Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
Het kleine-mismoderatietopic deel VI
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDirect Message is an easy way to come into contact with me :w
Niet relevant genoeg, en te mager voor de +1.
Reg. datum: 04 augustus 2005
edit:
Denk dat je deze bedoeld?
RobIII in 'nieuws: Microsoft staakt Hotmail-support Outlook Express'
Kixtart wijzigde dit bericht 22-04-2008 14:38 (43%)
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Edit: Doe es niet Kixtart
Hoewel het niet allemaal even onderbouwd is, vind ik dat hij wel degelijk een punt maakt. Waarom vind je dat deze onterecht op +1 staat?
RoD wijzigde dit bericht 22-04-2008 14:39 (3%)
Excuus, ik wist even niet hoe ik een link kon maken. Nu wel.
vgroenewold wijzigde dit bericht 22-04-2008 14:55 (8%)
Het valt dus wel wat mee
DaRk PoIsOn in 'nieuws: Microsoft staakt Hotmail-support Outlook Express'
Sssst!quote:
+1 it is, en nu niet meer zo spammen
Maar dan ga je dus weer selectief modden of even meedoen. Daar ontkom je natuurlijk niet aan zo, je moet voor jezelf dus weten wanneer je een beetje mag afwijken (als je dus echt vanwege goede redenen vindt dat het anders moest zijn) en wanneer je dit dan weer moet "rechttrekken". Behalve als je promod bent. Zoals ik eerder zei zou het beter werken als iedereen continue zou modden. Ik snap dat het systeem zo werkt, dat is niet anders, maar dan heb ik soms het gevoel... waarom is het er dan als het door deze "problemen" leidt tot dit gedrag?
Gewoon om nog even die discussie te voeren hoor.
Als je voldoende mod, is het gewoon geen probleem. Als al je moderaties zo'n afwijking hebben, dan wel natuurlijk, maar dan kun je je afvragen of je dan wel correct modereert. En mocht het bij toeval zo zijn dat je moderaties niet eens zo heel incorrect waren maar toch bij wijze van pech allemaal afwijken, dan nog is er geen nood aan de man omdat er altijd nog met de hand naar je modperformance gekeken kan worden (en daarmee de modbot te overrulen)quote:Totaal aantal moderaties: 86
Gemiddelde afwijking van expertmoderaties: 0,16 (op basis van 78 moderaties)
Maar misschien zie ik gewoon teveel een theoretische mogelijkheid en maak ik een olifant van een klein muisje in het mod-systeem. Er is natuurlijk altijd misbruik (zonder gepakt te worden) te maken van om het even welk systeem. Heel netjes vind ik dat men eventuele scheve situaties met de hand kan rechtzetten, dat laatste maakt het probleem een stuk kleiner, ik ging steeds van een volledig automatisch systeem uit.
Overigens vraag ik mij nog steeds af hoe je elke afwijking kan aangrijpen om over de werking van de bot te klagen, terweil die bot je er nog niet eens uit had gegooid.
Het probleem kan zich dus gemakkelijk voordoen voor mensen die 10x per maand modden. Dit houdt dus in dat je eigenlijk mod mag zijn als je gewoon veel mod... dat zal niet het doel zijn, maar is natuurlijk wel enigzins het effect aangezien deze mensen vrij snel kunnen afwijken. Aan de andere kan is dit wel enigzins wenselijk als je dan uiteindelijk een mod-publiek overhoudt wat zich zeer actief gedraagt. Het kan alleen wat irritatie opleveren voor de casual modder.
Puur vanuit de modbot gezien kan dat ja, maar dat soort fouten zijn natuurlijk snel gecorrigeerdquote:vgroenewold schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:11:
Je moet het van mijn kant niet zien als klagen, maar als proberen te begrijpen hoe de bot precies werkt en of er situaties kunnen ontstaan die onterecht zijn.
Specs Intel Core 2 Duo E7200 4GHz - Crucial Ballistix PC2-5300 @ 1380MHz - ATi Radeon HD4850 @ 700MHz-1000MHz
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.