het scrollen bij de viewty werkt op twee verschillende manier.quote:heinrich9781 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:40:
heb sinds gisteren een Vieuwty, maar heb een aantal vragen/ problemen.
Als ik bij bv Contactpersonen helemaal naar beneden wil kan ik niet scrollen naar beneden, terwijl ik ad zijkant wel een balkje zie die nog een deel naar beneden kan.
Daarnaast kan ik nergens terug vinden hoe ik het verschrikkelijke geblieb en getril uitschakel als ik het scherm aanraak. Zeg maar toestenvolume, als er toetsen zouden zijn.
Soms kan je het balkje rechts gebruiken en soms niet.
Als je het wel kan gebruiken staan er kleine pijltjes boven en onder. Dan kan je gewoon op de pijltjes drukken op of ergens op de balk.
Als je het niet kan gebruiken staat er alleen een balk. Je kan dan scrollen door je vinger in de tegenovergestelde richting te vegen. Dus net alsof je het beeld omhoog drukt als je naar beneden wil scrollen.
Bij beide manieren kan je trouwens ook met de ring achter op je telefoon om je lens heen scrollen maar dit vind ik zelf niet handig.
De geluiden en trillingen kun je aanpassen in een profiel. Je kan of een profiel kiezen wat het niet gebruikt of zelf een profiel maken.