quote:
ThaMadD3ViL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:16:
Ik wordt helemaal gek van die screenprotectors, heb die je er standaard bij kreeg er eerst op geplakt met bubbels eronder. Toen 5 nieuwe besteld 2x met water en zeepp geprobeerd lukte niet, en andere 3 gewoon zo geprobeerd lukt ook niet...
Die dingen zijn er gewoon niet goed op te krijgen, waarom doen ze dat er nie standaard van de fabriek op.
Wie mijn screenprotector er mooi op kan plakken krijgt 20¤ heb alweer nieuwe bestelt.
Ja dan weet ik ook niet wat je fout doet. Ik heb de originele van lg er nu meer dan 2 maanden op zitten, zonder enig bubbeltje vuiltje of ook maar een hoekje dat los gaat.
Ik heb me badkamer volledig in de stoom gezet, door lekker de douch aan te zetten en de sproeikop in het bad aan te zetten op het warmst. En dat met alle ventilatie afgesloten, nou was daar wel 40 graden en kon er net 2 meter zien zo stomerig was het

. En toen de handleiding gevolgd, en ik vindt het echt een super resultaat.
Veel mensen vragen van, krast dat beeldscherm niet erg?? En als je dan zegt dat er een screen protector op zit, dan zien ze het pas.
Verder neem ik nooit dat domme gay pennetje mee dat erbij is geleverd. Als ik touch spelletjes ga spelen pak ik gewoon een potlood, pen of iets wat ik zie liggen. Ook daarvan krijg ik nouwelijks krassen in de folie, alleen een paar van een 2H potlood, die bleek achteraf toch iets te hard

.
Maarja, ik denk dat deze screen protector het nog zeker wel een half jaar vol houd. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.