Zit nu op dit moment met een heel ander probleempje:
Ik heb Free Your Mind Festival dus voor oneMen als organisatie gefotografeerd. Geheel vrijwillig, omdat ik ook als vrijwilliger actief ben en m'n "beloning" dus een geheel gratis festivaldag is
Nu gingen mijn foto's dus via oneMen naar een bedrijfje die ook evenementenfotografie enz. verzorgt. Zij zouden er een border om zetten die is ontworpen in de huisstijl van oneMen en uploaden op de oneMen site. So far so good
Het probleem is dat deze foto's dus ook op de site van het bedrijf staan als zijnde "ONZE" foto's gemaakt op.... . Voor zover ik me kan herinneren heb ik geen afspraken met dit bedrijf gemaakt en ben ik dus niet in dienst daar
Extra facts:
a)er staat geen naamsvermelding bij ( ga ik nu toch maar eens aankaarten als ze zo gaan werken
b) ik wil het eerst via oneMen bespreken, omdat het bedrijf wel dit spul host. Wil daarom ook niet door onbesuisdheid hun hoster af laten haken, maar wel weten hoe ik dit dan het beste kan spelen.
Edit:
c) Ben net nog tot de ontdekking gekomen dat de foto's ook besteld kunnen worden voor een bedrag van 2,50 p/s. Niet dat ik verwacht dat dit gaat gebeuren, maar toch....
allstarted1 wijzigde dit bericht 10-06-2008 21:06 (6%)
Nikon D300- Nikon D40 - Tamron 17-50 f2.8 - Nikkor 18-55 AF-S DX Kitlens - Tokina 12-24 AT-X Pro - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 70-300 - Nikon SB-400 | SB-800 Wishlist: Nikkor 85mm f1.8 - Sig 15 fish - Sigma 30mm f1.4 - Nikkor 70-200VR f2.8 - SB-900