Stevig ding die Classic...
Ik had hem gisteren op mijn nachtkastje gelegd, maar BOVENOP het boek dat er al op lag. (Dat doe ik normaal nooit. Nachtkastje is niet zo klein.) Meestal luister ik nog wat muziek (tracks een rating geven voor een uurtje

) of ik ga lezen. Deze keer, lezen, dus ik pak het boek.
* KLABAM! *
?!
Njaaaaaaargg

gvd $%^#%&^*&%%()^*(_^(*)_^()@@#$
Ik dacht al, die is geen lang leven beschoren. (val vanaf ongeveer 60cm op een parketvloer.) Ik verwachtte minstens op zoek te moeten naar een 1.8 inch HDD... in het beste geval. Wat blijkt echter? De Classic is met de schrik vrijgekomen zo te zien. Hij stond uit en op HOLD, dus de HDD draaide niet. Het scherm en de rest werkt ook nog allemaal en er zit zelfs nergens een krasje op of een deukje in.
Ik heb hem vandaag volledig geformatteerd (erg traag, maar OK; te verwachten met zo'n 80GB mini-HDD), en een volledige checkdisk laten doen. Daarna nog een HDD-testprogrammaatje eroverheen, harde schijf volgeschreven, teruggelezen, data vergeleken met een progje en weer volledig geformatteerd. Nergens fouten. Toen heb ik het ding hersteld in iTunes, en hem weer gesynced. Alles lijkt in orde te zijn. 10/10 voor bouwkwaliteit. (Al is 60cm misschien niet het meest extreem. Als hij vanaf een meter hoog uit mijn handen op het beton zou vallen, heeft-ie het waarschijnlijk gehad.)
Nu kan ik mijn record "ik weet niet meer wanneer de laatste keer was dat een breekbaar iets mij is gevallen" wel schrappen. Ik was al een paar jaar onderweg

Katsunami wijzigde dit bericht 20-05-2008 00:27 (16%)