Hoofdcategorieën
Topicacties

Ervaringen werken bij Capgemini (Deel 2)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 16 juni 2008

Ik heb inderdaad veel meer dan 2 jaar werkervaring nl 7 jaar werkervaring.
Ik lees in het forum dat iedereen een mobiliteitsvergoeding krijgt maar lees niks van intern personeel hierover.
2800 is trouwens lage schatting van mezelf maar wilde indicatie over leasebedrag. Denk dat ik minimaal uit wil komen op 3100 a 3200 basissalaris.

Twcoolen, ik lees dat jij een vergoeding hebt van 800 euro pm. welk salarisniveau en aantal jaar werkevaring hoort hierbij?

Reg. datum: 04 maart 2006

Ik heb 3 jaar relevante werkervaring.

Bij mijn Mobiliteitsvergoeding van 800,- hoort een salaris van 2200 basis exclusief 16% Flex. (level 15)

Ik adviseer je om rekening te houden met de 16% Flex, aangezien dit volledig bij het Bruto-basis salaris gerekend kan worden. (eigen keuze)

Ik verwacht dat 3200,- bruto-basis exclusief Flex voor Capgemini-standaard aan de hoge kant is. Capgemini ziet de 16% Flex namelijk als een primaire vergoeding. Immers indien jij ervoor kiest om die 16% bij je salaris te laten rekenenen zou je met 3200 uiteindelijk uitkomen op 3712,-. Jouw 7 jaar werkervaring is inderdaad veel, maar 3700,- is aan de hoge kant.

Dit is niet negatief bedoeld, ik probeer je uitsluitend een indruk te geven van hoe Capgemini met salarisvoorwaarden omgaat.

Reg. datum: 25 november 2003

quote:
Ik verwacht dat 3200,- bruto-basis exclusief Flex voor Capgemini-standaard aan de hoge kant is. Capgemini ziet de 16% Flex namelijk als een primaire vergoeding.
Anderzijds lijkt 2800,- bruto + 16% flex(448¤) wel mogelijk te zijn voor 7 jaar relevante ervaring niet? ;)

Ik ben benieuwd, mocht het zover komen natuurlijk. Weet natuurlijk nog steeds niet of de mobiliteitsvergoeding er in zit bij intern personeel dus dat zou wel eens de doorslag kunnen geven....
Mocht iemand dit alsnog weten en de hoogte van de vergoeding dan lees ik dat graag.

Ik verdien nu nl 3600 pm en heb ook 13e maand (ben WO geschoold en 30 jaar) dus zou toch wel op de 3200 uit willen komen excl Flex, dan heb ik ongeveer hetzelfde. Als daar geen mobilteitsvergoeding bij zit doe ik het zeker niet, zo ja dan wordt het nog interessant natuurlijk.

Is een beetje saai.
Reg. datum: 13 juni 2001

Ik zat tijdens mijn onboarding bij een dame met een interne functie en die krijg IRC gewoon een lease-auto/mobiliteitsvergoeding.

I'm nothing special, in fact, I'm a bit off a bore, if I tell a joke, you probably heard it before. (ABBA)

quote:
Rensie schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:28:
Ik verdien nu nl 3600 pm en heb ook 13e maand (ben WO geschoold en 30 jaar) dus zou toch wel op de 3200 uit willen komen excl Flex, dan heb ik ongeveer hetzelfde. Als daar geen mobilteitsvergoeding bij zit doe ik het zeker niet, zo ja dan wordt het nog interessant natuurlijk.
13e maand kun je niet vergelijken met Flex. Flex kan puur als bruto-basis uitgekeerd worden. Naast Flex krijg je bij Cap ook nog een Tantième uitgekeerd. Dit kun je daarentegen wel vergelijken met een 13e maand.
Mijn basis Tantième staat op 3000,- per jaar. Dit wordt nog vermenigvuldigd met mijn perssonlijke factor en bedrijfsfactor.

Dat klopt twcoolen. Ik wil er minimaal iets bij dat is de verschil tussen de 3600 en de 3712 (3200+512flex). De 13e maand die ik nu heb zou ongeveer in de buurt komen bij de tantieme.

quote:
Rensie schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:47:
Dat klopt twcoolen. Ik wil er minimaal iets bij dat is de verschil tussen de 3600 en de 3712 (3200+512flex). De 13e maand die ik nu heb zou ongeveer in de buurt komen bij de tantieme.
Begrijpelijk. In ieder geval succes met de onderhandelingen!

Reg. datum: 15 maart 2001

De tantieme is zodra je bij Outsourcing werkt een onzinnig verhaal. Zodra je bij Papendorp zit moet je er rekening mee houden dat het bedrijf altijd als doel heeft tussen .8 en 1.2 te scoren.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
Ganymedus schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:35:
De tantieme is zodra je bij Outsourcing werkt een onzinnig verhaal. Zodra je bij Papendorp zit moet je er rekening mee houden dat het bedrijf altijd als doel heeft tussen .8 en 1.2 te scoren.
Wat versta jij onder een onzinnig verhaal?

quote:
Ganymedus schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:35:
Als je ervoor zorgt dat je persoonlijke tantième hoog is, dan is er toch geen probleem?

geen
Reg. datum: 11 oktober 2003

verstuurd cap de contracten per mail of per post? Zit er al even op te wachten nl...?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Stiekem FOK!ker

quote:
Flipm0de schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:10:
verstuurd cap de contracten per mail of per post? Zit er al even op te wachten nl...?
Ik heb hem per post gehad vorig jaar :).

A little shop of development horrors
LuNaTiC is wederom crew bij FOK!

quote:
Flipm0de schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:10:
Ik kreeg hem per post. Duurde 5 werkdagen voordat ik het in de brievenbus had. Het contract moet worden opgesteld en vervolgens ondertekend worden door je manager. Pas dan wordt het opgestuurd naar jou. Het is dus o.a afhankelijk van wanneer je manager op kantoor is.

Stiekem FOK!ker

quote:
twcoolen schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:40:
[...]

Het is dus o.a afhankelijk van wanneer je manager op kantoor is.
En natuurlijk hoeveel haast je er zelf achter zet ;). Ik had hem 2 dagen na mijn assesment :).

Reg. datum: 01 juni 2006

mobiliteitsvergoeding stijgt niet zo snel...
stijgt met iets van 10 tot 15 euro per level.
quote:
Rensie schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:57:
Ik heb inderdaad veel meer dan 2 jaar werkervaring nl 7 jaar werkervaring.
Ik lees in het forum dat iedereen een mobiliteitsvergoeding krijgt maar lees niks van intern personeel hierover.
2800 is trouwens lage schatting van mezelf maar wilde indicatie over leasebedrag. Denk dat ik minimaal uit wil komen op 3100 a 3200 basissalaris.

Twcoolen, ik lees dat jij een vergoeding hebt van 800 euro pm. welk salarisniveau en aantal jaar werkevaring hoort hierbij?

Weet iemand hoeveel Inch de IBM Thinkpads zijn die we krijgen?

Ik heb namelijk gisteren een laptopcase gekocht die tot 15.4 inch aan kan. Ik neem aan dat de Thin kpad die we van Cap krijgen niet groter is, of wel?

Stiekem FOK!ker

afhankelijk van je functie krijg of een 14" of een 15" widescreen.

Reg. datum: 29 juni 2006

Bij Cap zijn ze een aantal maanden geleden over gegaan op de Lenovo T61. Met Windows Vista.
Volgens mij wordt de 14 inch het meest uitgeleverd. De 15 inch is ook mogelijk.

quote:
technoaddict schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:57:
Bij Cap zijn ze een aantal maanden geleden over gegaan op de Lenovo T61. Met Windows Vista.
Volgens mij wordt de 14 inch het meest uitgeleverd. De 15 inch is ook mogelijk.
Ah, dat zijn leuke notebooks. Alleen het design van IBM notebooks, dat lijkt toch echt op die van 20 jaar geleden :D

Dus...
Reg. datum: 24 maart 2000

Het zijn prima laptops alleen erg klein scherm wanneer je beheer doet. 15" is echt onhandig klein.

*** Vicksburg ***

Reg. datum: 29 juni 2006

quote:
DeeJee schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:37:
Het zijn prima laptops alleen erg klein scherm wanneer je beheer doet. 15" is echt onhandig klein.
Tja, ik zit bij Cap outsourcing op de SD en ik werk zelfs met 14 inch. Oke, wij horen hier 15 inch te hebben, dus ik heb weer een verkeerde gekregen, maar uiteindelijk wen je er toch aan. Verder heb ik net als iedereen hier een externe monitor, dus zo lastig vind ik het niet.

Dus...

quote:
technoaddict schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:04:
[...]

Tja, ik zit bij Cap outsourcing op de SD en ik werk zelfs met 14 inch. Oke, wij horen hier 15 inch te hebben, dus ik heb weer een verkeerde gekregen, maar uiteindelijk wen je er toch aan. Verder heb ik net als iedereen hier een externe monitor, dus zo lastig vind ik het niet.
Ik had 14" maar sinds vrijdag 15". Hier hebben sommige mensen wel een extra monitor.
Je zou verwachten dat iedereen er 1 krijgt. Maar helaas, moeilijk, moeilijk, duur.... pffff
aan de ene kant bakken met geld wegscheppen, maar je medewerkers voorzien van de benodigde middelen, ho maar.

* DeeJee is gelukkig extern en klaagt dus niet hardop.

DeeJee wijzigde dit bericht 23-06-2008 09:15 (4%)

*** Vicksburg ***

Voor Outsourcing kan ik begrijpen dat een groter scherm prettiger is. Echter bij Consultancy geef ik de voorkeur aan een zo klein mogelijk scherm. Liever 14 inch dan 15 inch. Scheelt toch weer in gewicht en omvang.

Dus...

Zeker, dus hadden ze beter meerdere types kunnen aanschaffen.
Of iedereen een degelijk groot scherm op het bureau geven. Dat zou al voldoende zijn.

*** Vicksburg ***

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: