Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hi, I'm Sackboy!

quote:
Dennahz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:00:
Is het eigenlijk fijn om s'avonds bijv op de iPhone te internetten? Kan iemand eens een foto posten van GoT op de iPhone? Ben wel benieuwd namelijk!
Het werkt heel lekker hoor, zowel 's avonds als overdag. ;) Het heeft m'n laptop al vervangen als 'lekker-op-de-bank' browser. Sites zien er precies zo uit als je ze gewend bent op de desktop en je kan snel inzoomen op de interessante stukjes door te dubbeltappen. Via Wifi is het razendsnel, GPRS is te doen, maar dan moet je niet op image-heavy sites zitten. Tweakers en GoT zijn wel heel goed te doen via GPRS. Ik kan op zich wel een screenshot maken, maar het ziet er echt net zo uit als op de desktop hoor. :)
quote:
MarcoC schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:44:
[...]
Volgens mij kan je ook activeren en unlocken zonder jailbreak hoor.
Volgens mij niet. :) Je hoeft natuurlijk niet de wereld applicaties te installeren, maar je zal toch toegang moeten hebben tot het filesystem voordat je kan activeren.

Minnema wijzigde dit bericht 19-03-2008 16:13 (24%)

XBL/PSN: Freeply

quote:
Dennahz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:00:
Is het eigenlijk fijn om s'avonds bijv op de iPhone te internetten? Kan iemand eens een foto posten van GoT op de iPhone? Ben wel benieuwd namelijk!
Werkt prima.

Ik heb wel een foto , al is hij niet zo duidelijk.
http://xs225.xs.to/xs225/08123/iphone907.jpg

Is het al bekend met welke Nederlandse telefoonmaatschappij Apple in zee gaat?

Hi, I'm Sackboy!

quote:
petervdkerk schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:13:
Is het al bekend met welke Nederlandse telefoonmaatschappij Apple in zee gaat?
Nee.

XBL/PSN: Freeply

Is het al bekend OF Apple met een Nederlandse telefoonmaatschappij in zee gaat?
Nee

Volgens mij gaat het volgens Apple traditie, en dat betekend dat ze het bekend maken op het laatste moment, dus als ze het vandaag aankondigen ligt hij dit weekend in de winkel. Just my thoughts.

Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 8GB 1.1.3 | HTC P3650 Cruise TEKOOP!!

Reg. datum: 11 september 2003

quote:
Minnema schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:03:
[...]
Volgens mij niet. :) Je hoeft natuurlijk niet de wereld applicaties te installeren, maar je zal toch toegang moeten hebben tot het filesystem voordat je kan activeren.
Waarom kan je dan in bijv. ZiPhone apart unlock, jailbreak of activate aanvinken?

Ik heb een pincode op mijn SIM staan. Als ik de iPhone aanzet, word mijn PIN gevraagd. Als ik die annuleer, zie ik links boven staan "SIM Locked" Hoe krijg ik weer een venster op mijn pin in te voeren, zonder de iPhone te hoeven rebooten?

Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM

Ik krijg BDS Subsystem niet geïnstalleerd. Na ongeveer 80% bij het downloaden van de package krijg ik de melding " ". iPhone 1.1.4 en Installer 3.0. Iemand enig idee hoe dit kan? Heb vandaag net de iPhone opgehaald en geupdate dus wil graag wat apps installeren!
Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
Karlok[JY-616] schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:48:
Ik heb een pincode op mijn SIM staan. Als ik de iPhone aanzet, word mijn PIN gevraagd. Als ik die annuleer, zie ik links boven staan "SIM Locked" Hoe krijg ik weer een venster op mijn pin in te voeren, zonder de iPhone te hoeven rebooten?
Iemand proberen te bellen en dan zal er weer een pop-up verschijnen om je SIM te unlocken...

quote:
carfreak02 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:13:
[...]

Werkt prima.

Ik heb wel een foto , als is hij niet zo duidelijk.
[afbeelding]
Je moet alleen niet in 3 vensters het grote grappige plaatjes topic openen, dat werkt aanzienlijk minder.

quote:
BurkaN schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:57:
[...]

Iemand proberen te bellen en dan zal er weer een pop-up verschijnen om je SIM te unlocken...
Die verschijnt dus niet.

Nederlander in Belgie

quote:
Minnema schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:03:
[...]

Het werkt heel lekker hoor, zowel 's avonds als overdag. ;) Het heeft m'n laptop al vervangen als 'lekker-op-de-bank' browser. Sites zien er precies zo uit als je ze gewend bent op de desktop en je kan snel inzoomen op de interessante stukjes door te dubbeltappen. Via Wifi is het razendsnel, GPRS is te doen, maar dan moet je niet op image-heavy sites zitten. Tweakers en GoT zijn wel heel goed te doen via GPRS. Ik kan op zich wel een screenshot maken, maar het ziet er echt net zo uit als op de desktop hoor. :)

[...]
.
quote:
carfreak02 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:13:
[...]

Werkt prima.

Ik heb wel een foto , als is hij niet zo duidelijk.
[afbeelding]
Wow, erg gaaf dan! Is zeker leuk als je eens ergens moet wachten dat je gewoon kunt internetten ipv aparte PDA / WAP sites te moeten opzoeken!

Kom steeds meer in de verleiding... :) Is wel erg vet zo'n ding!

Bedankt voor de foto !

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Cosmopoliet

quote:
Karlok[JY-616] schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:48:
Volgens mij gewoon even de flight airplane mode aanzetten en dan weer uitzetten.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

quote:
DoctorV64 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:18:
[...]

Volgens mij gewoon even de flight mode aanzetten en dan weer uitzetten.
Dat is hem, thanks.

Reg. datum: 05 januari 2008

guys, wnr ik op www.postbank.nl inlog, duurt het ongeveer 5 sec nadat mijn pagina geladen is, dan sluit safari vanzelf...

iemand een idee????

Ja ik heb exact hetzelfde, door verschillende firmware versies heen, nogsteeds hetzelfde probleem. Ik gebruik nu postbank buddy om iig mijn saldo en af/bijschrijvingen te kunnen bekijken, maar zo kan je dus geen overboekingen doen.
Ik denk dat het door de postbank komt wan ik heb het bij geen enkele andere site.

Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 8GB 1.1.3 | HTC P3650 Cruise TEKOOP!!

Ok, het begint hier nu wel heel fel te kriebelen.
Ik wil dat ding, en met PumbBy is het mooi te financieren met een paar simkaartjes ;).
Anyways, hoe zit het met het opladen van dit prachtding? Er is een nette cradle bij (geweldig trouwens, lijkt me echt fijn in het algemeen, zo een cradle), maar waar ik me dan zorgen over maak is als ik een US-versie heb, gaat die vlot op het belgisch stroomnet, of hoe of wat ? (en dan heb ik het over de kabels, niet over de spanning en die dingen ;) )
quote:
Dennahz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:10:
Wow, erg gaaf dan! Is zeker leuk als je eens ergens moet wachten dat je gewoon kunt internetten ipv aparte PDA / WAP sites te moeten opzoeken!

Kom steeds meer in de verleiding... :) Is wel erg vet zo'n ding!
Ik ben al verleid *;
Nu nog overal Wifi, en jouw en mijn communicatiedroomwereld is er al...

HyperBart wijzigde dit bericht 19-03-2008 23:46 (38%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

dupo

HyperBart wijzigde dit bericht 19-03-2008 23:46 (99%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

prettig gestoord

quote:
HyperBart schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:43:
Anyways, hoe zit het met het opladen van dit prachtding? Er is een nette cradle bij (geweldig trouwens, lijkt me echt fijn in het algemeen, zo een cradle), maar waar ik me dan zorgen over maak is als ik een US-versie heb, gaat die vlot op het belgisch stroomnet, of hoe of wat ? (en dan heb ik het over de kabels, niet over de spanning en die dingen ;) )
De cradle sluit je aan via USB, maar je kunt ook gewoon een USB-naar-netstroom adapter kopen voor een iPod, daar kun je de cradle ook gewoon op aansluiten :)

CraZaay wijzigde dit bericht 19-03-2008 23:49 (10%)

Reg. datum: 05 januari 2008

quote:
pposthoorn schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:14:
Ja ik heb exact hetzelfde, door verschillende firmware versies heen, nogsteeds hetzelfde probleem. Ik gebruik nu postbank buddy om iig mijn saldo en af/bijschrijvingen te kunnen bekijken, maar zo kan je dus geen overboekingen doen.
Ik denk dat het door de postbank komt wan ik heb het bij geen enkele andere site.
Postbank buddy?? Wat is dat??

http://postbankbuddy.postbank.nl/1/

Ga naar start, uitvoeren, tik in "firefox" (of iexplore), ga naar "http://www.google.com" en tik in bij google: "postbank buddy" ;)

PB is een msn-contactpersoon die je allerlei persoonlijke info over je rekening kan geven na het vragen aan hem/haar via een commando...
quote:
CraZaay schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:49:
[...]

De cradle sluit je aan via USB, maar je kunt ook gewoon een USB-naar-netstroom adapter kopen voor een iPod, daar kun je de cradle ook gewoon op aansluiten :)
Aha! Scheun, ganz Toll *O*

Ik laat zo snel mogelijk hier iets weten als ik de mijne heb! Ik ben volop aan het regelen ;)...

HyperBart wijzigde dit bericht 20-03-2008 00:11 (68%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

quote:
CraZaay schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:49:
[...]

Met de lader die er bij zit kan je ook gewoon een stroomkabel op aan sluiten. volgens mij een euro stekker achtig iets?

Canon EOS 30D, IS USM 17-85, IS USM 17-55 f2.8, Canon Speedlite 580EX II! en nog wat meer stuff :)

prettig gestoord

quote:
mydogisgone schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 05:00:

Met de lader die er bij zit kan je ook gewoon een stroomkabel op aan sluiten. volgens mij een euro stekker achtig iets?
Ja, maar volgens mij kun je het "opzetstukje" voor de NL stekkers niet los kopen. Maar daar zou je idd genoeg aan hebben. Ik gebruik dat ding nooit dus was vergeten dat 'ie erbij zat :P

quote:
Puck schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:51:
Ik krijg BDS Subsystem niet geïnstalleerd. Na ongeveer 80% bij het downloaden van de package krijg ik de melding " ". iPhone 1.1.4 en Installer 3.0. Iemand enig idee hoe dit kan? Heb vandaag net de iPhone opgehaald en geupdate dus wil graag wat apps installeren!
Installer updaten. Krijg je BSD v2.1 en die kan je wel installeren. Vraag me niet waarom, maar vaak moet ik eerst een source toevoegen/refreshen voordat de update binnen komt.
Boeiend, boeiend!

quote:
pposthoorn schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:25:
Is het al bekend OF Apple met een Nederlandse telefoonmaatschappij in zee gaat?
Nee

Volgens mij gaat het volgens Apple traditie, en dat betekend dat ze het bekend maken op het laatste moment, dus als ze het vandaag aankondigen ligt hij dit weekend in de winkel. Just my thoughts.
Apple zoekt natuurlijk een stabiele partner die zich al heeft bewezen in het betreffende land, dus dikke kans dat het hier KPN wordt.

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws