Gathering of Tweakers

Quicksearch
Er is nog al het een en ander verranderd vanaf 01/01/08 zie ik

Dat betekend dat ik in het ergste geval 315euro kwijt ben voor me ipod

250euro inc zending plus 19% btw en daar weer 16euro inklaring op (alles boven 25euro heeft een vast bedrag inklaring)

Had ik even niet goed bekeken, had ik hem beter bij de media markt kunnen halen voor 320euro _/-\o_

Maargoed garantie is hetzelfde en duurder is die niet, dus dan is het allang goed.

Wel balen trouwens, me iPhone komt uit de states en moest ik maar 75euro voor betalen aan de ups meneer.
en me macbook zelfs helemaal niets
Ach je kan niet altijd geluk hebben :D

Donstil wijzigde dit bericht 12-04-2008 00:18 (74%)

Heb je geluk gehad, ik heb vaak genoeg van mensen gehoord dat ze 2 keer belasting moesten betalen voor een product uit hetbuitenland (en nog allemaal onzin erbij)
In totaal waren ze meer dan het dubbele kwijt voor dat "o zo goedkope" ding.

Ja, dat zijn de nadelen van kopen in het buitenland hé...

DPC team Chelloo.com

quote:
Donstil schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:08:
Er is nog al het een en ander verranderd vanaf 01/01/08 zie ik

Dat betekend dat ik in het ergste geval 315euro kwijt ben voor me ipod

250euro inc zending plus 19% btw en daar weer 16euro inklaring op (alles boven 25euro heeft een vast bedrag inklaring)
Volgens mij vergeet je die 12% nog? Of is die er niet meer? Die 16 euro kwam altijd nog boven de 12%

Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol

Modbreak:
Discussies over het importeren van goederen passen beter in het Shopping Forum. Dit topic is bedoeld voor delen van ervaringen met en discussies over de iPod classic. Zullen we weer ontopic gaan?

“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 1 avatar! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |

quote:
Daedalus schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:56:
[modbreak]Discussies over het importeren van goederen passen beter in het Shopping Forum. Dit topic is bedoeld voor delen van ervaringen met en discussies over de iPod classic. Zullen we weer ontopic gaan?[/]
quote:
xahmol schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:54:
[...]

Volgens mij vergeet je die 12% nog? Of is die er niet meer? Die 16 euro kwam altijd nog boven de 12%
Nee die 12% is weer voor andere dingen had ik begrepen,
Alle pakketten boven de 25euro hebben 16euro inklarings kosten (en eventueel btw) volgens de TNT website
quote:
Daedalus schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:56:
[modbreak]Discussies over het importeren van goederen passen beter in het Shopping Forum. Dit topic is bedoeld voor delen van ervaringen met en discussies over de iPod classic. Zullen we weer ontopic gaan?[/]
Mensen die een ipod classic zouden willen importeren gaan vast ook in dit topic kijken lijkt me,
maargoed we gaan ontopic verder

* FLITS *

quote:
Niek1616 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:31:
De prijzen kunnen geupdate in de Startpost. Zelf heb ik de Classic voor 199,- gekregen bij Mediamarkt. (80gb)

Maar de officiele prijs is 229, en 329.
Was dit een actie of is dit de normale prijs bij de mediamarkt nu?

Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?

Cheyenne, WY

quote:
Yohost! schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:12:
[...]

Was dit een actie of is dit de normale prijs bij de mediamarkt nu?
Normale prijs (mediamarkt hengelo) was 212. Maar met een beetje laagste prijs garantie bluf kreeg ik hem voor 199.

Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com

NoizyCows member
Reg. datum: 17 september 2004

Ik heb sinds vandaag een iPod classic :), maar hoort het dat je af en toe de hardeschijf zachtjes hoor opspinnen(als ik een film start bijvoorbeeld), het is niet dat ik met mijn oor tegen de ipod aanzit maar op 30cm afstand hoor ik het wel als het stil is.

Specs - Mijn Profiel Proud member of the NoizyCows

Ja heb ik ook, hoort zo lijkt me.

Cheyenne, WY

Ja, sommige oude mp3 spelers lieten de harde schijf constant spinnen, maar de ipod zet de gegevens in het flash geheugen en dat bespaart batterij. Sterker nog, hij zet ook de volgende muziek nummers in het geheugen. Luister maar eens en druk 4x next, pas bij de laatste spint hij weer op!

Ja is bij mij ook, meestal als ik hem opstart, coverflow doe of een video ga bekijken, dan is het precies alsof hij laadt maar dat duurt maar zo'n seconde. Geeft wel een raar gevoel als je dat dan zo in je hand hebt :p

Weten jullie waar ik in Amerika een Ipod Classic 80GB kan bestellen (eventueel met gravering)?
Ik wil dat nu doen omdat de koers lekker laag ligt, alleen de Apple Store in Amerika gaat geen producten naar Nederland versturen omdat we hier ook een Apple Store hebben..

Iemand suggesties?

Cheyenne, WY

quote:
Bartaz schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:18:
Weten jullie waar in Amerika een Ipod Classic 80GB kan bestellen (eventueel met gravering)?
Ik wil dat nu doen omdat de koers lekker laag ligt, alleen de Apple Store in Amerika gaat geen producten naar Nederland versturen omdat we hier ook een Apple Store hebben..

Iemand suggesties?
Zoek eens rond, dan kom je erachter dat je nogal wat vergeet:
- btw VS
- verzendkosten
- btw bij douane in NL
- evt inklaringskosten NL douane
- etc

Kortom: je kan hem net zo goed hier kopen.

edit: sorry, niet rondkijken, maar een aantal posts boven je kijken

Niek1616 wijzigde dit bericht 21-04-2008 16:20 (5%)

quote:
Bartaz schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:18:
Weten jullie waar ik in Amerika een Ipod Classic 80GB kan bestellen (eventueel met gravering)?

Iemand suggesties?
Tjemig.... lezen kost veel tijd hé? Nee liever het antwoord meteen in je schoot.
Een paar postings boven je wordt uit de doeken gedaan dat je mogelijk uiteindelijk duurder uitkomt.

Don't rely on their truth alone

hm, m'n ipod classic (80gb zilver) speelt alleen nog maar geluid uit 1 kanaal (links), ik neem aan dat dit onder garantie valt, helaas zit ik nu in Canada en ga ik straks 6 weken op reis (juist wanneer je dat kreng nodig hebt!)

Weet iemand hoe makkelijk het is om zoiets te fixen als ik bv. op 1 dag in Vancouver de apple store binnenloop en bv. twee dagen later m'n ipod op kan halen?

quote:
superheist schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:32:
hm, m'n ipod classic (80gb zilver) speelt alleen nog maar geluid uit 1 kanaal (links), ik neem aan dat dit onder garantie valt, helaas zit ik nu in Canada en ga ik straks 6 weken op reis (juist wanneer je dat kreng nodig hebt!)

Weet iemand hoe makkelijk het is om zoiets te fixen als ik bv. op 1 dag in Vancouver de apple store binnenloop en bv. twee dagen later m'n ipod op kan halen?
In nederland varieert het. Het is bij mij voorgekomen dat ik een refurb binnen 2 dagen had maar het heeft een andere keer twee weken geduurt. Je kan altijd de winkel binnen lopen en vragen of je binnen 2 dagen een refurb kan krijgen, nooit geschoten altijd mis :)

Reg. datum: 24 maart 2008

Mijn computer is vandaag kapot gegaan, en mijn ipod is normaal daar op aan gesloten. Heb ik nu een probleem met mijn films en nummer op mijn ipod als ik hem op een andere pc wil gaan 'beheren'?

Ik vroeg me even af of iemand firmware 1.1.2 voor de classic al heeft geinstalleerd? En dan is de vraag natuurlijk of er bugs inzitten ofzoiets.

Alvast bedankt

Ik denk dat het gewoon een GO is http://forums.ilounge.com/showthread.php?t=227515

AMD1800 wijzigde dit bericht 01-05-2008 11:38 (23%)

quote:
Jane17 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 13:39:
Mijn computer is vandaag kapot gegaan, en mijn ipod is normaal daar op aan gesloten. Heb ik nu een probleem met mijn films en nummer op mijn ipod als ik hem op een andere pc wil gaan 'beheren'?
Tja, als je dezelfde muziek niet op de andere pc hebt raak je alles kwijt bij het synchroniseren. Het beste kun je gewoon voor handmatig beheren kiezen. Zo blijft de oude muziek en blijven de films erop staan en kun je er nieuwe bij doen..

Mischien een tip, ik heb mijne (80GB) bij Komplett gekocht. Voor 197,- totaal 205 met verzending. http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=343249

Case modding in okay..
Reg. datum: 24 juli 2000

quote:
Niek1616 schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:19:
[...]

Zoek eens rond, dan kom je erachter dat je nogal wat vergeet:
- btw VS
- verzendkosten
- btw bij douane in NL
- evt inklaringskosten NL douane
- etc

Kortom: je kan hem net zo goed hier kopen.

edit: sorry, niet rondkijken, maar een aantal posts boven je kijken
Mn ma neemt er een 160gb mee vanuit vegas voor $369 wat neerkomt op op ¤220. Ik vind het de gok zeker waard, Ding kost hier gewoon 300+... Ze komt binnekort terug, ik ben benieuwd..

Canon EOS-400D / Canon 18-55mm Kitlens

Iemand al nieuws van de nieuwe firmware 1.1.2?

Cheyenne, WY

quote:
blup schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:32:
[...]

Mn ma neemt er een 160gb mee vanuit vegas voor $369 wat neerkomt op op ¤220. Ik vind het de gok zeker waard, Ding kost hier gewoon 300+... Ze komt binnekort terug, ik ben benieuwd..
Ook mooi om je moeder het risico te laten lopen. :)

Zelf meenemen is denk ik wel te doen bij mp3 spelers aangezien de meeste binnen de 175 euro vallen denk ik niet dat de Douane daar moeilijk over doet. Mocht ze toch een boete krijgen heb je in ieder geval binnenkort moederdag om het weer goed te maken. :+

DPC team Chelloo.com

Een beetje MP3 speler valt helaas echt wel boven de 175 euro.

Ben overigens zelf net uit New York terug: controle op Schiphol is echt heel steeksproefgewijs. Zelf geen probleem, kans dat je er door komt is dus vrij groot, alleen als je gepakt wordt is het prijzig omdat je dan over alles ook nog eens 50% boete vanwege niet correcte aangifte betaald.

Enige wat je echt niet moet doen is nepspul, want daarmee kun je een strafblad krijgen. En een strafblad kan je carrière redelijk onmogelijk maken (in mijn functie zou het redelijk einde oefening zijn bij elke volgende sollicitatie, antecedentenonderzoek is standaard).

xahmol wijzigde dit bericht 05-05-2008 22:39 (27%)

Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws