Reg. datum: 21 augustus 2004
Reg. datum: 21 augustus 2004
Ik vind dat Tikkietrugjaap het probleem prima oplost en beargumenteert. Daarnaast is zijn Nederlands meer dan prima in orde. Het doet mij dan ook deugd om te zien dat de gemiddelde tweaker toch iets onder zijn niveau zit (kennen-kunnen, t<>dt) en daarom snap ik ook dat zijn probleemstelling en oplossingen compleet genegeerd, omgetoverd worden tot iets wat hij duidelijk niet bedoelt en hij tot een soort stakker verwaardloosd wordt zodat het verheven MT team zich lekker te buiten kan gaan in zijn/haar eigen wijsheid.
Hiermee probeer ik al die mensen die ten spijt proberen om de reacties bij V&A, ondanks de duidelijke voordelen ten opzichte van de nadelen duidelijk te maken dat het hierbij andermaal om een beslissing gaat (denk maar aan de CSL policy) die lukraak en nogal bekrompen gemaakt wordt.
Hiermee probeer ik al die mensen die ten spijt proberen om de reacties bij V&A, ondanks de duidelijke voordelen ten opzichte van de nadelen duidelijk te maken dat het hierbij andermaal om een beslissing gaat (denk maar aan de CSL policy) die lukraak en nogal bekrompen gemaakt wordt.
Zanthr wijzigde dit bericht 31-01-2008 19:02 (21%)