Hoofdcategorieën
Topicacties

Duurzame Energie deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 januari 2001

Tsja, dat maakt het ook niet makkelijk. Maar ik heb in de tussentijd even flink zitten rekenen met jullie info als grote steun _/-\o_. En ik denk dat we toch maar de gok gaan wagen. Ik denk aan ongeveer 2000 wp en een flinke zonneboilercombi (icm vloerverwarming).

Ik wil het gaan bekostigen uit de verwachte overwaarde (klop klop) uit de verkoop van ons huidige huis. Dat is eigenlijk vergeleken met aflossen van de hypotheek al snel financieel voordelig. Op een spaarrekening zetten kan natuurlijk ook, alleen mag je dan door de bijleenregeling voor dat deel geen renteaftrek meer doen. En uiteraard, naast het financiele aspect draag ik ook graag (een heel klein beetje) bij aan een wat beter milieu.

Dus mensen, als jullie een huis zoeken en een goed doel willen steunen, laat het me even weten ;).

Als je een hamer hebt lijkt elk probleem op een spijker....

Reg. datum: 16 mei 2002

Het fenomeen Luchtwarmte pomp is jullie bekend?

Misschien is dit een interessante oplossing voor jou?

1365Watt-piek op ons dak!

Het is grappig (voorzover spam grappig is) om te zien wat voor soort spam je krijgt als je op het internet in een bepaalde richting actief bent:
quote:
Dear Sir/Madam,

We are glad to know you company name and address from the website. And We are Umine
Recycle silicon Co., Ltd. the leading factory of recycling silicon materials in
china. I am writing to you in the hope of establishing business relations with you.

At present, we are looking forward to purchasing broken solar cells /wafers,IC chip
wafer and crippled solar cells /wafers. If you have please kindly contact me.And our
price will be highest.

Your prompt reply will be highly appreciated.

Best regards,

Andy Dai

2008-04-18

Umine Recycle Silicon Co., Ltd

No 51. Shengmo Road, Qiuga Town,
Yinzhou District, Ningbo,
China.

Tel: +86-574-56289231
Fax: +86-574-56289236
Mobile: +8613105566417

http: www.um-recyclesilicon.com
E-mail: andy@um-recyclesilicon.com
MSN: andy.229@hotmail.com
Nu kan ik gelukkig zeggen dat ik geen 'broken solar cells' heb, en dat hoop ik ook nog heel lang zo te houden :) dus Andy heeft pech.

Mijn zonnepanelen en wat testritten met elektrische voertuigen: www.solarwebsite.nl

Ik word niet gauw kwaad!
Reg. datum: 30 april 2004

Whaha, met msn zelfs :D
Naja, typisch een mailtje in chinese stijl (ervaring ja ;) ).

Letten jullie allemaal een beetje op de spelling en leestekens?
Spam: Stop het opwarmen van de aarde! (klik op trailer)

1.710 Wp op m'n dak

quote:
CanonG1 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:23:
Het is grappig (voorzover spam grappig is) om te zien wat voor soort spam je krijgt als je op het internet in een bepaalde richting actief bent:

[...]

Nu kan ik gelukkig zeggen dat ik geen 'broken solar cells' heb, en dat hoop ik ook nog heel lang zo te houden :) dus Andy heeft pech.
Inderdaad... ik word ook al gezien als PV-producent... goh..
>:) had ik dat maar....

Reg. datum: 30 september 2007

quote:
CanonG1 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:23:
...........
Voor een deel lok je dat ook bewust uit. Je e-mailadres staat nl. heel prominent op je website. Niet op de een of andere manier versleuteld, maar gewoon aanklikbaar. Vinden ze prachtig die spamrobots. Zelf heb ik lang geleden, toen we ons nog niet zo bewust waren van deze zaken, mijn e-mailadres een keer ergens "laten slingeren". Dat heb ik geweten, ik kom er nooit meer vanaf. Op een ander adres van me krijg ik letterlijk nooit spam.

quote:
Techneut schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:15:
Voor een deel lok je dat ook bewust uit. Je e-mailadres staat nl. heel prominent op je website. Niet op de een of andere manier versleuteld, maar gewoon aanklikbaar. Vinden ze prachtig die spamrobots. Zelf heb ik lang geleden, toen we ons nog niet zo bewust waren van deze zaken, mijn e-mailadres een keer ergens "laten slingeren". Dat heb ik geweten, ik kom er nooit meer vanaf. Op een ander adres van me krijg ik letterlijk nooit spam.
Daar heb je gelijk in, maar toch ontvang ik om de één of andere reden nooit ''normale" spam. Ik krijg hooguit één keer per maand een dergelijk mailtje van een vaag Chinees of Taiwanees bedrijf wat mij aanziet voor een bedrijf wat handelt in zonnepanelen of zo. Ik zit mij XS4All, en wat verder ook hun fouten zijn: ze filteren zeer effectief op spam.

Een beetje offtopic, maar is het moeilijk om een e-mail adres op een webpagina te versleutelen, op een dusdanige manier dat het voor 'echte mensen' wel gewoon aanklikbaar is?

Mijn zonnepanelen en wat testritten met elektrische voertuigen: www.solarwebsite.nl

Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
CanonG1 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:25:
[...]

Een beetje offtopic, maar is het moeilijk om een e-mail adres op een webpagina te versleutelen, op een dusdanige manier dat het voor 'echte mensen' wel gewoon aanklikbaar is?
Een plaatje met het adres? Een contact-us formuliertje?
Bij dat laatste wel heel goed uitkijken dat je de ingevoerde gegevens controleert op nogal vervelende zaken, zoals alleen letters en mischien cijfers in Naam-veld en daarnaast alleen . en @ in email-veld en uiteraard in het achterliggende script het to:-veld hardcoded invullen.
Anders gaan spammerts mail sturenvanaf je site. (been there, done that, got AOL 10% annoyed by us)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

1.710 Wp op m'n dak

quote:
CanonG1 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:25:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar toch ontvang ik om de één of andere reden nooit ''normale" spam. Ik krijg hooguit één keer per maand een dergelijk mailtje van een vaag Chinees of Taiwanees bedrijf wat mij aanziet voor een bedrijf wat handelt in zonnepanelen of zo. Ik zit mij XS4All, en wat verder ook hun fouten zijn: ze filteren zeer effectief op spam.

Heb in mijn site een contact formulier met van die "karakters" die je bij verzenden eerst correct moet over kloppen. Vooralsnog erg weinig spam ontvangen (of mijn site is nog niet goed wereldwijd bekend ;) )

Reg. datum: 30 september 2007

Eén van de methodes is b.v. gebruikmaking van een formulier. Je hebt daar mee de mogelijkheid om je adres verborgen te houden. Zie http://www.handleidinghtml.nl/ . Een andere methode is een plaatje (b.v. een *.gif bestandje) van je adres te maken. Het is dan niet meer aanklikbaar, en daarmee voor een spamrobot ook niet zondermeer leesbaar, maar moet door de bezoeker even overgetypt worden. Met een mouse-over tekst even aangeven dat ze dat moeten doen. En daar zijn doorgaans spamrobots te lui voor.

Edit: Ik constateer dat terwijl ik met deze reactie bezig was al een paar ongeveer gelijkluidende antwoorden verschenen.
quote:
of mijn site is nog niet goed wereldwijd bekend
Dat maakt geen veschil, de spamrobots grazen voortdurend het internet af, ongeacht of een site interssant is en veel bezocht wordt of niet. Hooguit "noteren" ze voor de reclamemakers even het onderwerp.

Techneut wijzigde dit bericht 18-04-2008 12:16 (27%)

zonne-energie voor iedereen

quote:
Lethal schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:29:
Ik heb net weer even een meeting gehad over de SDE regeling.

Het subsidiebedrag wordt inderdaad gewoon per jaar vastgezet. Zodat de totale opbrengst op 0.56 euro per kWh blijft. Mocht de energieprijs dalen, dan is een plafond bedrag ingebouwd zodat niet de staatskas leeg-getrokken wordt (wat in 2003 dus wel gebeurde)

Overigens zijn er 7000 aanmeldingen binnen inmiddels. Subsidie is dus zo goed als op.
Sorry, maar dat is crap.

Het enige wat ze kunnen suggereren (moet ik eerst keihard op Tweede Kamer papier vastgenageld zien, eerder niet), dat die 33 cent SDE subsidie elk jaar weer naar 33 cent wordt toegerekend door achteraf de elektriciteitsprijs van correcties te gaan voorzien. De rest is saldering. Die is voor iedereen anders, zal mogelijk elk half jaar veranderen (dit jaar naast mogelijke wijziging leveringsprijs ook al door verhoging energiebelasting, maar verhogingen zijn zeker niet vaste prik, zoals de NUON leveringsprijs daling van 1 januari liet zien), die component kunnen de netbeheerders trouwens wel uitpspugen. Ze haten die salderingscomponent, omdat ze er alleen maar geld voor kwijtraken (variabele transportkosten). Idem leveranciers (variabele leveringskosten). Als Samsom uit de Tweede Kamer weg is, wie zegt mij dan dat artikel 31c niet uit de Wet gesloopt zal gaan worden door de vereende krachten van de topjuristen bij de netbeheerders en de retailers????

Dus 56(kommavier) cent "vast" (voor 15 jaar!!!!) is gelul.

Sorry, maar het is wel zo. :/

Sag nicht: "Ich habe die Wahrheit gefunden", sondern: "Ich habe eine Wahrheit gefunden" (Kahlil Gibran, 1883 - 1931)

www.flitspaal.nl

Ik zat me trouwens te bedenken, is de opbrengst op 270 graden ( pal west ) echt zoveel lager ten opzichte van het zuiden? In de lente gaat de zon exact op het westen ( 270 graden ) onder.. In de zomer gaat hij bijna in het noord westen onder.

Dat houdt in dat bij panelen pal op het zuiden je 's avonds als de zon over de 270 graden heen gaat veel minder opbrengst hebt dan wanneer je je panelen pal op het westen hebt liggen, die liggen dan namelijk nog vol in de zon?

Zal dit niet voldoende zijn om de iets minder optimale ligging to compenseren?

quote:
flitspaal.nl schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:05:
Zal dit niet voldoende zijn om de iets minder optimale ligging to compenseren?
Niet helemaal... De opbrengst van een gegeven paneel wordt bepaald door een aantal factoren, waaronder de hoek die de invallende straling met het paneel maakt en de sterkte van de straling. Bij een optimaal opgesteld paneel (Zuid, helling ongeveer 40 gr) valt de periode dat de zon zo loodrecht mogelijk op het paneel staat samen met de periode dat de instraling het hoogste is, de zon staat dan het hoogst boven de horizon.

Bij een west- of oostwaarts opgesteld paneel is de zon een stuk lager boven de horizon als hij zo loodrecht mogelijk op het paneel staat, en staat hij compleet niet loodrecht op het paneel als hij op zijn hoogst boven de horizon staat. Daardoor is de opbrengst van een dergelijk paneel lager dan als hij zuidwaarts opgesteld zou staan.

Ik vind de opbrengstmindering nogal meevallen, ons dak is WZW en ik kan dus puur op basis van de opstelling (andere factoren zoals beschaduwing en temperatuur e.d. niet meegenomen) een vermindering van zo'n 15% verwachten t.o.v. de vorige situatie (plat dak, vrijwel zuid opgesteld). Ik kan daar mee leven.

quote:
zonnigtype schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 01:32:
[...]

Sorry, maar dat is crap.

Het enige wat ze kunnen suggereren (moet ik eerst keihard op Tweede Kamer papier vastgenageld zien, eerder niet), dat die 33 cent SDE subsidie elk jaar weer naar 33 cent wordt toegerekend door achteraf de elektriciteitsprijs van correcties te gaan voorzien. De rest is saldering. Die is voor iedereen anders, zal mogelijk elk half jaar veranderen (dit jaar naast mogelijke wijziging leveringsprijs ook al door verhoging energiebelasting, maar verhogingen zijn zeker niet vaste prik, zoals de NUON leveringsprijs daling van 1 januari liet zien), die component kunnen de netbeheerders trouwens wel uitpspugen. Ze haten die salderingscomponent, omdat ze er alleen maar geld voor kwijtraken (variabele transportkosten). Idem leveranciers (variabele leveringskosten). Als Samsom uit de Tweede Kamer weg is, wie zegt mij dan dat artikel 31c niet uit de Wet gesloopt zal gaan worden door de vereende krachten van de topjuristen bij de netbeheerders en de retailers????

Dus 56(kommavier) cent "vast" (voor 15 jaar!!!!) is gelul.

Sorry, maar het is wel zo. :/
Ik snap je punt niet zo? De SDE regeling is niet vastgesteld op een bepaald bedrag , maar de energie die zonnepanelen opleveren wel. En dat de energieprijzen stijgen gaan, staat natuurlijk niet vast, maar de kans is zeer groot omdat gas schaars is en voor kolen straks een bepaalde co2 compensatie betaald moet worden.

Reg. datum: 05 maart 2004

Let op Lethal,

De subsidie die je krijgt voor de door jouw panelen opgewekte stroom, is elk jaar anders.
Voor wat jouw panelen in 2008 opwekken krijg je 33 cent. Voor 2009 gaat een ander bedrag gelden.
Het ministerie van EZ kijkt naar de "gemiddelde" marktprijs voor stroom en kiest dan een waarde. voor 2008 was dat 23 cent. Daarom is de subsidie 56 - 23 is 33 cent.
Als EZ volgend jaar besluit dat de markt prijs voor stroom 30 cent is krijg je in 2009 nog maar 26 cent.
Volgens de regeling is de intentie dat de subsidie evenveel daalt als de marktprijs stijgt.
Maar voor dit jaar zat EZ zal boven de marktprijs.
En in essentie is het een ministeriele regeling. De minister kan naar eigen goeddunken een prijs vaststellen. En dat elk jaar opnieuw de komende 15 jaar. Het is geen wet die een plicht oplegt. De politiek mag elk jaar een politiek keuze maken.

Stel dat er een rechts kabinet komt, dat niets met burgers heeft en alles met bedrijven die de partijkas spekken. Dan weet ik wel wat de minister kiest.
Gewone burgers kijken dan naar een "terugverdien tijd" van bijvoorbeeld 25 jaar, of langer.

Daarnaast werken de energie bedrijven aan een geheel andere tariefstructuur, waarbij een veel groter vastrecht geldt, en je minder voordeel hebt bij het salderen.
Het is de vraag of de kamer die graaierij in de meterkast zal stoppen.
Zo is het onderdeel "meterhuur" als geruisloos 30% verhoogd.

Dunder-Mifflin, Inc.

Tja, zo kun je altijd wel de boot gaan afhouden omdat je niet weet wat de toekomst brengt. Geen huis kopen, want je weet niet wat ze met de hypotheekaftrek de komende jaren gaan doen. Niet X doen, want over een paar jaar hebben we een ander kabinet dat misschien Y voordeliger maakt dan X etc.

Er is nu een regeling voor 15 jaar en ze maken zichzelf wel heel belachelijk als ze het binnen een paar jaar zo aanpassen dat je niks meer hebt aan de subsidie. Dus moet je daar echt rekening mee gaan houden, negatief erover blijven denken en verder geen actie ondernemen? Of moet je gewoon een extra PV-systeempje kopen, iets dat je zonder subsidie nog net niet voldoende financieel aantrekkelijk vond? Wij gaan hier thuis in ieder geval voor het laatste, maar ieder zijn opvatting natuurlijk :)

Al blijft de huidige subsidie maar 4 jaar instant, over dat bedrag had je mooi langer dan 8 jaar moeten doen zonder SDE (om maar wat te noemen).

Gizz wijzigde dit bericht 20-04-2008 00:51 (8%)

Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

zonne-energie voor iedereen

quote:
Gizz schreef op zondag 20 april 2008 @ 00:46:
Tja, zo kun je altijd wel de boot gaan afhouden omdat je niet weet wat de toekomst brengt. Geen huis kopen, want je weet niet wat ze met de hypotheekaftrek de komende jaren gaan doen. Niet X doen, want over een paar jaar hebben we een ander kabinet dat misschien Y voordeliger maakt dan X etc.

Er is nu een regeling voor 15 jaar en ze maken zichzelf wel heel belachelijk als ze het binnen een paar jaar zo aanpassen dat je niks meer hebt aan de subsidie. Dus moet je daar echt rekening mee gaan houden, negatief erover blijven denken en verder geen actie ondernemen? Of moet je gewoon een extra PV-systeempje kopen, iets dat je zonder subsidie nog net niet voldoende financieel aantrekkelijk vond? Wij gaan hier thuis in ieder geval voor het laatste, maar ieder zijn opvatting natuurlijk :)

Al blijft de huidige subsidie maar 4 jaar instant, over dat bedrag had je mooi langer dan 8 jaar moeten doen zonder SDE (om maar wat te noemen).
Vooral doen, Gizz, vooral doen.

Het is mijn zelf opgelegde taak om mensen voor de leugens van politiek en energieleveranciers en zonnepaneel/systeem aanbieders te waarschuwen en de burgers van zo goed mogelijke info te voorzien. Wat al moeilijk genoeg is, omdat de regelingen zo ongelofelijk waanzinnig in elkaar zijn getimmerd. Als ik een steekje laat vallen, af en toe, hoor ik het graag. We zijn ook maar simpelmensen bij PPV...

Wat je er vervolgens zelf mee doet, moet je zelf weten, dit is een vrij land.

Niets meer, niets minder. Met subsidie of zonder subsidie. Doet wat u goed dunkt.

Mijn allergrootste probleem met de nieuwe regeling is dat de markt in een fuik gelokt dreigt te worden, terwijl het alternatief ter oosterzijde gewoon vele malen beter werkt EN echt marktgroei en innovatie in de hand werkt. En, omdat die SDE er nu eenmaal is, het Duitse EEG dus door de politiek onterecht het graf in genegeerd zal worden (er worden de meest rabiate leugens over verkondigd, net ook weer in de laatste "Stromen", je word er scheitziek van).

DAT is het grootste probleem. De dreigende lock-in van de Nederlandse zonnestroom markt. Moeten we niet willen...

Sag nicht: "Ich habe die Wahrheit gefunden", sondern: "Ich habe eine Wahrheit gefunden" (Kahlil Gibran, 1883 - 1931)

quote:
hhints schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 23:30:
Let op Lethal,

De subsidie die je krijgt voor de door jouw panelen opgewekte stroom, is elk jaar anders.
Voor wat jouw panelen in 2008 opwekken krijg je 33 cent. Voor 2009 gaat een ander bedrag gelden.
Het ministerie van EZ kijkt naar de "gemiddelde" marktprijs voor stroom en kiest dan een waarde. voor 2008 was dat 23 cent. Daarom is de subsidie 56 - 23 is 33 cent.
Als EZ volgend jaar besluit dat de markt prijs voor stroom 30 cent is krijg je in 2009 nog maar 26 cent.
Volgens de regeling is de intentie dat de subsidie evenveel daalt als de marktprijs stijgt.
Maar voor dit jaar zat EZ zal boven de marktprijs.
En in essentie is het een ministeriele regeling. De minister kan naar eigen goeddunken een prijs vaststellen. En dat elk jaar opnieuw de komende 15 jaar. Het is geen wet die een plicht oplegt. De politiek mag elk jaar een politiek keuze maken.

Stel dat er een rechts kabinet komt, dat niets met burgers heeft en alles met bedrijven die de partijkas spekken. Dan weet ik wel wat de minister kiest.
Gewone burgers kijken dan naar een "terugverdien tijd" van bijvoorbeeld 25 jaar, of langer.

Daarnaast werken de energie bedrijven aan een geheel andere tariefstructuur, waarbij een veel groter vastrecht geldt, en je minder voordeel hebt bij het salderen.
Het is de vraag of de kamer die graaierij in de meterkast zal stoppen.
Zo is het onderdeel "meterhuur" als geruisloos 30% verhoogd.
Maar dit is toch precies wat ik zeg ;)

Reg. datum: 28 oktober 2007

we gaan naar de 3e maand waarin mijn west panelen (750Wp)meer opbrengen dan de 750Wp zuid panelen,
gemiddeld 42% beter in het voorjaar aan de kust.
reden : 1070W/m2 ijskoude noordwesten zeewind, en hierdoor minder wolken.
helaas zie ik waarheden als een worst, geografie heldere instraling en temperatuur is bepalend,
niet de folder of instanties.

dan, 3 euro per wp is extreem rendabel indien je ook bespaart, en richting 0 gaat.
de maatregelen samen zorgen voor terugverdientijden van 3 jaar,
afgezet tegen mijn oude maandlast. (vermeden maandlasten door pv en besparing)

ik zie de feiten en ervaar de besparing. heerlijk.

Morgen wordt onze zonnestroominstallatie geplaatst + uitgebreid. Hou mijn website in de gaten voor nieuws.

Voorlopig afwezig
Reg. datum: 25 april 2002

quote:
CanonG1 schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:09:
Morgen wordt onze zonnestroominstallatie geplaatst + uitgebreid. Hou mijn website in de gaten voor nieuws.
Ik ben benieuwd hoe het gaat/is gegaan. Ik zat even op je site te kijken en zag de panelen in de tuin staan. Waarom heb je er niet voor gekozen de panelen al eerder in de tuin te zetten en dan aan te sluiten. Weliswaar verre van optimaal maar allicht zouden ze dan meer leveren dan in de schuur.

quote:
Deom schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:43:
Ik ben benieuwd hoe het gaat/is gegaan. Ik zat even op je site te kijken en zag de panelen in de tuin staan. Waarom heb je er niet voor gekozen de panelen al eerder in de tuin te zetten en dan aan te sluiten. Weliswaar verre van optimaal maar allicht zouden ze dan meer leveren dan in de schuur.
Ik heb dat overwogen, maar ik zag het toch niet zo zitten om ze los in de tuin neer te zetten. Als een windvlaag ze omkiepert... Verder is onze tuin in deze tijd van het jaar flink beschaduwd. Ik heb ook nog overwogen om de twee kleinste panelen tijdelijk op het platte dak van de schuur te zetten, maar de totale opbrengst had niet groot geweest in verhouding tot het werk wat ik er aan gehad zou hebben.

Ik zat vanochtend ook even op jouw website te kijken :) en ik zag dat je nieuwe ketting naar wens functioneert? Hoe doet de CityEL het verder? Het 'cabrio-weer' is nu echt in zicht!

CanonG1 wijzigde dit bericht 21-04-2008 08:48 (9%)

Voorlopig afwezig
Reg. datum: 25 april 2002

quote:
CanonG1 schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:47:
[...]

Ik heb dat overwogen, maar ik zag het toch niet zo zitten om ze los in de tuin neer te zetten. Als een windvlaag ze omkiepert... Verder is onze tuin in deze tijd van het jaar flink beschaduwd. Ik heb ook nog overwogen om de twee kleinste panelen tijdelijk op het platte dak van de schuur te zetten, maar de totale opbrengst had niet groot geweest in verhouding tot het werk wat ik er aan gehad zou hebben.
Logisch. Het viel me op, maar het risico is groter dan de opbrengsten.
quote:
Ik zat vanochtend ook even op jouw website te kijken :) en ik zag dat je nieuwe ketting naar wens functioneert? Hoe doet de CityEL het verder? Het 'cabrio-weer' is nu echt in zicht!
De EL doet het wel aardig. Nog steeds de nodige "dingetjes" maar dat komt allemaal vanzelf goed. Het blijft leuk om elektrisch te rijden. Zoals het er nu uitziet gaan we maar 100 kwh meer gebruiken in het lage tarief. Hoog gaan we sowieso dik 250 kwh naar beneden, dus de besparingen die we vorig jaar hebben doorgevoerd dekken nagenoeg die 10.000 kilometer die ik dit jaar elektrisch rij.
Vanmiddag zijn de voorspellingen goed, dus misschien kan ik wel helemaal cabrio 8)

En klopt het dat je site momenteel offline is?

Is de stroom uitgevallen :+

quote:
Lethal schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:43:
En klopt het dat je site momenteel offline is?

Is de stroom uitgevallen :+
Wiens website bedoel je, die van mij of die van Deom? Beiden doen het hier bij mij namelijk normaal...

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: