Gathering of Tweakers

Quicksearch
ik kreeg toen de bevestiging pas 2 weken NA dat ik het geld had

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
caRe.Ghost schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:00:
[...]

Nee nog niets! ik heb nog niet eens een bevestiging gehad van de belastingdienst, heeft iemand die al in huis?
Hier ook niks, nou was ik wel wat later met invullen T-form...
Ook geen bevestiging.

Dit keer niet alleen vakantiewerk d'r op ingevuld, maar ook de WAJONG incl terugwerkende kracht. Aardig bedrag, dus om (meer) verwarring te voorkomen maar kopie jaaropgave erbij gedaan.

En 'n vinkje* gezet bij jonggehandicaptenkorting, zou ik recht op hebben alleen wat kan ik daarvan verwachten?

* Op papier, no way dat ik bij die lui iets digitaal instuur...

Als ik iets had moeten betalen zouden ze al(lang) gereageerd hebben he :P

Raven wijzigde dit bericht 12-05-2008 23:40 (9%)

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

quote:
Raven schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:53:
[...]
* Op papier, no way dat ik bij die lui iets digitaal instuur...
Alsof je formulier niet ingescaned wordt...

No production networks were harmed during this posting

Shift F7 - Nee - Ja

quote:
Raven schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:53:
[...]Aardig bedrag, dus om (meer) verwarring te voorkomen maar kopie jaaropgave erbij gedaan.
Lijkt me niet zo handig, er wordt nl. expliciet gevraagd om geen bijlagen mee te sturen....

MCSE NT4/2K/2K3, CCA, CCEA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP + zwemdiploma A & B

quote:
Question Mark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:09:
[...]
Lijkt me niet zo handig, er wordt nl. expliciet gevraagd om geen bijlagen mee te sturen....
Precies, dat soort dingen heb je alleen nodig als er controle komt..
samsung e900 owner

achja als ze maar opschieten dit jaar vorige jaar had half nederland het al in de eerste week van mei ..! maarja in het verleden behaalde resultatien bieden geen garantie voor de toekomst.

krijg een aardig bedrag terug al zeg ik het zelf dus laat het geld maar binnenkomen

e900 owner

Biertje?

Volgens mij houd Wouter Bos alles tegen om zijn begroting te kunnen waarmaken :+

In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet.

hoe langer hij wacht, hoe meer rente hij moet uitkeren... dus sneller is beter

No production networks were harmed during this posting

Ski or die!

Ik zit er wel een beetje om te springen eigenlijk, want ik ga over 3 weken op vakantie. Nou komt 't vakantiegeld ook over anderhalve week binnen ... maar voor 5½ week in Zuid-Amerika heb ik wel iets meer nodig dan dat.

Ik heb 't ruim voor 1 april ingestuurd (ook aanslag gehad). Vorig jaar ontving ik 't op 9 mei.

Op naar de wintersport!!

quote:
Wouter! schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:23:
Ik zit er wel een beetje om te springen eigenlijk, want ik ga over 3 weken op vakantie. Nou komt 't vakantiegeld ook over anderhalve week binnen ... maar voor 5½ week in Zuid-Amerika heb ik wel iets meer nodig dan dat.

Ik heb 't ruim voor 1 april ingestuurd (ook aanslag gehad). Vorig jaar ontving ik 't op 9 mei.
Ik begrijp persoonlijk niet dat je voor een vakantie rekening houdt met geld wat je niet hebt. Dat je het vorig jaar vroeg hebt gekregen is geen garantie dat je het dit jaar ook vroeg krijgt. Zeker met de problemen die ze hebben gekend.

Hoe dan ook, voor 1 juli zou het gestort moeten zijn. Dan heb je het binnen. :) Van mij mag het wel wat later komen. De rente is niet echt laag te noemen. :)

Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3

Ski or die!

Zo bedoelde ik het niet helemaal :). Uiteraard heb ik het geld wel, maar om wat extra bestedingsruimte te hebben zou het prettig zijn om dit geld voor die tijd te ontvangen. Dan kan ik bijvoorbeeld voor de vakantie nog een nieuwe camera halen, en anders houd ik voorlopig nog m'n oude camera.

Op naar de wintersport!!

samsung e900 owner

quote:
Jopster schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:09:
[...]
Hoe dan ook, voor 1 juli zou het gestort moeten zijn. Dan heb je het binnen. :) Van mij mag het wel wat later komen. De rente is niet echt laag te noemen. :)
hoe zit dat eigenlijk met die rente? ik hoorde een vriend van mij erover vertellen. ik had er zelf niet van gehoort namelijk.
en toen ik het aan andere vrienden vroeg ziden die doodleuk dat daar niets van waar was :?
hoeveel % is die rente dan ongeveer?
ik krijg ruim 1500 euro terug, en ben aan het sparen voor een auto

e900 owner

quote:
Wouter! schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:59:
Zo bedoelde ik het niet helemaal :). Uiteraard heb ik het geld wel, maar om wat extra bestedingsruimte te hebben zou het prettig zijn om dit geld voor die tijd te ontvangen. Dan kan ik bijvoorbeeld voor de vakantie nog een nieuwe camera halen, en anders houd ik voorlopig nog m'n oude camera.
Ah, dat is inderdaad wat duidelijker. :)
quote:
m-king schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:32:
[...]

hoe zit dat eigenlijk met die rente? ik hoorde een vriend van mij erover vertellen. ik had er zelf niet van gehoort namelijk.
en toen ik het aan andere vrienden vroeg ziden die doodleuk dat daar niets van waar was :?
hoeveel % is die rente dan ongeveer?
ik krijg ruim 1500 euro terug, en ben aan het sparen voor een auto
Link

5,3% momenteel. Dat krijg je niet zo snel ergens anders. Meer info vind je in die link, ook over welke periode de rente wordt berekend.

Jopster wijzigde dit bericht 14-05-2008 14:44 (25%)

samsung e900 owner

als ik het goed heb begrepen berekenen ze de rente over te tijd dat hun mijn geld in het bezit hadden/hebben.

dit kan dan erg leuk voor mij uitpakken want ik heb ook dit jaar mijn aangiftes van 2005 en 2006 ingevuld.want die jaren had ik niets terug gevraagt terwijl ze wel belastinggeld van mijn loon hebben ingehouden.

dus stel dat ik in 2005 en 2006 ¤1000 terug had kunnen vorderen

krijg ik dan 5,3% rente over de 500 euro van 2005 x 3 jaar?
en
krijg ik dan 5,3%rente over de 500 euro van 2006 x 2 jaar?

:9~

e900 owner

De belastingdienst zal daar best wel wat regeltjes voor hebben. :) In ieder geval wordt de rente per kwartaal vastgesteld. De rente in 2005 en 2006 was geen 5.3%. ;)

Maar als je daar meer info over wilt, bel je ze gewoon even. Dan weet je het gelijk.

Hier ook een slachtoffer van de verdwenen aangiften. Nog geen voorlopige teruggaaf op papier gezien maar.................... het geld kwam zojuist binnen.

Er is dus iets gaande. :)
.eXP | DonCorleone

Beter komt het wel snel binnen idd, want ik ga over 6 weken trouwen, dus een beetje en buffer kan ik wel gebruiken :)

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

woei!!!
ik heb het vandaag gestort gekregen :D

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

Biertje?

hier net gecontroleerd en nog niets ontvangen.

Ik heb vandaag ook het geld binnen gekregen. Heb begin februari aangifte gedaan en direct toen bekend werd dat deze verloren was gegaan opnieuw aangifte gedaan.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Mind explorer

Hier nog niks ontvangen, vorig jaar had ik het 9 mei al. Wel netjes op tijd ingestuurd (2x ivm die storing :{ ) Is wel een lekkere aanvulling op mijn spaarrekening weer strakjes (hypotheekrente aftrek :9 altijd per jaar, toch een lekker spaarpotje)

Mind explorer

Biertje?

quote:
megatronics schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:59:
hier net gecontroleerd en nog niets ontvangen.
En nu is het wel bijgeschreven, tesamen met de teruggave van mijn vrouw 8)

quote:
argro schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:23:
Ik heb vandaag ook het geld binnen gekregen. Heb begin februari aangifte gedaan en direct toen bekend werd dat deze verloren was gegaan opnieuw aangifte gedaan.
Same here :(
Niet blij met de ontvangen centen?

Less = more

quote:
Jamal schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:09:
Niet blij met de ontvangen centen?
nog geen cent gezien... en ik verwacht er een hoop... aankoop nieuw huis etc.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Tweakers.net Jobs
Tweakers.net Jobs
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws