Gathering of Tweakers

Quicksearch
Het ligt niet aan de kabel?

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Reg. datum: 20 december 2007

Ik heb de kabel uitgeprobeerd met een andere lg phone, en die wordt wel gewoon herkend. Ook een oud (werkend) kabeltje geprobeerd, en daar herkent ie het ook niet mee..
Wel sinds een paar weken een andere harde schijf, maar kan me vaag herinneren dat ik het daarna nog wel ooit gebruikt heb.

quote:
Kasrawi schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:12:
[...]

Het ziet eruit alsof het bijna gaat regenen, N95 maakte tog betere foto's!
Die is wel bijna 100 EUR (of zelfs 200 EUR voor de N95 8GB) duurder.

Vraagjes aan de mensen met de full-body protector van Invisibleshield.

Is die echt full body?
Ook de lens van de camera etc beschermd?

neemt de gevoeligheid van het scherm met deze protector veel af of is dat ongeveer gelijk aan de standaard knal'm'erop protector?

Reg. datum: 20 december 2007

Kan je hier berichten direct aan één iemand versturen? via mail of iets..
Heb iemand gevonden die ooit het zelfde probleem heeft gehad, maar om nou te gaan zitten wachten tot hij dit ooit leest..

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
offtopic:
Dit is niet echt de juiste plaats voor zo'n vraag, maar door even naar je voorkeuren te gaan kun je DM's aanzetten waarmee je iemand via het forum een bericht kunt sturen, mits die ander het aan heeft staan. Anders is er nog mail, wat je in iemands profiel kan vinden. Als daar ook niets staat wil die persoon blijkbaar niet gecontacteerd worden en heb je pech.

$geen_ondertitel
Reg. datum: 12 februari 2005

quote:
appelsaus schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:00:
Vraagjes aan de mensen met de full-body protector van Invisibleshield.

Is die echt full body?
Ook de lens van de camera etc beschermd?

neemt de gevoeligheid van het scherm met deze protector veel af of is dat ongeveer gelijk aan de standaard knal'm'erop protector?
en, beschermt het tegen mogelijke stofjes? bestaat het shield uit 1 stuk, en zo niet, is dat te zien?

Ik heb hem vandaag besteld, en wil ook een goede bescherming eromheen. Grappig trouwens dat een hoop mensen grotendeels naar de fotokwaliteit kijkt. Mij maakt dat totaal niet uit, ga er waarschijnlijk alleen mee bellen en smsen. Vooral smsen. En voor sms vond ik dat querty toetsenbord wel leuk. Krijg er ook maandje internet bij op de proef, verwacht dat ik het op ga zeggen, maar misschien raak ik er wel aan verslaafd.

killu wijzigde dit bericht 21-04-2008 19:16 (30%)

quote:
Kasrawi schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:12:
[...]

Het ziet eruit alsof het bijna gaat regenen, N95 maakte tog betere foto's!
Ehm, tja, dat is ook van binnen uit genomen, dat is nooit heel slim natuurlijk...
Maarja, nog even onder auto en sunny, vanuit een open raam :P (en tegen de zon is, zoals wel te zien is :P)

http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_1955.jpg

http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_195501.jpg

Een moderator wijzigde dit bericht 21-04-2008 20:02 (3%)
Reden: Wederom, check je images!

Hallo,

Ik heb vorige week ook een LG Viewty besteld, hij is helaas nog niet binnen :'(
ik wil me wel goed voorbereiden voor hij binnen is, daarom heb ik 1 vraag:

1. Het Noreve hoesje, is de ingang voor de headset gewoon vrij als je het hoesje eromheen hebt?

Alvast bedankt ;)

Reg. datum: 05 september 2001

Nog even een vraagje over het QWERTY toetsenbord op de Viewty. Hoe goed werkt deze t.o.v. een regulier keypad of een touch based 12-knops keypad? Maak je meer of minder fouten, typ je sneller of minder snel? Het lijkt me enorm makkelijk moet ik zeggen, maar als het een beetje brak is geïmplementeerd dan kan dat heel de user experience om de zeep helpen.

Reg. datum: 13 december 2006

quote:
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:14:
Zoals je ziet, als er genoeg licht is maakt hij fantastische foto's. Gisteren ben ik naar het concert van Armin van Buuren geweest, heb daar een paar filmpjes gemaakt. Zien er ook erg goed uit, ondanks de beroerde lichtomstandigheden :)
_/-\o_ :D Geweldig concert he ik was er ook! _/-\o_ :D

X2 5000+ | 2GB | MSI K9N SLI | 7900GS OC | 160GB OS (RAID-0) | 500GB DATA | Asus 22" MW221U |

quote:
LB06 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:47:
Nog even een vraagje over het QWERTY toetsenbord op de Viewty. Hoe goed werkt deze t.o.v. een regulier keypad of een touch based 12-knops keypad? Maak je meer of minder fouten, typ je sneller of minder snel? Het lijkt me enorm makkelijk moet ik zeggen, maar als het een beetje brak is geïmplementeerd dan kan dat heel de user experience om de zeep helpen.
Mijn ervaring is dat het erg lekker typt, gewoon met je vingers. Vooral als hij ook trilt per aanraking, erg fijn. Jammer dat hij in stille stand niet trilt, dat doet ie alleen op lawaaistand. Anyway, ik typ wel wat sneller dan ik zou doen met een 'ouderwetse' mobiele telefoon. Fijn is ook dat als je iets wil veranderen gewoon een heel stuk tekst of een woord oid kan highlighten en wegkieperen. Iets wat onmogelijk is zonder touchscreen.
quote:
b00ster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:04:
[...]

_/-\o_ :D Geweldig concert he ik was er ook! _/-\o_ :D
Was zeker geweldig! :Y ;)

Mac Mini C2D 1,83 GHz, 1GB mem

quote:
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:16:
[...]

Mijn ervaring is dat het erg lekker typt, gewoon met je vingers. Vooral als hij ook trilt per aanraking, erg fijn. Jammer dat hij in stille stand niet trilt, dat doet ie alleen op lawaaistand. Anyway, ik typ wel wat sneller dan ik zou doen met een 'ouderwetse' mobiele telefoon. Fijn is ook dat als je iets wil veranderen gewoon een heel stuk tekst of een woord oid kan highlighten en wegkieperen. Iets wat onmogelijk is zonder touchscreen.
Ook mijn beleving. SMS'en gaat echt heel snel en aanpassingen maken is zo gebeurd. Ben ook geneigd langere SMS'jes te sturen op een of andere manier. Vast omdat ik het typen zo leuk vind :P

If you think you're the bomb, then I'm Hiroshima!
Launch Control! - Carnavalsmarkt.nl

nou ik heb de theme manager er op gezet maar ik heb toch last van redelijk veel hangups bij de verschillende themes. heb ik nou wat verkeerd gedaan of hebben jullie daar ook wel eens last van?

Fietsverkrachter

quote:
Silasje schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:46:
1. Het Noreve hoesje, is de ingang voor de headset gewoon vrij als je het hoesje eromheen hebt?
Alvast bedankt ;)
1. Kijk op de site van Noreve
Graag gedaan :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

Had je de FAQ al gelezen? GoT is geen helpdesk

Gisteren weer paar foto's genomen....

verschillende standen maar blauwe lucht blijft grijs alsof t gaat regenen!

Heeft iemand ervaring met een Logitech FreePulse Wireless Headphone op de viewty??

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

quote:
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:16:
Je kunt hem wel laten trillen in de 'stil' stand, alleen moet je dan een nieuw profiel maken :)
Kzet het er ff vlug bij, ga naar je profielen, selecteer aangepast 1, doe bewerk, en geef in:

signaal type: beltoon & trilfunctie
spraakbeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
videobeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
Volume: Niveau 0
Berichtsignaal: eenmaal
Berichttoon: whatever (die hoor je toch niet)
Toch type: Touchtrilling
Touch toon: Geluid 1
Volume touch toon: Niveau 2 (al heb ik die nog nooit gehoord)
Touchtrilling: Trilfunctie 1
Vol Touch trilling: niveau 2
Bevestingingtoon: uit
Geluid inschakelen: uit
Bestand inschakelen: kun je niet kiezen
Geluid uitschakelen: uit
Bestand uitschakelen: kun je niet kiezen

hoopelijk lukt het je :)
quote:
ev1ltje schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:37:
[...]

Je kunt hem wel laten trillen in de 'stil' stand, alleen moet je dan een nieuw profiel maken :)
Kzet het er ff vlug bij, ga naar je profielen, selecteer aangepast 1, doe bewerk, en geef in:

signaal type: beltoon & trilfunctie
spraakbeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
videobeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
Volume: Niveau 0
Berichtsignaal: eenmaal
Berichttoon: whatever (die hoor je toch niet)
Toch type: Touchtrilling
Touch toon: Geluid 1
Volume touch toon: Niveau 2 (al heb ik die nog nooit gehoord)
Touchtrilling: Trilfunctie 1
Vol Touch trilling: niveau 2
Bevestingingtoon: uit
Geluid inschakelen: uit
Bestand inschakelen: kun je niet kiezen
Geluid uitschakelen: uit
Bestand uitschakelen: kun je niet kiezen

hoopelijk lukt het je :)
Hé, waar zijn de mijn credits voor het overtypen van deze instellingen ;)

Don't mess with the Fes

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

All credits go to The_Fes voor de instellingen :Y)
@ev1ltje en @The_Fes :+

Thanks voor de instellingen ^O^ Ik had ergens gelezen dat het niet kon, dus heb er niet eens moeite in gestopt om het uit te zoeken :+

Reg. datum: 23 april 2008

:w
Deze groene heeft een paar vragen.
Ik heb net m'n Hi abo verlengd met een Viewty en heb me hier ook maar gelijk aangemeld :*)
Net even zitten snuffen naar een geheugenkaartje en ik kwam op ebay voor een leuk prijsje een Sandisk microSD 2 Gb tegen.
Jullie mening...kopen??

Ik las hier ook al over de Invisibleshield, aanrader??

De rest van m'n vragen zijn allemaal al beantwoord. Ik kan niet wachten tot ik kan gaan spelen :+

quote:
Kasrawi schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:50:
Gisteren weer paar foto's genomen....

verschillende standen maar blauwe lucht blijft grijs alsof t gaat regenen!
Toch vreemd, de foto die ik net heb gemaakt komt prima overeen met de werkelijkheid. Dat de lucht hier vlak boven de horizon een beetje grijzig is klopt exact vergeleken met als ik uit het raam kijk. Daarboven is het diepblauw wat in de foto ook prima te zien is.

http://farm3.static.flickr.com/2355/2435517425_2f4afb1150_o.jpg

quote:
Zipjes schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:48:
:w
Deze groene heeft een paar vragen.
Ik heb net m'n Hi abo verlengd met een Viewty en heb me hier ook maar gelijk aangemeld :*)
Net even zitten snuffen naar een geheugenkaartje en ik kwam op ebay voor een leuk prijsje een Sandisk microSD 2 Gb tegen.
Jullie mening...kopen??

Ik las hier ook al over de Invisibleshield, aanrader??

De rest van m'n vragen zijn allemaal al beantwoord. Ik kan niet wachten tot ik kan gaan spelen :+
Muwaa, je kunt net zogoed een winkel inlopen voor dat geheugen, kost zo rond de 15,- voor 2GB bij een beetje winkel. Trouwens, 4 en 8GB pakt hij ook gewoon en kun je helemaal volschrijven, ondanks dat de viewty denkt dat het 'maar' 2gig is :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws