Reg. datum: 10 januari 2008
uhhhh wie zegt dat ik de helpdesk bel???quote:
Anyway laten we het ontopic houden
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet ervaringen topic - Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last
[Nieuw Topic]uhhhh wie zegt dat ik de helpdesk bel???quote:ssj_gohan schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:03:
[...]
Maar aan figuren zoals jou verdien ik mij geld, met 6 minuten proberen te helpen. Heerlijk wanneer mensen naar een helpdesk bellen, zich te groot voelen hiervoor, en lastig gaan doen en mij hierdoor 5 minuten extra werk geven.
Ik zou zeggen, via de quick search vind je meer!
sander-sp wijzigde dit bericht 24-02-2008 23:15 (20%)
Totdat Telfort hier actie op heeft ondernomen kan je als workaround natuurlijk even een andere (free) SMTP gebruiken, zoals die van bijv. gmail/gmx/hotpop.quote:robertpNL schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:23:
En jewel, Telfort/Tiscali SMTP server is door Microsoft geblokkeerd. Als je een e-mail verstuurd naar een hotmail adres, ontvang je deze melding van Microsoft:
host mx1.hotmail.com [65.54.245.8]: 550 SC-004 Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons.
Nee je heb nog geen internet als je Internet lampje Groen word werkt het.. zal dus in de week van 4 maart op groen springenquote:sander-sp schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:08:
OK, ik ga het toch een keer vragen want ik ben nu toch benieuwd, lees ongeduldig, en ik kan het nergens echt vinden.
Ik heb Telfort internet besteld, ik heb het pakket ontvangen, en gelijk de modem maar even aangesloten zodat alles klaar staat als het internet opgeleverd zou worden. Tot mijn verbazing ging het DSL lampje groen branden. Het internet lampje werd rood/oranje.
Nu mijn vraag, betekend dit dat Telfort me heeft aangesloten en dat ik zou kunnen internetten als ik alles goed zou doen, of is het gewoon zo dat ik moet wachten totdat het internet lampje op groen gaat? De oplevering is volgens telfort trouwens in de week van 4 maart.
edit: ik ben trouwens een keer per ongeluk met internet via mijn telefoon naar connect.adslvandaag.nl gegaan. Daar stond "Uw aansluiting is geactiveerd" Waarschijnlijk niks bijzonders omdat ik dus inderdaad internet had, welliswaar niet via de telfort modem, maargoed. Via de modem kom ik er dus niet op.
Nou dan ga ik dat gewoon proberen, heb namelijk alleen internet. Ik weet niet of het instellen lastig is??quote:ITsMatthijs schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:34:
[...]
Voor je telefonie is de zyxel misschien wel handig
edit: Aangezien het een DSL modem is, is het meest handige natuurlijk om de netgear direct aan te sluiten, maar dan kan je geen gebruik meer maken van telefonie op de zyxel
E6600 @ 3,2GHz, 4GB PC6400 CL4, Sparkle 8800GTS640, P5B Deluxe, Scythe Infinity, 2x 500GB Samsung SpinPoint, SB X-Fi XtremeMusic, Vista HP x64
Oke! Thanks! De Netgear is een snel modem volgens mij.. gaat om de dg834n.. Is de Rangemax NEXT met mogelijkheid tot het halen van hoge snelheden.quote:ITsMatthijs schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:18:
Ik denk dat als je geen telefonie hebt, het zelfs beter is inderdaad om de netgear aan te sluiten direct.
Afhankelijk van hoe goed die chipset met de DSLAM's van Telfort praat natuurlijk
Instellingen zijn niet zo moeilijk. Meestal is er wel een wizard voor. En anders zijn de instellingen wel terug te vinden op de website.
http://web.tiscali.nl/ser...gen_adsl_modem/550313.htm
Ik heb geen idee waarom mijn IP adres geblokkeerd zou zijn. Ik stuur nooit spam of mailings naar meerdere mensen tegelijk. Ik krijg de fout op ieder willekeurig Hotmail of Live adres.quote:SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<mijnadres@telfort.nl> SIZE=2793:
host mx3.hotmail.com [65.54.244.72]: 550 SC-004 Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons. A block has been placed against your IP address because we have received complaints concerning mail coming from that IP address. If you are not an email/network admin please contact your E-mail/Internet Service Provider for help. Email/network admins, we recommend enrolling in our Junk E-Mail Reporting Program (JMRP), a free program intended to help senders remove unwanted recipients from their e-mail list:
http://postmaster.live.com
Ja, dan is de verzendende mailserver van Telfort geblocked.quote:cdgrit schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:45:
Ik kan sinds vanochtend ineens geen mail meer verzenden via Telfort SMTP naar een Hotmail adres. Ik krijg deze mail terug:
[...]
Ligt dit aan Telfort? Meer Telfort klanten die dit sinds vanochtend hebben?
Een beetje ISP zou overigens wel direct bellen/mailen om hun server van de blacklist te krijgen en dat binnen afzienbare tijd opgelost hebben.quote:Helsie schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:48:
[...]
Ja, dan is de verzendende mailserver van Telfort geblocked.
Hebben ze gedaan blijkbaar. Het is weer opgelostquote:CraZaay schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:04:
[...]
Een beetje ISP zou overigens wel direct bellen/mailen om hun server van de blacklist te krijgen en dat binnen afzienbare tijd opgelost hebben.
cdgrit wijzigde dit bericht 25-02-2008 12:14 (20%)
Intel C2D E6300@3.3ghz | Asus P5N-E Sli | Crucial 2gb PC8500@1200mhz | XFX 7950GT Extreme 512MB @610/1600mhz
Ok, duidelijk. Dan zal ik toch nog even geduld moeten hebbenquote:dSje schreef op maandag 25 februari 2008 @ 07:48:
[...]
Nee je heb nog geen internet als je Internet lampje Groen word werkt het.. zal dus in de week van 4 maart op groen springen
Ik heb dit ook gehad, maar bij mij ging hij zelfs met iets minder dan 1000 naar benedenquote:mpx200_05 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:48:
Dit gaat niet goed....
na modem reset wordt er lager in getraind... ben inmiddels al 10 % kwijt. Klopt dit?
Gisteren 4366 nu 4073 ....
Ik denk dat er een ander ADSL signaal (nog) actief is.quote:sander-sp schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:08:
OK, ik ga het toch een keer vragen want ik ben nu toch benieuwd, lees ongeduldig, en ik kan het nergens echt vinden.
Ik heb Telfort internet besteld, ik heb het pakket ontvangen, en gelijk de modem maar even aangesloten zodat alles klaar staat als het internet opgeleverd zou worden. Tot mijn verbazing ging het DSL lampje groen branden. Het internet lampje werd rood/oranje.
Nu mijn vraag, betekend dit dat Telfort me heeft aangesloten en dat ik zou kunnen internetten als ik alles goed zou doen, of is het gewoon zo dat ik moet wachten totdat het internet lampje op groen gaat? De oplevering is volgens telfort trouwens in de week van 4 maart.
edit: ik ben trouwens een keer per ongeluk met internet via mijn telefoon naar connect.adslvandaag.nl gegaan. Daar stond "Uw aansluiting is geactiveerd" Waarschijnlijk niks bijzonders omdat ik dus inderdaad internet had, welliswaar niet via de telfort modem, maargoed. Via de modem kom ik er dus niet op.
Die tijd is in te stellen, zolang je actief bent dan blijf je ingelogd.quote:EleanorNL schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:58:
Kan ik trouwens ook ergens in het modem instellen dat ik niet iedere 3 minuten opnieuw hoef in te loggen op het modem? Als ik er mee bezig ben, instellingen veranderen enzo, en ik moet bijvoorbeeld even een website voor informatie raadplegen, dan betekent dit dat ik opnieuw op "Login" moet klikken en dan weer helemaal het menu van het modem moet doorworstelen (die al niet zo heel snel is).
Dus: kan ik op de een of andere manier zorgen dat ik ingelogd blijf op het modem? Doch in ieder geval langer dan wat hij je standaard toe laat? [Ik gebruik FireFox]
Electronic Bill wijzigde dit bericht 25-02-2008 16:37 (8%)
Gok met je mee, me even laten afleiden door de Vista-reflex (heb ik zelf ruim een half jaar mee gedraaid en in oktober 2007 weer ingeruild voor good old XP).quote:Johny_B schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:44:
In internet explorer even de popup killer uitzetten werkt dan wel [gok ik]
Antec SLK3700AMB,Intel T2600,Asus N4L-VM DH,MDT PC5300 2x1GB,2xSamsung HD501LJ,Nec 3540A,Seasonic S12II 330W,Samsung 206BW
These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands
Ik heb geen zin in allerlei apparaten. Ik wil gewoon 1 kastje wat "alles" regelt. Nu heb ik het wireless modem besteld en dus wil ik het daarmee doen. Lijkt me toch gek dat er straks niks meer werkt opeens als wireless aan staat? Dan zou jan en alleman er toch over klagen???quote:Chadi schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:43:
Die wireless zou ik niet eens inschakelen. Je levert zo je snelheid in. Mijn broertje heeft die wireless ook. Zodra hij wireless inschakelt denderd die snelheid omlaag . GEwoon een standaard halen en daarachter een linksys of dergelijke.
Allemaal smoesjes. Ik wacht nu al meer dan 2 weken op een mailtje aan de klantenservice en krijg ook alleen maar van dat soort standaardmailtjes terug. En het gore lef hebben om, zonder ook maar eenmaal inhoudelijk op mijn vraag te zijn ingegaan, een klanttevredenheidsmail te sturen waarin nota bene gerefereerd wordt aan het "feit" dat de vraag inmiddels beantwoord zou zijn. NOT dus!quote:rjw schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:09:
Na 19 dagen wachten op een antwoord op de vraag als de overzetting van T6 naar T20 wel goed is gegaan aangezien ik geen kb snelheidswinst heb terwijl de snelheidscheck 13Mbit aangeeft krijg ik toch wel een heel simpel (standaard) antwoord terug:
pigsbutt wijzigde dit bericht 25-02-2008 18:37 (22%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet ervaringen topic - Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona