Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
[V&A] Reacties uit? --- Update ---
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 03 november 2004
Bedankt, is inderdaad een superscherm. Maar ik vond dat ik qua gamen wel wat groters kon gebruiken. Anders is het zo zonde van de rekenkracht van mijn Q6600 en 8800GTS 512MB. Weet niet hoe oud het scherm is. Zal eens kijken of ik de rekening van het werk kan regelen. Maar hij ziet er echt als nieuw uit.
Het is trouwens onzin dat je positieve reacties ook gaat wegmodden. Het is toch bedoeld als verkoopgedeelte, dan is het toch mooi dat anderen daaraan mee kunnen helpen. Als mensen hun reactietegoed daaraan willen opmaken is het toch hun goed recht. Het afkraken van advertenties wordt over het algemeen gedaan met een andere gedachte. Ik vind het zelf altijd erg fijn als er positieve reacties bij een ad staan, dat sterkt me in mijn gevoel dat ik een goeed koop kan maken.
Druk, druk, druk!
Edit:
Ik denk dat ik hem al snap. Die reactie van jou was niet een reactie op Yippie, maar op een andere reactie die verwijderd is. Als een reactie verwijderd wordt dan zijn alle geneste reacties ook vanzelf weg.
Edit2:
Of ik snap hem toch niet
V&A aangeboden: Dell Ultrasharp 1908FP (zichtbaar)
V&A aangeboden: Dell Ultrasharp 1908FP (niet zichtbaar)
Edit3:
Ben het even na het vragen
Kixtart wijzigde dit bericht 04-04-2008 12:39 (64%)
Op de fp worden reacties waarvan de parent volledig verborgen is (-2) niet weergegeven in nested mode, maar in de flat mode wordt er niet naar de parent gekeken en is hij gewoon zichtbaar.
Dit voorkomt dat in nested mode zichtbaar wordt dat een reactie volledig uit het zicht is gehaald, een probleem wat je in flat mode niet hebt.
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
http://tweakers.net/searc...acties&Query=arbraxas
Post nog al veel zonder dat hij daadwerkelijk interesse heeft of echt zinvolle bijdragen levert.
Wat? Taboe?
Reg. datum: 13 augustus 2003
Zou je dat s willen onderbouwen?quote:Holoris schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:59:
User:
http://tweakers.net/searc...acties&Query=arbraxas
Post nog al veel zonder dat hij daadwerkelijk interesse heeft of echt zinvolle bijdragen levert.
Viel me ook al op dat je me beschuldigde van mezelf omhoog modden en nu dit weer.
Heb de laatste 2 maand iets van 10 dingen gekocht op v&a, dus waar haal je t vandaan dat ik geen interresse heb?
arbraxas wijzigde dit bericht 05-04-2008 20:34 (12%)
Reg. datum: 24 juli 2000
Je wordt (door betreffende gebruiker) ook al in dit topic genoemd:quote:arbraxas schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:33:
Viel me ook al op dat je me beschuldigde van mezelf omhoog modden en nu dit weer.
Laatste reacties FP: Helder overzicht
grizzlybeer wijzigde dit bericht 06-04-2008 00:08 (4%)
Reg. datum: 10 december 2003
Naar aanleiding van mijn eerste waarschuwing (gisteren terecht ontvangen van Microkid), wil ik toch reageren op de verandering in V&A.
Ik zie nu dat in V&A de vaak belachelijke vraagprijzen van Marktplaats.nl gehaald worden. Ik vind dit erg jammer. Een groot voordeel van de V&A was juist dat de vraagprijzen redelijk waren (ja, vaak door die 'ongefundeerde oneliners' en 'volstrekt overbodige' opmerkingen).
Overigens erg triest hoe door Longbeard wordt gereageerd op de mededeling van G_M_C hierboven. Dit, gecombineerd met eerdere mailwisselingen met een mod, geeft mij toch het gevoel dat een aantal mods misschien beter bij de vrijwillige politie kunnen gaan om hun macht te laten gelden. Iets met nuttig voor de maatschappij enzo. Een beetje triest om dit als een overwinning oid te zien.
Nu even constructief: kan er geen modsysteem voor de vraagprijs worden ingesteld? Waarbij je dus, net zoals bij FP-reacties, een waardering kunt geven over de vraagprijs?
Vervolgens kun je de advertenties filteren op hun gemodde vraagprijs, net zoals bij de reacties. Wat je niet wilt zien, zie je niet. Het is maar een idee hoor. Eventueel krijg je hier minder modpunten voor, zodat je alleen echte onzin gaat modden.
Naar mijn idee zijn er grotere ergernissen in de V&A. Met stip op één zijn afhakende verkopers (in veiling of per mail). Op nummer twee afhakende kopers (in veiling of per mail). Op nummer drie de 'opkopers' / handelaars die je bij alle advertenties een mailtje sturen dat ze het product voor 60% van de (redelijke) vraagprijs willen kopen. Voor 65%-70% doen ze het niet, geven ze niet eens reactie op mail.
In geen van deze gevallen mag je de ander negatieve feedback geven, omdat er geen transactie heeft plaats gehad?
I rest my case.
Lees ajb eerst de gehele draad door, dan had je kunnen lezen, dat het modereren van de reacties al uitgeprobeerd was.quote:breekbrood schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:55:
Hmm, zie net dat dit topic een beetje dood is.
Naar aanleiding van mijn eerste waarschuwing (gisteren terecht ontvangen van Microkid), wil ik toch reageren op de verandering in V&A.
Ik zie nu dat in V&A de vaak belachelijke vraagprijzen van Marktplaats.nl gehaald worden. Ik vind dit erg jammer. Een groot voordeel van de V&A was juist dat de vraagprijzen redelijk waren (ja, vaak door die 'ongefundeerde oneliners' en 'volstrekt overbodige' opmerkingen).
Overigens erg triest hoe door Longbeard wordt gereageerd op de mededeling van G_M_C hierboven. Dit, gecombineerd met eerdere mailwisselingen met een mod, geeft mij toch het gevoel dat een aantal mods misschien beter bij de vrijwillige politie kunnen gaan om hun macht te laten gelden. Iets met nuttig voor de maatschappij enzo. Een beetje triest om dit als een overwinning oid te zien.
Nu even constructief: kan er geen modsysteem voor de vraagprijs worden ingesteld? Waarbij je dus, net zoals bij FP-reacties, een waardering kunt geven over de vraagprijs?
Vervolgens kun je de advertenties filteren op hun gemodde vraagprijs, net zoals bij de reacties. Wat je niet wilt zien, zie je niet. Het is maar een idee hoor. Eventueel krijg je hier minder modpunten voor, zodat je alleen echte onzin gaat modden.
Naar mijn idee zijn er grotere ergernissen in de V&A. Met stip op één zijn afhakende verkopers (in veiling of per mail). Op nummer twee afhakende kopers (in veiling of per mail). Op nummer drie de 'opkopers' / handelaars die je bij alle advertenties een mailtje sturen dat ze het product voor 60% van de (redelijke) vraagprijs willen kopen. Voor 65%-70% doen ze het niet, geven ze niet eens reactie op mail.
In geen van deze gevallen mag je de ander negatieve feedback geven, omdat er geen transactie heeft plaats gehad?
I rest my case.
Floor-is: Zoals Daniel al zegt "Negatieve aandacht is ook aandacht."
Jimp: "Met die mentaliteit moet je kinderen opvoeden.
Reg. datum: 10 december 2003
Lees ajb eerst mijn gehele reactie door, dan had je kunnen lezen, dat ik het niet heb over het modereren van de reacties maar over het modereren van de vraagprijs.
Even los van de rest van de discussie: G_M_C pakt het ook slecht aan door nog even zijn mening te geven en vervolgens te zeggen 'zo, nu ben ik weg.' Daar kun je op een discussieforum namelijk helemaal niets mee: Als het inderdaad serieus is, heeft een reactie typen toch geen zin meer aangezien de persoon in kwestie het toch niet meer zal lezen, en ook niet verder in discussie zal gaan. Als het niet serieus is, maar bedoeld als argument / dreigement is het een nogal zwakke en zinloze manier om je gelijk te halen, aangezien meteen duidelijk is dat je het niet meende zodra je weer reageert.quote:breekbrood schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:55:
Overigens erg triest hoe door Longbeard wordt gereageerd op de mededeling van G_M_C hierboven.
Nogmaals, dit geheel los van de rest van de discussie: ik wil niet zeggen dat G_M_C danwel Longbeard gelijk heeft verder, maar alleen dat ik een uitzwaaismiley een gepaste reactie vind op een 'ik vind dit maar jij bent het niet met me eens dus ik ben nu weg'-post.
Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.
Reg. datum: 04 november 2002
Het idee is dat een verkoopprijs tot stand komt door onderhandeling tussen koper en verkoper, zonder ongevraagde bemoeienis van buitenstaanders, hoe goed bedoeld ook! Een hoop goedbedoelde bemoeizucht heeft al menig advertentie verziekt en dat is echt niet de bedoeling. In alle forums op tweakers wordt men geacht zelf onderzoek te doen. Wat mij betreft geldt dit ook voor V&A. Stel je voor dat allerlei mensen zich ongevraagd gaan bemoeien met transactie op de markt. Zou ook niet goed voor de sfeer zijn...quote:breekbrood schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:55:
Hmm, zie net dat dit topic een beetje dood is.
I rest my case.
Modereren van vraagprijs is verkapte bemoeizucht dus ben ik tegen. Afhakers etc. zijn wel vervelend en ik vind dat je daar mensen wel op zou mogen scoren. Zegt nl. iets over betrouwbaarheid.
Dat is ook al langs gekomen. We hebben deze maatregel niets voor niets ingevoerd. Zoals al eerder is aangehaald en door "bszz" wordt herhaald is het aan de koper/verkoper om de prijs te bepalen. Dat is niet aan een user die geen interesse in de koop of verkoop heeft.quote:breekbrood schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:30:
@Longbeard:
Lees ajb eerst mijn gehele reactie door, dan had je kunnen lezen, dat ik het niet heb over het modereren van de reacties maar over het modereren van de vraagprijs.
Floor-is: Zoals Daniel al zegt "Negatieve aandacht is ook aandacht."
Jimp: "Met die mentaliteit moet je kinderen opvoeden.
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last