ja was ook meer wishful thinking, maar eh de ipod touch is echt een nutteloos apparaat voor mij te weinig geheugen voor te veel geld...quote:
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
GoT Index » Apple Media Devices » [iPod classic] Discussies en ervaringen Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]ja was ook meer wishful thinking, maar eh de ipod touch is echt een nutteloos apparaat voor mij te weinig geheugen voor te veel geld...quote:Dequal schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:26:
[...]
touchscreen? laat me niet lachen... dat is al de iPod Touch hé...
critique me
dat is waar... gewoon een iPhone zonder de Phonequote:Phusebox schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:17:
[...]
ja was ook meer wishful thinking, maar eh de ipod touch is echt een nutteloos apparaat voor mij te weinig geheugen voor te veel geld...
Dequal wijzigde dit bericht 08-06-2008 15:12 (15%)
Staat bij Belkin niet onder de iPod Classic compatible producten, zie http://www.belkin.com/uk/ipod/classic/. Ga er dus maar van uit dat het NIET werkt.quote:Maniac schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:12:
[...]
Ik wil inderdaad het liefst onderweg al backup maken. Ook wil ik mijn kaartje leeg kunnen maken. Ik ga op een vakantie waar ik zeker weet dat ik bijzonder veel foto's ga maken. Ik zou misschien voor een andere MP3 speler kijken, maar ben niet echt gecharmeerd van de andere merken.
Wel zag ik de volgende oplossing, iemand daar ervaring mee? Zal het werken op de 160GB versie?
http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=159393
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
yep. Zodra die betaalbaar is met 64 128 of 256gb is de classic overbodig. Geef het een jaartje.quote:Dequal schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:26:
[...]
touchscreen? laat me niet lachen... dat is al de iPod Touch hé...
Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com
Mmm ik heb zelf een iPod Touch (16GB) en kan zeggen dat ik het zeker GEEN nutteloos 'apparaat' vind. Ik gebruik de agenda de gehele dag en die werkt echt super handig in connectie met mijn Macs. Ook gebruik ik de Mail. Als ik in huis loop komt er tussen mijn muziek door even een geluidje als er een email is binnengekomen, super handig! Daarnaast gebruik ik YouTube en Safari ook echt vaak, als ik in mijn bed lig of tijdens het ontbijt nog even wat op het internet moet zoeken.quote:Phusebox schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:17:
[...]
ja was ook meer wishful thinking, maar eh de ipod touch is echt een nutteloos apparaat voor mij te weinig geheugen voor te veel geld...
Don't rely on their truth alone
Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg
*gasp*quote:dapluiz schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:44:
Ben zelf echt super tevreden met mijn 80Gb classicje. Moet echt moeite doen om hem vol te krijgenLuxe-probleem ;-)
Hoef me over een paar weken in het vliegtuig ook niet te vervelen, aangezien het filmpjes kijken beter gaat dan ik dacht op het kleine scherm
Omdat ik m nog niet vol heb gekregen ?quote:
Nah, alleen moeite doen om hem vol te krijgen? 50Gb in mijn geval zou ik ook nog wel vol krijgen maar dan moet ik gewoon allerlei films erop gaan proppen en al mijn foto's (15-20Gb geloof ik), dan istie zo vol. Tis iig belangrijk dat je erop hebt waarvoor je hem gekocht hebt, in mijn geval eigenlijk alleen voor muziek.quote:
Als we toch aan het opscheppen zijn: 103GB in gebruik, 45,5 GB free, ook alleen muziek.quote:bFunk schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:23:
[...]
95.9GB Used, 52.9GB Free, alleen muziek... tellen kunnen ze gelukkig ook in de appelwereld niet.
xahmol wijzigde dit bericht 09-06-2008 17:17 (3%)
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
Och, de mijne wordt nog voller. Ik heb nog niet al mijn cd's geripped dus. Dat kost veel tijd, omdat ik alles in flac rip en daarna met mediamonkey (als 320bit mp3) op de ipod laat zetten.quote:xahmol schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:11:
[...]
Als we toch aan het opscheppen zijn: 103GB in gebruik, 45,5 GB free, ook alleen muziek.
Dat niet kunnen tellen valt overigens wel mee: zoals bijna iedereen, rondt Apple de Gigabytes waarmee ze adverteren af op 1 miljard bytes. In het echt op je computer is een Gigabyte natuurlijk 1024 (kilo) maal 1024 (mega) maal 1024 (giga) bytes. Alleen dat kost je al 11 Gigabyte (reken maar uit).
Daarnaast nog overhead veroorzaakt door de blokgrootte van de schijf (geen idee wat de blokgrootte van de iPod is, maar stel die is 100 kilobyte. Een bestand(sdeel) van 10 kilobyte gebruikt dan nog steeds 100 kilobyte op de schijf).
Dan nog wat ruimte voor het filesysteem en index.
En dat verklaart dan waarom de Gigabyte used plus de Gigabyte vrij nooit sluit met het geadverteerde aantal Gigabytes. Let maar eens op: staat er ergens in de kleine lettertjes ook altijd bij.
critique me
Ook weer niet zo gek aangezien Apple zelf de iPhone als opvolger van de iPod ziet. Waarom de iPod dan nog verder ontwikkelen als de Classic voor de mensen (zoals ik) die per se veel ruimte willen hebben nog prima voldoet?quote:Phusebox schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 08:31:
hmm geen ipod update (geen imac update, geen mac mini update, helemaal niks....) het laatste jaar vraag ik me af waar apple mee bezig is?
Don't rely on their truth alone
Dat jij tevreden bent betekent niet dat Apple als bedrijf geen nieuwe iPods meer uit hoeft te brengen. Stilstaan is toch niet zo bevorderlijk voor je marktaandeel.quote:LessRam schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:29:
Waarom zou ik een nieuwe update iPod willen hebben?
Ik heb 160GB, met 800CD's erop (4 maand werk aan gehad om al die CD's te rippen en te ordenen met de juiste tags). Nog ruimte genoeg over voor zo'n 400 toekomstige CD's. En alles wat ik wil kan ik ermee, de hoezen zien, de lyrics mee lezen..... Ik zou niet weten wat ik nog meer zou willen van mijn "woonkamer jukebox".
critique me
Wacht dan gewoon rustig afquote:Phusebox schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:01:
nou omdat de ipod er al redelijk lang is en ik sinds een tweetal maanden een ipod wil kopen. Maar omdat ik al 2x pech heb gehad met updates na aanschaf heb ik besloten te wachten op de eerstvolgende update.
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.
GoT Index » Apple Media Devices » [iPod classic] Discussies en ervaringen Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona