Reg. datum: 13 november 2003
Reg. datum: 13 november 2003
Zoals ik ook al in een reactie aan de redactie van tweakers had geschreven heb ik me de "@#$%^&" zitten irriteren aan een reaguurder die een gigantisch (5000 +) aantal reacties had geschreven op duizenden artikelen terwijl hij ze nooit kocht. Wou persee weten waarom ik mijn server zoveel goedkoper verkocht dan de nieuwwaarde van het ding. Als ik iets wil verkopen onder de normale prijst staat me dat natuurlijk volledig vrij. Hij vond het allemaal vaag terwijl ik de aankoopbon en ook garantie simpelweg op papier heb, Meneer wou zelfs weten of mijn bedrijf eventueel failliet was gegaan. Meerdere mensen zeiden ook tegen die reaguurder ( geenstijl slang), hij heeft toch de bon, kon hem niks schelen, meneer moest en zou erachter komen waarom ik deze server goedkoper verkocht. Uiteindelijk heb ik het artikel maar als verkocht bestempeld omdat ik er geen zin meer in had om telkens weer mijzelf te verdedigen tegen dit figuur.
Het ging om deze verkoop. V&A aangeboden: HP Proliant DL 380 g5
En dat terwijl dit figuur totaal geen interesse had in mijn server. Puur zeiken en narren. Heel vervelend, en totaal terecht dat dit soort reacties en het overall reageren niet meer wordt toegelaten.
Zit net het hele topic terug te lezen, zit dit figuur ook in dit topic te reageren, dit wordt leuk.
Eens even kijken of hij mij herkend.
Het ging om deze verkoop. V&A aangeboden: HP Proliant DL 380 g5
En dat terwijl dit figuur totaal geen interesse had in mijn server. Puur zeiken en narren. Heel vervelend, en totaal terecht dat dit soort reacties en het overall reageren niet meer wordt toegelaten.
Zit net het hele topic terug te lezen, zit dit figuur ook in dit topic te reageren, dit wordt leuk.
Eens even kijken of hij mij herkend.
gleverla wijzigde dit bericht 04-02-2008 01:48 (13%)
Decisions made in real time are never perfect.