Ik heb het net met een collega (niet bij Atos/Eviden, waar we een heel gaaf kerstpakket hebben gehad zojuist) over het beruchte koelkastmagneetjes kerstpakket schandaal bij Atos destijds.
Maar via google kan ik het niet meer vinden, terwijl het destijds landelijk nieuws was, o.a. via de Telegraaf.
Heeft Atos het opgeschoond *twilightzonemuziekje* of is het na x jaar gewoon weg gearchiveerd?
EDIT:
kwam wel dit soort berichten tegen:
https://www.emerce.nl/wir...emers-koopkracht-daalt-20
Kan me ook herinneren dat de FNV had laten uitzoeken dat de loonstijging van 2011 tot 2021 voor een gemiddelde Atos NL medewerker 2% was, klopt aardig met mijn herinnering dat we elk jaar ofwel 0 kregen, of een lachwekkend fooitje van 0,35% oid...
Zelf heb ik als medewerker in die tijd 2 keer een "bijzondere" losse verhoging gekregen, maar dat hield in:
- ik moest dreigen met ontslag nemen
- beargumenteren hoeveel omzet ik genereerde met mn salaris tov mn tarief, altijd billable, projecten van tonnen helpen binnenhalen etc.
- mijn managers moesten deze info dan in een case verwerken die in Frankrijk(!!!) moest worden goedgekeurd. Hebben het dan over een paar honderd euro pm salarisverhoging he, geen giga bedrag..
- en dan eindigen met het bericht "Het is gelukt, maar zeg alsjeblieft niets tegen de rest van je unit collega's over je opslag " echt WTF...
[
Voor 55% gewijzigd door
_Anvil_ op 20-12-2024 11:42
]