Hoofdcategorieën
Topicacties

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 september 2004

Ik koppel mn Viewty via bluetooth met mn KD-BT1 JVC headunit in de auto, Viewty wordt als headset herkend en ik ben bereikbaar handsfree en kan op de headunit nummers intoetsen.

De headunit haalt alleen niet het telefoonboek op :/ Smsjes ook niet (al vind ik dat minder belangrijk). Ik lees dat het heeft te maken met het feit dat de Viewty als headset wordt gekoppeld.. In de handleiding van mn headunit lees ik dat je je telefoonboek ook via BT naar de headunit kan sturen maar kom er niet achter hoe.

Iemand ervaring met de Viewty en bluetooth autoradio's ?

Reg. datum: 07 maart 2005

Hoe krijg ik een Bluetooth verbinding tussen mijn Viewty en Pc Suite. Ik krijg steeds de melding 'kan geen verbinding maken' ???

Hoe oplossen

I am the greatest

Ik heb er 2 films (avi divx files) opgezet, geconverteerd met divx converter (wat overigens heel goed werkt!), alleen zou ik graag een ondertitel erbij hebben. Kan je met AutoGK geloof ik een ondertitel erbij plakken (maar alleen dvd bestanden, geen avi files), maar is het mogelijk om een andere speler erop te zetten ofzo die wel een srt bestand pakt als ondertitel. Want bij mij pakt hij deze niet als ik hem in dezelfde dir zet en dezelfde bestandsnaam geef.

The FLow wijzigde dit bericht 20-01-2008 17:07 (7%)

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

The slowest indeed..
Reg. datum: 28 september 2004

quote:
mobile625 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:32:
Hoe krijg ik een Bluetooth verbinding tussen mijn Viewty en Pc Suite. Ik krijg steeds de melding 'kan geen verbinding maken' ???

Hoe oplossen
volgens mij zijn er meerdere topics over dit onderwerp..ik zou zeggen zoek..en gij zult vinden...

max2slow wijzigde dit bericht 21-01-2008 17:28 (20%)

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
The FLow schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:00:
Ik heb er 2 films (avi divx files) opgezet, geconverteerd met divx converter (wat overigens heel goed werkt!), alleen zou ik graag een ondertitel erbij hebben. Kan je met AutoGK geloof ik een ondertitel erbij plakken (maar alleen dvd bestanden, geen avi files), maar is het mogelijk om een andere speler erop te zetten ofzo die wel een srt bestand pakt als ondertitel. Want bij mij pakt hij deze niet als ik hem in dezelfde dir zet en dezelfde bestandsnaam geef.
Je kunt ook met VirtualDub + plugin de ondertitels hardcoden in het videobestand :) Probeer eens Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Is geschreven voor PMD's, maar je zou ermee uit de voeten moeten kunnen

Reg. datum: 20 november 2007

Heb sinds een aantal weken een raar iets met mijn Viewty.

Zoals gister, de hele avond geen telefoon gehad of een sms, rond half 11 in 1 keer 4 sms’jes achter elkaar, waarvan 1 daadwerkelijke sms, die andere 3 sms’jes bestond uit de tekst dat ik een oproep had gemist.
Die mensen terug gebeld, en bleek dat de vroegste persoon al om 18.00u had gebeld, dus ben de hele avond niet bereikbaar geweest terwijl de telefoon gewoon aan stond. De lijst van gemiste oproepen staan ze ook niet bij, dus dat betekend dat hij meteen op de voicemail gaat.

Het zou ook nog aan T-Mobile kunnen liggen, maar aangezien me dit al een paar x eerder is opgevallen lijkt me dat sterk.

Iemand met een zelfde ervaring???

Zwaar irritant, want als je echt een telefoontje verwacht weet je niet of die persoon je nu kan bereiken :(

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
LoatGoan schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:13:

Zoals gister, de hele avond geen telefoon gehad of een sms, rond half 11 in 1 keer 4 sms’jes achter elkaar, waarvan 1 daadwerkelijke sms, die andere 3 sms’jes bestond uit de tekst dat ik een oproep had gemist.
Die mensen terug gebeld, en bleek dat de vroegste persoon al om 18.00u had gebeld, dus ben de hele avond niet bereikbaar geweest terwijl de telefoon gewoon aan stond. De lijst van gemiste oproepen staan ze ook niet bij, dus dat betekend dat hij meteen op de voicemail gaat.

Het zou ook nog aan T-Mobile kunnen liggen, maar aangezien me dit al een paar x eerder is opgevallen lijkt me dat sterk.

Zwaar irritant, want als je echt een telefoontje verwacht weet je niet of die persoon je nu kan bereiken :(
Waarom zou het niet aan T-mobile kunnen liggen wanneer het je al een paar keer eerder is opgevallen? Ik heb er (met orange) in ieder geval geen last van gehad.

Don't mess with the Fes

Ik word gek van mijn Viewty.

29/11 gekocht.
27/12 terug voor reparatie
16/1 weer in mijn bezig
Nu weer zelfde probleem.

Hij valt uit en dan krijg ik 'm soms uren lang niet meer aan. Geen reactie als ik 'm in de oplader zet. Accu even uit en terug in. Ik snap er geen *** van. Als ie weer in de reparatie moet :( ben ik 'm weer 3 weken kwijt.

Iemand ook deze ervaring?

Reg. datum: 20 juni 2007

quote:

Ik heb hetzelfde probleem. Ik bel met Telfort en terwijl ik een goede dekking heb ben ik soms niet bereikbaar. Proef op de som genomen en via de vaste lijn gebeld naar mijn gsm. Resultaat: direct voicemail! terwijl de gsm gewoon aan staat en niet op doorschakelen o.i.d. Tel. uit en aan gezet en toen ging het wel goed.

Ik heb dit nog nooit eerder gehad met met het zelfde telfort abbo en een andere telefoon.

quote:
The_Fes schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:10:
[...]

Waarom zou het niet aan T-mobile kunnen liggen wanneer het je al een paar keer eerder is opgevallen? Ik heb er (met orange) in ieder geval geen last van gehad.
Omdat m'n vriendin ook T-Mobile heeft, en die heeft er geen last van ;)

quote:
hewolar schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:49:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik bel met Telfort en terwijl ik een goede dekking heb ben ik soms niet bereikbaar. Proef op de som genomen en via de vaste lijn gebeld naar mijn gsm. Resultaat: direct voicemail! terwijl de gsm gewoon aan staat en niet op doorschakelen o.i.d. Tel. uit en aan gezet en toen ging het wel goed.

Ik heb dit nog nooit eerder gehad met met het zelfde telfort abbo en een andere telefoon.
Hmm, is mooi klote, ik zit er over te twijfelen om een hard reset te doen, en hopen dat het dan over is, en anders gaat ie maar terug naar de fabriek voor een reparatie, jammer, heb voor de rest geen enkel probleem ermee :/

Reg. datum: 20 juni 2007

quote:
LoatGoan schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:51:
[...]

Hmm, is mooi klote, ik zit er over te twijfelen om een hard reset te doen, en hopen dat het dan over is, en anders gaat ie maar terug naar de fabriek voor een reparatie, jammer, heb voor de rest geen enkel probleem ermee :/
Tja het probleem blijft dan dat je de storing moet kunnen laten zien. Met andere woorden: Als je telefoon het gewoon normaal doet als hij ter reparatie wordt aangeboden dan krijg je hem na 3 weken terug met de mededeling dat er niets is gevonden. Kortom het is en blijft een ergerlijke kwestie waar misschien wel niets anders aan te doens is dan er mee proberen te leven.

Heilige Koe
Reg. datum: 31 juli 2002

quote:

Dit heb ik nu ook al een paar keer gehad, erg vervelend en zelfs als ik hem uit en weer aan zet wordt dit probleem niet opgelost. Ik blijf gewoon totaal onbereikbaar voor SMS'jes en telefoon. Ik kan daarentegen wel SMS'jes versturen (deze komen ook aan bij de ontvanger) en internet werkt wel gewoon. Als het opgelost zou worden als ik hem uit en weer aan zette dan zou ik er minder problemen mee hebben, maar dit is erg vervelend. Gelukkig is het in de drie maanden dat ik hem heb pas 2x voorgekomen.

Ik kan trouwens sommige grotere flashbestanden (spelletjes van bijv. 300kb) niet spelen, dan krijg ik de melding 'maximale bestandsgrootte overschreden', weet iemand waar dit aan kan liggen en (vooral) hoe je het op kan lossen?

Geen

Reg. datum: 29 februari 2004

quote:

Ik heb ook een T-mobile abbo en heb ook ongeveer hetzelfde gehad, ie, iemand belt je maar krijgt gelijkt de voicemail. vervolgens krijg jij even later een smsje van t-mobile, maar geen gemiste oproep.
Echter had ik toen nog geen viewty! dus ik denk gewoon dat het iets recents is met T-mobile ofzo.

Reg. datum: 23 december 2007

Ik heb nog helemaal geen problemen gehad met de telefoon... ben ik wel blij om dus,
ik heb alleen nog een hoesje nodig, ga ik vandaag ff naar opzoek.

Enige snelheid met het releasen van nieuwe updates/firmware hoop ik wel op....
Snelheid van het menu kan iets verbeterd worden , en geen optie tot anuleren is ook soms klote bij het schrijven van een SMS, hebje een hele SMS getypt, druk je perongeluk op exit, endan vraagtie alleen of je hem wilt opslaan in concepten, of niet, geen optie tot anuleren, dat mis ik ook wel.

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
Duneyrr schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:21:
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad met de telefoon... ben ik wel blij om dus,
ik heb alleen nog een hoesje nodig, ga ik vandaag ff naar opzoek.

Enige snelheid met het releasen van nieuwe updates/firmware hoop ik wel op....
Snelheid van het menu kan iets verbeterd worden , en geen optie tot anuleren is ook soms klote bij het schrijven van een SMS, hebje een hele SMS getypt, druk je perongeluk op exit, endan vraagtie alleen of je hem wilt opslaan in concepten, of niet, geen optie tot anuleren, dat mis ik ook wel.
Druk in zo'n geval eens op de "C" toets, je zult zien dat die prima werkt als annuleren :)

Don't mess with the Fes

Reg. datum: 23 januari 2008

Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar om het telefoonboek van de KU 990 te "pushen" naar mijn karkit. (parrot 3100).

Bij mijn oude telefoon had ik een optie dat ik het hele adressenbestand met blue tooth kon verzenden. De telefoon mijn mijn vriendin synchroniseerd automatisch (ook LG).

Met deze krijg ik het niet voor elkaar. Als je in een contactpersoon zit kun je wel een visitekaarte versturen, maar dan alleen 1 voor 1 en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Als iemand mij kan helpen dan graag.

Groet Mike.

Mmmhh ik vind het maar een "minder fijne" telefoon. Zoals eerder gezegd soms uren lang geen telefoon, en dan in 1 keer echt paar sms achter elkaar. En is er misschien ook een optie dat wanneer je je wekker zet dat die ZACHTJES begint, werkelijk bij elk ding dat ik selecteer gaat die voluit spelen (zelfs met zacht deuntje) Ook het feit dat je met dit toestel ook zo weinig overal bereik heb (binnenhuis)
En de camera is echt om te huilen. Neem je 2 dezelfde foto's is 1 mooi scherp ander om van te huilen.

En het touchscreen is echt goedkoop, werkt niet echt goed, heb vaak dat als ik bijvoobeeld profiel wil selecteren, dat die weer omlaag schiet, zelfde als wekker, en sms. Iphone in mijn handen gehad, dat is pas een touchscreen.
Ook ben ik zelf beetje lomp voor een touchscreen en het verschilt natuurlijk per persoon (of je het fijn vind of niet)

Ooohja wat ook zo irri is dat wanneer je hem op stil heb, dat de wekker NIET afgaat! alleen zachtjes trillen.

Reg. datum: 21 september 2006

weet iemand of je een wachtwoord op je sms inbox kan zetten?

[T-Mobile MDA Vario 2] [LG KU990 Viewty]

Reg. datum: 28 november 2007

quote:
mikeralph schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:49:
Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar om het telefoonboek van de KU 990 te "pushen" naar mijn karkit. (parrot 3100).

Bij mijn oude telefoon had ik een optie dat ik het hele adressenbestand met blue tooth kon verzenden. De telefoon mijn mijn vriendin synchroniseerd automatisch (ook LG).

Met deze krijg ik het niet voor elkaar. Als je in een contactpersoon zit kun je wel een visitekaarte versturen, maar dan alleen 1 voor 1 en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Als iemand mij kan helpen dan graag.

Groet Mike.
@ Mike
Ik heb ook zo'n Parrot en vond het ook vreemd dat ie niet automatisch synchroniseerde. Ik heb mn nummerbestand gebackupped naar mn SD en dat bestandje gepushed naar de Parrot. Dat werkte bij mij.

Heb ik nog even wat vraagjes...
Zijn er al mensen die instellingen van Orange hebben? Ik wacht nog steeds op instellingen voor mail.
En zijn er mensen die ook met een Mac werken en niet door de Viewty kunnen browsen en waarbij de officiële Viewty site niet werkt?

Gr. Ferdi

Ferdi1978 wijzigde dit bericht 23-01-2008 21:21 (13%)

Reg. datum: 08 december 2003

quote:
Mother_Goozz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:18:
Mmmhh ik vind het maar een "minder fijne" telefoon. Zoals eerder gezegd soms uren lang geen telefoon, en dan in 1 keer echt paar sms achter elkaar. En is er misschien ook een optie dat wanneer je je wekker zet dat die ZACHTJES begint, werkelijk bij elk ding dat ik selecteer gaat die voluit spelen (zelfs met zacht deuntje) Ook het feit dat je met dit toestel ook zo weinig overal bereik heb (binnenhuis)
En de camera is echt om te huilen. Neem je 2 dezelfde foto's is 1 mooi scherp ander om van te huilen.

En het touchscreen is echt goedkoop, werkt niet echt goed, heb vaak dat als ik bijvoobeeld profiel wil selecteren, dat die weer omlaag schiet, zelfde als wekker, en sms. Iphone in mijn handen gehad, dat is pas een touchscreen.
Ook ben ik zelf beetje lomp voor een touchscreen en het verschilt natuurlijk per persoon (of je het fijn vind of niet)

Ooohja wat ook zo irri is dat wanneer je hem op stil heb, dat de wekker NIET afgaat! alleen zachtjes trillen.
Haha ik heb er zo'n spijt van dat ik hem heb gekocht. Wat een onding is het, geef mij maar snel weer gewone toetsen en een navigatie pad.
Ik had de K850i moeten kopen. Maar ja, ik zit er nog een jaar mee!!!

Hij zit gewoon vol met kleine stinkfouten

PSN nick: Basic_NL

Reg. datum: 24 januari 2008

Ik heb net geprobeerd die iPhone theme te installeren.
Het is niet gelukt, ik heb het precies gedaan zoals in het tekst
bestand stond. Als ik die shortcuts naar voren haal krijg ik niks.

Mijn opperator logo is dan wel weg dus dat is wel beter :D

Maar wat zou ik verkeerd kunnen hebben gedaan ?

SuperKneus was here
Reg. datum: 13 augustus 2001

Ik kan iedereen aanbevelen om op het uk forum eens te zoeken naar de winviewty theme van daveornodave. Na mijn mening is dit de beste theme die er op dit moment is! Simpel te installeren(alle bestanden staan in dezelfde folder), makkelijk aan te passen(het menu kan je helemaal aanpassen dmv een xml file), en hij is niet langzaam, geen last van lag.

De groente en tot sinas

SuperKneus was here
Reg. datum: 13 augustus 2001

quote:
ds83 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:18:
Ik heb net geprobeerd die iPhone theme te installeren.
Het is niet gelukt, ik heb het precies gedaan zoals in het tekst
bestand stond. Als ik die shortcuts naar voren haal krijg ik niks.

Mijn opperator logo is dan wel weg dus dat is wel beter :D

Maar wat zou ik verkeerd kunnen hebben gedaan ?
Ik heb aan het eind van het vorige deel een tutorial voor de iphone theme gemaakt. Als je die volgt moet het lukken. Maar goed lees mijn post hierboven, ik zou voor de winviewty theme gaan!

De groente en tot sinas

Reg. datum: 24 januari 2008

Kun je mischien iets meer vertellen over hoe je dit precies doet
Ik heb het bestand theme_bg2.swf vervangen maar er veranderd niet veel.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: