Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Het kleine-mismoderatietopic deel VI
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDeze mag wmb best een 0 hebben. Ik vind deze mening iig niet vervelend.
ZeroSixZero in 'nieuws: Illegale versie Grand Theft Auto IV circuleert op internet'
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Geen schaap.
Net een 0, best onschuldig?
-SWEET-HEART- in 'nieuws: Illegale versie Grand Theft Auto IV circuleert op internet'
.oisyn wijzigde dit bericht 23-04-2008 21:07 (38%)
Verder viel me deze op
Rob Coops in 'nieuws: Illegale versie Grand Theft Auto IV circuleert op internet'
Ik heb een 0 gekozen, maar neig toch naar +1 ook al komt hij opeens met M$
edit: toch +1 gekozen. Gewoon wel interessant en netjes (naast die M$ dan)
Kixtart wijzigde dit bericht 23-04-2008 21:28 (11%)
Bewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 23-04-2008 21:47 (28%)
Geen schaap.
Een +1 vind ik zelf geen goede beoordeling gezien je totaal voorbij gaat aan de M$ troll. De post is zonder M$ namelijk ook "maar" max +1 waard. Geef er dan een 0 voor zou ik zeggen..quote:Kixtart schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:21:
edit: toch +1 gekozen. Gewoon wel interessant en netjes (naast die M$ dan)
Geen schaap.
Ofwel het gebruik van M$ is gedoogd?quote:Kixtart schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:19:
Ik vind het eigenlijk wel een stevige +1. Ik heb wel zitten te twijfelen door die M$, maar ik vind eenmalig dit zo noemen in dit geval geen reden voor een punt aftrek.
Geen schaap.
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
Eens echter vind ik dat het gebruik van M$ gewoon onwenselijk is. Tot nu toe werd een modding door de meeste mensen altijd aangepastbij gebruik van deze troll. Als je nu geen aanpassing aan de beoordeling doet hoeft dat bij de volgende M$, Mikeysoft, Linsux etc ook niet.quote:DirkW schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:27:
In zo'n geval vind ik het jammer dat nieuwe users niet standaard hun DM aan hebben staan, dan was het waarschijnlijk opgelost geweest met een berichtje. Maar ik zit ook te aarzelen, want een keer M$ is op zo'n bericht nog niet echt heel storend.
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 23-04-2008 22:29 (9%)
Geen schaap.
Reg. datum: 04 augustus 2005
Dit bericht kan nog wel wat moderatie gebruiken, verschillende draadjes mogen van mij wel naar -2!
Ik kan een -1 begrijpen, ik kan een 0 steunen maar toch ga ik voor de 1, de rest deugt namelijk wel en ook positieve benaderingen moeten kunnen. En dat ik een -1 kan begrijpen betekend nog niet dat ik er begrip voor opbreng.
Bewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.
edit:
En dan zeggen we bijna tegelijk gewoon hetzelfde
Kixtart wijzigde dit bericht 23-04-2008 22:52 (6%)
wtf is "the scene" trouwens? een bende wannabe "gangsta's" ofzo?quote:Heikanu schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:46:
Nieuws: Illegale versie Grand Theft Auto IV circuleert op internet
Dit bericht kan nog wel wat moderatie gebruiken, verschillende draadjes mogen van mij wel naar -2!
edit: Om dit draadje niet verder te vervuilen maar verder in deze reactie. Ik maak het onderscheid tussen hacker en crackers iig niet, ik weet ook nooit waar de grens ligt en het is an sich ook niet interessant in dit geval.
Dus verder graag niet meer reageren, het is veel te veel offtopic
DirkW wijzigde dit bericht 23-04-2008 23:27 (47%)
Zijn hackers en crackers hetzelfde tegenwoordig?quote:DirkW schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:14:
Offtopic, maar dat zijn in dit geval een groep hackers die (meestal puur voor de sport) om het snelst hacken, in dit geval is het ze dus al een week voor de release gelukt.
Naar mijn beeld is tweakers.net steeds meer naar een nette, correcte site toe gegaan. Daar waar ooit nog de artikelen van microschoft en windhoos spraken is dit al lang niet meer het geval. Ook M$ hoort er niet meer thuis. Nu kunnen we het wel gaan negeren wanneer het in een verhaal staat, maar gezien een ieder het er imho wel mee eens is dat dit soort verbastering niet op de FP thuis hoort en het dan ook liever niet ziet staan ben ik er ook niet voor om er geheel niks tegen uit te doen. Zoals al eerder aangegeven ben ik meer voor een "normale" moderatie (+1 dus) in combinatie met een modbreakje of hij SVP zijn niveau niet tot verbastering wil verlagen icm het behoud van de mogelijkheid zijn eigen post aan te passen. Zolang dat echter niet het geval is ben ik er echter voor om het niet te gedogen, aangezien ik het liever niet zie en daar niet alleen in sta, en er een 0 in plaats van een +1 voor te geven!
Ik ga daar niet in mee en noem die lui iig gewoon hackers
Ontopic: ook een +1 van mij. Ik kan me ook storen aan "M$", maar ik vind het in dit geval nog redelijk onschuldig en niet voldoende storend om een punt eraf te trekken. Ik vind idd wel dat hij daar op een of andere manier op gewezen wordt. En de rest ook eigenlijk, een modbreak lijkt me dus wel handig.
.oisyn wijzigde dit bericht 23-04-2008 23:54 (37%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.