Hoofdcategorieën
Topicacties

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 juni 2007

quote:
The_Fes schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Hij is inderdaad vrij dik, gok iets meer dan een halve mm, je kunt de protector er goed op zien zitten als je de telefoon van de zijkant goed bekijken, maar de bescherming is dus ook een stuk beter. Verder vind ik de helderheid goed. Wel wordt de inkijkhoek er wat door beperkt volgens mij.
ok.. ik zal m eens gaan proberen. Hij leek me zo wazig maar dat zal wel wegtrekken op den duur denk ik.

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
hewolar schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:35:
[...]

ok.. ik zal m eens gaan proberen. Hij leek me zo wazig maar dat zal wel wegtrekken op den duur denk ik.
Net na het aanbrengen was hij bij mij ook wel wazig volgens mij, maar dat trok met het opdrogen wel weg :)

Don't mess with the Fes

Reg. datum: 14 januari 2008

Weet iemand of er navigatie software voor de viewty beschikbaar is... zo ja welke?

http://img150.imageshack.us/img150/4623/owndct6.jpg

Onderkant van de stoel heeft mij viewty niet overleefd : <

Reg. datum: 21 december 2007

Hoi
Ik had een vraag
Als je muziek op je microdisk hebt geplaatst beland de muziek in mijn geluiden en niet bij muziek.
Kan je de muziek misschien verplaatsen van mijn geluiden naar muziek?
alvast bedankt,
Maurice Geraets

quote:
The_Fes schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:42:
[...]

Net na het aanbrengen was hij bij mij ook wel wazig volgens mij, maar dat trok met het opdrogen wel weg :)
Heb n nieuwe aangebracht en het is inderdaad wel te doen. Wordt met het uur netter. Ben overigens wel benieuwd naar reviews van die invibleshield tot die tijd eerst deze ter bescherming

Reg. datum: 12 december 2005

quote:
TictaCNL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:45:
[afbeelding]

Ik vraag me ook af wat je telefoon op de grond moet.. :')

Ik heb de viewty los gekocht en heb een sim kaart van telfort in de telefoon zitten. Het rare is dat ik helemaal niet in rekening wordt gebracht als ik internet. Is dit normaal bij telfort prepaid?

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
TictaCNL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:45:
[afbeelding]

had je nou maar een screenprotector gehad :P

jk, klote zeg.. had je 'm verzekerd?

Don't mess with the Fes

Voor de mensen die problemen ondervinden tijdens het converteren van films met divx... Ga even naar google en typ dr divx in. Download de software. Deze variant van divx converter heeft mij nog geen problemen bezorgd. Groet!

Reg. datum: 30 juni 2004

Ik wordt helemaal gek van die screenprotectors, heb die je er standaard bij kreeg er eerst op geplakt met bubbels eronder. Toen 5 nieuwe besteld 2x met water en zeepp geprobeerd lukte niet, en andere 3 gewoon zo geprobeerd lukt ook niet...

Die dingen zijn er gewoon niet goed op te krijgen, waarom doen ze dat er nie standaard van de fabriek op.

Wie mijn screenprotector er mooi op kan plakken krijgt 20¤ heb alweer nieuwe bestelt.

Reg. datum: 05 februari 2005

quote:
ThaMadD3ViL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:16:
Ik wordt helemaal gek van die screenprotectors, heb die je er standaard bij kreeg er eerst op geplakt met bubbels eronder. Toen 5 nieuwe besteld 2x met water en zeepp geprobeerd lukte niet, en andere 3 gewoon zo geprobeerd lukt ook niet...

Die dingen zijn er gewoon niet goed op te krijgen, waarom doen ze dat er nie standaard van de fabriek op.

Wie mijn screenprotector er mooi op kan plakken krijgt 20¤ heb alweer nieuwe bestelt.
Ja dan weet ik ook niet wat je fout doet. Ik heb de originele van lg er nu meer dan 2 maanden op zitten, zonder enig bubbeltje vuiltje of ook maar een hoekje dat los gaat.

Ik heb me badkamer volledig in de stoom gezet, door lekker de douch aan te zetten en de sproeikop in het bad aan te zetten op het warmst. En dat met alle ventilatie afgesloten, nou was daar wel 40 graden en kon er net 2 meter zien zo stomerig was het >:) . En toen de handleiding gevolgd, en ik vindt het echt een super resultaat.
Veel mensen vragen van, krast dat beeldscherm niet erg?? En als je dan zegt dat er een screen protector op zit, dan zien ze het pas.

Verder neem ik nooit dat domme gay pennetje mee dat erbij is geleverd. Als ik touch spelletjes ga spelen pak ik gewoon een potlood, pen of iets wat ik zie liggen. Ook daarvan krijg ik nouwelijks krassen in de folie, alleen een paar van een 2H potlood, die bleek achteraf toch iets te hard :9~ .
Maarja, ik denk dat deze screen protector het nog zeker wel een half jaar vol houd. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.

sambal bij?
Reg. datum: 08 juni 2002

Is zo'n screenprotector echt nodig, of is het alleen ter preventie?

Reg. datum: 12 december 2005

Ik heb al deze telefoon nu 2 maanden, en geen enkel krasje. Ik heb er ook geen screenprotector opgeplakt. Ik doe de telefoon gewoon in m'n broekzak met de kant van het schermpje naar buiten, zodat het schermpje niet langs die ijzeren dingen bij de zakken van m'n spijkerbroek schaaft. Verder doe ik ook niets in die broekzak, ook geen pennetje.

Reg. datum: 22 november 2007

ik heb ook geen screenprotector, en ondanks dat de telefoon al 2x gevallen is, nog geen 1 krasje. heb sinds kort wel dat hoesje van noreve, echt een mooi ding! :)

Hoi ik heb ook dat hoesje van norev besteld, zijn de knopen van de camera ook vrij?
En hoe lang duurde het voor dat je hem binnen had ?
P.s. ik heb gister'n ook ff de firmeware gebackupt best trickie.
Ik had eerst de map een verkeerde naam gegeven en dan doet hij het dus mooi niet meer,
maar ik heb hem weer aan de praat

Reg. datum: 05 september 2007

ik heb een vraagje over de standaard webbrowser op de viewty. ik heb een t-mobile abbo en ga dan naar web n walk die standaard geinstaleert staat op de viewty! maar ook ga ik wel eens via de opera browser. maar nu is mijn standaard tmobile browser opeens met mini letters en kan ik dus niks meer lezen, t kwam opeens nadat ik wat aan het bekijken was. wat kan ik hier aan doen?? heb de instelling allemaal al bekeken!

Als je aan het camera wieltje draait tijdens het interneten kun je de pagina en het letertype vergroten
mischien is dat het !!!!

vandaag 4 uur in de trein gezeten en heerlijk twee films gekeken met de viewty. Super! na 3 uur film was de accu nog bijna vol!

quote:
ThaMadD3ViL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:16:

die 5 die je had zijn inderdaad gore %$$%^dingen! Je moet die dure kopen waar "the fes" het ook over had. Die heb ik er nu ook op en die zit perfect!

Reg. datum: 13 december 2007

Hier nog iemand met die screenprotector (de High-tec van Durasec), zit perfect! Duurde een dag of 5 voor echt alle vlekjes waren weggetrokken, maar je ziet hem nu nauwelijks zitten!

Reg. datum: 15 november 2007

Ik heb zelf een screenprotector van ebay gekocht, en moet zeggen dat ik deze uitstekend vind. Ik hoef hem niet nat te maken of weet ik veel. Deze screenprotector geeft gewoon geen bubbels tijdens het aanbrengen! Ik heb er 2 stuks ervan gekregen, en de eerste is mij gelijk gelukt.
Maar dit is een tijdelijke oplossing tot SuperKneus (van tweakers) de invisibleshield krijgt en mij kan vertellen of deze goed is :).

Reg. datum: 22 november 2007

quote:
jacobxxx7 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:46:
Hoi ik heb ook dat hoesje van norev besteld, zijn de knopen van de camera ook vrij?
En hoe lang duurde het voor dat je hem binnen had ?
P.s. ik heb gister'n ook ff de firmeware gebackupt best trickie.
Ik had eerst de map een verkeerde naam gegeven en dan doet hij het dus mooi niet meer,
maar ik heb hem weer aan de praat
Nadat het geld was overgemaakt kreeg ik een mailtje dat het hoesje verzonden zou worden, en de volgende dag om 12uur had ik em al binnen!
Knoppen van de camera zijn vrij ja. Om fotos te maken moet je wel de klep van het hoesje zeg maar een beetje vouwen (wat ook gewoon mogelijk is). Dit is een klein beetje onpraktisch, maar verder niet hinderlijk. Vind et verder een superding, telefoon is stijlvol beschermd :)

Reg. datum: 06 januari 2008

quote:
svdhorst schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:28:
[...]

Nadat het geld was overgemaakt kreeg ik een mailtje dat het hoesje verzonden zou worden, en de volgende dag om 12uur had ik em al binnen!
Knoppen van de camera zijn vrij ja. Om fotos te maken moet je wel de klep van het hoesje zeg maar een beetje vouwen (wat ook gewoon mogelijk is). Dit is een klein beetje onpraktisch, maar verder niet hinderlijk. Vind et verder een superding, telefoon is stijlvol beschermd :)
Ik vraag me echt af hoe dit hoesje er aan de achterkant nou eigenlijk uitziet, kan er nergens een volledige foto van vinden. Zit die klep ook over de cameralens? Zou je hier misschien een fotootje van kunnen maken? Het ding is me net te duur om zomaar te bestellen...Maar ziet er verder erg strak uit!

Reg. datum: 13 december 2007

Dat Noreve hoesje is erg mooi, maar toch even een (misschien heel stomme) vraag...
Dat hoesje gaat dicht met een magnetische sluiting! En ik vind de combinatie magneten en apparatuur niet echt lekker, en zeker al die fijngevoelige apparatuur als een telefoon en een touchscreen... Maak ik me terecht zorgen of kan dit helemaal geen kwaad?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: