Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
joeltje schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:27:
[...]

Ik kan je met je vraag niet helpen, maar wil wel je oude scherm ivm de hoorn speaker..

Ah toe, mag ik die?? :>
Ik weet niet of er bij m`n nieuwe scherm ook gelijk al een nieuwe speaker bij zit. Verder is het scherm nog wel helemaal top, dus zal ik die nog in z`n geheel proberen te verkopen. Srry

Inmiddels heb ik een track nummer gekregen van "Cellular Nationwide Network" ik neem aan dat het dus wel goed gaat komen. Ik zal hier wel posten als het gelukt is het scherm te vervangen.

quote:
JelleZwollenaar schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:35:
[...]

Ik weet niet of er bij m`n nieuwe scherm ook gelijk al een nieuwe speaker bij zit. Verder is het scherm nog wel helemaal top, dus zal ik die nog in z`n geheel proberen te verkopen. Srry

Inmiddels heb ik een track nummer gekregen van "Cellular Nationwide Network" ik neem aan dat het dus wel goed gaat komen. Ik zal hier wel posten als het gelukt is het scherm te vervangen.
Ik heb bij cellular nationwide network ook een rear case + antenna case besteld duurde ongeveer 2 weken.

Ik kan het je helaas ten zeerste afraden om het ding open te maken, het is te doen maar vereist aardig wat geduld (ik kreeg mijn rear case niet open, alleen met geweld moest daarom nieuwe bestellen)

Om even een nieuw onderwerp aan te kaarten ipv de gewoonlijke jailbreaks en hacks. Hoe bevalt firmware 1.1.3? Zijn er significante snelheidsverschillen met oudere firmware's? En is virtual GPS van Google maps goed bruikbaar ? Dat is naar mijn mening 1 van de belangrijkste al dan niet sterkste punten van 1.1.3 samen met de sms+ applicatie.

quote:
kenny89 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:06:
Om even een nieuw onderwerp aan te kaarten ipv de gewoonlijke jailbreaks en hacks. Hoe bevalt firmware 1.1.3? Zijn er significante snelheidsverschillen met oudere firmware's? En is virtual GPS van Google maps goed bruikbaar ? Dat is naar mijn mening 1 van de belangrijkste al dan niet sterkste punten van 1.1.3 samen met de sms+ applicatie.
Ik heb 1.1.3 nu perfect werkend, wel met een chmod foefje voor de installer vanwege het "Main execution script failure" probleem. Werkt nu helemaal! Bij het slepen nog geen crash gehad, mijn EDGE, WiFi en Bluetooth werken perfect!
SMS'en naar meerdere mensen is een leuke feature, fijn dat het er native inzit, maar voor mij geen missende feature. Zoveel SMS'jes naar dezelfde personen komt misschien 1 ŕ 2 keer per maand bij mij voor.
Maps heeft een betere interface! Virtual GPS werkt helaas alleen door de Navizon GPS truc. Even localizen met Navizon en dan werkt Maps ook tot een reboot.
Qua snelheid is firmware 1.1.3 wel beter, maar niet wereldschokkend.

CM Centurion 5 - Intel C2D E6400 - Asus P5B Deluxe - 4x1GB DDR2-800 (2x1GB Elixir/2x1GB Infineon) - Nvidia 7900 GTO - Creative Audigy 4 - Zalman ZM-600HP - Vista Ultimate x64

quote:
MaxVoltar schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:04:
[...]

Heb deze manier gevolgd, maar door nerveusiteit de foute opdracht in terminal ingegeven...

Waar vind ik de bootloader versie? Modemversie is 03.14.08_G.

Heb momenteel een sexy PDA, maar zou er graag terug mee bellen :-)
nvm :>

DesertShooter wijzigde dit bericht 31-01-2008 11:29 (55%)

Ik heb een probleempje met de voicemail. Deze had ik eerst uitgezet, maar moet dus aan omdat ik anders geen melding krijg van gemiste oproepen als ik via gprs op inet zit.

Ik krijg perfect een smsje als iemand een bericht in spreekt, ik krijg echter geen berichtje als dit niet wordt gedaan. Voorheen kreeg ik altijd een berichtje hiervan (op mijn SE telefoon) nu is dit echter niet het geval. De instellingen staan aan bij vodafone dus ik weet niet wat het anders kan zijn. Ik snap het ook niet echt want volgens mij moeten die 2 smsjes niet veel van elkaar verschillen...

Ueh, als iemand niets in spreekt dan vind ik dat meestal niet echt een interessante boodschap :9 . En op mn iPhone zie ik dan wel 1 gemiste oproep.
Of heb je een bepaalde reden?

Welke firmware draai je? Want er zijn voor 1.1.1 en 1.1.2 volgens mij wel fixes mbt bepaalde sms'jes van je provider.

Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 8GB 1.1.3 | HTC P3650 Cruise TEKOOP!!

Freelance GUI Designer

quote:
Ok bedankt! Zullen er nu maar over zwijgen vooraleer we de lieve modjes tegen de schenen stampen :-)
quote:
JelleZwollenaar schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:35:
[...]

De hoornspeaker zit vast aan het scherm, dus die zul je er bij krijgen...

Laat aub even weten wat het scherm moet gaan kosten? Per PM of mail, want we zitten nogal off topic ;)

Ik heb niets te melden.

Ik heb nu iets raars....

....wanneer ik een contact in de iPhone aanmaakt, dan krijg ik bij 'add new address' een ctd-tje (crash-to-desktop). Alle andere invoervelden lukt wel. Alle invoervelden die al op dat moment zijn ingevuld zijn na de ctd niet bewaard gebleven.

Wanneer ik een adres wilt wijzigen, zijn er geen problemen.

Hoogst waarschijnlijk zal er een file-tje corrupt zijn, maar wie weet welke?

N.B.
Ik zie in iTunes in het tablad ook een knop 'herstellen', ik vermoed dat dit hoogst waarschijnlijk geen zal optie zijn?!

Canon EOS 30D | BG-E2 | EF 100mm f/2,8 Macro USM | EF-S 17-55mm f/2,8 IS USM | EF 70-200 f/2,8 L IS USM | EF 2.0x II | Speedlite 580EX II | Lowepro Rolling CompuTrekker AW

quote:
Oemfoefoe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:50:
Ik heb nu iets raars....

....wanneer ik een contact in de iPhone aanmaakt, dan krijg ik bij 'add new address' een ctd-tje (crash-to-desktop). Alle andere invoervelden lukt wel. Alle invoervelden die al op dat moment zijn ingevuld zijn na de ctd niet bewaard gebleven.

Wanneer ik een adres wilt wijzigen, zijn er geen problemen.

Hoogst waarschijnlijk zal er een file-tje corrupt zijn, maar wie weet welke?

N.B.
Ik zie in iTunes in het tablad ook een knop 'herstellen', ik vermoed dat dit hoogst waarschijnlijk geen zal optie zijn?!
Ik heb het even geprobeert, en bij mij doet hij precies hetzelfde! Ik beheer mijn contacten echter meestal in outlook, en adressen heb ik er niet zo veel in staan. Als je een oplossing vind dan zou ik die ook wel graag willen weten :D

En herstellen via itunes is volgens mij niet een heel goed idee, want volgens mij krijg je dan automatisch 1.1.3, maar dat weet ik niet zeker.

Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 8GB 1.1.3 | HTC P3650 Cruise TEKOOP!!

Ik kwam er ook pas gisteren achter omdat ik ergens op locatie een adres moest invoeren. En daar komt bij dat ik vind dat 'ie naar behoren moet werken.

* Oemfoefoe stond daar dan z'n gerse iPhone te demonstreren tegenover een groep mensen..... 7(8)7

Dat van het herstellen weet ik niet zeker omdat de knop daarboven juist bedoelt is om te upgraden naar 1.1.3. Het herstellen zet de oorspronkelijke instellingen terug. Alleen is nu mijn vraag....wat zijn dan de oorspronkelijke instellingen?

Ik denk dat ik van weekend maar opnieuw de firmware 1.1.2 erop ga zetten en daarna jailbreaken. Tenzijn iemand anders hier de gouden tip heeft.

Canon EOS 30D | BG-E2 | EF 100mm f/2,8 Macro USM | EF-S 17-55mm f/2,8 IS USM | EF 70-200 f/2,8 L IS USM | EF 2.0x II | Speedlite 580EX II | Lowepro Rolling CompuTrekker AW

Als ik 'Voeg adres toe' doe werkt het prima . Ik heb ook 113 overigens. :)

Bij mij werkt het toevoegen van een adres onder 1.1.3 ook naar behoren. Wat ik minder vind is dat summerboard en sendsong niet meer werken :(

Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB

quote:
JelleZwollenaar schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:29:
Hallo Tweakers.

Ik heb van het weekend tijdens het uitgaan m`n telefoon in het toilet laten vallen 8)7 . Nu zijn er op het scherm 2 "dead strips" waar het touchgedeelte niet meer werkt. Nu weet ik dat er een bedrijf is die het voor je kan maken, maar tweakers als ik ben wil ik het natuurlijk zelf doen ;)

Nu heb ik op deze site http://cnn.cn/shop/apple-...ete-digitizer-p-1863.html een iPhone scherm gevonden ( met digitizer, die het touchgedeelte regelt ) En ook hebben hun de schroevendraaier en opener om het toestel te openen.

Mijn vraag is of iemand ooit iets van deze site gehoord heeft. Ik heb al op internet gekeken en de site doorgespit en het ziet er allemaal O.K. uit naar mijn mening. Maar ik vroeg mij af of iemand hier op tweakers ooit iets bij deze winkel gekocht heeft.
kijk eens op: http://www.ifixit.com/

Maar eigenlijk Maciej

Heb sinds 2 dagen 1.1.3 erop. Werkte prima al vond ik het eerder een achteruitgang. Maar nu heb ik echt een probleem. Ik was op het station aan t bellen en smsen stap de trein in.. en onderweg zegt hij "No Sim" Dus gereboot en toen deed hij het weer. Maar even later verscheen er "No service" en dit krijg ik niet meer weg. Hij herkent de sim kaart wel want ik moet mijn pincode invoeren.

Het stomme is dus dat het gewoon spontaan is gebeurd. Luisterde muziek. Kan het zijn dat m'n chip kapot is?

Shit! ik heb nu gewoon een dure iPod Touch :(

Proberen terug te gaan naar 1.1.2.

edit// zonder mijn modchipding zegt hij ook "No service".. Grrr

edit// Inmiddels doet hij het weer.. Alles schoongemaakt en gewoon hopeloos geprobeert. Chip gekust sim gekust iPhone gekus.. en t werkte weer :) Magic Lips.

Maciek wijzigde dit bericht 01-02-2008 00:37 (14%)

Think different.

quote:
Maciek schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:49:
Heb sinds 2 dagen 1.1.3 erop. Werkte prima al vond ik het eerder een achteruitgang. Maar nu heb ik echt een probleem. Ik was op het station aan t bellen en smsen stap de trein in.. en onderweg zegt hij "No Sim" Dus gereboot en toen deed hij het weer. Maar even later verscheen er "No service" en dit krijg ik niet meer weg. Hij herkent de sim kaart wel want ik moet mijn pincode invoeren.

Het stomme is dus dat het gewoon spontaan is gebeurd. Luisterde muziek. Kan het zijn dat m'n chip kapot is?

Shit! ik heb nu gewoon een dure iPod Touch :(

Proberen terug te gaan naar 1.1.2.

edit// zonder mijn modchipding zegt hij ook "No service".. Grrr

edit// Inmiddels doet hij het weer.. Alles schoongemaakt en gewoon hopeloos geprobeert. Chip gekust sim gekust iPhone gekus.. en t werkte weer :) Magic Lips.
ben je van een gemodde 1.1.2 naar een gemodde 1.1.3 gegaan?
zijn er nog functies die je niet aan de praat hebt gekregen?

www.everythingisspiritual.com

Ik krijg (hopelijk) een 1.1.2 versie vandeweek binnen, als het een 1.1.3. versie betreft zou ik nog ff moeten wachten :(.
Maar eigenlijk Maciej

quote:
whitehouse schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:37:
[...]

ben je van een gemodde 1.1.2 naar een gemodde 1.1.3 gegaan?
zijn er nog functies die je niet aan de praat hebt gekregen?
Klopt. Alles van de iPhone origineel zelf werkt gewoon prima. De locate me knop in Maps is me nog niet gelukt. Maar dat mis ik toch niet.

Mijn enige klachten over 1.1.3 is dat ik mijn "dock" niet kan customizen. Aangezien ik de standaard achtergrond maar lelijk vind.
En ik heb nu een autocorrectie die ik niet uit krijg maar die begint mijn woorden opzich wel te leren en is alleen irritant als je korte onbekende woorden tikt (hoe langer het woord hoe minder kans op een alternatief die hij AUTOMATISCH corrigeerd) Volgens mij kon ik het in 1.1.2 uitzetten. En in 1.1.3 is het pas naar voren gekomen na reset (verlies van woordenboek).

Think different.

Cosmopoliet

Autocorrect kan je uitzetten met een 1.1.2 tweak in Installer die kb2 heet uit mijn hoofd.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Vandaag m`n Iphone scherm binnen gekregen uit HongKong. Erg snelle levering van Cellular Nationwide Network, dinsdagmorgen besteld, nu ( vrijdagmorgen ) binnen. Gelijk begonnen met het uit elkaar halen van de iPhone. Het is wel een gepruts om de back cover er af te halen, ook al had ik er een speciale "Box opener " voor gekocht. Maar met de guide van pdaparts.com die op youtube staat is het wel te doen. Al waren er soms wel momenten dat ik het even benauwd kreeg :P .
Maar het touchscreen doet het nu in ieder geval weer, ik ben `n heel gelukkig man :). Nu alleen nog alles weer opnieuw installeren ( ik had voordat ik het scherm ging vervangen een restore uitgevoerd naar 1.1.1 om te kijken of het touchscreen het dan weer ging doen.)

quote:
DoctorV64 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:47:
Autocorrect kan je uitzetten met een 1.1.2 tweak in Installer die kb2 heet uit mijn hoofd.
Dat werkt volgens mij alleen op 1.1.1, je kunt het in 1.1.2 gewoon in het menu doen, en in 1.1.3 dus waarschijnlijk ook.
Reg. datum: 24 augustus 2007

quote:
DesertShooter schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:41:
[...]

Dat werkt volgens mij alleen op 1.1.1, je kunt het in 1.1.2 gewoon in het menu doen, en in 1.1.3 dus waarschijnlijk ook.
nope autocorrectie kan niet in 1.1.2 in menu uitgezet worden, heb je idd KB voor nodig, staat ergens onder tweaks!
volgens mij kan je ergens op iphoneclub.nl de juiste fixes voor (nederlandse) taalcorretie vinden..

quote:
DesertShooter schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:41:
[...]

I can roger that. het werkt in 1.1.3. Ik werd ook gestoord van die correctie...

Ik heb niets te melden.

Voor de autocorrectie is een hele simpele oplossing!!

Download de patch voor internationale toetsenboarden voor 1.1.3.
Daarna voeg je de 1.1.3 dictionary files erbij en je hebt als je NL keyboard selecteert Nederlandse autocorrectie.

CM Centurion 5 - Intel C2D E6400 - Asus P5B Deluxe - 4x1GB DDR2-800 (2x1GB Elixir/2x1GB Infineon) - Nvidia 7900 GTO - Creative Audigy 4 - Zalman ZM-600HP - Vista Ultimate x64

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws