Hoofdcategorieën
Topicacties

Telfort Internet ervaringen topic - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last

Nieuw Topic
prettig gestoord
Reg. datum: 08 juni 2001

quote:
rjw schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:09:
Na 19 dagen wachten op een antwoord op de vraag als de overzetting van T6 naar T20 wel goed is gegaan aangezien ik geen kb snelheidswinst heb terwijl de snelheidscheck 13Mbit aangeeft krijg ik toch wel een heel simpel (standaard) antwoord terug:
Andere mails sturen ze niet. Volgens mij hebben ze helemaal geen helpdeskmedewerkers die mail beantwoorden, maar sturen ze automatisch na 2 weken die reply.

Zelfs sales-vragen blijven onbeantwoord, dus ook potentiele klanten zijn ze liever kwijt dan rijk ;)

quote:
CremersDH schreef op zondag 24 februari 2008 @ 09:19:
Misschien een tikje off-topic, maar ik was benieuwd of andere dezelfde ervaring hebben als ik na hun overstap van KPN ADSL-direct naar Telfort.

Dat is bij mij in november al gebeurd, maar ik krijg nog steeds iedere maand een rekening breedbanddiensten van KPN toegestuurd. Gelukkig wel met een bedrag van nul euro, maar vreemd is het op zich wel.
Ik heb nooit een Direct ADSL abo gehad, maar ben wel geabonenerd geweest op de breedbandportal van KPN, waar je streaming films kon kijken. Deze dienst is beëindigd, echter nog steeds krijg ik maandelijks een factuur van ¤ 0,00. Wellicht speelt dit ook bij jou.

Bijzondere albumtracks, rarities, oldies en leuke actuele hits. Je hoort het op .: musicfreakradio :. !

Reg. datum: 21 maart 2007

quote:
Electronic Bill schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:30:
[...]

Die tijd is in te stellen, zolang je actief bent dan blijf je ingelogd.
Doe je een tijdje niets dan wordt je eruit gegooid, goed beveiligd toch?

Click Maintenance>System to open the General screen
Onder System Setup staat de "Administrator Inactivity Timer"

Succes, Bill. :*)
Bedankt Bill 8) .

E6600 @ 3,2GHz, 4GB PC6400 CL4, Sparkle 8800GTS640, P5B Deluxe, Scythe Infinity, 2x 500GB Samsung SpinPoint, SB X-Fi XtremeMusic, Vista HP x64

Reg. datum: 11 januari 2008

quote:
Margreet Reffeltrath, Director Customer Services, Tiscali: Na mijn stude ben ik begonnen bij Exact Automatisering op de afdeling klantenservice. Na Casema en andere telecom bedrijven ben ik bij Tiscali begonnen in de functie van Director Customer Services. Binnen Tiscali ben ik verantwoordelijk voor de volledige multichannel klantinteractie. De focus hierbij ligt op het efficiënter en versimplificeren van customer contact center. Daarbij speelt selfservice in toenemende mate een belangrijke rol.
bron:
http://www.selfserviceevent.nl/sprekers_selfservice.aspx

Nou u hoort het. Het is managersprietpraat wat de klok slaat. Of begrijpt u wat ze bedoelt?

Edit koning
Reg. datum: 25 februari 2002

Op dit moment zijn 2 servers door hotmail geblokkeerd:
smtp-out1.tiscali.nl & smtp-out2.tiscali.nl
Mailtjes geserveerd aan hotmail via smtp-out3.tiscali.nl & smtp-out4.tiscali.nl komen probleemloos aan.

Ik kom er niet echt uit of het veranderen van smtp server in je mailclient nou nut heeft.
De server waarmee je verstuurt heeft weinig effect op de server die je mail naar hotmail doorstuurt.
Zowel met mail-smtp-00.tiscali.nl als mail-smtp-01.tiscali.nl (en dus ook smtp.telfort.nl) kan een geweigerde mail opleveren.
De oplossing tot nu toe is, gewoon je mail nogmaal sturen, en nogmaals.. hij glipt er vanzelf een keer doorheen.

job wijzigde dit bericht 25-02-2008 19:12 (39%)

Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging

Reg. datum: 24 april 2005

quote:
sander-sp schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:00:
[...]

Ik heb dit ook gehad, maar bij mij ging hij zelfs met iets minder dan 1000 naar beneden :?
Iemand die een oorzaak weet?
Nieuwe klanten op dezelfde lijn/centrale?

prettig gestoord

quote:
job schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:10:

Ik kom er niet echt uit of het veranderen van smtp server in je mailclient nou nut heeft.
Lijkt me niet, ze zullen wel gewoon een load balancer hebben die de uitgaande mail verspreid over de verschillende SMTP-servers.

Reg. datum: 23 juli 2003

quote:
musicfreak schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:42:
[...]

Ik heb nooit een Direct ADSL abo gehad, maar ben wel geabonenerd geweest op de breedbandportal van KPN, waar je streaming films kon kijken. Deze dienst is beëindigd, echter nog steeds krijg ik maandelijks een factuur van ¤ 0,00. Wellicht speelt dit ook bij jou.
Als je ooit iets van moviestream hebt gebruikt dan blijf je facturen van 0 euro ontvangen. Als je direct adsl hebt gehad en je account op de service pagina's van kpn is niet goed afgesloten dan blijf je ook nulfacturen ontvangen. Even bellen/mailen met KPN en dan zetten ze dat uit. Factuur van 0 euri is beter dan dat ze je nog echt wat in rekening brengen ;)

Reg. datum: 27 februari 2003

Ik heb een tijdje terug ook vast bellen van telfort aangevraagd.

En vorige week heb ik een brief van kpn gekregen dat per 25 februari de aansluiting over wordt gedragen. Ik heb dan ook vanaf vandaag geen telefonie meer. In een brief van telfort stond dat er codes per brief zouden worden verstuurd. Deze heb ik echter nog niet gekregen.

Hoe zit dit precies, wat voor codes zijn dit, of kan ik gewoon de telefoon op het modem aansluiten en dat het dan werkt?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Reg. datum: 02 februari 2002

http://internet.telfort.nl/telefonie/login.html
Kun je hier inloggen?

Hier heb ik mijn oude Tiscali nummer vervangen door mijn KPN nummer.
User ID is zelfde als je KPN nummer in formaat 0101234567
Password van je brief weet je niet maar kun je hier direct naar eigen smaak invoeren.

Dan inloggen op de Zyxel en in Voice wizard hetzelfde invoeren.

Gianni Rombios wijzigde dit bericht 25-02-2008 21:05 (67%)

Mennoslaats.nl
Reg. datum: 19 september 2001

quote:
pigsbutt schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:03:
[...]

bron:

Nou u hoort het. Het is managersprietpraat wat de klok slaat. Of begrijpt u wat ze bedoelt?
Ga even ergens anders zitten zeiken.. dat jij blijkbaar niet de telefoon wil pakken, is niet de schuld van een persoon die daar baas of uitvoerende is. Dat ze de mail niet beanwtoorden zal vast wel een goede reden voor zijn. Want wil niet weten hoeveel mensen "even" een mailtje tikken en versturen en verwachten binnen 10 minuten reactie te krijgen.

Wel erg makkelijk om hier zo te gaan lopen schreeuwen. |:(

slaay wijzigde dit bericht 25-02-2008 21:02 (17%)

Dich bis echt unne foëzen haas

Reg. datum: 25 september 2001

quote:
pigsbutt schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:03:
[...]

bron:

Jah dat z ehopeloos faalt om de klanten van de juiste informatie te voorzien. Als je een antwoord brief krijgt met een multipelchoice erin wat er misschien fout zou kunnen zijn dan doe je het verkeerd. Als je die mensen dan ook nog tot 3 keer toe alles haarfijn telefonisch en per mail hebt uitgelegd hoe de situatie is dan is het gewoon een drama daar.

Reg. datum: 25 september 2001

quote:
slaay schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:01:
[...]

Ga even ergens anders zitten zeiken.. dat jij blijkbaar niet de telefoon wil pakken, is niet de schuld van een persoon die daar baas of uitvoerende is. Dat ze de mail niet beanwtoorden zal vast wel een goede reden voor zijn. Want wil niet weten hoeveel mensen "even" een mailtje tikken en versturen en verwachten binnen 10 minuten reactie te krijgen.

Wel erg makkelijk om hier zo te gaan lopen schreeuwen. |:(
Onzin hij heeft gelijk en dat eventjes is een grap zeker! Je staat minimaal 10 minuten in de wacht. En dan krijg je een of andere lul de behanger die niet eens weet hoe die een computer moet aan zetten.

Flikker straal toch een end heen :D Die helpdesk is nog erger dan die van Casema .. weet je ook meteen waar het aan ligt.

prettig gestoord

quote:
slaay schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:01:

Dat ze de mail niet beanwtoorden zal vast wel een goede reden voor zijn. Want wil niet weten hoeveel mensen "even" een mailtje tikken en versturen en verwachten binnen 10 minuten reactie te krijgen.
10 minuten? Drie keer gemaild, en drie keer na 2 weken de standaardreactie gekregen "het is druk, uw vraag is inmiddels vast al beantwoord, of mail nog een keer en dan behandelen we 'm met voorrang". En op dat voorrangsmailtje krijg je dan 2 weken later weer dezelfde standaardreply. Heeft er hier überhaupt iemand ooit een andere reply dan de standaard gekregen via mail?

Ticketnummers en ontvangstbevestigingen doen ze overigens ook niet aan, dus dan zorg je er zelf voor dat er onnodig veel tickets komen.

Chillax bruddah..
Reg. datum: 13 september 2002

quote:
rjw schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:09:
Na 19 dagen wachten op een antwoord op de vraag als de overzetting van T6 naar T20 wel goed is gegaan aangezien ik geen kb snelheidswinst heb terwijl de snelheidscheck 13Mbit aangeeft..
T6? T20? wa's da dan?

6 Mbit (6.312 Mbps) zou T2 zijn, en alles daarboven tot 44.736 Mbps T3, maar aangezien het ADSL is en geen T-carrier system, zijn je T's niet echt van toepassing..
quote:
mpx200_05 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:43:
[...]

Iemand die een oorzaak weet?
Nieuwe klanten op dezelfde lijn/centrale?
Zet je modem 10x uit/aan en je krijgt 10 verschillende waarden.
Reg. datum: 18 september 2000

Ik wil best 30ct/min betalen maar dan verwacht ik dan ook gelijk geholpen te worden en niet eerst op een medewerker te hoeven wachten om vervolgens meerdere keren mijn verhaal te vertellen omdat ik weer wordt door verbonden met een andere medewerker die me dan wel zou kunnen helpen.
Zo ging het tenminste bij Tiscali en geloof niet dat het bij Telfort anders is,10-15¤ belkosten heb je zo gemaakt.

Antec SLK3700AMB,Intel T2600,Asus N4L-VM DH,MDT PC5300 2x1GB,2xSamsung HD501LJ,Nec 3540A,Seasonic S12II 330W,Samsung 206BW

Reg. datum: 23 november 2003

quote:
rabor schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:08:
[...]

T6? T20? wa's da dan?

6 Mbit (6.312 Mbps) zou T2 zijn, en alles daarboven tot 44.736 Mbps T3, maar aangezien het ADSL is en geen T-carrier system, zijn je T's niet echt van toepassing..
Juist. Minder letterlijke interpretatie en meer snappen dat dat is hoe Tisc z'n abonnementjes noemt ;) T6 = Tiscali 6mbit, T20 = 20mbit (max), enz. T'tje is gewoon blijven hangen in de volksmond.

Yapser wijzigde dit bericht 25-02-2008 22:24 (5%)

Chillax bruddah..
Reg. datum: 13 september 2002

quote:
Yapser schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:22:
[...]

Juist. Minder letterlijke interpretatie en meer snappen dat dat is hoe Tisc z'n abonnementjes noemt ;) T6 = Tiscali 6mbit, T20 = 20mbit (max), enz. T'tje is gewoon blijven hangen in de volksmond.
Aha :).. ik heb nooit Tiscali gehad, vandaar..
Reg. datum: 21 januari 2007

quote:
pigsbutt schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:23:
[...]

Allemaal smoesjes. Ik wacht nu al meer dan 2 weken op een mailtje aan de klantenservice en krijg ook alleen maar van dat soort standaardmailtjes terug. En het gore lef hebben om, zonder ook maar eenmaal inhoudelijk op mijn vraag te zijn ingegaan, een klanttevredenheidsmail te sturen waarin nota bene gerefereerd wordt aan het "feit" dat de vraag inmiddels beantwoord zou zijn. NOT dus!

Mevrouw Reffelthrat (direkteur klantenservice telfort internet) mijn geduld is op. U bent een grote NUL. Hoort u het goed: E*E*N G*R*O*T*E* N*U*L!!!
En denk maar niet dat ik hier één woord van terugneem!

Uw Pigsbutt (the angry boar)
Als je mailt zoals je hier post kan ik me voorstellen dat zo'n helpdesk medewerker je niet helpt.

prettig gestoord

quote:
trolleystad schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:34:
[...]

Als je mailt zoals je hier post kan ik me voorstellen dat zo'n helpdesk medewerker je niet helpt.
Trust me, ook als je een net mailtje stuurt reageren ze niet.

Reg. datum: 13 juli 2007

Misschien moeten we een apart topic 'Telfort helpdesk ervaringen' starten... ;-)

Reg. datum: 06 augustus 2001

quote:
rjw schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:14:
Zo ging het tenminste bij Tiscali en geloof niet dat het bij Telfort anders is,10-15¤ belkosten heb je zo gemaakt.
Op zich is 15 euro aan belkosten voor de helpdesk niet erg als je ermee geholpen bent. Ik noteer als ik naar die helpdesk bel wat het mij kost. Na een jaar moet je de kosten voor het bellen naar de helpdesk optellen bij de kosten voor het internetabonnement en delen door het aantal maanden. Dan heb je voor jezelf een goed maandbedrag en kan je bij afloop van je jaarcontract goed beoordelen of het de moeite waard is om weg te gaan bij Telfort.

30 cent per minuut is natuurlijk veel. Maar iedereen lijkt hier te vergeten dat je voor 20 euro wel tot 20mbit krijgt en voorheen betaalden de meeste gebruikers van Telfort minimaal 40 euro per maand voor een langzamere verbinding. Dus al met al valt het wel mee.

Nog wat info over een eventueel downloadlimiet:
volgens mij is dit er niet of de fup werkt niet. Ik zit al over de 510 gig heen deze maand en geen brief gekregen (ook geen mail)? Aangezien mijn lege dvd's op zijn komt er niet veel meer bij, maar hierover hoef je je dus geen zorgen te maken.

Ik heb nog een vraag:

1) Wanneer krijg je eigenlijk een rekening? Heb Telfort nu al bijna een maand, maar er is nog steeds geen rekening in mijn overzicht op www.telfort.nl of in mijn mail of in de brievenbus?

prettig gestoord

quote:
snoeki schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:44:

30 cent per minuut is natuurlijk veel. Maar iedereen lijkt hier te vergeten dat je voor 20 euro wel tot 20mbit krijgt en voorheen betaalden de meeste gebruikers van Telfort minimaal 40 euro per maand voor een langzamere verbinding. Dus al met al valt het wel mee.
Ja daag. Telfort zegt voor die 20 euro een bepaalde dienst te leveren. Dat moeten ze dan gewoon doen, en niet de klant laten betalen als ze informeren naar hun screw-ups. Als ze menen dat ze niet altijd een werkend product kunnen leveren voor die 20 euro, dan moeten ze hun prijs omhoog gooien. Zoals jij het stelt is het gewoon oplichting a la Tell Sell; product van een tientje kopen en 50 euri verzendkosten omdat het via de Antillen geleverd wordt.

Mennoslaats.nl
Reg. datum: 19 september 2001

quote:
CraZaay schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:54:
[...]

Ja daag. Telfort zegt voor die 20 euro een bepaalde dienst te leveren. Dat moeten ze dan gewoon doen, en niet de klant laten betalen als ze informeren naar hun screw-ups. Als ze menen dat ze niet altijd een werkend product kunnen leveren voor die 20 euro, dan moeten ze hun prijs omhoog gooien. Zoals jij het stelt is het gewoon oplichting a la Tell Sell; product van een tientje kopen en 50 euri verzendkosten omdat het via de Antillen geleverd wordt.
Heel simpel, als jij zo overtuigd bent dat ze niet hetgeen ze leveren wat jij met hen afgesproken hebt. Noteer dan het aantal belminuten dat je kwijt bent om te regelen dat ze wel hetgeen leveren wat je wilt hebben.
Zet het op papier, stuur het naar Telfort en claim daar de kosten.

Ik wens je er wel veel succes bij :)

Dich bis echt unne foëzen haas

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: