If you think you're the bomb, then I'm Hiroshima!
Launch Control! - Carnavalsmarkt.nl
Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 47 48 49 50 last
Reageer Nieuw TopicHarry,
op ebay betaal ik dan maar de helft
En ik denk dat 2 gig genoeg is. Ik zal eens kijken wat 4 gig kost...maar eigenlijk maak ik alleen maar foto's en filmpjes. Maar merk is oke??
Wom, thnx for the welcome
...games op me viewty, poe hee. Dan moet ik eerst goed lezen hoe dat moet.
Ik wil heeeeeel graag die thememanager erop hebben, ik ben helemaal verliefd geworden op dat lichtknopje. Maar ik ben dan weer een muts en ben bang dat ik m'n mooie viewty sloop en ik vind het best ingewikkeld
Ik heb alle 3 de delen gelezen en heb veel leuks voorbij zien komen, maar toch...straks issie stuk
Ben iig ingelezen en goed voorbereid voor ik ergens aan begin
op ebay betaal ik dan maar de helft
En ik denk dat 2 gig genoeg is. Ik zal eens kijken wat 4 gig kost...maar eigenlijk maak ik alleen maar foto's en filmpjes. Maar merk is oke??
Wom, thnx for the welcome
Ik wil heeeeeel graag die thememanager erop hebben, ik ben helemaal verliefd geworden op dat lichtknopje. Maar ik ben dan weer een muts en ben bang dat ik m'n mooie viewty sloop en ik vind het best ingewikkeld
Ik heb alle 3 de delen gelezen en heb veel leuks voorbij zien komen, maar toch...straks issie stuk
Hmm de helft, das idd cheapquote:Zipjes schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:20:
Harry,
op ebay betaal ik dan maar de helft![]()
Mja op zich is het niet heel vanzelfsprekend, maar met een goede manual moet het wel lukkenquote:Wom, thnx for the welcome...games op me viewty, poe hee. Dan moet ik eerst goed lezen hoe dat moet.
Op zich kan er weinig fout gaan mijns inziens. Het enige bestand dat wordt overschreven is theme_bg2.swf. Mocht er alsnog iets fout gaan dan is het originele bestand nog wel terug te vinden ergens op internet gok ik. Zolang je maar geen andere bestanden per ongeluk wegkiepertquote:Ik heb alle 3 de delen gelezen en heb veel leuks voorbij zien komen, maar toch...straks issie stuk![]()
Mac Mini C2D 1,83 GHz, 1GB mem
Ik heb die 2 gig besteld, hij was ¤ 7,50. Wel nog een beetje verzendkosten erbij, maar dan nog 5 euries goedkoper dan in de winkel.
Het hoeft ook geen bijzonder thema te zijn, als ik maar net even anders kan zijn dan standaard
Er wordt aangeraden een backup te maken...daar ligt m'n 1e struikelblok al. Ik zal het eens met 'vriendje' bespreken.
Ik heb iig heel veel aan jullie deskundigheid
Nu even lunchen en dan verder wachten
Het hoeft ook geen bijzonder thema te zijn, als ik maar net even anders kan zijn dan standaard
Er wordt aangeraden een backup te maken...daar ligt m'n 1e struikelblok al. Ik zal het eens met 'vriendje' bespreken.
Ik heb iig heel veel aan jullie deskundigheid
Nu even lunchen en dan verder wachten
Had hier ook nog een vraagje,
khoor veel over de 'unlimited' abbo's in Nederland, maar in België staat het nog niet zover..
Ik kan bij m'n provider (Mobistar) twee abbo's kiezen:
- 6 MB / maand voor ¤7
- 10 MB voor ¤15
Nu is m'n vraag hoe lang het duurt tegen dat die 6 MB op is.. Natuurlijk een erg concreet tijdstip kun je hier niet op plakken (vooral ivm Youtube filmtjes en dergelijke denk ik), maar toch zou ik graag weten hoe lang ik ermee red, wnr ik hem bv. gewoon gebruik voor ebuddy, beetje googlen en af en toe een youtube filmpje.
Tnx
khoor veel over de 'unlimited' abbo's in Nederland, maar in België staat het nog niet zover..
Ik kan bij m'n provider (Mobistar) twee abbo's kiezen:
- 6 MB / maand voor ¤7
- 10 MB voor ¤15
Nu is m'n vraag hoe lang het duurt tegen dat die 6 MB op is.. Natuurlijk een erg concreet tijdstip kun je hier niet op plakken (vooral ivm Youtube filmtjes en dergelijke denk ik), maar toch zou ik graag weten hoe lang ik ermee red, wnr ik hem bv. gewoon gebruik voor ebuddy, beetje googlen en af en toe een youtube filmpje.
Tnx
Lees [Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2 eens door. Dan kun je mooi zien wat zo ongeveer de gemiddeldes zijn wat betreft gebruik.
Ikzelf verbruik zo'n 3-5 mb per week, maar daar zit ook veel "spelen" bij, en dat verwacht ik in de toekomst minder te doen.
Ikzelf verbruik zo'n 3-5 mb per week, maar daar zit ook veel "spelen" bij, en dat verwacht ik in de toekomst minder te doen.
hallo, heb sinds gister ook de viewty
werkt perfect , alleen 1 klein dingetje, heb al mijn contacten van het telefoonboek, er 4a5 keer dubbel in staan, nou heb ik via die pc-suite alles al een keer gewist, maar hij blijft terug komen met alle contacten er 4x dubbel in zetten, is vrij (zeg maar gerust sterk overdreven)
iemand hier ook last van, of een oplossing?
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Ja, hoe kan je het beste je contactpersonen overzetten??
Ik heb nu alles op m'n foon staan, omdat je daar meerdere nummers bij 1 naam kan zetten. M'n SIM doet dat niet, Viewty wel. Heb nu trouwens een roze Nokia N72
Ik krijg ook een nieuwe SIM, dat vroeg de meneer toen ik ging verlengen. Bij mij was het ook gratis
Ik heb nu alles op m'n foon staan, omdat je daar meerdere nummers bij 1 naam kan zetten. M'n SIM doet dat niet, Viewty wel. Heb nu trouwens een roze Nokia N72
Ik krijg ook een nieuwe SIM, dat vroeg de meneer toen ik ging verlengen. Bij mij was het ook gratis
Zipjes wijzigde dit bericht 23-04-2008 15:32 (7%)
Overzetten met Bluetooth? Exporteren met de PC suite, en importeren op je nieuwe telefoon (als het bestandsformaat compatible is...) ?
Komen ze dan automatisch in je contactenlijst??
Anders doe ik gewoon nummer voor nummer, kan ik gelijk aan de touchscreen wennen
Anders doe ik gewoon nummer voor nummer, kan ik gelijk aan de touchscreen wennen
Dan kun je ze beter overtypen op je pc met behulp van de PC suite, terwijl je telefoon is aangesloten. Dat gaat veeeeeeeeel snellerquote:Zipjes schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:40:
Reg. datum: 22 juni 2001
Reg. datum: 22 juni 2001
Je kunt wel via bluetooth alles oversturen, dat heb ik ook gedaan, hoeft niet nummer per nummer. Werkte goed met een nokia 5500 (series 60) en de viewty, dus zou met de N72 (ook series 60) ook moeten kunnenquote:Zipjes schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:40:
Don't mess with the Fes
Reg. datum: 31 januari 2008
Reg. datum: 31 januari 2008
volgens mij laat hij de contacten van de sim zien?quote:racer13 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:22:
hallo, heb sinds gister ook de viewtywerkt perfect , alleen 1 klein dingetje, heb al mijn contacten van het telefoonboek, er 4a5 keer dubbel in staan, nou heb ik via die pc-suite alles al een keer gewist, maar hij blijft terug komen met alle contacten er 4x dubbel in zetten, is vrij (zeg maar gerust sterk overdreven)
iemand hier ook last van, of een oplossing?
ff instellen dat hij alleen de contacten van de handset moet laten zien en je bent klaar.
Menu -> contacten -> gegevens weergeven -> bekijk contacten in handset -> opslaan -> done
Goeie tip, ik heb nog een oude SIM die ik voor dit soort dingen kan gebruiken. Als ik de foon heb, ga ik wel even knutselen.quote:The_Fes schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:54:
Je kunt wel via bluetooth alles oversturen, dat heb ik ook gedaan, hoeft niet nummer per nummer. Werkte goed met een nokia 5500 (series 60) en de viewty, dus zou met de N72 (ook series 60) ook moeten kunnen
PC Suite heb ik nooit gebruikt...dus laat maar
Als ik jullie niet had...
ik heb vandaag mijn 2gb geheugenkaartje voor de viewty binnengekregen, maar de tel duurt nog een paar dagen:S
Nu wil ik graag mijn kaartje vast voldrukken met wat muziek enzo, maar wat voor een mapjes maakt de tel aan op het kaartje, zodat ik het gelijk goed heb ingedeeld?
Nu wil ik graag mijn kaartje vast voldrukken met wat muziek enzo, maar wat voor een mapjes maakt de tel aan op het kaartje, zodat ik het gelijk goed heb ingedeeld?
Is heel simpel hoor, staat op de meegeleverde CD Rom. Als je de telefoon dan aansluit op je PC dan kun je via PC Suite heel eenvoudig je adresboek aanpassen. Spreekt allemaal voor zichquote:Zipjes schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:53:
[...]
PC Suite heb ik nooit gebruikt...dus laat maar
Reg. datum: 25 oktober 2005
Reg. datum: 25 oktober 2005
Check ook even je settings van PC Suite.
-PC overrides handset
of
-Handset overrides PC
of iets dergelijks.
Ik heb gewoon PC overrides handset gedaan, alles van mn sim af gedonderd, wat contacten toegevoegd, iedereen een email gegeven, gesynchroniseerd.
Fluitje van een cent
-PC overrides handset
of
-Handset overrides PC
of iets dergelijks.
Ik heb gewoon PC overrides handset gedaan, alles van mn sim af gedonderd, wat contacten toegevoegd, iedereen een email gegeven, gesynchroniseerd.
Fluitje van een cent
Klinkt simpel Wom...ik ga t zeker even testen. Maar eerst het lange wachten...op foon en op geheugenkaartje
Hebben jullie kenners nog tips, in de trant van: DAT moet je weten of DAT moet je wel en niet doen??
*weer die voorbereiding he*
Hebben jullie kenners nog tips, in de trant van: DAT moet je weten of DAT moet je wel en niet doen??
*weer die voorbereiding he*
Bij mij heeft hij de volgende mapjes aangemaakt:quote:Silasje schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:09:
ik heb vandaag mijn 2gb geheugenkaartje voor de viewty binnengekregen, maar de tel duurt nog een paar dagen:S
Documents
FlashContents
Games & Applications
Others
Pictures
Sounds
Themes
Videos
Mac Mini C2D 1,83 GHz, 1GB mem
Weet iemand hoe je de tv out kabel van LG werkend kan krijgen op de tv?? krijg geen beeld...Moet ik nog iets instellen ofzo??
Reg. datum: 17 april 2008
waar heb je die tv kabel gekocht ? en wat kost ie ?quote:xxjosjexx schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:39:
Weet iemand hoe je de tv out kabel van LG werkend kan krijgen op de tv?? krijg geen beeld...Moet ik nog iets instellen ofzo??
Ik heb mij viewty bij gsmweb gekocht en kreeg van de week een mail met de aanbieding voor de kabel voor 12,50 plus 2,50 verzendkosten....quote:Modtro schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:30:
[...]
waar heb je die tv kabel gekocht ? en wat kost ie ?
thnxquote:xxjosjexx schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:10:
[...]
Ik heb mij viewty bij gsmweb gekocht en kreeg van de week een mail met de aanbieding voor de kabel voor 12,50 plus 2,50 verzendkosten....
Maargoed heb em dus nog niet werkend en kan nergens vinden hoe dat moet.....
Heb gevonden: Telefooninstellingen- verbindingen- tv uitgang- PAL of NTSC, staat op PAL
Maar verder???
Heb gevonden: Telefooninstellingen- verbindingen- tv uitgang- PAL of NTSC, staat op PAL
Maar verder???
In plaats van "help hoe moet het" te roepen kun je ook eerst zelf even wat proberen. Wij hebben hier geen glazen bol, dus wij kunnen niet zien wat er mis gaat. Je zou eerst eens kunnen gaan Googlen, of in de manual kijken, bijvoorbeeld. Een simpele Google-search geeft bijvoorbeeld dit al, als resultaat.
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 47 48 49 50 last