Hoofdcategorieën
Topicacties

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 47 48 49 50 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 11 januari 2007

Ben nu beetje naar swf aan het kijken, zou leuk zijn als die +100kb kunnen zijn (moet ergens mogelijk zijn) dan kun je spelletjes van bijvoorbeeld spele.nl gebruiken ;)

Maar nog geen idee hoe dat moet...

(wel iets gevonden, maar kan ik weinig wijs uit:)
quote:
only the initial file loaded has to be <100kb, that file can then load any amount of data from other flash files. so if you want to use a >100kb flash just write a little launcher flash with the following a movie clip the size of the flash you want to load and name "spacer" and then add the following script code:

var loader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
loader.loadClip("NAME_OF_FLASH_TO_LOAD.swf", spacer);

vandevorst wijzigde dit bericht 16-04-2008 20:32 (54%)

Waar blijft de zomer nou?

Hmm dus een loader schrijven om een (te groot) .swf bestand te openen, dat klinkt erg interessant :D Jammer dat ik totaal geen kaas heb gegeten van dat soort programmeerwerk :'(

Mac Mini C2D 1,83 GHz, 1GB mem

Is het met dit toestel ook aangeraden om hem eerst 24uur lang aan de oplader te houden?
Kan er eigenlijks niks over vinden in het boekje...

gegen nasi
Reg. datum: 30 april 2002

Die van mij is 8 dagen geleden gejat in de Madrileense metro. Drukke trein, grote tas, even niet opletten, en leeg is je zak ;(

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
M@NIC schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:30:
Is het met dit toestel ook aangeraden om hem eerst 24uur lang aan de oplader te houden?
Kan er eigenlijks niks over vinden in het boekje...
Dat hoeft niet bij Li-ion batterijen. Het maakt weinig uit wat je er mee doet zolang je het ding maar niet constant leeg laat lopen. Daar houden ze niet van :) Wel kun je bij het eerste gebruik de batterij 2-3x volledig opladen (vol = vol) en weer leeg laten lopen om dat ding aan zijn volledige capaciteit te laten komen. Maar veel gaat dat niet uitmaken.
quote:
KoppenSneller schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:32:
Die van mij is 8 dagen geleden gejat in de Madrileense metro. Drukke trein, grote tas, even niet opletten, en leeg is je zak ;(
Dat is erg lullig, maar niet echt relevant voor dit topic.

Reg. datum: 29 april 2007

Heb nu last van sommige thema's die vastlopen...

Heeft iemand van mij backup files van de viewty V10H (t-mobile)

Reg. datum: 17 april 2008

ik ben nieuw hier en heb niet t hele topic gelezen,maar kan iemand mij vertellen hoe ik internet afbeeldingen op kan slaan op mijn viewty,het is me per ongeluk eens gelukt,maar weet niet hoe :s

Iemand hier met Hi en internet op zijn/haar mobiel?
Ik krijg geen verbinding met java applicaties enzo, en ik heb al allerlei instellingen geprobeert.
Weet iemand zo welke ik moet invullen bij die programma's/spelletjes instellingen?

Ik heb trouwens wel gewoon connectie als ik de orginele browser gebruik.

M@NIC wijzigde dit bericht 18-04-2008 10:08 (13%)

Reg. datum: 18 april 2008

ik heb 't topic even doorgelezen maar kan niets vinden over synchronisatie met Windows Agenda....
is dit mogelijk? zoja, hoe!?

mega-frotter :o)
Reg. datum: 09 april 2001

Ik probeer al de hele week om een DVD om te zetten naar DivX zodat ik deze op de Viewty kan bekijken. Ik heb het al geprobeerd met de meegeleverde DivX converter, de nieuwste versie DivX gedownload en allerlei instellingen geprobeerd (mobile/qmobile/andere resolutie, andere audio-instellingen etc.). Ten einde raad heb ik het ook met andere programma's geprobeerd (Smartripper en AutoGK), maar ook daarmee geen succes.

Iedere keer nadat ik geduldig heb gewacht tot het converteren klaar is, en ik de file op de Viewty heb gezet, krijg ik op de Viewty de melding 'niet ondersteund'. Is het iemand wel gelukt om een DVD te converteren voor de Viewty en welke instellingen zijn daarbij gebruikt?

rst77 wijzigde dit bericht 19-04-2008 19:41 (14%)
Reden: toevoegingen in het verhaal

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

De documentatie van LG is niet echt uitgebreid, maar er staat wel dat Divx ondersteund wordt tot 640x480. Wat je zou kunnen doen is de basic settings van Divx pakken (dus geen GMC, q-pixel en ß-frames). Dat zou moeten werken.
Zie ook Video coderen voor je PMD: Tips en trucs voor wat tips.

Even patsen met de camera van de Viewty O+

http://farm4.static.flickr.com/3032/2427958481_839ebaa592.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3228/2427958445_2981778c04.jpg

klikbaar

Zoals je ziet, als er genoeg licht is maakt hij fantastische foto's. Gisteren ben ik naar het concert van Armin van Buuren geweest, heb daar een paar filmpjes gemaakt. Zien er ook erg goed uit, ondanks de beroerde lichtomstandigheden :)

Puik
Reg. datum: 14 januari 2002

quote:
rst77 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:05:
Ik probeer al de hele week om een DVD om te zetten naar DivX zodat ik deze op de Viewty kan bekijken. Ik heb het al geprobeerd met de meegeleverde DivX converter, de nieuwste versie DivX gedownload en allerlei instellingen geprobeerd (mobile/qmobile/andere resolutie, andere audio-instellingen etc.). Ten einde raad heb ik het ook met andere programma's geprobeerd (Smartripper en AutoGK), maar ook daarmee geen succes.

Iedere keer nadat ik geduldig heb gewacht tot het converteren klaar is, en ik de file op de Viewty heb gezet, krijg ik op de Viewty de melding 'niet ondersteund'. Is het iemand wel gelukt om een DVD te converteren voor de Viewty en welke instellingen zijn daarbij gebruikt?
Bij de standaard Converter moet je hem wel op Mobile zetten. De file laden, Mobile selecteren (paar keer pijltje naar rechts) en dan pas converten. Heb nog geen DVD tegengekomen die daarmee niet werkte.

If you think you're the bomb, then I'm Hiroshima!
Launch Control! - Carnavalsmarkt.nl

Ik heb gisteren een paar foto's genomen, wat mij opviel was gelijk het kleur.... ipv van mooie blauwe lucht kreeg ik grijsachtige lucht..hoe komt dit?

Nevermind, heb het eindelijk aan de praat gekregen....

M@NIC wijzigde dit bericht 21-04-2008 10:16 (150%)

quote:
Kasrawi schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:44:
Ik heb gisteren een paar foto's genomen, wat mij opviel was gelijk het kleur.... ipv van mooie blauwe lucht kreeg ik grijsachtige lucht..hoe komt dit?
Witbalans. Probeer hier eens mee te spelen. Je zult zien dat je soms een veel betere foto krijgt als je die handmatig op een andere instelling zet.

quote:
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:05:
[...]

Witbalans. Probeer hier eens mee te spelen. Je zult zien dat je soms een veel betere foto krijgt als je die handmatig op een andere instelling zet.
Dus ik had m eigenlijk op zonnig moeten zetten?

quote:
Kasrawi schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:14:
[...]

Dus ik had m eigenlijk op zonnig moeten zetten?
De foto's die ik heb gemaakt hierboven zijn op de stand zonnig gemaakt. Of dat de beste stand is voor foto's met blauwe lucht weet ik niet, maar zou heel goed kunnen. Je zou denk ik eens wat moeten proberen, dan zie je vanzelf welke het beste is :) Ook kun je eens kijken naar de foto mode waar hij in staat. Naast 'auto' heb je nog 6 andere mogelijkheden die wellicht voor een betere foto kunnen zorgen. Kijk ook even in het boekje wat er over staat geschreven. Sport stand bijvoorbeeld is erg goed voor bewegende objecten, dan pakt hij een hele korte sluitertijd. Moet er overigens wel genoeg licht aanwezig zijn, anders krijg je donkere foto's.

Trouwens, ik had laatst twee keer een crash tijdens het maken van een foto. Hij stond op 5Mpixel, superfine, iso 100, witbalans zonnig, macro en sportstand. Foto gemaakt, dan zie je hoe de foto eruit ziet en kun je normaal gesproken op een knopje 'new' drukken voor een nieuwe foto. Ik zag alleen maar de foto met de icoontjes in beeld die je tijdens normale fotostand ziet. Hij reageerde nergens meer op. Moest de accu eruit halen en er weer in, daarna deed hij het weer prima. Heb het idee dat de combi sportstand en macro misschien zorgde voor de crash. Straks nog eens uitproberen.

Puik
Reg. datum: 14 januari 2002

quote:
Bij wijze van test geprobeerd en hier crashte hij niet.

If you think you're the bomb, then I'm Hiroshima!
Launch Control! - Carnavalsmarkt.nl

quote:
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:17:
[...]

De foto's die ik heb gemaakt hierboven zijn op de stand zonnig gemaakt. Of dat de beste stand is voor foto's met blauwe lucht weet ik niet, maar zou heel goed kunnen. Je zou denk ik eens wat moeten proberen, dan zie je vanzelf welke het beste is :) Ook kun je eens kijken naar de foto mode waar hij in staat. Naast 'auto' heb je nog 6 andere mogelijkheden die wellicht voor een betere foto kunnen zorgen. Kijk ook even in het boekje wat er over staat geschreven. Sport stand bijvoorbeeld is erg goed voor bewegende objecten, dan pakt hij een hele korte sluitertijd. Moet er overigens wel genoeg licht aanwezig zijn, anders krijg je donkere foto's.

Trouwens, ik had laatst twee keer een crash tijdens het maken van een foto. Hij stond op 5Mpixel, superfine, iso 100, witbalans zonnig, macro en sportstand. Foto gemaakt, dan zie je hoe de foto eruit ziet en kun je normaal gesproken op een knopje 'new' drukken voor een nieuwe foto. Ik zag alleen maar de foto met de icoontjes in beeld die je tijdens normale fotostand ziet. Hij reageerde nergens meer op. Moest de accu eruit halen en er weer in, daarna deed hij het weer prima. Heb het idee dat de combi sportstand en macro misschien zorgde voor de crash. Straks nog eens uitproberen.
Ik zit nu op stage en kan het niet uitproberen....

Zou iemand ff een paar foto's van buiten willen nemen onder verschillende instellingen (witbalans op zonnig en andere, landschap enz)??

Reg. datum: 21 september 2001

Kun je zelf toch ook doen in de pauze ofzo? Bedoel je hebt de telefoon nu zelf ook, waarom zou je het dan niet zelf gewoon allemaal proberen?

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

quote:
Timocos schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:45:
Kun je zelf toch ook doen in de pauze ofzo? Bedoel je hebt de telefoon nu zelf ook, waarom zou je het dan niet zelf gewoon allemaal proberen?
ZOdra ik de tijd heb doe ik het gelijk, maar op dit moment heb ik geen tijd en "VRAAG" of iemand het "WIL" doen

Reg. datum: 11 januari 2007

ik heb de tijd, dus bij deze:
(hier is lichte bewolking trouwens, niet geheel blauwe lucht dus)

Auto:
http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_1433.jpg
Zonnig:
http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_1434.jpg
Cloudy:
http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_143401.jpg

Een moderator wijzigde dit bericht 21-04-2008 16:14 (8%)
Reden: Volgende keer even op "Check Images" klikken aub

quote:
vandevorst schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:40:
ik heb de tijd, dus bij deze:
(hier is lichte bewolking trouwens, niet geheel blauwe lucht dus)

Auto:
[afbeelding]
Zonnig:
[afbeelding]
Cloudy:
[afbeelding]
Het ziet eruit alsof het bijna gaat regenen, N95 maakte tog betere foto's!

Reg. datum: 20 december 2007

Hey,

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik heb een GROOT probleem :(
Mijn viewty wordt niet meer herkend door mijn computer, ik heb het bij één andere computer uitgeprobeerd en daar wordt ie ook niet meer herkend.
Dus OOK NIET in de massa opslag stand.. heb echt geen idee waar het door komt, paar weken geleden voor het laatst gebruikt en toen was er niks aan de hand..

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 47 48 49 50 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: