Reg. datum: 25 september 2007
Is het mogelijk om een deel van je muziek uit je Bibliotheek te verwijderen, maar als je de volgende x synct dat dan niet alle nummers van je ipod afzijn? maar alleen de nmmrs die je toevoegt in iTunes erbij komen op je iPod en niks eraf gaat.
Handmatig synchroniseren.
Reg. datum: 29 juni 2003
Reg. datum: 29 juni 2003
Er zit er in iedergeval 1 in Arnhem.quote:xXMattXx schreef op maandag 03 maart 2008 @ 01:26:
Als je een post boven jou leest kun je zien dat dat geen probleem is.
Ik vraag me wel af waar er een apple store te vinden is in nederland..
Don't rely on their truth alone
Ok, dan kan je zelf liedjes van en naar je iPod slepen, oid?quote:master007 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:44:
Handmatig synchroniseren.
Reg. datum: 29 augustus 2006
Reg. datum: 29 augustus 2006
Alleen NAAR je ipod slepen. met itunes is het onmogelijk om muziek vanaf je ipod terug te zetten op een pc: daar heb je andere software voor nodig.quote:mits schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:54:
[...]
Ok, dan kan je zelf liedjes van en naar je iPod slepen, oid?
overigens betekent synchroniseren dat de data op 2 verschillende toestellen (hier een pc en een ipod) aan elkaar gelijk wordt gemaakt. Het is daarom ook niet mogelijk om slechts delen van je bibliotheek met je ipod te synchroniseren, simpelweg omdat het dan per definitie geen synchroniseren is, vanwege het feit dat de data op beide toestellen nog steeds niet hetzelfde is. Snap je het nog;)
Reg. datum: 02 april 2006
icentre.nlquote:xXMattXx schreef op maandag 03 maart 2008 @ 01:26:
Als je een post boven jou leest kun je zien dat dat geen probleem is.
Ik vraag me wel af waar er een apple store te vinden is in nederland..
Er zit er eentje praktisch als je amsterdam centraal uitloopt en eentje op de grote markt Haarlem.
Dan heb je nog Alkmaar en Uitgeest maar daar ben ik nog niet geweest.
Ik weet niet hoe het bij andere apple store's zit maar bij die in Haarlem is de technische dienst er alleen op dinsdag en zaterdag. Als je je ipod inlevert op andere dagen dan moet je extra wachten en kan je zelf niet je probleem uitleggen (hier heb ik problemen mee gehad omdat de vent niet snapte wat hij met de ipod moest).
En ik denk trouwens dat je je kassabonnetje thuis kan laten. Apple geeft 1 jaar wereldwijde garantie op elke ipod en ze kunnen op internet zien wanneer hij aangesloten is (de eerste keer dat je hem gebruikte) en volgens mij ook wanneer hij is geproduceerd. Het kassabonnetje hoef je alleen te bewaren als je ipod jonger is dan zij beweren. En een classic is nog niet langer dan een jaar uit dus je garantie krijg je zowieso.
Ja ik snap het wel, wil ook alleen dat alle liedjes die er nu opstaan op blijven staan. Haal ze toch nooit van me ipod naar mn mac dus...80gig raakt niet zo snel volquote:DaSaN schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:13:
[...]
Alleen NAAR je ipod slepen. met itunes is het onmogelijk om muziek vanaf je ipod terug te zetten op een pc: daar heb je andere software voor nodig.
overigens betekent synchroniseren dat de data op 2 verschillende toestellen (hier een pc en een ipod) aan elkaar gelijk wordt gemaakt. Het is daarom ook niet mogelijk om slechts delen van je bibliotheek met je ipod te synchroniseren, simpelweg omdat het dan per definitie geen synchroniseren is, vanwege het feit dat de data op beide toestellen nog steeds niet hetzelfde is. Snap je het nog;)
Dankje voor de reacties
Als je ipod op manual staat kan je gewoon drag and droppen (volgens mij kan je dit dan op elke computer doen). Tenzij je ze verwijdert van je ipod zullen ze er dus gewoon op blijven staan.quote:mits schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:43:
[...]
Ja ik snap het wel, wil ook alleen dat alle liedjes die er nu opstaan op blijven staan. Haal ze toch nooit van me ipod naar mn mac dus...80gig raakt niet zo snel vol
Dankje voor de reacties
Oh oke!quote:rockmanz schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:17:
[...]
Als je ipod op manual staat kan je gewoon drag and droppen (volgens mij kan je dit dan op elke computer doen). Tenzij je ze verwijdert van je ipod zullen ze er dus gewoon op blijven staan.
Naja het verhaal is ene btje erachter dat de muziek op mn mac een beetje teveel ruimte inneemt en dus een deel uit itunes wil halen maar als ik mn ipod sync dat dan niet alle nummers wegzijn op mn ipod, maar alleen nieuwe nummers erbij zet.
quote:mits schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:13:
[...]
Oh oke!
Naja het verhaal is ene btje erachter dat de muziek op mn mac een beetje teveel ruimte inneemt en dus een deel uit itunes wil halen maar als ik mn ipod sync dat dan niet alle nummers wegzijn op mn ipod, maar alleen nieuwe nummers erbij zet.
Ik heb ook een externe HD dus daar heb sowieso alle muziek op.quote:rockmanz schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:51:
[...]
Ik zou toch echt overwegen om je muziek ook op je computer te laten of hier een extra schijf voor aanschaffen. Als je ipod het namelijk begeeft kan je je muziek niet meer terugkrijgen. Meerdere malen heb ik muziek opnieuw op mijn ipod moeten zetten (of door een reparatie ofwel door een restore terug naar een oudere firmware). Ik heb in mijn computer een 160gb schijf zitten waar ik nu alles op gooi voor mijn 160gb ipod
Pas een maand geleden ofzo...?quote:RealRico schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:54:
Iemand al de nieuwste firmware? 1.1.1???
Lees maar eens terug in het topic.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Reg. datum: 13 januari 2007
Reg. datum: 13 januari 2007
OJA, hahaquote:Vanitas schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:58:
[...]
Pas een maand geleden ofzo...?
Lees maar eens terug in het topic.
Heb 'm al 'n tijdje niet gebruikt...
Ofja, wel gebruikt, maar niet meer aan iTunes gehangen.
Reg. datum: 15 maart 2002
Reg. datum: 15 maart 2002
Mijn iPod heeft zoiets mafs! Vanochtend met werken speelde die iedere keer 3 nummers af, om vervolgens de rest van de CD/Playlist die dan aan staat te skippen, tot ik weer handmatig een ander nummer aanzet. Na het liedje gaat die dan dus wel wel naar de volgende, maar hij speelt niks af. Hij blijft er even bij hangen en dan gaat die weer naar de volgende. Zo te hele CD af tot die klaar is. En nu zie ik net dat het nu helemaal mis is. Hetzelfde gebeurd nu al bij het eerste liedje wat ik selecteer.
Heeft iemand een idee wat hier aan te doen is? Ik heb hem al gerest via het settings menu, hielp niks. Ik heb hem al weer even geupdate via iTunes, sindsdien doet ook het eerste liedje het niet meer. Valt er nog iets aan te doen? Ik ben zwaar afhankelijk van me iPod!
Heeft iemand een idee wat hier aan te doen is? Ik heb hem al gerest via het settings menu, hielp niks. Ik heb hem al weer even geupdate via iTunes, sindsdien doet ook het eerste liedje het niet meer. Valt er nog iets aan te doen? Ik ben zwaar afhankelijk van me iPod!
Reg. datum: 23 juni 2005
Reg. datum: 23 juni 2005
Ik zit nu al weken te kijken op de Apple site waar ik nieuwe oortjes kan bestellen voor m'n iPod. De linker doet namelijk alleen nog maar hoge tonen, erg vervelend. Een andere set oortjes doet het wel goed. Maar waar kan ik deze bestellen?
Heeft iemand een link?
Ben geen mac-persoon, dus ik snap de logica van die site niet zo...
Klopt het, als ik merk, dat ze dolgraag willen bij Apple dat je een nieuwe koopt? En niet zo heel veel support geven op een oude? Ik moet wel weer zeggen dat ik 't een heldhaftig apparaatje vind
Heeft iemand een link?
Klopt het, als ik merk, dat ze dolgraag willen bij Apple dat je een nieuwe koopt? En niet zo heel veel support geven op een oude? Ik moet wel weer zeggen dat ik 't een heldhaftig apparaatje vind
Hier: Online Service Assistantquote:davidsmit schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:28:
Ik zit nu al weken te kijken op de Apple site waar ik nieuwe oortjes kan bestellen voor m'n iPod. De linker doet namelijk alleen nog maar hoge tonen, erg vervelend. Een andere set oortjes doet het wel goed. Maar waar kan ik deze bestellen?
Heeft iemand een link?
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 1 avatar! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Reg. datum: 09 juni 2004
Reg. datum: 09 juni 2004
Vandaag voor het eerst een videopodcast gedownload, en gesynchroniseerd naar mijn ipod. Echter kan ik de video op mijn ipod alleen vinden bij onlangs toegevoegde videos! Niet bij podcasts, films, tv series of muziekvideos. In Itunes staat de video wel netjes bij podcasts, waar gaat het fout, wat doe ik fout, of waar zijn ze dan te vinden op mijn ipod?
Reg. datum: 11 maart 2008
Ik heb me vorige week een ipod classic 80gig gekocht.
Nu keek ik maandag naar een stukje film van 25 minuten toen ik op de bus zat. En heb daarna nog wat muziek geluisterd. Tot mijn grote verbazing was ik al bijna 1/4 van de batterij kwijt, terwijl je volgens apple tot 5uur video kan kijken. En volgens mij keek ik met standaardinstellingen.
Hoe komt dit, doe ik iets verkeerd ofzo. Ik zou toch graag makkelijk 2 films bekijken als ik op de bus zit tijdens een reis
Nu keek ik maandag naar een stukje film van 25 minuten toen ik op de bus zat. En heb daarna nog wat muziek geluisterd. Tot mijn grote verbazing was ik al bijna 1/4 van de batterij kwijt, terwijl je volgens apple tot 5uur video kan kijken. En volgens mij keek ik met standaardinstellingen.
Hoe komt dit, doe ik iets verkeerd ofzo. Ik zou toch graag makkelijk 2 films bekijken als ik op de bus zit tijdens een reis
Reg. datum: 10 maart 2008
Reg. datum: 10 maart 2008
Volgens mij is de 5 uur voorspelling met backlight op minimal, en standaard is op half/medium, dus alst goed is had je dat wel kunnen verwachten
Heb vanmorgen nog eens half uurtje film gekeken. Helderheid op het laagste en nu is bijna niks af.
Maar ik heb hem deze keer ook opgeladen in het stopcontact met zo'n power adapter. Anders deed ik dat aan de bovenkant van mijn pc in een usb poort.
Heb nog een vraagje: gaat de batterij sneller leeg zijn als ik met een koptelefoon luister? (ik verwacht van wel)
Maar ik heb hem deze keer ook opgeladen in het stopcontact met zo'n power adapter. Anders deed ik dat aan de bovenkant van mijn pc in een usb poort.
Heb nog een vraagje: gaat de batterij sneller leeg zijn als ik met een koptelefoon luister? (ik verwacht van wel)
petitlowie wijzigde dit bericht 12-03-2008 17:12 (19%)
Als je de volume op hetzelfde niveau laat zou er geen probleem moeten zijn. Een koptelefoon heeft meestal wel wat meer sap nodig dan oordopjes. Ik zelf ben van een ep630 (zat meestal rond 1/4-1/3 op de volume balk) naar een open koptelefoon (alessandro ms1, heerlijke koptelefoonquote:petitlowie schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:35:
Heb vanmorgen nog eens half uurtje film gekeken. Helderheid op het laagste en nu is bijna niks af.
die batterijduur maakt voor mij enorm veel uit want ik wil naar films kijken op de bus 
Als ik de volumebalk op het midden zet en met ipod oortjes luister dan hoor ik bijna niks
Als ik de volumebalk op het midden zet en met ipod oortjes luister dan hoor ik bijna niks
Let op dat er bij die 5 uur van uit wordt gegaan dat er bepaalde videoformaten en bitsnelheden worden gebruikt als standaard. Daarnaast was de batterij-indicator altijd een beetje onnauwkeurig (bij onder andere de 5G). Als je iets intensiefs met de batterij doet, bijvoorbeeld video kijken of surfen, dan lijkt het alsof de batterij heel snel opgaat. Als je daarna weer rustig alleen een muziekje opzet geeft hij weer een hoger energielevel aan.
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Probeer is in-ear dopjes. Niet alleen een veel beter geluid, ook minder volume nodig omdat omgevingsgeluid beter wordt geblokt.quote:petitlowie schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 23:55:
die batterijduur maakt voor mij enorm veel uit want ik wil naar films kijken op de bus
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol