Gathering of Tweakers

Quicksearch
Kan iemand me vertellen wat de sms hack nu precies inhoud ? En natuurlijk hoe deze uitgevoerd moet worden 8)7

SuperKneus was here

Jammer dat hij nog steeds niet in de startpost staat maar goed hier is hij nog een keertje
quote:
SuperKneus schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:01:
Bij de t-mobile telefoons staat de volgende regel
code:
1
NVDB_SMS_CONCAT_MAX_I=2

In het bestandje /LGAPP/Media/Flex/Flex_GB.ini (of Flex_NL.ini)

Als je van de 2 een 5 maakt en je doet vervolgens een factory reset dan heb je geen last meer van het feit dat je bericht maar 2 smsjes lang mag zijn.

De optie om een factory reset uit te voeren kan je in het service menu vinden. Deze open je door
code:
1
3845#*990#

in te geven. Na de factory reset heb je weer een kale telefoon dus zorg ervoor dat je eerst een backup hebt gemaakt van je contactpersonen, afbeeldingen, geluiden, etc. In het service menu moet je de joggle wheel gebruiken om te scrollen!! Als je met je vinger gaat scroll selecteer je al een optie.

LET OP: Bovenstaande op eigen risico uitvoeren.

De groente en tot sinas

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

Mogen jullie berichten maar 2 sms berichten lang zijn? :S
Hier (Mobistar - Belgie), kan ik er versturen tot 7 berichten in een.. :)
Reg. datum: 25 januari 2007

Ik heb een zeer vervelend probleem.
Ik kan namelijk geen foto's/video's/opnames meer maken. Niet omdat mijn geheugenkaartje vol zit.. In tegendeel: Ik heb nog 2070000 mb over(op aanraden van wat Tweakers heb ik er tóch een 8 gig kaartje in gedaan). Helaas kan de viewty maar met 2 gig werken. Probleem is dat ook mijn pc het kaartje niet meer kan lezen.. Dus ik kan er niet even 500 mb opvulling op zetten..

Kaartje defect denk ik? of kan ik het op een andere manier omzeilen? nog meer mensen met dit probleem trouwens? en doe ik er goed aan hiernaa wéér 8 gig er in te doen? of gaat hij dan weer op den duur moeilijk doen?

Iemand wijze raad voor me?

jericho

tja, waarom duw je er 8 gig in als ie maar 2 gig kan verwerken? ik heb er 1 gig in werkt perfect, ik weet niet of 8 gig problemen geeft, denk het niet, omdat hij toch maar 2 gig pakt,

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Let's Buy Happiness

Hij 'pakt' dan niet gewoon simpelweg 2gig, hij herkend het kaartje niet (hier was het toch zo), tot je hem opvulde tot er max. 2 gig vrij is, dan pas herkende hij het kaartje.

@TimDux, probeer eens het kaartje los van je toestel te koppelen aan je pc, met een adaptor of dergelijke, en probeer het kaartje zo wat vol te stuwen.
Hopelijk lukt het je :)
Om snel ff een foto te maken is dit toestel niet geschikt, zonder flits en onder normale omstandigheden is de foro korrelig en snel wazig. Flits is verder ook zwak, waardoor foto's in kroeg matig zijn. Pas als je het toestel echt stil houdt en de lichtomstandigheden zijn goed wil het toestel een goede foto maken.

Telefoon bevalt verder goed. Telefoon voelt net snel genoeg aan, is vergelijkbaar met K800i. De feedback door de trilling bij toetsaanraking is ook fijn.

hallo,

Ik heb een probleem met mijn viewty.
Nu heb ik mijn IMAP email ingesteld, en als ik gewoon handmatig synchroniseer krijg ik al mijn mail binnen.
Maar als ik de viewty vraag om hem interval elke 15 minuten mijn mail op te halen, doet hij het niet, hij blijft na 15 minuten alsmaar het 'bezig mail ontvangen' icoontje weergeven.
Maar mijn mail krijg ik niet binnen.

Kan iemand mij helpen?

Reg. datum: 24 november 2003

Ik ga ook weer een stukje toevoegen aan de reeks problemen :-)

Ik chat wel eens via ebuddy en nou ben ik iemand die heel erg gehecht is aan T9, alleen telkens als ik een berichtje typ in ebuddy moet ik opnieuw T9 aanzetten. Volgens mij is dat ook telkens zo als ik de browser gebruik. Aangezien elke handeling er weer eentje is, heb ik liever dat T9 altijd aan staat.

Iemand een idee hoe dat moet?

Opeens heel vervelend probleem. Zat met de camerainstellingen te spelen en had opeens 2 opties tegelijk geselecteerd. Camera herstart en sinds die tijd blijft de camera in een loop hangen bij het opstarten.

Symptomen:
Telefoon aanzetten, krijg het LG scherm te zien, 10 seconden; en dan herstart. Dit in eeuwig herhaald (net half uur naar zitten kijken).

Al geprobeert:
Accu verwijderd; stroom via USB kabel of via adaptor
sim, sd-kaart verwijderd, opgestart via USB en adaptor.

Bij alle scenario's exact zelfde symptomen. Iemand nog een idee? Telefoon is nu onbruikbaar :(

De telefoon heeft geen modificaties of aangepaste firmware.

/TheDuke\\ wijzigde dit bericht 08-05-2008 19:24 (7%)

"All animals are equal but some are more equal than others." | "Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past." | Both George Orwell.

Reg. datum: 06 augustus 2007

hoi kan mijn Lg Ku 990 niet aan de PC aansluiten hij geeft elke keer keylock aan!!!!! wie kan me helpen ;(

quote:
/TheDuke\\ schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:37:
Opeens heel vervelend probleem. Zat met de camerainstellingen te spelen en had opeens 2 opties tegelijk geselecteerd. Camera herstart en sinds die tijd blijft de camera in een loop hangen bij het opstarten.

Symptomen:
Telefoon aanzetten, krijg het LG scherm te zien, 10 seconden; en dan herstart. Dit in eeuwig herhaald (net half uur naar zitten kijken).

Al geprobeert:
Accu verwijderd; stroom via USB kabel of via adaptor
sim, sd-kaart verwijderd, opgestart via USB en adaptor.

Bij alle scenario's exact zelfde symptomen. Iemand nog een idee? Telefoon is nu onbruikbaar :(

De telefoon heeft geen modificaties of aangepaste firmware.
Probeer eens een reset, ben je alles kwijt maar ik denkt dat dat wel helpt ;)

quote:
poppje schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:42:
hoi kan mijn Lg Ku 990 niet aan de PC aansluiten hij geeft elke keer keylock aan!!!!! wie kan me helpen ;(
Al ff bij de instellingen gekeken?

hoi hoi..

zou iemand mij kunnen helpen met het volgende probleem?

ik kan op mijn viewty de emoticons niet zien, ik zie alleen maar de tekens in mijn smsjes...

groetjes syl

Let's Buy Happiness

Hey amazingleeuwtje,

Nu je het zegt, ik heb ook geen emoticons, kwist niet eens dat je er wel had (?)
jericho

ik heb vernomen dat de nieuwe viewty 4 gig kunnen huisvesten ? een kamaraad van mij heeft er standaard 4 gig bij gekregen

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Let's Buy Happiness

"De Nieuwe"?

Is er dan een firmware update ofzo? Kun je anders eens vragen aan je vriend welke firmware hij er heeft op zitten?

Tnx :)
jericho

ik zal eens op onderzoek uit gaan :P

edit, wordt beetje lastig, is gister vertrokken naar curacao }:O maar iemand die er meer van weet, hij had vodafone overgins

racer13 wijzigde dit bericht 11-05-2008 15:38 (64%)

I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

quote:
ev1ltje schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:14:
"De Nieuwe"?

Is er dan een firmware update ofzo? Kun je anders eens vragen aan je vriend welke firmware hij er heeft op zitten?

Tnx :)
Er is een opvolger voor de Viewty in de maak, de LG Vu:

video preview

RicX wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:32 (5%)

Reg. datum: 20 maart 2008

quote:
poppje schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:42:
je moet even dit topic doorzoeken, jouw vraag wordt hier heel vaak gesteld en ik vermoed dat er geen reactie op jouw vraag komt omdat mensen beetje moe worden om zulke vragen te beantwoorden aangezien je het in 2 minuten kan vinden in dit topic(of vorige 2 delen eventueel). succes.
quote:
ev1ltje schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:06:
Mogen jullie berichten maar 2 sms berichten lang zijn? :S
Hier (Mobistar - Belgie), kan ik er versturen tot 7 berichten in een.. :)
ik heb daar ook geen last van(kpn/hi)

maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is in belgie, maar bij mij geldt dat 2 smsjes gelijk is aan 1 mms of 1 belminuut.. dus als je smsje 2 berichten lang is, is een mms even duur. bij een sms mag je dan ong 350 tekens en bij mms rond de duizend;) misschien is het een tip:) het enige nadeel is dat de ontvanger wel zijn mms instellingen goed moet hebben, anders moet diegene het via het internet lezen:(
quote:
ome_mark schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:01:
Ik ga ook weer een stukje toevoegen aan de reeks problemen :-)

Ik chat wel eens via ebuddy en nou ben ik iemand die heel erg gehecht is aan T9, alleen telkens als ik een berichtje typ in ebuddy moet ik opnieuw T9 aanzetten. Volgens mij is dat ook telkens zo als ik de browser gebruik. Aangezien elke handeling er weer eentje is, heb ik liever dat T9 altijd aan staat.

Iemand een idee hoe dat moet?
ik heb daar ook last van, vindt het erg vervelend :? sowieso is het al vervelend dat je alleen bij berichten en in de browser met qwerty kan typen.

weet iemand inmiddels hoe je gmail via imap/pop3 aan de praat krijgt? wordt echt ziek van de googlemail app, omdat je daar dus geen qwerty kan gebruiken. en het automatisch ophalen van berichten is wel erg makkelijk :)
quote:
racer13 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:05:
ik heb vernomen dat de nieuwe viewty 4 gig kunnen huisvesten ? een kamaraad van mij heeft er standaard 4 gig bij gekregen
wordt hij dan ook niet meer zo verschrikkelijk traag?:D ik vind het zo vervelend! laatst had ik 900 fotos gemaakt op vakantie. toen was fotos bekijken echt onmogelijk geworden. map laden 10 sec, foto laden 25 sec, foto naar fullscreen nog 5 a 10 sec.

btw zijn er al mensen terug geweest met het toestel om stof er onder weg te halen? ik werd bij de hi winkel doorgestuurd naar kpn service center. die meneer het toestel met veel moeite uit elkaar halen, kon hij niet bij het scherm komen, zit een metalen plaat direct achter het scherm. toen hij m weer in elkaar zette met nog meer moeite en ik hem aanzette, werd hij gloeiend heet>kortsluiting. toen kreeg ik een nieuw toestel hahah. helaas had ik geen backup van me oude gemaakt:( (me derde toestel onder dit abbo, gestart in november.) k850, ku990,ku990.

jericho

gister mijn eerste hanger in 2 weken tijd, deed gewoon helemaal niets meer, was op dat moment op internet het weer aan het bekijken, ineens boem vast, hoop niet dat hij het vaker gaat krijgen, anders gaat ie terug :P

hoi ev1tje,

ja die moeten wij met de viewty kunnen zien, not dus bij de mijne ;)
je kan ze zelfs via bestand bijvoegen, maar ik zie alleen de tekens grrrrrrrrrr...

ben al dagen hiermee bezig maar zowel via google als via de beschrijving die erbij zit kom ik er niet uit...

quote:
amazingleeuwtje schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:00:
hoi ev1tje,

ja die moeten wij met de viewty kunnen zien, not dus bij de mijne ;)
je kan ze zelfs via bestand bijvoegen, maar ik zie alleen de tekens grrrrrrrrrr...

ben al dagen hiermee bezig maar zowel via google als via de beschrijving die erbij zit kom ik er niet uit...
Er zitten wel ergens grafische smileys verstopt, maar ik heb ze ook alleen nog maar gezien als iemand anders een grafische smiley stuurt. Deze is dan anders dan degene die door die persoon gestuurd is, dus moet wel ergens in de telefoon verstopt zitten lijkt me

Don't mess with the Fes

Leuk speelgoed wel! Dat Ku990 forum is erg handig..
Vooral dit thema is érg vet! http://slide.db-base.com

Verder werkt alles nog goed eigenlijk, ben benieuwd wanneer het misgaat :P
jericho

en als het misgaat kan je dan nog altijd de orginele thema, erop zetten? ben er wel beniuwd naar, vind um wel grappig eigenlijk :P

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws