Desktop - 2,13 GHz C2D, 3GB RAM, 320GB, 256MB Nvidia 8600 GT, Windows XP Professional SP3
Macbook Pro - 2,2 GHz C2D, 2GB RAM, 120GB, 128MB Nvidia 8600M GT, Mac OS X 10.5.5
[iPod classic] Discussies en ervaringen Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Nieuw TopicReg. datum: 20 november 2002
Ik neem aan dat de standaard prijs voor de 160 gig 329 is? Dan is hij namelijk 279 en net zo duur als in verschillende webshops. Of is hij ergens voor 229 te krijgen?quote:Legoblokje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:48:
[...]
Ga maar uit van de standaard prijs want zo goedkoop is de Mediamarkt ook niet. Dus vanaf 229 en dan 50 euro er af.
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Ik kan alleen kiezen uit genre en dergelijke, maar die optie kan ik toch echt niet vindenquote:baquelappe schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:11:
D
[...]
Door bij de info van je files TV Show te selecteren, en niet Movie of Music Video.
De prijzen van iPods liggen namelijk normaliter overal (vrijwel) gelijk. Een iPod classic kost normaliter evenveel bij de Dixons, de Mediamarkt of in de AppleStore. Nu geeft de Mediamarkt een korting waarmee ze dus daadwerkelijk goedkoper zijn dan de rest van de markt.quote:Legoblokje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:48:
[...]
Ga maar uit van de standaard prijs want zo goedkoop is de Mediamarkt ook niet. Dus vanaf 229 en dan 50 euro er af.
Ben het wel met je eens dat de Mediamakrt over het algemeen helemaal niet zo goedkoop is, maar dat is nu in het geval van de iPods dus wel het geval.
argro wijzigde dit bericht 04-07-2008 12:23 (5%)
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Reg. datum: 15 april 2005
Nu alleen nog iets ter bescherming zoeken en een oplader, die werkt, maar niet voor 30 euro.
Niet zo'n rubberbuts geval. Ik vind hem best mooi, maar zo'n felgroen ding eromheen maakt hem niet beter. Zat te denken aan zo'n folie, maar wederom, niet voor 30 euro.
edit:
Is er in iTunes een mogelijkheid om een map in de gaten te houden voor updates? Ik heb mijn muziek namelijk in een map muziek staan en daarin onderverdeeld per album (en een map met losse mp3's). Kan hem natuurlijk steeds handmattig opnieuw toevoegen (neem aan dat aanpassingen die ik heb gedaan dan niet verloren zijn?). Of zit er een optie in iTunes (zoals ook in winamp) dat hij bijvoorbeeld bij startup check of er nieuwe bestanden zijn en deze toevoegt?
Dreadramon wijzigde dit bericht 05-07-2008 23:43 (38%)
Reg. datum: 21 januari 2006
Je moet de liedjes dan wel aan de itunes bibliotheek toevoegen, dacht ik, voordat hij ze automatisch op de ipod zet.
Stel ik rip morgen een nieuwe cd. Deze komt dan te staan in D:\Muziek\Albumnaam. Is het mogelijk dat deze nummer dan ook automatisch in de bibliotheek komen(en daarna door synchroniseren ook op de iPod).
Reg. datum: 28 november 2004
Bewezen diensten in het verleden garanderen geen consideratie in de toekomst.
Is dat nu nog verkrijgbaar? Anders ga ik direct eentje halen hoorquote:Mirwits schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:17:
[...]
Ik neem aan dat de standaard prijs voor de 160 gig 329 is? Dan is hij namelijk 279 en net zo duur als in verschillende webshops. Of is hij ergens voor 229 te krijgen?
Bij voorbaat dank.
Edit: Damn, zie net dat het maar tot gisteren was
brammie65BE wijzigde dit bericht 07-07-2008 14:35 (8%)
- Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze iPod icm Linux (aangezien ik Ubuntu als primair OS gebruik) ? Gewoon wereldwijde garantie heb ik inmiddels al gevonden.
- Als mijn iPod stukgaat hier in Nederland, heb ik dan recht op garantie aangezien ik hem in de US heb gekocht?
monnick wijzigde dit bericht 14-07-2008 00:29 (8%)
Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro
Gezien de wereldwijde garantie wordt hij dan gewoon in nederland gemaaktquote:- Als mijn iPod stukgaat hier in Nederland, heb ik dan recht op garantie aangezien ik hem in de US heb gekocht?
Ik heb zelf geen ervaring, maar even googlen op itunes + linux leverde dit op:quote:- Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze iPod icm Linux (aangezien ik Ubuntu als primair OS gebruik) ?
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=1567
Ik zou het zeker doen! De dollar staat er mooi voor waardoor je gewoon 33% korting krijgt op alleen al de valuta!
Reg. datum: 24 maart 2008
Reg. datum: 21 januari 2007
Alleen in 2006 is er een update geweest van de 5de generatie.., zie de eerder aangegeven link http://buyersguide.macrumors.com/ Maar ik denk dat dit jaar geen nieuwe introducie zal plaatsvinden aangezien de Ipod Touch toch al een opvolger is, en nu is de Iphone 3G er ook nog. Op de buyersguide geven ze wel een 'don't buy' aan! Als Mediamarkt de prijzen droppen van de Ipods komt er 'meestal' een nieuwe versie aan zolang ik me kan herinneren.quote:Phusebox schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:57:
zijn er ook al geruchten voor een upgraden van de ipod classic, wil er graag een halen maar ga er vanuit dat er toch wel een update aan zit te komen.
Hopelijk gaan ze ook nog es een ipod classic met touchscreen maken
Mijn Classic is namelijk net gestolen en wil natuurlijk weer een nieuwe Classic halen. Ik wacht nog even met een nieuwe, ondertussen maar vermaken met de 3G.
Heb je geprobeerd om je ipod te resetten? Dit kan door het hold knopje op hold en hem er meteen weer af te schuiven en daarna de play button zo'n 10 seconden ingedrukt te houden. Dit hoeft niet meteen te werken, maar mij lukt het meestal binnen 5 keer proberen. Als je dit gedaan hebt, maar het helpt niet zou ik naar de apple store gaan gezien er natuurlijk nog garantie op zit.quote:Jane17 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:45:
Ik heb nu een tijdje mijn ipod 80G, maar nu plots reageert de menu knop, afspeelknop en de vooruit/terugspoel knoppen niet meer... ik kan nog wel door het menu 'draaien' maar geen optie meer kiezen. De ipod is volledig opgeladen, wat nu te doen????
heb ik ook wel eens, maar dan meestal dat de ipod gewoon niets meer afspeeld. Even resetten (ik geloof menu en OK button ingedrukt houden) en dan doet ie t wel weerquote:Jane17 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:45:
Ik heb nu een tijdje mijn ipod 80G, maar nu plots reageert de menu knop, afspeelknop en de vooruit/terugspoel knoppen niet meer... ik kan nog wel door het menu 'draaien' maar geen optie meer kiezen. De ipod is volledig opgeladen, wat nu te doen????
Asus F3Sc: C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20"
Reg. datum: 25 september 2002
http://www.mp3shop.nl/pro...classic-brown-orange.html
zoals die.
I've Spoken Deal with it :D
Reg. datum: 05 december 2003
Dat kan met de iTunes Library Updater. Is een extern programmaatje wat je wel zelf moet uitvoeren, het gaat niet automatisch.quote:Dreadramon schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:48:
edit:
Is er in iTunes een mogelijkheid om een map in de gaten te houden voor updates?
Canon EOS 350D
Geen ervaring mee helaas, maar als je op zoek bent naar een (ERG) goedkope hoes voor je ipod moet je eens hier kijken: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.201quote:Dauthi schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:
Heeft er iemand ervaring met de Crumpler case voor de iPod ?
http://www.mp3shop.nl/pro...classic-brown-orange.html
zoals die.
Toen ik er een kocht was ie 3 dollar (2 euro) en gratis verzendkosten =3
voor nét 200 euro bij de media markt in rotterdam, de verleiding was groot om een touch te nemen, maar bij een classic heb je toch meer Gb voor je geld
en hij bevalt goed, ik luister opvallend veel podcasts, in het begin dacht ik er niet zoveel gebruik van te maken, maar vind het tot nu toe echt leuk, vooral vodcasts van Jiskefet zijn vermakelijk.
maar over een jaar loopt me GSM abbo af, en wellicht dat ik dan 's ga kijken voor een iPhone.
maar goed, ik vroeg me alleen af of er een ipod dock voor de auto in de handel is.
en wat ik daarmee bedoel is het volgende..
ik heb een autoradio (Sony cdx-GT44IP) met een geintregreerde ipod aansluiting, kwestie van het kabeltje aan de ipod klikken en klaar
maar dan ligt de ipod zo ongeveer uit het zicht in een bakje in het dashboard, ik heb die liever in een dock zitten, nu kan ik natuurlijk een houder nemen waarin je bijv. ook een PDA kan doen.
maar ik wil die aansluitingen graag al in het dock hebben zitten, dus ipod erin klikken en klaar.
en dat het kabeltje vanaf de radio al in de dock zit
ik leg het misschien wat rottig uit, maar hoop dat jullie het snappen
met zoeken kom ik niet echt ver, dus probeer ik het hier maar
een plaatje ter verduideliking, dit is dan een GSM, maar wil er dan zoiets voor de iPod hebben.

specs: NZXT Apollo case | Q6600 | Asus P5K | 2GB DDR2 | 500GB HDD | GeForce 8600GTS | Samsung Syncmaster 226BW 22" ;)| Sony dSLR-A300 |Ipaq 4790
tis wat, op me eigen vraag een antwoord weten
specs: NZXT Apollo case | Q6600 | Asus P5K | 2GB DDR2 | 500GB HDD | GeForce 8600GTS | Samsung Syncmaster 226BW 22" ;)| Sony dSLR-A300 |Ipaq 4790
Reg. datum: 14 november 2006
Echter heb ik nu problemen erbij gekregen namelijk:
- af en toe zeer traag bij afspelen van muziek. Soort van freeze van 30 seconden, waarna ik pas weer volume kan regelen etc.
- Spelletjes zoals trivia quiz en dat spel met dat balletje doen het helemaal niet meer, zodra ik ze opstart krijg ik al snel een freeze.
Verder gebeurt het wel vaker dat mijn ipod spontaan blijft hangen als ik muziek luister en tegelijkertijd in de menu's ga browsen.
Dit alles is gewoon te verhelpen met een reset (menu+enter 5 seconden), maar het gebeurt nu wel erg vaak.
Wat te doen? Opnieuw formatteren? Andere versie software?
Reg. datum: 27 november 2002
aangezien het een HDD speler betreft gok ik van niet? of zie ik dat verkeerd?
de MM heeft namelijk de 80GB versie voor 180 euro in de aanbieding
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Dit topic is gesloten.