Reg. datum: 17 april 2008
echter..nu werkt mijn alarm niet meer in stille modus..is hier iemand die weet wat ik hiermee aan moet,aangezien ik nu (wil ik ongestoord kunnen slapen) mijn tel. uit moet zetten om het alarm wel te laten werken.
GoT Index » GSM's » Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Mja, heb zelf gister 250 betaald voor een 3 dagen oude viewty dus er zijn gekken die dat ervoor gevenquote:gis. schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:29:
hoeveel zou een gloednieuwe viewty tegenwoordig waard zijn? gewoon los toestel, eventueel simlock vrij?
Volgens mij is dat een Europese richtlijn. Deze geldt afaik niet in Nederland omdat we hier een bepaalde verwachte leeftijd hebben voor apparatuur, en dus de twee jaar ruim gedekt worden. Maar hoe het precies zit weet ik ook niet. Gelukkig is er met de search een boel te vinden omtrent dit onderwerp.quote:b0On schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:09:
alle electronica in de hele EU heeft standaard een garantie van 2 jaar.
Dat is wettelijk vastgesteld, dit MOET de winkel dus ook geven.
Dus je hebt gewoon 2 jaar garantie op je telefoon!
NLCJ wijzigde dit bericht 13-07-2008 20:45 (31%)
Naar mijn weten kan dat onder menu -> instellingen -> profielen -> dan klik op een profiel en dan doe je bewerken.quote:Jcktje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:46:
Even een vraagje, weet niet of dit een bekend probleem is.
Bij profielen blijft het belvolume op een bepaald niveau staan, als ik een ander profiel selecteer.
Als ik profiel 'normaal' geselecteerd heb (met belvolume 5), en ik zet hem dan op profiel nacht (met belvolume 1) komt nacht ook automatisch op volume 5 te staan.
Zet ik deze dan om naar volume 1, heeft profiel normaal vervolgens ook volume 1.
Is het niet mogelijk om voor elk profiel zijn eigen volume in te stellen?
oZe NL wijzigde dit bericht 18-07-2008 11:52 (3%)
Het is nergens voor nodig om een leeg geluid in te stellen als je een stil profiel wil met feedback.quote:vandevorst schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:26:
profielen is inderdaad altijd lastig, ik vond het zo raar dat je in profiel stil geen feedback meer kreeg via het scherm...
Gelukkig nu onder custam profile een stil profiel gemaakt met feedback(geluid openemen: niks opnemen, gebruiken als beltoon en smstoon, wat een werk!
)
quote:Ik heb deze instellingen en dan trilt hij bij sms, bellen en aanraken, maar maakt geen enkel geluidje (ik heb mijn telefoon graag lekker stil)
signaal type: beltoon & trilfunctie
spraakbeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
videobeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
Volume: Niveau 0
Berichtsignaal: eenmaal
Berichttoon: whatever (die hoor je toch niet)
Toch type: Touchtrilling
Touch toon: Geluid 1
Volume touch toon: Niveau 2 (al heb ik die nog nooit gehoord)
Touchtrilling: Trilfunctie 1
Vol Touch trilling: niveau 2
Bevestingingtoon: uit
Geluid inschakelen: uit
Bestand inschakelen: kun je niet kiezen
Geluid uitschakelen: uit
Bestand uitschakelen: kun je niet kiezen
Don't mess with the Fes
Kan ook dat ik dat gedaan heb hoorquote:The_Fes schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:57:
[...]
Het is nergens voor nodig om een leeg geluid in te stellen als je een stil profiel wil met feedback.
Als je deze instellingen gebruikt werkt het prima
[...]
GoT Index » GSM's » Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea