Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Huge Ego, Sorry

Hmm, ben ik niet zo mee eens, hier in Be is de grootste (lees: meest stabiele) provider (bij zowel zakelijk als particulier segment), en diegene met het meeste dekking Proximus, en toch gaan de geruchten dat ze met Mobistar in zee willen gaan (moet wel even vermelden dat de laatste jaren de twee alternatieve operators zeer sterk in opmars waren en het niet slecht doen (wederom zowel zakelijk als particulier).

HyperBart wijzigde dit bericht 20-03-2008 09:03 (11%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
Nokia E71

+3 Geniaal. :p
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
mydogisgone schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 05:00:
[...]

Met de lader die er bij zit kan je ook gewoon een stroomkabel op aan sluiten. volgens mij een euro stekker achtig iets?
Pssst, kop gewoon een USB hub met voeding.

Kan je zelfs meerdere Iphones tegelijk mee opladen zonder dat je de pc aan hoef te laten staan.
Huge Ego, Sorry

quote:
XthinkZ schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:02:
[...]

Pssst, kop gewoon een USB hub met voeding.

Kan je zelfs meerdere Iphones tegelijk mee opladen zonder dat je de pc aan hoef te laten staan.
Hmm, ook geen slecht idee ;)
of gewoon een traveladaptertje voor die voedingskabel...

Hoe lossen jullie het op als jullie op reis gaan? Ik bedoel dan: zo een cradle is toch niet echt leuk om mee te nemen in de koffer ?

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
Nokia E71

cut the crap
Reg. datum: 22 november 2001

Ehm, hoe update ik die Installer dan? al gelukt en werkt nu al een trein :) Misschien even toevoegen aan de start post? Want anders kreeg ik NIKS aan de praat: dus sources refreshen > update installer wordt aangegeven > installeren

Puck wijzigde dit bericht 20-03-2008 10:26 (82%)

Reg. datum: 27 juli 2005

Zo groot is het dock niet en daarbij je bent niet verplicht om het dock mee te nemen. Je kunt ook gewoon de USB kabel inpluggen en opladen maar. Ik gebruik daar zelf een iPod oplader voor.

Huge Ego, Sorry

maar bij de cradle, hangt de usbcable echt vast aan de cradle, of kun je die losdoen en gewoon aan de iphone hangen ?

Ik wil een iPhone :X
offtopic:
Wanhopig op zoek via via om toch maar een "ik ga binnenkort even naar US"-persoon te vinden.Wie weet iemand gevonden :9

HyperBart wijzigde dit bericht 20-03-2008 10:43 (40%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
Nokia E71

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
HyperBart schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:37:
maar bij de cradle, hangt de usbcable echt vast aan de cradle, of kun je die losdoen en gewoon aan de iphone hangen ?

Ik wil een iPhone :X
Nee, je plugt gewoon de kabel (USB --> dockconnector) in de cradle of in de iPhone. De kabel zit dus niet onlosmakelijk verbonden aan de dock o.i.d. :)

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Huge Ego, Sorry

Oh, swel mooi, vaak zie je dat die kabels vasthangen aan de cradle.
Thxn voor reacties

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
Nokia E71

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

Het is weer tijd voor een nieuw deel: [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6 :)

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: