Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson W960i topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Mokum74 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:04:
Heeft iemand een idee hoe ik video's (AVI,WMV etc) van mij pc ook kan afspelen op de W960i?
Ik heb meerdere malen fragmenten "converted" naar MPG4 formaat maar helaas kan ik deze niet afspelen.
Thanks alvast!
Mpeg4 zegt maar heel weinig. Ik zou zeggen, start eens met Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Reg. datum: 02 augustus 2007

Ik had het programma Timeblob erop gezet, zodat ik altijd de tijd kan zien. Echter, hierdoor deed mijn camera het niet meer. Na de update is dit geen probleem meer en kan ik de tijd in ieder scherm zien en ook mijn camera gebruiken :*) Naar mijn idee is het geluid van de W960i ook harder geworden, mijn ringtone gaat iig harder dan voorheen.

Reg. datum: 30 juni 2005

AUB hulp:

Ik heb zojuist de nieuwe firmware gedownload op de W960i.

Mijn internet ziet er echter ineens vreemd uit:
Bij het opstarten van een internet pagina zijn eerst alle links (teksten) blauw (zoals het hoort) echter na een paar seconden worden alle links voorzien van een zwarte balk om de letters waarbij de tekst wit is ipv zwart. Hierdoor lijkt het alsof de gehele pagina geselecteerd is...

Kan iemand mij hiermee helpen of is dit een nieuwe feature bij de laatste firmware?

e1ias wijzigde dit bericht 28-02-2008 00:25 (24%)

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
e1ias schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 23:05:
AUB hulp:

Ik heb zojuist de nieuwe firmware gedownload op de W960i.

Mijn internet ziet er echter ineens vreemd uit:
Bij het opstarten van een internet pagina zijn eerst alle links (teksten) blauw (zoals het hoort) echter na een paar seconden worden alle links voorzien van een zwarte balk om de letters waarbij de tekst wit is ipv zwart. Hierdoor lijkt het alsof de gehele pagina geselecteerd is...

Kan iemand mij hiermee helpen of is dit een nieuwe feature bij de laatste firmware?
Heb ik ook last van. Lijkt me een kwestie "It's a feature, not a bug".

Reg. datum: 19 maart 2001

Ik heb een Vodafone W960i, dus ook met vodafone opstartscherm. Ik had al eerder geprobeerd om op de update site te komen maar mij lukt het niet.

Wat ik doen. USB kabel aansluiten op computer, accu eruit, c-knop ingedrukt houden terwijl ik de stekker onderin de telefoon steek. Dan zie ik even het toetsenbord oplichten en daarna gebeurd er niks.

Kan ik met een Vodafone toestel niet updaten? Doe ik iets fout?

Dell Precision 670 dual Xeon 3.0/800/2M SCSI73 15k4Raid0 +2x250Gb WD, 1.0 Gb Samsung, FireV3100 --------- Dell XPS M170 ordered

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
johoo schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:31:
Ik heb een Vodafone W960i, dus ook met vodafone opstartscherm. Ik had al eerder geprobeerd om op de update site te komen maar mij lukt het niet.

Wat ik doen. USB kabel aansluiten op computer, accu eruit, c-knop ingedrukt houden terwijl ik de stekker onderin de telefoon steek. Dan zie ik even het toetsenbord oplichten en daarna gebeurd er niks.

Kan ik met een Vodafone toestel niet updaten? Doe ik iets fout?
Ik neem aan dat je wel SEUS aan hebt staan? Je moet hem tot op dat scherm krijgen met die stappen (als het goed is staat daar onderaan "houd de c-toets ingedrukt"). Wanneer je die toets lang in blijft houden, komt daar een stap 7 bij (laat de toets los). Dan moet het gewoon werken.

Wanneer je dit al wel had gedaan, kan het ook door je Vodafone firmware komen, die wordt minder snel geupdate dan de normale firmwares.

Reg. datum: 30 juni 2005

quote:
DaFreakhead schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:47:
[...]

Heb ik ook last van. Lijkt me een kwestie "It's a feature, not a bug".
Écht domme feature, ik vind vooral www.nu.nl er niet uit zien... Het lijkt net alsof je een hele pagina geselecteerd hebt :(

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Reg. datum: 10 maart 2004

quote:
DaFreakhead schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:55:
[...]
Wanneer je dit al wel had gedaan, kan het ook door je Vodafone firmware komen, die wordt minder snel geupdate dan de normale firmwares.
Dit moet hij dan aangeven. Is het niet iets met drivers?

Wii: 4013 2134 6202 3976

Reg. datum: 08 augustus 2007

nou ik heb ook de update gedaan en krijg bij alle web pagina's net of de letters geselectreed zijn 8)7
krijg zelfs bij outlook webmail alleen een zwart venster te zien pas als ik erop klik krijg ik de tekst te zien. kan je de update ook terug zetten. want dit schiet niet op..

en bij weergave schiet hij elke x terug naar passend maken (OPERA browser).

PS. nog steeds geen you tube filmpjes via umts...

Reg. datum: 06 januari 2005

Ik heb de telefoon nu bijna een week, maar een paar dingen vind ik vreemd.

- Hebben jullie ook last van ongeveer 1-3 seconden wachten als je volgende track kiest is de walkman player? Ik gebruik mp4/HC-AAC+ 64kbps.
- Tussen het wisselen van de tracks hoor ik een klein plopje/kraakje. Dit is bij de luidspreker in de telefoon, maar ook via bluetooth (DS-970). Als ik muziek stream naar de pc is het niet zo...
- Als ik sms wil openen duurt het 2-5 seconden tot het geopend is, maar e-mailtjes duren toch zo'n 4-8 seconden. Is dit bij jullie ook?
- T9 loopt bij e-mail best wel achter als ik met woordenboek typ. (ik gok dat ik ongeveer 4-7 aanslagen per seconde heb op dit ding), maar bij sms niet. Hebben jullie hier ook last van?

Ik heb de telefoon meteen na aanschaf geupdate naar de nieuwste firmware, R9K009 (teminste, die staat bij Telephone onder status).

En wat is jullie ervaring met krassen op dit scherm? Ik heb tot nu toe het wannabe-hoesje gebruikt, maar het is niet echt praktisch. Ik heb een screenprotector besteld, maar ik weet niet hoe "hard" dit scherm ongeveer is?

Reg. datum: 08 april 2003

ik heb een mega probleem...

ik was afgelopen week op wintersport en ineens kon ik niets meer typen. Als ik een sms wilde schrijven, webpagina wilde intypen etc. dan liep de telefoon vast als ik de eerste letter typte of schreef. Ik dacht: nou dan doe ik een master reset en dit is gelukt MAAR:
als de telefoon is opgestart zie ik een halve seconde het beginscherm van de telefoon en dan start ie opnieuw op en krijg ik de melding dat ie opnieuw is opgestart om de performance te verbeteren....ik heb het al tig keer geprobeerd maar het lukt me niet de telefoon aan de praat te krijgen. Als ik de simkaart er uit haal kan ik wel een demo van de telefoon bekijken, andere simkaarten werken ook niet...

Reg. datum: 10 januari 2008

quote:
Mokum74 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:04:
Heeft iemand een idee hoe ik video's (AVI,WMV etc) van mij pc ook kan afspelen op de W960i?
Ik heb meerdere malen fragmenten "converted" naar MPG4 formaat maar helaas kan ik deze niet afspelen.
Thanks alvast!
Mpeg4 zegt maar heel weinig. Ik zou zeggen, start eens met Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
[quote]RoD schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:56:
[...]

I-POD converter is the solution. Werkt super! Zoek naar Ipod op ftd dan kom je wel een proggie tegen. Blijft een kicke apparaat.

Reg. datum: 29 januari 2008

quote:
DJFliX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:20:
Ik heb de telefoon nu bijna een week, maar een paar dingen vind ik vreemd.

- Hebben jullie ook last van ongeveer 1-3 seconden wachten als je volgende track kiest is de walkman player? Ik gebruik mp4/HC-AAC+ 64kbps.
- Tussen het wisselen van de tracks hoor ik een klein plopje/kraakje. Dit is bij de luidspreker in de telefoon, maar ook via bluetooth (DS-970). Als ik muziek stream naar de pc is het niet zo...
- Als ik sms wil openen duurt het 2-5 seconden tot het geopend is, maar e-mailtjes duren toch zo'n 4-8 seconden. Is dit bij jullie ook?
- T9 loopt bij e-mail best wel achter als ik met woordenboek typ. (ik gok dat ik ongeveer 4-7 aanslagen per seconde heb op dit ding), maar bij sms niet. Hebben jullie hier ook last van?

Ik heb de telefoon meteen na aanschaf geupdate naar de nieuwste firmware, R9K009 (teminste, die staat bij Telephone onder status).

En wat is jullie ervaring met krassen op dit scherm? Ik heb tot nu toe het wannabe-hoesje gebruikt, maar het is niet echt praktisch. Ik heb een screenprotector besteld, maar ik weet niet hoe "hard" dit scherm ongeveer is?
Ik heb geen problemen met wisselen van tracks. Mischien kan je proberen om tel. helemaal uit te zetten en dan weer aan, helpt vaak als iets niet werkt zoals het hoort. Hoe vind je geluid van w960i? Ik heb altijd SE gehad en bij elke SE walkman phone kon je eqilezer handmatig instellen maar bij deze niet, waardoor geluid veel zachter is dan bij andere SE walkman phones. Ik heb hierover paar keer geschreven op dit forum maar mensen vinden het niet erg dat ie niet hard kan. Ik vind het heel erg. Dat is toch niet logisch dat nieuwste dat niet heeft. Zou het kunnen om walkman software van w910i over te zetten op w960i? Heb al e-mail naar SE verzonden met vraag of er wat aan gedaan kan worden om geluid harder te krijgen, nog geen antwoord op gehad. Wat andere klachte betreft heb ik nergens last van. Ik hoop dat je wat aan heb. Ik hoor van je wat je vind van volume van walkman.

Insane Obtrusion

Ik krijg het niet voor elkaar om de telefoon te update. Ik doe mijn telefoon uit, batterij eruit, er weer in. Aanzetten, c indrukken, kabel derin, en niet niets :/

Iemand tips ? Moet ik wel gewoon mijn pincode enzo invoeren, of moet ie gewoon echt alleen aan ?

-edit-

laat maar, al gelukt, waar ik nou gelezen heb dat ik hem weer moest aanzetten weet ik nie, magoed ;) da was het dus...

Damian wijzigde dit bericht 01-03-2008 23:32 (20%)

Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -

GSM-Media.nl

Heb hem net een paar dagen en ben wel teleurgesteld in het geluid uit de speaker.

Is veel slechter dan bij mijn vorige telefoon (W810i), daartegenover gaat hij wel harder dan de W810i.

Met oordopjes in gaat hij harder op de normaal stand in de equalizer dan op de W810i met alles op vol open in de equalizer.

Maar gebruik de speaker toch niet veel, en het geluid uit de oordopjes is ok.

ps. SSX is echt een toffe game :P, erg tof van SE om die bij de update er bij op te zetten.

Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260

Reg. datum: 19 maart 2001

Welk programmatje gebruiken jullie wat dezelfde functies heeft als MyPhoneExplorer? Helaas werkt dat programmatje (nog?) niet helemaal goed met de W960i.

Dell Precision 670 dual Xeon 3.0/800/2M SCSI73 15k4Raid0 +2x250Gb WD, 1.0 Gb Samsung, FireV3100 --------- Dell XPS M170 ordered

Reg. datum: 29 januari 2008

quote:
m-tuning schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:23:
Heb hem net een paar dagen en ben wel teleurgesteld in het geluid uit de speaker.

Is veel slechter dan bij mijn vorige telefoon (W810i), daartegenover gaat hij wel harder dan de W810i.

Met oordopjes in gaat hij harder op de normaal stand in de equalizer dan op de W810i met alles op vol open in de equalizer.

Maar gebruik de speaker toch niet veel, en het geluid uit de oordopjes is ok.

ps. SSX is echt een toffe game :P, erg tof van SE om die bij de update er bij op te zetten.
Nou ik vind hem veel zachter dan mijn vorige w800i, daar had ik equilezer handmatig ingesteld en hij was veel harder dan w960i, ik heb al zo vaak getest, jij zegt dat ie harder is dan jou w810i, kan me bijna niet voorstellen

GSM-Media.nl

Ja is echt waar, zowel uit de speaker als uit de oordopjes.

Kan zijn dat het harder uit de speakers klinkt omdat het scheller is dan op mijn W810i, maar gewoon het geluid uit de oordopjes vindt ik harder.

Iemand nog aanraders qua games/apps?

m-tuning wijzigde dit bericht 03-03-2008 11:29 (8%)

Reg. datum: 10 juni 2003

weet iemand hoe je de exchange activesynch account kan verwijderen? ik heb voor mijn werk proberen in te stellen, maar kon geen verbinding maken... nu staat er dus een loze email account in mijn berichten menu. bij instellingen van email accounts kan ik hem niet verwijderen.

irriteer mij aan zo'n loos postvak. :X

GSM-Media.nl

Gewoon onder Verwijderen bij config scherm > Overige

m-tuning wijzigde dit bericht 04-03-2008 12:41 (3%)

Reg. datum: 05 september 2007

Ik heb hem net binnen! Supergeile gadget. Als ik problemen ofzo tegenkom zal ik die hier posten. Het is een unbranded versie van Hi. 30 euro p/m, 70 euro voor de telefoon, 2jr!

check it out it is flawless

Reg. datum: 06 januari 2005

quote:
bekokv schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:21:
[...]
Ik heb geen problemen met wisselen van tracks. Mischien kan je proberen om tel. helemaal uit te zetten en dan weer aan, helpt vaak als iets niet werkt zoals het hoort. Hoe vind je geluid van w960i?
[...]
Ik heb de batterijtip geprobeerd, maar dat maakt geen verschil :( Jammer.
quote:
[...]
Ik heb altijd SE gehad en bij elke SE walkman phone kon je eqilezer handmatig instellen maar bij deze niet, waardoor geluid veel zachter is dan bij andere SE walkman phones. Ik heb hierover paar keer geschreven op dit forum maar mensen vinden het niet erg dat ie niet hard kan. Ik vind het heel erg. Dat is toch niet logisch dat nieuwste dat niet heeft. Zou het kunnen om walkman software van w910i over te zetten op w960i?
Gaat niet lukken. De w910i is een compleet andere architectuur wat betreft software (en waarschijnlijk ook hardware). Als je het over hetzelfde "platform" had zou ik je daarin nog een kans geven (zie ook uitwisseling van cameradrivers bij K800/K810/W850/W810 etc...)
quote:
[...]
Heb al e-mail naar SE verzonden met vraag of er wat aan gedaan kan worden om geluid harder te krijgen, nog geen antwoord op gehad. Wat andere klachte betreft heb ik nergens last van. Ik hoop dat je wat aan heb. Ik hoor van je wat je vind van volume van walkman.
Volume van walkman is wat mij betreft meer dan voldoende. Ik denk dat S-E hier rekening heeft gehouden met het maximum volume, en waar ik op mijn w850i op de 3,5 bolletje zat qua volume, zit ik hier vaak net onder de helft. Dan heb ik het dus over op de fiets, met een HBH-DS970 met de grote rubberen dopjes in (de rest blijft niet zitten :+).
Kabeltjes ben ik zat sinds dat gezeik met die fastport connector. Gebruik um alleen voor laden (en sync als vista x64 de bluetooth drivers op non-actief heeft gezet... grrr... maar dat wordt gefixt in SP1... gelukkig...)

Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

Hij is er eindelijk! De UIQ3 versie van Google Maps: http://www.uiqblog.com/20...ve-uiq3-version-released/

Je kan hem hier downloaden: http://www.google.com/gmm (en die werkt nu wel).

edit:
En hij werkt trouwens geweldig! Reageert snel en soepel. En Mijn Locatie werkt ook. (Ook al zit hij er bij mij een beetje naast, maar soit! :P)

ChrisM wijzigde dit bericht 05-03-2008 19:33 (27%)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

GSM-Media.nl

Ja had em ook al een paar dagen.

Werkt idd wel lekker, maar op de 1 of andere manier krijg ik hem alleen werkend met wifi.

3G of GPRS wil dus niet bij mij.

Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
m-tuning schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:35:
Ja had em ook al een paar dagen.

Werkt idd wel lekker, maar op de 1 of andere manier krijg ik hem alleen werkend met wifi.

3G of GPRS wil dus niet bij mij.
Dat is gek... bij mij geeft GPRS geen probleem. Je zou nog even het volgende kunnen proberen:
In Google Maps, ga naar Meer en dan Extra. Klik dan op Verbinding wijzigen.
Dit lost een aantal problemen op bij anderen...

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: