriest in de groep heb. +healing gear aan chainheal rank 5 is imba. Laatste voidreaver try stond ik van de 7 healers op 1 met 26% healing done terwijl de nummer 2 op 12% stond :P. Daarnaast was mijn overhealing ook maar 20%.
Is een paladin die een tank spammed met FoL een slechtere healer omdat 30% van zijn heals overheal was terwijl de tank niet dood ging :/?
Healing meters zegt niet zo heel veel vergeleken met DPS meter.

Little_captain wijzigde dit bericht 28-02-2008 14:38 (20%)

Game bak:E 8400 @3.6GHZ, XFX 8800GTX Core:658MHz Memory:2130Mhz, 2048 DDR II Corsair + 1024 Kingston DDR II @ Dual Channel 800Mhz 5-5-5-12 , Asus P5K Pro

Pray Hard

quote:
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:38:
[...]

Is een paladin die een tank spammed met FoL een slechtere healer omdat 30% van zijn heals overheal was terwijl de tank niet dood ging :/?
precies en dan reken je de extra buffs van iemand nog niet mee. Als je ziet wat een spriest aan regen geeft of een pala tank die wisdom gejudged houdt op een boss. Arms warrior die blood frenzy erop houdt enzo.
Palas mogen best overhealen zeker als het een normale fight is waarbij ze niet snel te kort komen.

Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest

quote:
MantaMania schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:40:
[...]

precies en dan reken je de extra buffs van iemand nog niet mee. Als je ziet wat een spriest aan regen geeft of een pala tank die wisdom gejudged houdt op een boss. Arms warrior die blood frenzy erop houdt enzo.
Palas mogen best overhealen zeker als het een normale fight is waarbij ze niet snel te kort komen.
Yup en waarom zou je niet overhealing als je de mana toch hebt :P
Een van onze paladins heeft raidbuffed 15k mana ofzo en spammed gewoon de hele fight FoL en soms HoL en werkt prima voor hem : )

Ik merk ook in onze guild dat veel mensen alleen om hun eigen DPS denken ipv de totale raid DPS.
We zijn nu een retribution paladin aant testen in hyal/bt en gaan mischien nog een warrior die Blood frenzy specced.

/edit
Gisteravond een flinke discussie in onze guild over welke class Shadowpriest meer nodig hebben...mages of hunters, beide classes doen alsof Spriest totaal in hun dienst staan -_-
quote:
Haha ja onze destruction warlocks vragen ook om Spriest maar die hebben nog de mogelijkheid om te lifetappen(ja dat kost DPS ik weet het) en hunters/mages hebben dat niet.

Little_captain wijzigde dit bericht 28-02-2008 14:47 (35%)

Reg. datum: 09 juli 2002

quote:
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:44:
[...]

Ik merk ook in onze guild dat veel mensen alleen om hun eigen DPS denken ipv de totale raid DPS.
We zijn nu een retribution paladin aant testen in hyal/bt en gaan mischien nog een warrior die Blood frenzy specced.

/edit
Gisteravond een flinke discussie in onze guild over welke class Shadowpriest meer nodig hebben...mages of hunters, beide classes doen alsof Spriest totaal in hun dienst staan -_-
Warlocks natuurlijk. 8)
Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:38:
[...]

_/-\o_

omg, iemand die hetzelfde denkt als ikke

En om little_captain gerust te stellen. misschien alleen voor dit onderwerp : P
quote:
/edit
Ik zou het specifieker richting fire mages / bm hunters willen brengen. BM hunters omdat ze daarmee de dps van spriests verhogen waardoo er meer mana is, en fire mages omdat ze zonder een spriest best wel kansloos zijn : (

Frost is meer mana besparend en kan je nog 18 punten in arcane hebben voor meer mp5 / clearcasting.

ImdaMned wijzigde dit bericht 28-02-2008 14:50 (35%)

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

Deculture!
Reg. datum: 27 april 2000

quote:
Inderdaad, hunters zijn voor de melee groep en de tankgroep :) evenals 1 lock
bij ons voornamelijk de mages/healers/locks

In die volgorde, ik pot en lifetap wel, als ik in de mt groep zit.

Hunters - aspect of the viper :P
Mages - Managem + evocation

waar het op neerkomt is dus de rest van de groep samenstelling, en op dat gebied trekken hunters dan 9 van de 10x aan het kortste eind

Bokkie wijzigde dit bericht 28-02-2008 14:53 (22%)

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

Reg. datum: 07 augustus 2001

Ik zei ook niet dat ik daardoor beter ben, dat was ook niet de discussie.
Ik sta vaak op bossfights redelijk vaak laag op de healing meters, omdat ik als ik moet single target healen een priest, paladin en druid niet kan bijhouden. Echter gaat het veel meer om skill, wanneer heal je, wat doe je precies, welke prioritetien geef je. Dit zijn vaak last second beslissingen.
Dat is wat je een goede healer maakt en niet het toppen van healing meters.

Troxje Female Troll Shaman lvl 70, Gummibeer lvl 70 undead warlock, Rotsblok lvl 45 BE paladin, Hielnix lvl 52 Tauren druid, Nomananocry lvl 59 orc warrior - Genjuros

quote:
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:44:
[...]

/edit
SP point of view, BM hunters >>> mages :P

Gisteren Za gedaan en 3 tot 4 min te laat voor de beer :(
Dit is de eerste keer dat we er echt voor gingen, dus er valt nog wel het eea te verbeteren.
2 dode op Dragonhawk op 40 %, scheelt weer 1 min aan dps ofzo en wat doden op trash ed.
Verder moet iedereen zich max buffen en pots op cooldown houden, dan gaat het zeker lukken.
Als ik de inschrijvingen zo bekijk voor MH vanavond, mogen we vanavond weer.

Oh ja we zijn voor de zoveelste keer op zoek naar healers :(

4fun wijzigde dit bericht 28-02-2008 15:08 (3%)

quote:
Bokkie schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:48:
[...]

Inderdaad, hunters zijn voor de melee groep en de tankgroep :) evenals 1 lock
bij ons voornamelijk de mages/healers/locks

In die volgorde, ik pot en lifetap wel, als ik in de mt groep zit.

Hunters - aspect of the viper :P
Mages - Managem + evocation

waar het op neerkomt is dus de rest van de groep samenstelling, en op dat gebied trekken hunters dan 9 van de 10x aan het kortste eind
Mjah maar als ik onze hunters zo hoor chain potten zij fel mana pots en hebben aspect of the viper aan.
En soms krijgen ze wel een Spriest en dan staan ze gelijk in de top 3 :o
quote:
4fun schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:07:
[...]

SP point of view, BM hunters >>> mages :P

Gisteren Za gedaan en 3 tot 4 min te laat voor de beer :(
Dit is de eerste keer dat we er echt voor gingen, dus er valt nog wel het eea te verbeteren.
2 dode op Dragonhawk op 40 %, scheelt weer 1 min aan dps ofzo en wat doden op trash ed.
Verder moet iedereen zich max buffen en pots op cooldown houden, dan gaat het zeker lukken.
Als ik de inschrijvingen zo bekijk voor MH vanavond, mogen we vanavond weer.

Oh ja we zijn voor de zoveelste keer op zoek naar healers :(
Ben ik het ook me eens als Spriest =)

Vorige week waren we 30 seconden te laat voor een beer in ZA : ((

Little_captain wijzigde dit bericht 28-02-2008 15:32 (35%)

Pray Hard

ja bm hunters hebben echt mana nodig, als je dan een leuke mana regen erop gooit van een pala en een shadow priest erbij gaan ze echt hard ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: