Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] Dell XPS 1330 - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 31 32 33 34 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 30 november 2005

Google even op de naam van je harde schijf, meestal kun je het dan wel vinden in de specificaties van de fabrikant of iets dergelijks.
Reg. datum: 17 augustus 2006

quote:
xileS schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:19:
[...]

Thanks voor je reactie. Ik heb maar alvast de Dell klantenservice gemaild, bellen was een beetje te laat. Dit is trouwens ook mijn eerste laptop :), dus weinig ervaring met de geluidsproductie van die dingen. Ik heb net geprobeerd in MediaDirect te booten, daar maakt de hardeschijf wel minder geluiden.Dus het zal idd door Vista komen. Maar weet iemand nog hoe ik kan controleren of ik een free fall sensor harde schijf heb? Want dat stond wel op internet, maar niet op mijn factuur. Ik weet niet of ze meerdere 200gb harde schijven leveren.
Gewoon het type nummer van de (waarschijnlijk Seagate) harde schijf invullen op de Seagate website of via google. Als het goed is, heeft de FreeFall versie een G als laatste letter.

Reg. datum: 26 oktober 2005

vandaag mn laptop gekregen. 2 weken eerder dan door dell aangegeven, erg netjes dus.

T8300
4GB 2x2GB
8400gs
200GB 7200rpm
LED display

Ik heb gelukkig tot nu toe een foutloos exemplaar gekregen, Geen dode pixels geen cpu whine. Geen loszittende of kromme onderdelen.

Dell heeft er veel onzin opgezet, heb nu een paar keer opgestart en het duurt nog steeds minuten voor hij opgestart is door alle updates andzo, mcafee is hier een grote boosdoener van en het is ook nog eens een maand trial maar dus je hebt er helemaal niets aan. Vista Heeft veel tweaks nodig om het normaal te laten lopen maarja dat is bekend.

Reg. datum: 29 maart 2003

Mijn harde schijf is een ST9200420ASG, dus is denk ik inderdaad 1 met freefall.

Maar ik heb net mail van Dell terug gehad dat mijn laptop wordt vervangen, omdat er bij die van mij sprake is van een montage fout.

j005t raar dat jij hem later dan ik heb ontvangen, want ik had hem dacht ik later besteld. Ik heb hem afgelopen vrijdag al ontvangen. Ik heb bijna hetzelfde als jij besteld.
Orderdatum: 13-3-2008
Geschatte leverrdatum: 18-4-2008, terwijl de man via de telefoon 4-4-2008 aangaf
Werkelijke verzenddatum: 26-3-2008
Ze hadden die van mij wel extra mogen controleren, voordat ze hem verstuurden :'(

quote:
xileS schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:58:
Mijn harde schijf is een ST9200420ASG, dus is denk ik inderdaad 1 met freefall.

Maar ik heb net mail van Dell terug gehad dat mijn laptop wordt vervangen, omdat er bij die van mij sprake is van een montage fout.

j005t raar dat jij hem later dan ik heb ontvangen, want ik had hem dacht ik later besteld. Ik heb hem afgelopen vrijdag al ontvangen. Ik heb bijna hetzelfde als jij besteld.
Orderdatum: 13-3-2008
Geschatte leverrdatum: 18-4-2008, terwijl de man via de telefoon 4-4-2008 aangaf
Werkelijke verzenddatum: 26-3-2008
Ze hadden die van mij wel extra mogen controleren, voordat ze hem verstuurden :'(
ja ik ook vrijdag alleen was ik toen niet thuis, heb hem dus vandaag gekregen.

wat zijn trouwens de temperaturen van de nieuwe penryns in jullie laptops. Mijn T8300 is idle 48C. Had eigenlijk iets koeler verwacht maar niet al te slecht.

j005t wijzigde dit bericht 01-04-2008 23:47 (9%)

Reg. datum: 12 juli 2005

quote:
Jenstar schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:03:
Heb na lang wikken en wegen gekozen voor de XPS M1330.

Orderdatum: 18-3-2008 Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 15-4-2008
Bijna 1 maand levertijd. Zucht :'(
Hopelijk komt 'ie aan zonder de problemen die in dit forum staan. Please please.. _/-\o_
Ik heb ook de XPS M1330 besteld en de standaard uitvoering met 3GB Ram aangepast met een andere voeding en natuurlijk het White-LED scherm.
Ik heb dezelfde orderdatum als jij en dezelfde geschatte levertijd :( Vind dit wel extreem lang. Hij staat nog steeds op "preproductie" bij mij, bij jou ook?
Heb een mail gestuurd naar Dell en onder meer dit terug gekregen:
quote:
Hier ziet u dat uw order een verwachte levertijd heeft van 15 april 2008, Dell doet
er alles aan om uw order eerder dan deze datum te leveren.
Laten we hopen dat het een beetje eerder kan...

*edit* as we speak, de status is nu veranderd naar "de levering wordt voorbereid" en er staat ook een pakbon bij .. jihaa! :)

scvngr wijzigde dit bericht 03-04-2008 10:58 (6%)

Reg. datum: 25 maart 2008

Bij mij staat nu ook "levering wordt voorbereid". Joehoeeee~~~

Mijn bestelling:
Intel® Core™ 2 Duo Processor T8100 (2.10 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2 cache)
3.072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024]
Intern, licht toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS
Hard Drive 250GB Serial ATA (5400RPM)
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
Externe 56K/V90-modem (USB) inclusief kabel en adapter - Nederlands
Vast 8x dvd+/-rw -station met dunne laadsleuf, inclusief software
Intel® Wireless-N-minikaart van de volgende generatie - Europa - Core 2 Duo Processors
Nederlandse documentatie met Europese stroomkabel
Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Basisgarantie - 1 jaar XPS Premium hardwaresupport (incl.support on-site en voor games)
Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
65 W wisselstroomadapter
Dell™ TrueMobile 355 interne Bluetooth-module - Europees
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
Geen draagtas
Biometrische vingerafdruklezer
DVD met hulpbronnen - diagnosemiddelen en drivers
Tuxedo Black & camera met 0,3 megapixel voor WLED-beeldscherm
1 jaar Accidental Damage-support voor consumenten - Themapakket
Bestelling via internet bij Dell
13,3-inch UltraSharp™ WXGA (1.280 x 800) WLED-scherm (300 nit) met TrueLife™

Totaalprijs: € 1.048,14

nee is ook een antwoord!
Reg. datum: 29 april 2003

Ehh... zullen we dit topic maar omdopen in het "joepie ik heb een M1330 besteld, ik krijg hem dan en dan, wanneer krijg jij hem-topic"? .

Volgens mij heeft CLB een keer heel duidelijk aangegeven dat dit hier NIET de bedoeling is!

De mijne draait inmiddels sinds augustus. In het begin was het dikke ellende. Zowiezo wennen aan Vista, maar daarnaast een hoop problemen met webcam, BSOD's en uiteindelijk een defect moederbord. Alles is keurig hersteld door Dell en sinds het nieuwe moederbord er in zit (met standaard Bios rev. 06, had daarvoor rev. 02!)) draait het machientje werkelijk voorbeeldig. Hij is vlot, stil en doet nog best een aardig tijdje met zijn accu. En dankzij Dell heb ik nu mooi twee accu's! _/-\o_

-heb nog steeds geen spijt van de aanschaf gehad-

Reg. datum: 27 maart 2005

Als je je vreugde over het bestellen en de spanning tijdens het wachten wilt delen met mede-Tweakers, dan kan dat in het Dell levertijden topic.
(Ik ben aan het wachten op m'n XPS M1530, joepie wat spannend! :+ )

jj71 wijzigde dit bericht 04-04-2008 09:22 (16%)

Dell XPS M1530 Red | T9300 | 4 GB | 8600M GT | 1680x1050 LG | 320 GB | Vista Ultimate | Ubuntu 8.04

Reg. datum: 04 augustus 2006

quote:
xileS schreef op zondag 30 maart 2008 @ 01:36:
Ik heb hem sinds gisteren binnen, toch nog eerder dan verwacht. Met de volgende specs voor een totaalbedrag van € 1.185,92 incl. BTW:
CORE 2 DUO T8300 2.40GHz,800,3M
Tuxedo Black & 0.3 mega pixel Camera for White-LED Display
13.3" WXGA (1280x800) White-LED Display with TrueLife (thinner, brighter & lighter)
Memory Dual Channel 3.0GB (1X2GB + 1X1GB) 667 MHz DDR2 SDRAM]
Hard Drive 200GB Serial ATA (7200rpm)
128 MB NVIDIA GeForce 8400M GS
Primary 9-cell 85WHr Li-Ion Battery
1 Year Business Accidental Damage Support - Theme Package

Wat me opviel is dat in de order bevestiging als harde schijf dit stond:
Hard Drive 200GB Serial ATA (7200rpm)
terwijl op internet stond (ik heb zelf telefonisch besteld):
200GB Free Fall Sensor (7200RPM) Hard Drive
Is dit dezelfde schijf met die free fall sensor? Hoe kan ik dit eigenlijk controleren?

Hoe zit het eigenlijk met die Accidental Damage Support, daar heb ik eigenlijk verder nog niks over terug gezien, maar neem aan dat ze dat wel genoteerd hebben bij Dell.

Laptop ziet er goed uit, alleen er zit te veel troep standaard mee geïnstalleerd. Ik denk dat ik binnenkort een schone installatie van XP erop ga zetten (alleen ik lees hier meerdere verhalen over met wat betreft de accuduur: is het nou wel langer of juist korter?). Iemand nog tips hoe ik te werk moet gaan? Zelf kwam ik deze en deze site tegen, hiermee moet ik er wel uitkomen denk ik. Gewoon eerst in bios op ATA zetten, dan moet het wel lukken, maar dan moet je neem ik aan later wel de SATA drivers installeren toch? En in de bios weer op AHCI zetten. Want dat zie ik niet terug op die 2 sites (in de topicstart), er staat ook geen link naar de SATA drivers bij, die moet ik zelf maar even opzoeken dan.
Alleen ik wil denk ik wel die MediaDirect erop houden. Kan dat gewoon door alle partities te verwijderen behalve de partitie F (waar MediaDirect dus op staat) en XP dan op een nieuwe partitie te installeren? Of moet ik echt eerst alles verwijderen en MediaDirect opnieuw installeren van de cd?

Er is geloof ik wel iets mis met mijn scherm. Dat zwarte stukje linksboven zit een klein beetje los. Rechts zit hij wel wat strakker. Ik kan de rechterkant wel een klein beetje losklikken, maar kan hem daarna wel gewoon normaal terugklikken. Dat krijg ik dus met die linkerkant niet voor elkaar, hij blijft gewoon zo los zitten. Ik denk dat daar een stukje gebroken is ofzo, waardoor hij niet goed vastklikt.
[afbeelding][afbeelding]
Als ik mijn laptop dichtklap lijkt het (volgens mij hierdoor) het scherm niet helemaal recht. Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien op de foto. Is nog wel best lastig om een duidelijk foto te schieten met mijn camera.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dit vind ik eigenlijk niet horen voor een net nieuwe laptop. Heeft iemand dit of zoiets misschien ook gehad en weet hoe ik dit kan oplossen?

/edit
Er viel me net nog iets op aan het scherm. Dat zwarte stuk onderaan het scherm, waar die Dell logo op staat zit los. Ik kan het gewoon een stuk naar voren trekken, ik kwam hier achter doordat er stof achter kwam zitten. Hoort dit niet gewoon vastgeplakt te zijn? Het lijkt alsof me scherm even heel snel in elkaar is gezet, misschien daarom dat ik hem eerder dan verwacht heb ontvangen.
Hallo,

Ik heb een vraagje, hoe je tot die scherpe prijs komt, wou gisteren ongeveer de zelfde config bestellen zoals jij die had, maar kwam neer op rond de 1550 euro met btw, was dat misschien een actie of dat voor elkaar gekregen met de waardebonnen?

Die ik nergenst kan vinden.. 8)7

Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
NeoSoulStar schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:27:
[...]

Hallo,

Ik heb een vraagje, hoe je tot die scherpe prijs komt, wou gisteren ongeveer de zelfde config bestellen zoals jij die had, maar kwam neer op rond de 1550 euro met btw, was dat misschien een actie of dat voor elkaar gekregen met de waardebonnen?

Die ik nergenst kan vinden.. 8)7
Even zoeken op GoT op Dell en Waardebonnen? Even wat moeite doen he.

Het weekend is net een biertje, het is gedaan voordat je het door hebt

HD3870 CrossFire

Dit is een discussieforum, geen helpdesk :+

dell waardebonnen? (coupons)

XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86

Hoe warm wordt jullie penryn in jullie laptops ?? , mijne is idle 48 graden dat vind ik toch vrij warm maar niet al te slecht. Load komt er 10 graden bij en gaat de fan harder draaien uiteraard en blijft ie rond de 58 graden hoveren. 56-57-58.

Reg. datum: 05 november 2007

ik wilde van middag een Dvdtje afspelen, en hij heeft 2 keer moeten laden in 10 min :S waardoor het beeld vast liep, ik vind dit toch wel hinderlijk en ik vroeg of anderen hier ook last van hadden?

Ik vergeet wel is dvd's uit me laptop te halen, wanneer ik er mee ga lopen enzo, kan dit schadelijk zijn of is dit niet meer zo met de laptop's van tegenwoordig?

P.S. voor alle mensen die Vista zat zijn, het is zeker de moeite waarde om extra moeite te doen om er XP te zetten, het werkt stukken sneller, alleen over de batttrij duur in XP ben ik neit zo te spreken.

Reg. datum: 07 juli 2007

Inderdaad XP draait echt heel soepel.

Ik ben dus ook niet te spreken over de batterijduur. Valt het aan te raden om een 9cell te kopen? Hoe lang zou de laptop dan kunnen draaien? 6 uur?

Is het niet vreselijk irritant dat het stukje er vanachter uitsteekt?

Ik had graag wat gebruikersinfo gekregen omtrend die 9cell batterij :)

als je tips hebt om hem ergens te kopen, geef maar.

Reg. datum: 29 maart 2003

Ik ben er ook van plan om er XP erop te gaan zetten, maar ik wacht nog steeds op mijn vervangende laptop, dus maar eerst daar op wachten voordat ik begin met kloten. Maar ik dacht in de eerste instantie eigenlijk dat de accuduur in xp juist beter was, maar ik heb in deze topics geloof ik verschillende ervaringen gelezen. Scheelt het echt nou zoveel? En bleh ik kan je zeggen dat ik het helemaal niet irritant vindt dat de 9-cell een stukje uitsteekst. Ik heb er zelf geen last van en hij is nog steeds even goed draagbaar, hij past ook gewoon ook nog in de meegeleverde sleeve. Maar ik heb eigenlijk geen ervaring met de 6-cell en heb er tot nu toe ook nog geen behoefte aan.
quote:
pim schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:22:
Voor de geinteresseerden. Het is mogelijk om 2 monitors aan te sluiten op je laptop.. Een via HDMI, en eentje van de VGA aansluiting.
Je kunt dus zo'n setup aansturen:
[afbeelding]
Mooie opstelling pim :9~ , maar even een vraagje. Gebruik jij je m1330 als vervanging voor je desktop? Zie namelijk op de foto niet goed hoe jij je laptop hebt aangesloten. Want dat ben ik ook van plan, maar ik zoek nog een geschikt docking station, zodat als ik thuis ben gewoon met 1 kabel alles vast kan klikken, met monitor en al. Maak je toevallig gebruik van zo'n apparaat? Zo ja welke dan en hoe bevalt hij? Want ik vraag me nog af of zo'n docking station wel goed werkt, volgens mij gaat alles dan via 1 usb verbinding, wat niet te goede komt voor de doorvoersnelheid.
Ik heb momenteel als monitor een samsung 930bf met de dvi aangesloten op de computer. Als ik dan de laptop met de vga aansluit vind ik de kwaliteit wel heel slecht en ik kan er ook niet fijn mee werken. Ik weet of niet of dit komt doordat ik de dvi kwaliteit van dit scherm gewend ben, want want ik heb eigenlijk weinig problemen met andere computers die met de vga zijn aangesloten. Ik heb lijkt me toch niet iets verkeerd of niet ingesteld, waardoor de kwaliteit minder lijkt? Ik heb gehoord dat er hdmi naar dvi kabels zijn, maar blijft de kwaliteit dan wel hetzelfde?

/edit
Kwam net deze Belkin High-Speed Docking Station tegen. Het leek precies wat ik zocht.Werkt via de ExpressCard, dus sneller dan usb. En heeft ook nog eens een dvi aansluiting, dus hoef ik ook niet meer op zoek te gaan naar een converter dacht ik.
Maar kwam vlak daarna de volgende reviews tegen. Blijkt daaruit dus dat het niet goed werkt :( . En kwam net ook nog deze review tegen.Die juist beweren dat het perfect werkt. En verder kom ik nog veel verschillende ervaringen tegen waar ik niet veel wijzer van wordt. Dus heeft iemand misschien hier toevallig ervaring met dit apparaat of zoiets vergelijkbaars.

/edit2
Tijdens mijn zoektocht kwam ik deze docking station van Targus tegen. En hier een review daarvan. Dus graag ervaringen van jullie met 1 van deze of andere apparaten met de m1330

xileS wijzigde dit bericht 05-04-2008 04:05 (21%)

Reg. datum: 24 december 2004

quote:
bleh schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:08:
Inderdaad XP draait echt heel soepel. Ik ben dus ook niet te spreken over de batterijduur. Valt het aan te raden om een 9cell te kopen? Hoe lang zou de laptop dan kunnen draaien? 6 uur?
Waarom geen getweakte Vista? Paar services uitschakelen, thema op klassiek, UAC desactiveren etc... Kan ook vlotjes gaan...

Reg. datum: 31 augustus 2002

ik ben zelf nog niet in het bezit van een M1330, maar wel een andere Dell. Misschien kunnen mensen eens de (gratis versie van) Notebook Hardware Control (NHC) installeren. Dan kan je dit soort info vinden:

http://www.kloostertje.nl-a.googlepages.com/nhc.jpg

Het zou wel eens aardig zijn te testen hoeveel Watt welk systeem gebruikt.
Misschien willen wat vrijwilligers onderstaande template invullen?

1. Operating system: (windows XP, Vista)
2. CPU: (5550,7250 etc.)
3. type scherm: CCFL / WLED
4. harde schijf (type, 5400 of 7200 RPM)

drie scenario's lijken mij het interessantst: bijna minimaal, normaal, bijna maximaal (maar geen cpu-intensieve acties dat vergt weer extra software namelijk):

a. minimaal verbruik (bluetooth en wlan radio uit, minimale helderheid scherm, speedstep op minimale snelheid dus energieschema minimaal/dynamic switching), harde schijf draait
b. normaal (bluetooth, wlan radio aan, scherm 3 standjes hoger dan minimum, speedstep minimale snelheid, harde schijf draait)
c. maximaal (radio's aan, scherm maximale helderheid, energieschema max performance, maar cpu 0%)

zelf lijkt me dit wel leuk en het geeft weer wat afleiding van het "heb besteld en wanneer krijg ik hem" type postings

Reg. datum: 05 november 2007

Dit lijkt me inderdaad een goed idee.
Ik zal dit schema ook even gaan invullen, misschien is het ook een idee, voor de gene die deze invullen om aan te geven hoe ze hun schema hebben opgesteld, bij energiebesparing.

wat bedoel je precies alleen met speedstep?

Zodat je de laptop optimaal kan gebruiken, zonder adaptor.

Reg. datum: 02 augustus 2004

Ondertussen al enkele maanden ervaring met deze fantastische laptop. Perfect desktop replacement voor mij. Wel enkele vraagjes;

* De 'voetjes' van mijn pc zijn niet even hoog waardoor mijn pc wat 'wiebelt'. De laptop staat dan nooit echt stabiel. Naar mijn mening niet echt de moeite om hiervoor iemand langs te laten komen maar wel ergens echt stom ... Zijn er hier meer met hetzelfde probleem (of is dit gewoon bij allemaal)?

* Naast de scharnieren van het scherm is er een spatie van enkele millimeters (2-tal) waar ik enkele draadjes zie. Ook ligt het 'roostertje' achter de media-buttons, dus met de speakers, niet echt recht, maw hobbelig en krult op het einde een beetje naar boven nu wel niet in extreme mate). Ook van dit zou ik graag weten of dit 'normaal' is.

verder top!

Mister B

Reg. datum: 31 augustus 2002

quote:
Yellowpete schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:47:

wat bedoel je precies alleen met speedstep?

Zodat je de laptop optimaal kan gebruiken, zonder adaptor.
speedstep is de technologie van Intel om de processor terug te schakelen in voltage en multiplier als de cpu niets te doen heeft. Bij mij is dat bijv. 6x100 Mhz minimaal en 17x100Mhz maximaal (Pentium M Dothan)

The Baka Crow..
Reg. datum: 17 maart 2000

bij mij was gister het scherm kaduuk gegaan tijdens office work.

gister een call aangemeld, vandaag mn moederbord en scherm vervangen (ik heb een WLED)

nu valt mij op dat de zwart tinten van dit nieuwe scherm gewoon veel beter zijn..heel appart.

al1 had de dude die mn laptop inelkaar had gezet de kap niet helemaal goed gemonteerd, was zelf zo verholpen!

al met al super service als je het mij vraagt.

Tameguchi kitten ja ney o

Reg. datum: 02 augustus 2003

Mensen,

Ik heb een groot probleem.
Ben ook in het bezit van een m1330, maar ben m'n adapter ergens verloren :'( . Heb m'n lappie wel elke dag nodig. Weet iemand waar ik met spoed zo'n adapter kan krijgen? Prijs maakt in dit geval niet uit aangezien er belangrijke documenten etc. op m'n laptop staan die ik gewoon nodig heb voor mijn werk.

Edit:
Tis al niet meer nodig, website gevonden die ze verkopen 8)7 (replacedirect).

Ninjaman wijzigde dit bericht 08-04-2008 14:07 (11%)

Reg. datum: 04 augustus 2006

Net ook eindelijk eentje besteld, zat eerst te twijfelen of ik een Toshiba Portege R500 zou nemen, omdat ik veel reis voor werk en die minder dan een kilo weegt, maar weinig tot geen multimedia dingen op zit en ik dan in mn hotelkamer toch wel een leuk filmpje wil kijken.

Met een beetje hulp van de business afdeling, die graag iets wou verkopen in de toekomst aan ons bedrijf :-)

Zonder bonnen :-)

Geschatte leverdatum 7-5-2008

Dit is m'n config.

XPS M1330 CORE 2 DUO T8300 2.40GHz,800,3M
13.3" WXGA (1280x800) White-LED Display with TrueLife (thinner, brighter &
lighter)
Biometric Fingerprint Reader
Money Off - 250 ex Vat
Tuxedo Black & 0.3 mega pixel Camera for White-LED Display
Dutch Documentation XPS M1330
Euro Ship Accessories Euro Power Cord
Resource DVD XPS M1330 - (Diagnostics & Drivers)
Memory Dual Channel 3.0GB (1X2GB + 1X1GB) 667 MHz DDR2 SDRAM
Hard Drive 200GB Free Fall Sensor (7200RPM)
8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW
AC Adapter (65W)
Primary 9-cell 85WHr Li-Ion Battery
Small Nylon Carry Case
128 MB NVIDIA GeForce 8400M GS
Modem Not Included
European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module
Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card
US/International Internal Lightweight Keyboard (QWERTY)
Software Drivers XPS M1330
English - Vista Ultimate (32Bit OS)
English - Microsoft Works 9.0
Dell Support Center 2.0
English - Adobe Reader 8.1
English McAfee Security Centre 9.0 - 30 Day Trial Version
No Warranty Upgrade
Base Warranty - 1 Year XPS Premium Hardware Support (incl. Gaming and On-Site Support)
No Accidental Damage Support
To access Online Training or free trial, please go to www.learndell.com/euro to
register
Inspiron Order - Netherlands

Subtotaal 1.159,07

Transportkosten 0,00

BTW 220,22

Totaal 1.379,29

Reg. datum: 17 augustus 2006

Uhm, 1379 euro?? Als je een weekje wacht heb je kans op 15% extra korting (10+5%). 1400 euro is veel te duur voor deze configuratie....
Die configuratie kost normaal 1480 euro. Oftewel, je hebt 5% korting gekregen, die je met de 5% kortingsbon ook kon krijgen. Maar elke week zijn er naast de 5% kortingsbonnen ook 10%bonnen en kan je deze extra 10% korting ook via de telefoon krijgen.
Oftewel, je bent gena@id door die Dell medewerker ;)

Edit: ik zie nu dat je Windows Ultimate hebt genomen. Waarom? Ultimate is precies hetzelfde als Home Premium. Had dan de rode versie genomen, daar zit Ultimate al bij en was je goedkoper uitgeweest!

silmaril8 wijzigde dit bericht 08-04-2008 16:21 (71%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: