Hoofdcategorieën
Topicacties

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 47 48 49 50 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 31 oktober 2007

Ik heb gister gegooglesearched en mijn handleiding ben ik kwijt. Online kon ik em ook niet vinden.
Ik heb echt wel eerst gekeken, ook op het ku990.co.uk-forum. Maar werd een beetje moedeloos van het onzingeklets over waar de kabel te koop was en hoe duur, dus ging ervan uit dat hun em ook nog niet hadden getest...

Maar misschien zijn hier wel mensen die suggesties hebben wat ik kan proberen, of mag ik dat niet vragen??

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Je mag vragen wat je wilt, als je maar eigen inzet toont en als het maar voldoet aan het beleid.

Je geeft aan dat je hebt gezocht, waarom heb je dan niet de link gevonden die RoD je geeft? Die link vind ik met een simpele Google-opdracht binnen een minuut, als je zo omhoog zit met dit probleem dan had je die link al wel moeten kunnen vinden. Daarnaast had je eerst even op die gegeven link kunnen kijken, voordat je weer een nieuw bericht plaatste.

Kortom: meer eigen inzet en dan moet het goed gaan komen. :)
Reg. datum: 17 november 1999

quote:
xxjosjexx schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:59:
Maargoed heb em dus nog niet werkend en kan nergens vinden hoe dat moet.....
Heb gevonden: Telefooninstellingen- verbindingen- tv uitgang- PAL of NTSC, staat op PAL
Maar verder???
Filmpie aanzetten, optie menu linksonder openklappen terwijl filmpje speelt, TV-uitgang selecteren en dan springtie naar de TV.

Is niet echt rocket science.

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
Tenck schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:46:
[...]

Filmpie aanzetten, optie menu linksonder openklappen terwijl filmpje speelt, TV-uitgang selecteren en dan springtie naar de TV.

Is niet echt rocket science.
Als ik het topic op ku990.co.uk goed lees komt het er op neer dat het alleen bij bepaalde filmpjes werkt, divx vanaf een bepaalde resolutie.

Don't mess with the Fes

Reg. datum: 17 november 1999

quote:
The_Fes schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:05:
[...]

Als ik het topic op ku990.co.uk goed lees komt het er op neer dat het alleen bij bepaalde filmpjes werkt, divx vanaf een bepaalde resolutie.
Ben dat zelf nog niet tegen gekomen.

Reg. datum: 31 oktober 2007

Er staat een (divx)promofilmpje op de viewty, die van die gast die de berg af jumpt...Dat is de enige die dus werkt op de manier als Tenck omschrijft. (haleluja!)
Alle filmpjes die ik zelf heb gemaakt kunnen niet afgespeeld worden. In ieder geval niet zoals Tenck omschrijft. Dan komt gewoon die "TV-uitgang"optie niet tevoorschijn... Dat is dus erg jammer.

Waarschijnlijk moet je die filmpjes dan omzetten in divx op de pc met die software.. Beetje omslachtig of zie ik dat verkeerd?

DUS voor degene die denken dat je zelfgemaakte filmpjes gewoon kan afspelen hoeven de kabel niet te kopen.....

$geen_ondertitel
Reg. datum: 12 februari 2005

Heb hem ook binnen. Heel erg irritant dat bij smsen de wisknop niet op het touchscreen zit maar juist dat nu net 1 van die 3 hardware knoppen moet zijn. Het liefst had ik het omgeruild met die terugknop op het touchscreen. Kon het bij de instellingen niet vinden, weet niet of er uberhaupt wat over te vinden is ook btw (nog niet gezocht dus).

Wat ik ook jammer vind is dat ik op mijn laptop geen verbinding krijg opgebouwd met de viewty. Zodadelijk zal ik eens een andere pc proberen, want ik zou wel graag met de pc de contacten over willen zetten ipv met de hand.

Puik
Reg. datum: 14 januari 2002

quote:
xxjosjexx schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:42:

Waarschijnlijk moet je die filmpjes dan omzetten in divx op de pc met die software.. Beetje omslachtig of zie ik dat verkeerd?
De DivX videos die ik met die tool heb omgezet hebben inderdaad die optie.

If you think you're the bomb, then I'm Hiroshima!
Launch Control! - Carnavalsmarkt.nl

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

*Jeeej* vandaag mijn viewty gehaald omdat mijn sonyericsson k800I kapot was gegaan :|
Echt wat een top telefoon is de viewty!

Enkel een vraagje
1) Heeft de telefoon een functie om je smsjes/contacten etc afteschermen met een wachtwoord? Of is er een plugin/hack voor :+

Weet iemand trouwens hoe ik de front camera aankrijg? :P

D467 wijzigde dit bericht 26-04-2008 17:58 (53%)

Reg. datum: 21 september 2001

quote:
D467 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:49:
*Jeeej* vandaag mijn viewty gehaald omdat mijn sonyericsson k800I kapot was gegaan :|
Echt wat een top telefoon is de viewty!

Enkel een vraagje
1) Heeft de telefoon een functie om je smsjes/contacten etc afteschermen met een wachtwoord? Of is er een plugin/hack voor :+

Weet iemand trouwens hoe ik de front camera aankrijg? :P
Van dat password weet ik niet maar van die front camera moet je gewoon naar de opties gaan en dan daar de middelste van de onderste opties kiezen,.

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

[M]

quote:
Timocos schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:09:
[...]

Van dat password weet ik niet maar van die front camera moet je gewoon naar de opties gaan en dan daar de middelste van de onderste opties kiezen,.
Welke bedoel je?
Ik kan het echt nergens vinden...
Reg. datum: 21 september 2001

quote:
D467 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:51:
[...]

Welke bedoel je?
Ik kan het echt nergens vinden...
Je gaat naar de camera toe, daar ga je naar opties toe (linksonder in beeld zie je zo'n icoontje), dan ga je naar de onderste opties toe en kies je daar de 2de van ... dus die met zo'n rechthoekig icoontje met een klein plusje links boven en je kiest die .. En anders staat het wel in het boekje.

Timocos wijzigde dit bericht 26-04-2008 19:03 (4%)

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

[M]

quote:
Timocos schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:03:
[...]

Je gaat naar de camera toe, daar ga je naar opties toe (linksonder in beeld zie je zo'n icoontje), dan ga je naar de onderste opties toe en kies je daar de 2de van ... dus die met zo'n rechthoekig icoontje met een klein plusje links boven en je kiest die .. En anders staat het wel in het boekje.
Ty man heb het gevonden ;)
Reg. datum: 10 augustus 2006

*knip* dit topic gaat niet over de iPhone

pven wijzigde dit bericht 26-04-2008 21:56 (88%)

Reg. datum: 23 april 2008

Vandaag m'n Viewty gekregen...maar de bezorging ging niet zoals het moet.
Natuuuurlijk moest de postbode komen op t moment dat ik onder de douche stond...neem de intercom aan en zeg dat ik er aan kom. Loop ik in m'n badjas druipend naar beneden, komt m'n hoerige benedenbuurvouw omhoog: hoiiii ik heb een pakketje voor je aangenomen.
Gister had ik het nog nagevraagd: nee mevrouw...een aangetekend pakket wordt niet bij iemand anders afgeleverd/kan niet door iemand anders aangenomen worden. Er zat niet eens een briefje in de bus dat de buurvrouw het pakket had aangenomen. Zij had em dus gewoon kunnen houden, terwijl ik er niks van wist. Heeeeeeeeel fijn :(

Maar goed, ik heb em en hij ligt nu op te laden. Al een beetje mee gespeeld en ik vind em geweldig.
Ik ben nog niks raars tegengekomen, dus ik ben blij!!!
Maandag op m'n werk even m'n geheugenkaartje volgooien en dan is m'n foon compleet!!!

Reg. datum: 21 april 2008

ik zit er aan te denken om een mooie headset te kopen, het gaat om deze . Iemand ervaring met zon soort headset op de viewty?

[M]

quote:
Via het service menu druk ik per ongeluk op fake language en nu is de telefoon lichtelijk verkloot. Ik heb in een helehoop velden geen tekst meer staan, en kan ook de taal niet veranderen. Verder krijg ik een waarschuwingsicoon (zonder tekst met een eigenlijke waarschuwing).
Weet iemand hoe ik het weer normaal krijg zonder reset? :'(

EDIT
Heb het al gefixxed, eerst taal op engels zetten, dan op nederlands :+

D467 wijzigde dit bericht 27-04-2008 21:14 (11%)

Joepiiie ik heb m, hij is geweldig, maakt toppie foto's maar ik heb nog 1 vraagje:

Hoe kun je instellen dat de camera standaard op 5mp foto's maakt? als ik nu de camera selecteer staat hij standaard op 640 x 480.

3 dagen later:
nu ik hem 3 dagen heb vind ik het een super apparaat, camera is super, muziek player is heel handig en hij is lekker snel (vergeleken met mijn motorola L7), er zitten nog wel 2 nadelen aan voor mij,
- geen schuifje over de lens, aangezien ik die nog wel eens perongeluk aanraak met vette vingers
- de stylus kan er niet in, nu ik hem niet meeneem heb ik altijd een vies scherm

Silasje wijzigde dit bericht 30-04-2008 12:19 (48%)

Waar blijft de zomer nou?

quote:
Silasje schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:24:
Joepiiie ik heb m, hij is geweldig, maakt toppie foto's maar ik heb nog 1 vraagje:

Hoe kun je instellen dat de camera standaard op 5mp foto's maakt? als ik nu de camera selecteer staat hij standaard op 640 x 480.
Dit is toch echt iets wat je binnen 1 minuut in je manual kan vinden hoor ;)

Als je in camerastand zit dan zit linksonder zo'n 'tandwiel' icoontje. Als je die aanklikt dan kun je de resolutie (en andere instellingen) wijzigen. Per categorie, als je iets wijzigt, moet je wel even op opslaan klikken, anders wijzigt hij het niet. Das wel irritant, want je moet steeds weer het menu in, maargoed, het went :P

Mac Mini C2D 1,83 GHz, 1GB mem

Reg. datum: 23 april 2008

Ik word maf van mezelf...ik heb hier iemand gelezen waar de smstoon maar heel kort duurde en niet de hele mp3 afspeelde. Dat heb ik ook...maar ik kan nergens die post meer vinden. Ik kan blijkbaar niet zoeken...whaaaaaaa.
Help??

quote:
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:53:
[...]

Dit is toch echt iets wat je binnen 1 minuut in je manual kan vinden hoor ;)

Als je in camerastand zit dan zit linksonder zo'n 'tandwiel' icoontje. Als je die aanklikt dan kun je de resolutie (en andere instellingen) wijzigen. Per categorie, als je iets wijzigt, moet je wel even op opslaan klikken, anders wijzigt hij het niet. Das wel irritant, want je moet steeds weer het menu in, maargoed, het went :P
Ja dat weet ik, maar als ik na een paar foto's van 5mp wat anders ga doen, en dan weer foto's maak staat hij weer op 640 x 480, ik wordt er een beetje moe van om het elke keer opnieuw in te stellen
maar volgens mij doet hij dit voornamelijk als je op een minder hoge resolutie gaat filmen. dan worden de foto's weer terug gezet naar 640 x 480, het blijft heel vervelend, is hier geen oplossing voor?

Ik ben ook nog even aan het prutsen geweest met .GIFjes. nu heb ik er eentje ingesteld als wallpaper, maar hij beweegt niet, wat is het probleem?

Silasje wijzigde dit bericht 30-04-2008 13:44 (7%)

[M]

Weet iemand waarom ik niet overal het Qwerty (dat verticale) toetsenbord kan gebruiken?
Bij een sms sturen kan het wel, maar bij dingen in de agenda zetten of nieuw contact kan het niet? :/ :/
Reg. datum: 10 augustus 2001

Omdat niemand dat kan. Even het topic doorlezen zou geen kwaad kunnen.

You never end up where you thought you were going to be.

[M]

quote:
Hahn schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:34:
Omdat niemand dat kan. Even het topic doorlezen zou geen kwaad kunnen.
Al gelezen, maar wat is er nou de reden van waarom het niet kan? 8)7
Reg. datum: 11 januari 2007

quote:
D467 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:47:
[...]

Al gelezen, maar wat is er nou de reden van waarom het niet kan? 8)7
Dat hebben ze gewoon niet gemaakt, .. waarom, geen idee...

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 47 48 49 50 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: