Reg. datum: 14 augustus 2004
Reg. datum: 14 augustus 2004
Reg. datum: 06 mei 2003
Het probleem is dat ik telkens een inlogscherm krijg met login gegevens en domein
Zelfs bij thephonehouse kregen ze het niet voor elkaar...
Zijn er mensen hier met dezelfde problemen?
Reg. datum: 12 augustus 2000
ik heb zelf een I600 maar dit is ook een smartphone met wm6.. ben opzoek naar een aantal antwoorden
2x Dell 2407WFP - Thermaltake Soprano - Corsair 650HX - ASUS P6T V2 - Intel Core i7 920 (19x200) - OCZ 3X2GB DDR3 1600 - Gigabyte Ti560 SOC - 1x Intel Postville 80GB - 2x Seagate Barracuda 12. 500GB RAID1 - NEC7240S
Er is een "pakket" waarmee je de VoIP van WM6 kan enablen/installeren. Die kan automatisch al je gesprekken via je SIP laten lopen als je GSM eruit ligt, of gewoon altijd.quote:knights16 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:07:
zijn er mensen hier die VoIPen (native voip support van wm6) ??
ik heb zelf een I600 maar dit is ook een smartphone met wm6.. ben opzoek naar een aantal antwoorden
Ik ben bekend met dit pakket... ook ben ik druk lezende op het forum van (http://forum.xda-develope...uster+_Setup&page=110)quote:Sypher schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:24:
[...]
Er is een "pakket" waarmee je de VoIP van WM6 kan enablen/installeren. Die kan automatisch al je gesprekken via je SIP laten lopen als je GSM eruit ligt, of gewoon altijd.
alleen loop ik tegen een aantal problemen aan, en ik hoopte dat er hier gebruikers waren die hun ervaring/expertise hierop konden geven.
Het installeren, configueren en het verbinding maken met me voip dienst (voipbuster) gaat goed, ik kan via wifi outbound calls maken.. hoor de partij kraakhelder (via alleen me headset) alleen ik wordt niet gehoord.. lijkt op een soort routing probleem van de microfoon..
2x Dell 2407WFP - Thermaltake Soprano - Corsair 650HX - ASUS P6T V2 - Intel Core i7 920 (19x200) - OCZ 3X2GB DDR3 1600 - Gigabyte Ti560 SOC - 1x Intel Postville 80GB - 2x Seagate Barracuda 12. 500GB RAID1 - NEC7240S
Reg. datum: 24 oktober 2005
Ik denk dat je daarmee bij KPN moet zitten, probeer daar eens een mailtje heen te sturen o.i.d.quote:genesisfm schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:34:
Ik sinds vrijdag HTC S710 maar kan niet op internet komen (KPN flex)...
Het probleem is dat ik telkens een inlogscherm krijg met login gegevens en domein
Zelfs bij thephonehouse kregen ze het niet voor elkaar...
Zijn er mensen hier met dezelfde problemen?
Reg. datum: 14 juni 2006
In het 'Detail' stuk van Active Sync kun je op het 'Information Type' rechtsklikken en dan de instellingen voor o.a. de agenda of de PC wijzigen.quote:Janne84 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:24:
Vraagje dat waarschijnlijk al vaak is langsgekomen:
Ik heb net ontdekt dat mijn ganse agenda voorafgaande aan deze week is gedelete sinds ik gistere mijn nieuwe s710 heb gesynced met outlook agenda!? Iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen want dit is echt wel klote!
Thanks
Reg. datum: 06 oktober 2007
Tankiej wijzigde dit bericht 03-03-2008 17:07 (5%)
Ok, bedankt.quote:Tankiej schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:07:
In de handleiding van de S710 staat 65k, en dat lijkt me toch wel redelijk betrouwbaar
Ben ook aan het uitkijken voor een S710 maar de S710 heeft 'slechts' 65k terwijl er andere smartphones zijn met 16bit's kleuren. Is dit geen gemis?
Idd opgelost thxquote:Tankiej schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:08:
Ik heb Skype op mijn S710 staan, het programma werkt goed, heb alleen nog niet geprobeerd of het bellen ook goed werkt. Zal dat binnenkort eens gaan proberen
[...]
Ik denk dat je daarmee bij KPN moet zitten, probeer daar eens een mailtje heen te sturen o.i.d.
Ik heb het toestel zakelijk (via werk) en vind het ding af en toe irritant langzaam reageren. Verder heb ik problemen met de sync van afspraken en de exchange server. Soms komen de afspraken gewoon niet over. Weet iemand of dit toevallig ook aangepakt is?
Reg. datum: 12 januari 2005
Mis je bij deze telefoon de touch screen niet?
Kan er 1 kopen voor een schappelijk bedrag, maar vraag me af of ik dan het touchscreen niet ga missen
Soms misschien op internet / qua schermgrootte (in vergelijking met m'n oude full-blown pda) maar over het algemeen mis ik het niet
Persoonlijk mis ik het niet. Het is natuurlijk wel erg afhankelijk van je eigen voorkeur. Ik denk dat als je voorheen altijd met een touchscreen gewerkt hebt dat het even wennen zal zijn, maar uiteindelijk kan je hetzelfde natuurlijk.quote:stimpyrulez schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:51:
Vraagje:
Mis je bij deze telefoon de touch screen niet?
Kan er 1 kopen voor een schappelijk bedrag, maar vraag me af of ik dan het touchscreen niet ga missen
Kan deze smartphone dienen als volwaardige MP3-speler? M'n huidige MP3-speler loopt op z'n laatste beentjes dus zou deze telefoon als 'redder' komen.
Dat er geen speciale multimedia knoppen zijn, vind ik niet zo erg maar toch een vraag erover:
Als ik er een paar muziek albums op zet, kan ik dan 1 specifiek album laten afspelen? Kan ik alle liedjes door elkaar laten afspelen ongeacht op welk album ze staan? Is er een Shuffle, Repeat functie aanwezig?
Is de Stand-by duur van 188u voldoende om intensief gebruik te maken van de smartphone?
Alvast bedankt
Dankje voor de reacties.quote:MaNdM schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:09:
[...]
Persoonlijk mis ik het niet. Het is natuurlijk wel erg afhankelijk van je eigen voorkeur. Ik denk dat als je voorheen altijd met een touchscreen gewerkt hebt dat het even wennen zal zijn, maar uiteindelijk kan je hetzelfde natuurlijk.
Wat ik zo kon vinden kan er alleen Tomtom 5.2 op, maar kan deze (tomtom 5.2 dan) ook overweg met tomtom 6 kaarten (lijkt me van niet hoor). Want tomtom 6 werkt er toch niet op?
Is hij verder goed stabiel? Niet dat je eens in de 2 weken of hem moet resetten (zoals ik nu af en toe heb met mijn HTC S100 (was het dacht ik))
(sorry voor de vragen, normaal zou ik het allemaal opzoeken, maar kan er 1 kopen voor +/- 200 euri, helemaal nieuw namelijk)
stimpyrulez wijzigde dit bericht 04-03-2008 14:45 (8%)
Reg. datum: 12 februari 2003
Toch merk ik nog dat internet nog steeds retetraag is. Krijg heel vaak de melding als ik een pagina ophaal dat het adres niet gevonden kan worden. Ik heb thuis hier 54mbps up en down. Heb nu alle profielen van gprs eruit gegooid dus hij gaat nu echt via wi-fi.
Als ik de verbindingstatus bekijk zie ik iets staan over Tx verhouding en rx verhouding staan. Weet iemand wat dat is.
Hij staat bij mij meestal op tx verhouding 54mbps en rx verhouding 1mbps.
Zijn er verder dingen die ik kan controleren.
Nu ik de gprs profielen eruit heb gegooid werkt windows update niet meer. Krijg de volgende melding
"Er kan geen verbinding worden gemaakt om uw server bij te werken. Controleer uw gegevensinstellingen en controleer of de datum en tijd van het apparaat juist zijn ingesteld."
JoHnStEn wijzigde dit bericht 04-03-2008 19:32 (18%)
Reg. datum: 18 december 2007
Hoe is de algemene ervaring van het toestel nu? Is het in gebruik nu sneller geworden?quote:JoHnStEn schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:04:
Ik heb de nieuwe rom geinstalleerd en merk gelijk dat de batterij een stuk langer meegaat.
psst, 16 bit is 65kquote:Stancke schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:33:
[...]
Ok, bedankt.
Ben ook aan het uitkijken voor een S710 maar de S710 heeft 'slechts' 65k terwijl er andere smartphones zijn met 16bit's kleuren. Is dit geen gemis?
2^16 = 65535
wat werkt marketing toch goed
Reg. datum: 23 oktober 2003
Tom Tom 6 werkt er ook op hoor, je hebt wel een fake cursor nodig.quote:stimpyrulez schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:44:
[...]
Dankje voor de reacties.
Wat ik zo kon vinden kan er alleen Tomtom 5.2 op, maar kan deze (tomtom 5.2 dan) ook overweg met tomtom 6 kaarten (lijkt me van niet hoor). Want tomtom 6 werkt er toch niet op?
Is hij verder goed stabiel? Niet dat je eens in de 2 weken of hem moet resetten (zoals ik nu af en toe heb met mijn HTC S100 (was het dacht ik))
(sorry voor de vragen, normaal zou ik het allemaal opzoeken, maar kan er 1 kopen voor +/- 200 euri, helemaal nieuw namelijk)
geen problemen met stabiliteit, nog maar 1 keer de batterij er moeten uithalen op de 10 maanden dat ik em heb omdat ie gecrashed was
Dat klinkt wederom wel goed. Denk dat ik hem wel ga kopen (als die gene hem nog heeft).quote:De_Remus schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:42:
[...]
Tom Tom 6 werkt er ook op hoor, je hebt wel een fake cursor nodig.
geen problemen met stabiliteit, nog maar 1 keer de batterij er moeten uithalen op de 10 maanden dat ik em heb omdat ie gecrashed was
En dan maar eens effe indiuken over dat fake cursor gebeurden.
Maar een nieuwe ROM er opzetten? Kan dat altijd, ondanks simlock of zo (zag al wel dat je die kon verwijderen)?
Of maakt het dan nog uit of ie van vodavone of een andere provider is geweest?
knights16 wijzigde dit bericht 05-03-2008 10:55 (6%)
Reden: beetje googlen does the trick.
Reg. datum: 06 april 2007
Sorry dat het zo lang duurde.quote:Ill-Skillz schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:16:
[...]
Posten dan!
P.S. Ik heb ook m'n ROM maar eens geupdate. Van 1.15 naar 1.34
Hierbij dan hoe je google kunt gebruiken als standaard zoekmachine.
1. Download Mobile Registry editor hier
2. Open de registry editor
3. Ga naar key: HKCU/Software/Microsoft/Internet Explorer/Main
4. Open "Search Page"
5. Verander de text in: http://www.google.nl/m/se...nG=Zoeken&site=search
6. Sluit af en start internet. Alles zou nu moeten werken.
Je kunt elke zoekmachine gebruiken die je wil. De zoekterm is de %s in http://www.google.nl/m/se...nG=Zoeken&site=search
Succes
edit:
Om de 1 of andere reden kapt ie de text af. Als je rechtermuisknop doet en dan eigenschappen dan staat daar de complete link.
Xarzo wijzigde dit bericht 05-03-2008 11:56 (7%)
Reg. datum: 18 februari 2007
niet meer vastlopen bij iets opstarten en tegelijkertijd open/dicht schuiven
niet meer moeilijk doen bij smssen verzenden drukken en net lijken of de knop werkt maar niets verzenden.
vind hem nu perfect draaien@ 252 mhz overlocked
touchscreen mis ik wel een beetje, bijv met scrollen door een webpagina of iets selecteren/copy pasten ofzo
Reg. datum: 05 maart 2008
Misschien een keer je headset erin en eruit halen?quote:Sehskleblib schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 01:32:
Ik kwam er met de mooie maniacs autokeylock achter dat de telefoon denkt dat ik de headset erin heb zitten. Dat heb ik uiteraard niet. Heb ik iets verkeerd ingesteld perongeluk of doet de telefoon wat fout? Ik zou niet weten welke instelling ik om moet zetten..
Zodat de software hem weer van de headset functie af kan halen.
Of een keer resetten (soft), dan kan het probleem ook wel verholpen zijn.
Headset erin en eruit halen werkt niet helaas. En hoe doe je een soft reset dan, kan alleen maar vanalles vinden over een hard reset. (telefoon uit- en aanzetten werkt trouwens ook niet)quote:stimpyrulez schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 07:16:
[...]
Misschien een keer je headset erin en eruit halen?
Zodat de software hem weer van de headset functie af kan halen.
Of een keer resetten (soft), dan kan het probleem ook wel verholpen zijn.
Weet zo niet (aangezien ik 'nog" geen S710 heb.quote:Sehskleblib schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:09:
[...]
Headset erin en eruit halen werkt niet helaas. En hoe doe je een soft reset dan, kan alleen maar vanalles vinden over een hard reset. (telefoon uit- en aanzetten werkt trouwens ook niet)
Maar haal anders de accu er even af, dat heeft hetzelfde effect (mocht het helpen dan).
(heb zoiets ook ooit gehad met mijn HTC S100)
Reg. datum: 21 augustus 2002
Jeyo mobile companion 2.0 ?quote:vanpeltje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:47:
weet iemand hoe ik mijn S710- contacten kan beheren via mn pc?
Reg. datum: 27 februari 2005
Reg. datum: 21 augustus 2002
waarschijnlijk bij je instellingen en dan energiebeheer ?....quote:Twink schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:08:
Zeg, ik zit met een probleem. Alle applicaties worden automatisch na 10 seconden geminimaliseerd.. Nogal onhandig af en toe. Ik heb gezocht naar waar ik dat uit kan zetten maar kom er niet achter. Iemand een idee?
of
bij instellingen en dan beginscherm (timeout) ?
waarschijnlijk staat een van deze te laag .... (10 Sec. )
Reg. datum: 27 februari 2005
was het idd, gefixt!
Reg. datum: 23 december 2005
er staat steeds "zoeken...." geen netwerk dus helemaal geen bereik. Met een andere simkaart hetzelfde probleem.
Weten jullie een oplossing of enige raad?
Gister eerst effe de nieuwste rom er opgezet van HTC.
En daarna geflashed naar de Dr. Gizmo (dacht ik, ben effe de naam kwijt).
Deze werkt tot op heden lekker.
Hij is voor mijn gevoel een stuk sneller. Effe de nederlandse taal weer geinstalleerd en T9.
Maar de ned. taal is niet helemaal op alle plaatsen goed doorgevoerd.
Verder even vraagje over wifi.
Als ik via de buurman in log (on beveiligd netwerk), kan ik gewoon het internet op komen.
Ga ik via mijn eigen router, met beveiliging, kan ik niet internetten?
Ik heb bijna geen wijzigingen vergeleken met de onbeveiligde verbinding, alleen het wachtwoord voor de WPA-PSK verbinding via AES. Maar de rest is zo goed als hetzelfde (netwerk type: internet).
Tevens maakt hij wel verbinding met het netwerk, maar alleen hij haalt geen gegevens op
Iemand een idee?
En kan ik ergens instellen dat ik alleen mag internetten via een WIFI verbinding, en niet via GPRS (aangezien me dat anders veel geld gaat kosten
Albast bedankt
Btw krijg tomtom niet geinstalleerd (test versie
Als je tomtom wil installeren moet je eerst effe een programmatje draaien.quote:genesisfm schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 00:51:
GPRS gegevens eruit gooiendan komt ie niet meer op GPRS hoor.
Btw krijg tomtom niet geinstalleerd (test versie)
*knip* (er staan te veel twijfelachtige zaken in die URL) staan een paar programma's die je nodig hebt (SDA_app unlock).
Dan kan je gewoon tomtom 6 installeren.
Met het programma fakecursor, kan je de instellingen "makkelijker" aanpassen.
Maar moet zeggen (na een avond proberen), dat ik nog niet echt te vreden ben over tomtom 6.
de buttons werken slecht. In het menu kan je gewoon met de 4 punt knop navigeren door het menu, maar als je keuze moet gaan maken (bijv. de com poorten van BT GPS, dan werkt omhoog en laag niet
tevens werkt het toetsenbord ook niet geweldig, aangezien hij niet als qwerty staat.
Dus als er mensen zijn die tomtom wel goed werkend hebben, kunnen die dan een kleine tutorial of zo plaatsen? (of een link naar een goede tutorial, over hoe de buttons in te stellen en zo).
pven wijzigde dit bericht 10-03-2008 14:31 (5%)
Reg. datum: 20 februari 2003
Alvast bedankt!
Een moderator wijzigde dit bericht 10-03-2008 14:29 (1%)
Reden: aanhef en groeten is niet nodig
www.tarrelweb.com --> zaufen en feesten
Ik heb het probleem dat TomTom de mappen niet zietquote:stimpyrulez schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:28:
[...]
Als je tomtom wil installeren moet je eerst effe een programmatje draaien.
[mbr]*knip* (er staan te veel twijfelachtige zaken in die URL)[/mbr] staan een paar programma's die je nodig hebt (SDA_app unlock).
Maar moet zeggen (na een avond proberen), dat ik nog niet echt te vreden ben over tomtom 6.
de buttons werken slecht. In het menu kan je gewoon met de 4 punt knop navigeren door het menu, maar als je keuze moet gaan maken (bijv. de com poorten van BT GPS, dan werkt omhoog en laag niet).
tevens werkt het toetsenbord ook niet geweldig, aangezien hij niet als qwerty staat.
Dus als er mensen zijn die tomtom wel goed werkend hebben, kunnen die dan een kleine tutorial of zo plaatsen? (of een link naar een goede tutorial, over hoe de buttons in te stellen en zo).
ergens gelezen dat je het anders in de map /my documents/ moet zetten.quote:genesisfm schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:59:
[...]
Ik heb het probleem dat TomTom de mappen niet zieterg wazig dus... Bedankt voor de info... mocht je nog meer tips hebben
Zou bij sommige werken.
Zou zeggen, even kijken bij xda forum en dan onder de "Vox" (als ik het mag zeggen
Reg. datum: 02 december 2005
FranticDJ wijzigde dit bericht 10-03-2008 22:23 (25%)
Nope geen last van, maar dat zou misschien kunnen komen omdat ik een andere Rom geinstalleerd heb.quote:FranticDJ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:23:
Hebben jullie dat ook dat, nadat je een gesprek opneemt, het een seconde of 2 duurt voor deze persoon die jou opbelt jou daadwerkelijk kan horen? Ik heb meestal al 1 a 2* hoi met franticdj gezegd voordat deze persoon mij hoort. Vrij irritant..
Weet niet welke jij erop hebt staan, maar anders is de nieuwste Rom proberen (1.34 dacht ik).
Van DVD de installatie files geinstalleerd op de SD kaart. Deze in de telefoon gestopt, en dan start automatisch zo'n proggie. Alleen geeft hij aan dat hij ...05.cab niet goed kon installeren (voor WM5 volgens mij). Er staan nog 2 cab files in de installatie dir (voor WM 2003), en die kan ik wel installeren, alleen geeft hij aan dat het niet voor de juiste WM is.
Als ik nu navigon wil starten (dus de WM2003), dan lijkt het erop dat hij wil starten, maar stopt er daarna mee.
Heeft iemand wel navigon kunnen installeren op zijn S710? En zo ja, met welke Rom dan? (ik gebruik de "New Guava Edition" (Dr. Gizmo) Rom, dus zou daar misschien aan kunnen liggen)
Maar werkt het wel met de "normale" Rom?
En hoe draait het verder op de S710?
stimpyrulez wijzigde dit bericht 11-03-2008 07:35 (5%)
Goeie, eens proberen zodra de htc site mn s/n slikt.. (krijg als maar foutmelding over een hoge load)quote:stimpyrulez schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 07:06:
[...]
Nope geen last van, maar dat zou misschien kunnen komen omdat ik een andere Rom geinstalleerd heb.
Weet niet welke jij erop hebt staan, maar anders is de nieuwste Rom proberen (1.34 dacht ik).
Reg. datum: 14 juli 2004
Tomtom 6 kan ik installeren, alleen werkt gewoon niet fijn.
Tomtom 5.2 zegt dat hij niet voor de juiste versie is
Ik moet toch gewoon de versie voor de PPC hebben? Deze werkte eerst goed op mijn MDA compact.
Zelfde geldt voor navigon, die kan ik niet installeren op de S710. Stop ik dezelfde files in de MDA compact, dan werkt het weer wel.
Weet iemand of ik iets over het hoofd zie?
Bij navigon kies ik voor install5.cab (die is neem ik aan voor windows mobile 5/6, moest namelijk voor mij MDA kiezen voor instal3SE.cab)
Tomtom 5, via DVD dan loopt hij vast. Install via SD kaart, geeft hij aan dat het niet voor dit apparaat is. Maar welke versie zou je dan wel moeten hebben, tis toch gewoon een pocket PC?
Reg. datum: 16 juni 2007
Je hebt de mobile versie nodig .quote:stimpyrulez schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:28:
Weet iemand misschien een oplossing?
Tomtom 6 kan ik installeren, alleen werkt gewoon niet fijn.
Tomtom 5.2 zegt dat hij niet voor de juiste versie is
Ik moet toch gewoon de versie voor de PPC hebben? Deze werkte eerst goed op mijn MDA compact.
Zelfde geldt voor navigon, die kan ik niet installeren op de S710. Stop ik dezelfde files in de MDA compact, dan werkt het weer wel.
Weet iemand of ik iets over het hoofd zie?
Bij navigon kies ik voor install5.cab (die is neem ik aan voor windows mobile 5/6, moest namelijk voor mij MDA kiezen voor instal3SE.cab)
Tomtom 5, via DVD dan loopt hij vast. Install via SD kaart, geeft hij aan dat het niet voor dit apparaat is. Maar welke versie zou je dan wel moeten hebben, tis toch gewoon een pocket PC?
Reg. datum: 30 december 2002
...heeft geleerd vandaag te doen wat morgen pas moet gebeuren
ja daar ben ik nu ook achter, eindelijk een versie gevonden die draait (had de hoop bijna opgegeven)quote:
tomtom 5.2. Deze werkt iig wel lekker.
Mijn ervaring met de HTC als MP3 speler :quote:Stancke schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:22:
Hoe zijn de toetsen van het toestel? Luid, zacht, hard?
Kan deze smartphone dienen als volwaardige MP3-speler? M'n huidige MP3-speler loopt op z'n laatste beentjes dus zou deze telefoon als 'redder' komen.
Dat er geen speciale multimedia knoppen zijn, vind ik niet zo erg maar toch een vraag erover:
Als ik er een paar muziek albums op zet, kan ik dan 1 specifiek album laten afspelen? Kan ik alle liedjes door elkaar laten afspelen ongeacht op welk album ze staan? Is er een Shuffle, Repeat functie aanwezig?
Is de Stand-by duur van 188u voldoende om intensief gebruik te maken van de smartphone?
Alvast bedankt
Ik gebruik zowel Mediaplayer als Audiobeheer van HTC zelf.
Het geluid is zonder de extra SRS WOWXT driver niet super.
Ik gebruik zowel de bijgeleverde stereo headset als een BT headset van Sony (DR-BT30Q). Die geeft overigens wel een redelijk geluid met goede bas.
Ik heb van de bijgeleverde headset de oortjes vervangen door die van een Sony fontopia set en dat leverde al een beter bas op.
Verder heb ik dus ook de SRS WOW driver geinstalleerd en dat levert bij gebruik van de bedrade headset duidelijk beter geluid. Voor een BT headset maakt dat geen verschil omdat het alleen het geluid van de interne versterker aanpast.
Volgens mij zijn de shuffle en repeat functies beschikbaar in beide players.
Ik luister meestal naar een heel album of een play-list
Bij gebruik van de bedrade headset is het batterijverbruik wel hoog. Reken op max. 2 uur luisteren.
Bij gebruik van een BT headset is het verbruik veel lager.
Ik heb er nu een 6 Gb SDHC kaart inzitten en daar heb ik ongeveer 30 cd's opstaan
Probeer het eens met Route 66 (N7). Wel de versie die bestemd is voor smartphones. Dan kun je gewoon het numerieke keypad gebruiken. He uitschuif keyboard werkt niet.quote:stimpyrulez schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:28:
[...]
Als je tomtom wil installeren moet je eerst effe een programmatje draaien.
[mbr]*knip* (er staan te veel twijfelachtige zaken in die URL)[/mbr] staan een paar programma's die je nodig hebt (SDA_app unlock).
de buttons werken slecht. In het menu kan je gewoon met de 4 punt knop navigeren door het menu, maar als je keuze moet gaan maken (bijv. de com poorten van BT GPS, dan werkt omhoog en laag niet).
Ik heb ook TomTom wekend gekregen maar die slaat nog wel eens op hol met de GPS locatie.
Maar heeft Route 66 wel een beetje nieuwe mappen? Had namelijk begrepen dat die al weer aardig oud waren.quote:OutofFocus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:45:
[...]
Probeer het eens met Route 66 (N7). Wel de versie die bestemd is voor smartphones. Dan kun je gewoon het numerieke keypad gebruiken. He uitschuif keyboard werkt niet.
Ik heb ook TomTom wekend gekregen maar die slaat nog wel eens op hol met de GPS locatie.
En begreep dat tomtom 5.2 wel met een aantal nieuwere mappen over weg kan. (weet niet zeker hoor).
Maar route 66 zou een goede optie kunnen zijn
Reg. datum: 07 januari 2007
Edit: hoor toch al verschil bij de headset
Mtyn wijzigde dit bericht 13-03-2008 20:55 (8%)
Zal wel hetzelfde zijn als op een S730
It takes one to know one...
Hoe installeer je dat?quote:Mtyn schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:20:
Zie de post van OutofFocus!Je kunt gratis SRS WOW XT downloaden voor WM6. Werkt geweldig, super goed geluid en alles is in te stellen. Even op googlen, dan vind je hem vanzelf
Het is een Zip-file met 5 bestanden erin. Maar heb die allemaal naar de S730 gekopierd en werkt niet.
ok bedankt!!quote:Mtyn schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:51:
De zip met 5 bestanden is de .cabDie moet je niet uitpakken maar op je telefoon plaatsen.
Het is inmiddels geinstalleerd!
Is dat hierboven niet voor de PocketPC? En dus niet voor de S710? Want als ik die installeer blijft mijn geluid wel bestaan, alleen zie ik niks in mijn menu over de driver(geen pictogram)
barzi wijzigde dit bericht 16-03-2008 17:17 (55%)
Reg. datum: 16 augustus 2007
misschien kunnen jullie me hier verder helpen? Ik probeer op de HTC S710 van mijn vriendin Office Mobile te installeren. Dit is de volledige versie, die ik ook op mijn HTC Touch heb staan. Maar het probleem is echter, dat haar HTC de hele tijd blijft aangeven dat de nieuwste versie van Office er al opstaat, terwijl alleen de viewer er half op staat (ze heeft geprobeerd die viewer van Office te verwijderen vanuit ActiveSync, maar hij blijft dit aangeven.) We hebben geprobeerd om een andere volledige versie te installeren, wat goed verliep, alle snelkoppelingen stonden erop, maar toen we Word wilden openen, gaf hij aan dat er een bestand miste
jups, ik heb nu tomtom 5.2 met kaarten met nummer 660.1223. Heb nu west europa en dat werkt perfect.quote:bellefontaine schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:16:
bestaan er nieuwe kaarten voor tomtom 5.2 of kan men de kaarten van navigator 6 gebruiken ?
zie dit linkje uit tomtom topic
Dat is inderdaad de versie voor de PocketPC en niet voor Smartphones.quote:barzi schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:10:
Ik heb het probleem dat als ik de driver installeer, ik helemaal geen geluid meer hoor..
Is dat hierboven niet voor de PocketPC? En dus niet voor de S710? Want als ik die installeer blijft mijn geluid wel bestaan, alleen zie ik niks in mijn menu over de driver(geen pictogram)
Bij deze de direct link voor de versie voor smartphones: Link
Het kan zijn dat het niet werkt nadat je het gelijkt hebt geïnstalleerd. De S710 opnieuw opstarten voldeed voor mij, maar het kan zijn dat je iets aan je register moet doen. Kijk daarvoor hier: Link
Bij mij is de hele bass eigenlijk weg en klinkt het alsof de treble vol open is gedraaid.
Persoonlijk hoor ik weinig verschil, qua bass ontbreekt er wel wat nu
Iemand die die SRS WOW gebruikt met de standaard headset en die zijn EQ settings even wil sharen?
Sypher wijzigde dit bericht 17-03-2008 14:33 (52%)
waar kan ik deze nog kopen ?quote:stimpyrulez schreef op maandag 17 maart 2008 @ 07:03:
[...]
jups, ik heb nu tomtom 5.2 met kaarten met nummer 660.1223. Heb nu west europa en dat werkt perfect.
zie dit linkje uit tomtom topic
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
?? zou niet weten, laat ik zo zeggen, ik had ze nog liggenquote:
Hoezo?quote:bellefontaine schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:41:
Hoeveel keer mag men de htc s710 resetten
onbeperkt neem ik aan!
Als je je batterij eraf haalt, dan reset hij ook al, dus dan zou je maar een bepaald aantal x je batterij mogen verwijderen?
Maar hoezo denk je dat er een maximum aan zit?
Bij mij heeft de SRS WOW geen effect op het geluid van de BT Headset. Ik denk dat het alleen werkt op de interne versterker en dus op de bedrade headset.quote:Mtyn schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:54:
Bedankt voor de goede tip OutofFocus, die SRS WOW werkt erg goed op de HTC. Klinkt zeker beter uit de speakertjes! Alleen op mijn BT headset lijkt het net of ik geen verschil hoor of ik hem aan of uit zet, misschien is het verschil daar te klein hoorbaar? Wat is (volgens jou) tevens de beste setting van de equalizer? Ik luister vele soorten muziek, dus twijfel.
Edit: hoor toch al verschil bij de headsetKlinkt écht goed!
Instellingen zijn je eigen voorkeur. Ik merk dat het ook afhangt van het soort muziek.
Gewoon proberen wat lekker klinkt.
Kaarten worden niet zo vaak ververst. Ik heb onlangs de 2008 kaart voor de BNL gevonden en die is van het tweede kwartaal 2007.quote:stimpyrulez schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:00:
[...]
Maar heeft Route 66 wel een beetje nieuwe mappen? Had namelijk begrepen dat die al weer aardig oud waren.
En begreep dat tomtom 5.2 wel met een aantal nieuwere mappen over weg kan. (weet niet zeker hoor).
Maar route 66 zou een goede optie kunnen zijn
Na het installeren moet je de telefoon opnieuw opstarten.quote:barzi schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:10:
Ik heb het probleem dat als ik de driver installeer, ik helemaal geen geluid meer hoor..
Daarna zie je een shortcut in je menu waarmee je de instellingen kan regelen.
Reg. datum: 10 augustus 2001
Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!
Neenquote:stimpyrulez schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 07:31:
[...]
Hoezo?
onbeperkt neem ik aan!
Als je je batterij eraf haalt, dan reset hij ook al, dus dan zou je maar een bepaald aantal x je batterij mogen verwijderen?
Maar hoezo denk je dat er een maximum aan zit?
wil hen om de 14 dagen resseten zo blijft zijn geheugen optimaal en doe dit met een program automat.
niet hard resetten maar gewoon resetten en dit word autom. gedaan met ctchudlerquote:Sypher schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:01:
Ga je hem elke 2 weken opnieuw installeren? Pff wat een gedoe elke keer
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Je hebt toch zo'n mooi tooltje erop zitten waarmee je al je draaiende programma's kan afsluiten, en dat doet toch dan ook genoeg?quote:bellefontaine schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:42:
[...]
Neen
wil hen om de 14 dagen resseten zo blijft zijn geheugen optimaal en doe dit met een program automat.
Neem aan dat dat makkelijker is dan dat je aan het bellen bent, en je tel. gaat ineens automatisch resetten!
programma is "application manager"
ja maar deze sluit alle programma's maar het geheugen blijft heel laag na +- 14 dagen en alles te sluiten nog +- 12 overquote:stimpyrulez schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:18:
[...]
Je hebt toch zo'n mooi tooltje erop zitten waarmee je al je draaiende programma's kan afsluiten, en dat doet toch dan ook genoeg?
Neem aan dat dat makkelijker is dan dat je aan het bellen bent, en je tel. gaat ineens automatisch resetten!
programma is "application manager"
heb jij oplossing?
aan en uit doen ja, zou kunnen.quote:bellefontaine schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:35:
[...]
ja maar deze sluit alle programma's maar het geheugen blijft heel laag na +- 14 dagen en alles te sluiten nog +- 12 over
heb jij oplossing?
Maar het geheugen wordt toch minder, omdat jij allemaal programma's start, en daarna "eigenlijk" niet afsluit.
Door dus alle "draaiende" programma's af te sluiten, maak je volgens mij je geheugen weer leeg.
En dan ligt het er natuurlijk nog aan hoeveel programma's je op je intern geheugen hebt geinstalleerd.
Heeft iemand hier een antwoord op?quote:miel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:24:
Stomme vraag maar kun je ook tekst kopieren en plakken met deze telefoon?
Ja: het antwoord is neequote:
Misschien met een freeware tooltje, maar out-of-the-box niet
Nou...quote:Muscrerior schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:25:
[...]
Ja: het antwoord is nee
Misschien met een freeware tooltje, maar out-of-the-box niet
ligt er aan wat hij precies bedoeld, je kan bijv. de naam van een map wel kopieren en zo.
Net effe gekeken, maar bij contacten / word krijg ik het ook niet voor elkaar.
Dus de vraag is, wat wil je kopieren / plakken? (in contacten, of via verkenner)
Nou gewoon uit een mail dingen kopieren en dan in een nieuwe mail plakken.....quote:stimpyrulez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:30:
[...]
Nou...
ligt er aan wat hij precies bedoeld, je kan bijv. de naam van een map wel kopieren en zo.
Net effe gekeken, maar bij contacten / word krijg ik het ook niet voor elkaar.
Dus de vraag is, wat wil je kopieren / plakken? (in contacten, of via verkenner)
ja ik gebruik het niet voor mailen, maar als het met Word al niet kan, dan geef ik je weinig kans. (wat ik opzich wel weer vreemd vind hoor)quote:miel schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:10:
[...]
Nou gewoon uit een mail dingen kopieren en dan in een nieuwe mail plakken.....
gaat om het toestel van een collega.... met mijn tytnII kan ik lang op het scherm drukken, dan krijg ik: kopieren/plakken te zien...quote:stimpyrulez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:58:
[...]
ja ik gebruik het niet voor mailen, maar als het met Word al niet kan, dan geef ik je weinig kans. (wat ik opzich wel weer vreemd vind hoor)
aangezien de S710 geen touchscreen heeft kan dat helaas niet....
Heb op mijn s710 geinstaleerdquote:stimpyrulez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 07:26:
[...]
aan en uit doen ja, zou kunnen.
Maar het geheugen wordt toch minder, omdat jij allemaal programma's start, en daarna "eigenlijk" niet afsluit.
Door dus alle "draaiende" programma's af te sluiten, maak je volgens mij je geheugen weer leeg.
En dan ligt het er natuurlijk nog aan hoeveel programma's je op je intern geheugen hebt geinstalleerd.
Facade
ct sheudler
is het dan beter dat ik deze op de sd kaart instaleer
Geen stomme vraag.quote:
Installeer SmartToolkit. Die heeft een kopieer/knip en plak functie.
En nog veel meer leuke functies zoals een taskmanager, plugin voor geheugen en batterij status etc.
Zie http://www.e-natives.com
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last