Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb een probleempje: tijdens het smsen maak ik gebruik van t9. Nu verschijnen er opeens rare cijfers als ik een woord in typ. Voorbeeld ik typ 'al' in en er verschijnt '25' :S meer mensen met dit probleem? Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.

Groet Chris

Christiaan1986 wijzigde dit bericht 14-01-2008 16:44 (3%)

quote:
ohno_nl schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:49:
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik twijfel nog tussen de viewty en de SE K850i. Doorslag gevend zal zijn of mijn HBH-DS980 werkt met die viewty.

Heeft iemand dit al getest?
Als dat ding gewoon met A2DP werkt kun je er vanuit gaan dat hij werkt met de Viewty. Ik heb zelf nu ongeveer 2 maanden een A2DP headset:

http://hugodejong.net/filehost/get.php?h=174d62c4ea4955fd12ee410c056a73e3

En dat werkt prima!

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Reg. datum: 08 december 2007

ey allemaal ik had dat idd gezien over dat je je mobiel kan opsturen voor een update...maar vraag me dan af of er wel echt een update is anders zouden ze het toch wel bekend maken? ik heb trouwens een tijdje geleden ook een mail gestuurd maar helemaal nix gehad anderen wel? Ik wacht nog wel ff met die update ze zijn in engeland ook hard bezig met het hacken. P.s ik had een paar post geleden nog gevraagd of iemand efs media builder erop kan zetten want met die site krijg ik het niet gedownload...iemand? alvast bedankt

Voor de mensen die een dvd op hun viewty willen zetten: EasyDivX v0.82 werkt super! typ gewoon even in op google. Is freeware dus gewoon downloaden.

Na het rippen kopieer je het bestand "easydivx.avi" (staat dan in de map */cd1/divx/easydivx.avi) naar je viewty. Werkt super!

quote:
NickMET schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:52:
Ik heb dit al aan het eind van deel 2 gepost, maar ik denk dat niemand het gezien heeft. Aangezien er toch zoveel vraag naar was(is?), zal ik het hier nog maar een keertje zetten. Het spijt me dat dit de tweede keer is, maar volgens mij willen velen van jullie dit wel en is het niet zo erg ;)
--------------------------------------------------------------
Hoi Viewty-gebruikers,

Er is blijkbaar een firmware update!

Ik lees nu al een tijdje dit topic mee en ik moet zeggen; bedankt voor alle tips en hulp :).
Ik heb een week geleden evenals velen van jullie ook de brief verstuurd. Ik kreeg vrij snel een bericht dat het doorgestuurd nou worden naar de juiste afdeling en zowaar; ik heb een reactie! _/-\o_
Er stond in;

U kunt twee dingen doen. U kunt het toestel bij Uw dealer brengen en deze kan hem dan ter reparatie of voor een update opsturen naar een door LG geautoriseerd Service Centrum. U kunt dit ook rechtstreeks doen door contact op te nemen met DynaFix.

Customer Service DynaFix : 0900-3962349
Daalderweg 21
6361 HK Nuth
e-mail: support.helpdesk@dynafix.nl

Ik heb echter nog geen contact opgenomen omdat ik zelf niet veel problemen heb (vrijwel geen). Echter dacht ik dat jullie er wel iets aan zouden hebben. Succes en laat maar even weten of het heeft geholpen, anders ga ik er weer even achteraan! :9

Nick
Volgens mij is dat gewoon de standaard software, kan me haast niet voorstellen dat dat een firmware update is.

Iemand al gedaan?

verschillende reviews afgegaan maar niet antwoorden op mijn vragen kunnen vinden. Heb eerlijk gezegd niet deel 1 en 2 doorgelezen, dat is gewoon echt te groot.
- Kan je op viewty msn messenger installeren?
- Kan de email client gmail ophalen? De ene review zegt dat het niet lukt maar de andere wel? :?

quote:
LoatGoan schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:09:
[...]

Volgens mij is dat gewoon de standaard software, kan me haast niet voorstellen dat dat een firmware update is.

Iemand al gedaan?
Nopez, denk dat ze je telefoon gewoon naar default settings terugzetten & de diagnostics doen in het service menu. Als er een nieuwe firmware beschikbaar was, dan was dat allang duidelijk!

Heeft er iemand anders nog een goede tip voor een spare Viewty USB kabel? Ebay doe ik zelf niet aan, ik heb al bij wat reguliere winkels gekeken, maar nog niets gevonden.

aramdin wijzigde dit bericht 14-01-2008 21:40 (16%)

Reg. datum: 13 september 2004

Over die firmware update..

Die is inderdaad uit! Nummer is V10e.
Verschil is vooral kwa uiterlijk van wat ik gelezen heb. Zo is de wat witte bovenkant van het standby scherm weg, zijn er wat icons veranderd en is is het menu iets aangepast.. Zal straks eens kijken waar ik het had gelezen,

Stof onder scherm
Helaas ook bij mij :'( . Echt superiritant! heb overgens geen branded telefoon..

EDIT:

hier het topic erover! http://www.ku990.co.uk/fo...k=t&sd=a&start=10

staan ook enkele foto's op:

http://img123.imageshack.us/my.php?image=v10evsv10cdu5.jpg
http://img221.imageshack.us/my.php?image=v10evsv10c2em9.jpg
http://img519.imageshack.us/my.php?image=v10evsv10c3yz4.jpg

jupjup wijzigde dit bericht 14-01-2008 23:58 (28%)

Join or beat me

SuperKneus was here

Dit is nog geen officiele firmware update van LG maar gewoon een andere firmware van een bepaalde telecom provider. Onderstaande stukje legt het duidelijk uit.
quote:
The letters only refer to the Operator. Although it now appears that O2 are the first to have shipped the Viewty with 2 different firmware versions (letters)

But we have to be honest here. The differences between all the firmwares are VERY SMALL, and are mostly releated to what the Mobile Phone operator has decided to ADD rather than CHANGE......

So i wouldnt get hung up on it.

And to reconfirm. Its not LG that are up to anything. Its the Phone operators that are making these changes for their phones to be used on their network. IN all honesty it probably what happens on almost all phones....
Geloof me als er echt een firmware update was geweest dan was er allang een groot topic geweest op het uk forum. Ik denk dat deze firmware gewoon gevonden is omdat men nu weet hoe ze de firmware van een telefoon kunnen backuppen.

Het antwoord van LG is naar mijn mening gewoon een standaard antwoord en ja ik denk ook dat ze gewoon een factory reset uitvoeren en je de telefoon terug sturen.
quote:
Zero00 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:10:
verschillende reviews afgegaan maar niet antwoorden op mijn vragen kunnen vinden. Heb eerlijk gezegd niet deel 1 en 2 doorgelezen, dat is gewoon echt te groot.
- Kan de email client gmail ophalen? De ene review zegt dat het niet lukt maar de andere wel? :?
Msn messenger kan niet geinstalleerd worden maar er zijn wel andere programma's die goed werken, de webversie van msn werkt wel en ik hoor goede dingen over ebuddy

Op een aantal viewty is het complete google packet geinstalleerd. Ze zijn er al achter hoe je die mogelijkheid ook kan aanzetten op versie's waar niet alle google apps opstaan, check deze link maar even. Ik heb het getest en het werkt, ik had nog geen google mail maar na het volgen van de instructies op die pagina heb ik ze wel.

SuperKneus wijzigde dit bericht 15-01-2008 07:40 (29%)

De groente en tot sinas

Reg. datum: 15 november 2007

quote:
Zero00 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:10:
ik heb zelf ebuddy msn (moet je volgens mij in deel 2 even zoeken op msn, dan zie je ergens een link van ebuddy applicatie)
Deze installeer je, en dan werkt het bij mij.
Het is wel een 'oude' versie. De nieuwe versie van ebuddy, heb ik nog niet geprobeert.
Maar waarom nieuwe erop, als de oude perfect werk?.
Ik wacht wel tot ebuddy een 'speciale' installer/ondersteuning maakt voor de LG Viewty.
Want de installer verschilt per telefoon, dus vandaar dat ik maar eventjes wacht.

en gmail client had ik standaard erop. Sommige hebben dit echter niet

quote:
hewolar schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:01:
heb zojuist een screenprotector geplaatst op de wijze zoals die in de start wordt beschreven. De protector is nu een beetje wit uitgeslagen. Ik neem aan dat dit nog wegtrekt als alles droog is?? iemand ervaring?
Welke screenprotector heb je geplaatst? De bijgeleverde was bij mij rampzalig kwa vlekken en bubbels, heb er nu eentje van Durasec opzitten, geniaal! Na het aanbrengen nog wel wat vlekjes en miniscule bobbeltjes, maar na een dag of 5 waren die helemaal weg.. Zit er nu super op!

Beste Tweakers,

Ik heb het iphone thema op mijn viewty zitten. Helaas doen de shortcuts het niet. ( ik krijg gewoon grijze strepen op mijn scherm. Weet iemand hoe ik mijn oude shortcuts terug krijg?

Reg. datum: 21 september 2006

shortcuts.xml terugzetten, maar je zal wel geen backup hebben gemaakt.

[T-Mobile MDA Vario 2] [LG KU990 Viewty]

Reg. datum: 12 augustus 2005

Weet iemand al of deze telefoon de 4Gb kaartjes ondersteunt?
edit:
Ik heb het al gevonden in het vorige topic, het is dus een beetje gissen of hij het wel of niet doet.

Wat is gebeurt er als hij niet herkend word, ziet hij dan 2Gb of helemaal niets?

hawk88 wijzigde dit bericht 15-01-2008 13:12 (61%)

home:Amd4000+,1Gbddr400,7800GT,120gbS-ata,250s-ata,dvd-rw dl,ubuntu en xp( games),klaptop:1.73M,x700,1Gb(centrino),80gb,Xp

Nee klopt... bovenstaande gaat dus niet lukken?

Er schijnt een nieuwe firmware te zijn (10e) die wel SDHC (en dus groter dan 2GB) ondersteunt.

ey volk,

Even een vraagje:
Heeft er iemand toevallig een programma gevonden waarmee je vanaf je telefoon bijvoorbeeld een powerpoint presentatie kan doorbladeren.

Als soort afstandbediening dus bij een presentatie

Laat je hroen.

SuperKneus was here

10e is niet een nieuwe firmware!

4gb kaartjes worden gewoon herkend, je moet hem alleen via je computer en niet via de viewty formateren anders heb je een probleem.

De groente en tot sinas

quote:
SuperKneus schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:15:
10e is niet een nieuwe firmware!

4gb kaartjes worden gewoon herkend, je moet hem alleen via je computer en niet via de viewty formateren anders heb je een probleem.
En je mag nooit meer dan 2GB vrije ruimte hebben op het kaartje, anders gaat het ook fout...

Is het nou echt nodig zo'n screenprotector, het scherm is toch niet zo krasgevoelig?
Ze zijn gewoon zo lelijk, zonder zo'n plakkertje is de telefoon veel mooier.

En ik heb die van durasec ook al geprobeerd, de goedkope versie dan waarbij je gelijk 5 stuks krijgt.

PSN nick: Basic_NL

quote:
PatrickG schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:59:
Is het nou echt nodig zo'n screenprotector, het scherm is toch niet zo krasgevoelig?
Ze zijn gewoon zo lelijk, zonder zo'n plakkertje is de telefoon veel mooier.

En ik heb die van durasec ook al geprobeerd, de goedkope versie dan waarbij je gelijk 5 stuks krijgt.
Tja, ik zou het toch klote vinden als mijn scherm vol met krassen zou komen, dus ik heb maar zo'n dure besteld van durasec. Die bevalt prima, zit er goed op en ik vind niet dat je er veel van ziet. Heb hem er overigens opgeplakt volgens de beschrijving in de startpost.

Don't mess with the Fes

quote:
The_Fes schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:19:
[...]

Tja, ik zou het toch klote vinden als mijn scherm vol met krassen zou komen, dus ik heb maar zo'n dure besteld van durasec. Die bevalt prima, zit er goed op en ik vind niet dat je er veel van ziet. Heb hem er overigens opgeplakt volgens de beschrijving in de startpost.
Ja zo heb ik het ook gedaan, bij de meegeleverde van LG en die van goedkope van durasec. Maar bij beiden zaten ze er niet perfect op. Dan ga ik me er al aan ergeren.
Die goedkope van durasec gaat trouwens heel snel kapot. Als je er met een pinpas overheen strijkt laat het al krassen achter.

PSN nick: Basic_NL

SuperKneus was here

Op dit moment zit er bij mij nog geen screenprotector op. Ik ben aan het wachten totdat mijn invisible shield binnen komt. Schijnt erg goed te werken.

De groente en tot sinas

quote:
The_Fes schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:19:
[...]

Ik heb van die goedkope inmiddels alle 5 al gebruikt en zijn inderdaad waardeloos. Die dure is toch die dikkere versie? is die wel goed helder?

quote:
hewolar schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:10:
[...]

Ik heb van die goedkope inmiddels alle 5 al gebruikt en zijn inderdaad waardeloos. Die dure is toch die dikkere versie? is die wel goed helder?
Hij is inderdaad vrij dik, gok iets meer dan een halve mm, je kunt de protector er goed op zien zitten als je de telefoon van de zijkant goed bekijken, maar de bescherming is dus ook een stuk beter. Verder vind ik de helderheid goed. Wel wordt de inkijkhoek er wat door beperkt volgens mij.

Don't mess with the Fes

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws