Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 17 april 2008

omdat ik een mogelijk software probleem had met mijn beeldscherm.. hebben ze bij het KPN bussines point mijn software geupdate..(ja het is wel een echte update,heb een iets ander lettertype nu en het "vergrendeld" scherm is ook anders nu)

echter..nu werkt mijn alarm niet meer in stille modus..is hier iemand die weet wat ik hiermee aan moet,aangezien ik nu (wil ik ongestoord kunnen slapen) mijn tel. uit moet zetten om het alarm wel te laten werken.

Reg. datum: 09 juli 2008

hoi hoi ,
wie kan mij de instelling voor vodafone live (voor de umts) vertellen zelf kom ik der niet achter en bij vodafone kunnen ze het zelf ook niet vinden.
heb al een nieuwe sim kaart gehad van ze maar nog steeds geen live vodafone op mijn lg ku990 wie kan mij helpen als ik me kaartje in mijn oude tel doet kan ik wel alles.
HELLLLP

Had je hier al geprobeerd je instellingen te vinden: http://www.vodafone.nl/pr...ice/toestel/instellingen/?

Ik heb overigens een zakelijk vodafone abbo: instellingen werden automatisch gepakt. Heb je wel browser instellingen aangegeven welke verbinding gebruikt moet worden ?

Reg. datum: 09 juli 2008

hoi coenox
ja ik heb al vele malen de instellingen veranderd en ingesteld zoals ze bij vodafone worden aan gegeven maar helaas.
nu vandaag kreeg ik ook een melding van geen umts dekking:( nu dat weer ,ik kijken op het net voor de dekkeing en ja hoor voledige dekking.
weer bellen met vodafone zelfs de td daar weet zich der geen raad mee ik begin een beetje hopeloos te worden..

Misschien eens een andere Viewty proberen om te kijken of het aan je toestel ligt. Iemand in de buurt of teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht, Je mag best eisen dat het werkt,

Het kan ook zijn dat je zoveel hebt veranderd dat er toch ergens iets niet goed staat. Is het een mogelijkheid om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen en van daaraf opnieuw beginnen ?

Reg. datum: 20 maart 2008

hoeveel zou een gloednieuwe viewty tegenwoordig waard zijn? gewoon los toestel, eventueel simlock vrij?

quote:
gis. schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:29:
hoeveel zou een gloednieuwe viewty tegenwoordig waard zijn? gewoon los toestel, eventueel simlock vrij?
Mja, heb zelf gister 250 betaald voor een 3 dagen oude viewty dus er zijn gekken die dat ervoor geven :)

Hallo,

Ik ben van plan om de LG Viewty te kopen, maar ik heb nog een vraag...
Hoe lang duurt het ongeveer voordat het 'stof' onder het scherm komt? Want ik heb een winkel met goede aftersales gevonden maar die geeft niet langer dan 1 jaar garantie...
Dus als het gebeurt will ik wel graag garantie hebben, niet dat het na anderhalf jaar gebeurt.

Met vriendelijke groet,
NLCJ :9

Reg. datum: 07 maart 2008

alle electronica in de hele EU heeft standaard een garantie van 2 jaar.
Dat is wettelijk vastgesteld, dit MOET de winkel dus ook geven.
Dus je hebt gewoon 2 jaar garantie op je telefoon!

Ik heb eigenlijk een rare vraag.

Bij mijn Viewty worden automatisch alle sms berichten, inbox en verzonden op de SIM kaart opgeslagen.
Dat is vrij irritant omdat de inbox dan zo vol is, Ik heb gezocht in alle opties om dit te wijzigen, en ook de handleiding doorgespit, maar kan het niet vinden.

Iemand enig idee, hoe dit te wijzigen?

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
b0On schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:09:
alle electronica in de hele EU heeft standaard een garantie van 2 jaar.
Dat is wettelijk vastgesteld, dit MOET de winkel dus ook geven.
Dus je hebt gewoon 2 jaar garantie op je telefoon!
Volgens mij is dat een Europese richtlijn. Deze geldt afaik niet in Nederland omdat we hier een bepaalde verwachte leeftijd hebben voor apparatuur, en dus de twee jaar ruim gedekt worden. Maar hoe het precies zit weet ik ook niet. Gelukkig is er met de search een boel te vinden omtrent dit onderwerp.

Hmm, oke ik zal eens kijken. Dan heb ik nog een vraag, hoe is het internetten hierop? Is het een beetje snel? Hoe zien de webpagina's eruit? Ongeveer zoals op de computer? Want ik ben van plan om een Vodafone BloX van Onbeperkt internet erbij te doen, en dan YouTuben in de auto etc.

Iemand ervaring met dit? Ik heb ook even gekeken, maar BelCompany is 400 euro los, ik wil niet meer uitgeven dan 350 (inclusief goede garantie op de mobiel...).

EDIT:
Ik ben online een paar centen aan het bij verdienen en wil toch graag weten hoe de viewty deze pagina opent:

Niet meer nodig, deze coole site is al een mobiele versie aan het maken :)

NLCJ wijzigde dit bericht 13-07-2008 20:45 (31%)

Toch heb ik nog een paar vraagjes, als ik een ander thema erop zet of andere programma's installeer, verloopt dan mijn garantie? Zo ja, als ik een back-up terugzet, heb ik dan weer garantie? Of kunnen ze zien dat er iets anders opgestaan heeft...

Ik had nog een vraag maar die ben ik waarschijnlijk vergeten :(

Lekker rustig hier...

Ik kan de vraag weer herinneren :) Mijn vraag had betrekking tot het touchscreen, waarmee kan ik het vergelijken? Ik heb op de TomTom al best veel gespeeld, is dat ongeveer even fijn? Of is de LG Viewty fijner?

Ik zou zo zeggen dat die van LG nog iets gevoeliger is als ik het vergelijk met mijn TomTom Go! XL.

Op die garantievraag heb ik geen goed antwoord, maar als je een backup van het gehele systeem maakt, en die terugzet als je garantie eist, dan kunnen ze er weinig aan zien hoor.

Hartstikke bedankt :) Gisteren 5 uur aan YouTube filmpjes over de Viewty gezien :P Best veel, maarja ik kan de Viewty hier niet bestellen :( (zit in Frankrijk). Ik weet in ieder geval zeker dat ik hem ga kopen :) Als iemand nog antwoord kan geven op hoe die internetpagina's opent (bijvoorbeeld kpn.nl of vodafone.nl) dan zou ik dat op prijs stellen :D (niet noodzakelijk aangezien ik al zeker weet dat ik de mobiel koop :))

Ik vind de standaard webbrowser redelijk langzaam. Heb daarom Opera Mini geïnstalleerd, die kan de meeste websites goed aan en heeft een zoom functie. Beeld is vergelijkbaar met de laptop, maar dan natuurlijk kleiner. Alleen flash, filmpjes e.d. worden niet (rechtstreeks) getoond.

Dank je wel!!!! Nu is er geen tegevaller meer :) Heb zojuist nog een goede winkel gevonden :D Dus morgen als we thuis zijn maar even bestellen :)

Reg. datum: 14 december 2004

Even een vraagje, weet niet of dit een bekend probleem is.
Bij profielen blijft het belvolume op een bepaald niveau staan, als ik een ander profiel selecteer.

Als ik profiel 'normaal' geselecteerd heb (met belvolume 5), en ik zet hem dan op profiel nacht (met belvolume 1) komt nacht ook automatisch op volume 5 te staan.
Zet ik deze dan om naar volume 1, heeft profiel normaal vervolgens ook volume 1.

Is het niet mogelijk om voor elk profiel zijn eigen volume in te stellen?

En ik wacht nog steeds op de Viewty, heb hem afgelopen Maandag besteld met een abbo. in de webwinkel bij HI, en mijn status blijft al een aantal dagen staan op: Geen voorraad.
Heb Hi vandaag eens gebeld, en gevraagd wanneer deze dan geleverd kan worden, het kan nog wel zijn dat ik een week moet wachten, duurt het dan zolang om de Viewty te leveren?, Van alle mensen die ik ken die deze telefoon hebben, hadden hem zeker binnen 5 dagen!

quote:
Jcktje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:46:
Even een vraagje, weet niet of dit een bekend probleem is.
Bij profielen blijft het belvolume op een bepaald niveau staan, als ik een ander profiel selecteer.

Als ik profiel 'normaal' geselecteerd heb (met belvolume 5), en ik zet hem dan op profiel nacht (met belvolume 1) komt nacht ook automatisch op volume 5 te staan.
Zet ik deze dan om naar volume 1, heeft profiel normaal vervolgens ook volume 1.

Is het niet mogelijk om voor elk profiel zijn eigen volume in te stellen?
Naar mijn weten kan dat onder menu -> instellingen -> profielen -> dan klik op een profiel en dan doe je bewerken.
ik moest ook ff zoeken :9 . kheb de viewty pas 1 dag.

oZe NL wijzigde dit bericht 18-07-2008 11:52 (3%)

profielen is inderdaad altijd lastig, ik vond het zo raar dat je in profiel stil geen feedback meer kreeg via het scherm...

Gelukkig nu onder custam profile een stil profiel gemaakt met feedback :P (geluid openemen: niks opnemen, gebruiken als beltoon en smstoon, wat een werk! ;))

quote:
vandevorst schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:26:
profielen is inderdaad altijd lastig, ik vond het zo raar dat je in profiel stil geen feedback meer kreeg via het scherm...

Gelukkig nu onder custam profile een stil profiel gemaakt met feedback :P (geluid openemen: niks opnemen, gebruiken als beltoon en smstoon, wat een werk! ;))
Het is nergens voor nodig om een leeg geluid in te stellen als je een stil profiel wil met feedback.

Als je deze instellingen gebruikt werkt het prima
quote:
Ik heb deze instellingen en dan trilt hij bij sms, bellen en aanraken, maar maakt geen enkel geluidje (ik heb mijn telefoon graag lekker stil)

signaal type: beltoon & trilfunctie
spraakbeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
videobeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
Volume: Niveau 0
Berichtsignaal: eenmaal
Berichttoon: whatever (die hoor je toch niet)
Toch type: Touchtrilling
Touch toon: Geluid 1
Volume touch toon: Niveau 2 (al heb ik die nog nooit gehoord)
Touchtrilling: Trilfunctie 1
Vol Touch trilling: niveau 2
Bevestingingtoon: uit
Geluid inschakelen: uit
Bestand inschakelen: kun je niet kiezen
Geluid uitschakelen: uit
Bestand uitschakelen: kun je niet kiezen

Don't mess with the Fes

quote:
The_Fes schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:57:
[...]

Het is nergens voor nodig om een leeg geluid in te stellen als je een stil profiel wil met feedback.

Als je deze instellingen gebruikt werkt het prima

[...]
Kan ook dat ik dat gedaan heb hoor ;)
T werkt in ieder geval :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws