Hoofdcategorieën
Reg. datum: 18 februari 2007

ik heb er geen krassen op maar ik doe hem ook niet met sleutels in 1 zak ofzo maar schuurt wel vaak langs een knoopje op mn broek....

niet echt krasgevoelig... wel laat de mat zwarte lak laag in de hoeken een beetje los... valt er gewoon af

Reg. datum: 07 januari 2007

Hmm raar, het is ook wel van raar materiaal he. Zolang daaronder maar geen stalen cover zit ofzo die er dik doorschijnt vind ik het niet te erg. :P

Bedankt voor de tips, ga nu genieten van mijn telefoon :)

Reg. datum: 09 januari 2008

Hallo, ik ben nieuw hier.
Ik heb me enkele weken geleden een HTC S710 gekocht.
Prachtig toestelletje, met een prachtig design.(soms beetje aan de trage kant maar daar geef ik weinig om) Ik heb hem trouwens overclocked naar 240 met Omap.
Het enige dat me enorm stoort is dat de foto van de beller er zo klein op komt te staan. Is er ergens een app of tooltje waarmee ik dit kan aanpassen?

Reg. datum: 28 mei 2007

quote:
Ierlandfan schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:38:
Voor iedereen met een non-branded HTC S710/S730 telefoon en die op Vodafone live wil kijken:

Doe het volgende:

Sloop uit een ROM van je telefoon het bestand browser.dll
Hexedit dit (Het stukje na custombase overschrijven met allemaal 0'en behalve de % strings.
Kopieer naar je windows dir op je smartphone
(Zie ook hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=305008)
(Of stuur mail, dan stuur ik hem wel voor de S710)

Regedit het volgende:

HKLM\Security\Internet Explorer\User Agent
In:
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/10.0.010; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Settings voor Vodafone kun je vinden op de site
Zet wel IE op wap netwerk anders werkt het niet.

(Helaas kan je Messenger nog niet downloaden op deze manier)
Dus ik heb hier niks aan, aangezien het enige probleem voor mij is dat ik niet kan MSN-en. :(

Reg. datum: 18 mei 2004

Ik wil er toch even op terugkomen:
quote:
Bazz0847 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 02:09:
[...]
Ik stuit echter op een probleem; mensen die mij bellen hebben last van echo. Maw, ze horen (flarden van) zichzelf terug, ook op de niet-handsfree stand. Als ik het volume terugdraai wordt het minder, maar dan hoor ik 't zelf weer niet hard genoeg. Op mijn toestel staat firmware versie 1.22.172.3 van Vodafone.

Is dit een bekend probleem, en heeft iemand tips om het op te lossen? Het is vrij irritant aan de kant van de beller...
Heeft iemand een oplossing? :) Bellen met de headset lost 't niet op! :?

Bazz0847 wijzigde dit bericht 10-01-2008 11:12 (4%)

Reg. datum: 24 oktober 2005

Ik zou graag mijn HTC S710 overclocken, alleen overal staat dat je iets moet hebben van de website xda-developers.com. Maar die website werkt niet bij mij, is hij down of ligt dat aan mij?
En weet iemand misschien ook waar ik de dingen die ik nodig heb weg kan halen?
Zou het graag via deze (link) methode doen, alleen dan heb ik iets nodig van xda-developers..

Edit: xda-developers.com werkt weer :)

Tankiej wijzigde dit bericht 10-01-2008 17:02 (4%)

Reg. datum: 18 december 2007

Heeey lees ik dat nu goed??

is deze telefoon sneller te maken? Heeft iemand hier meer informatie over? Lijkt me namelijk toch dat hier wel wat addertjes of nadelen bij komen kijken....... maar wel heel erg cool dat het kan!!

alvast bedankt ! *O*

Reg. datum: 24 oktober 2005

Link

Ik heb dat gevolgd, en hij is wel wat sneller geworden :)
Een nadeel is natuurlijk dat je batterijduur minder word.

Tankiej wijzigde dit bericht 10-01-2008 20:43 (18%)

Ik heb even een vraag rond het HTC live homescreen van de S730 en de Touch.
Vind dat er een stuk beter uit zien dan degene die je op de S710 krijgt en wou die dus graag installeren. Nu zit ik wat te zoeken en overal zie ik dat je facade nodig hebt, en eentje waar dat niet bijstond kreeg ik niet geinstalleerd. Heeft iemand voor mij een makkelijk link of uitleg hoe ik dat s730 htc live homescreen op mijn S710 krijg? Bedankt alweer!

Reg. datum: 08 januari 2008

heej Mtyn,

Ik heb dat die homescreen die jij bedoeld! denk ik?? deze misschien?

=D

Ik heb deze ook erop en hij is erg goed! vooral dat weer is leuk om te hebben. je kan die stats gewoon updaten via wifi =] t enigste wat je moet doen is die file downloaden, uitpakken en die map in je root/application data/home zetten. dan installeer je die Gregory...nogwat.cab en die smartmonitor die erbij zit! en thats it. je gaat dan naar instellingen en dan homescreen en daar slecteer je die HTC live homescreen.

gr. Bart

Reg. datum: 01 oktober 2004

quote:
Mtyn schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:31:
Ik heb even een vraag rond het HTC live homescreen van de S730 en de Touch.
Vind dat er een stuk beter uit zien dan degene die je op de S710 krijgt en wou die dus graag installeren. Nu zit ik wat te zoeken en overal zie ik dat je facade nodig hebt, en eentje waar dat niet bijstond kreeg ik niet geinstalleerd. Heeft iemand voor mij een makkelijk link of uitleg hoe ik dat s730 htc live homescreen op mijn S710 krijg? Bedankt alweer!
Je hebt Facade niet per se nodig. Het is wel handig om een wat completere kalender weer te geven, maar er zijn ook versies van die homescreen die het zonder payware kunnen stellen, zoals deze.
Kijk wel even in de eerste post van het topic, in die zip vind je de LCD plugin en de Gregory HTC Home plugin, deze heb je namelijk per se nodig. De bestanden die je vindt via bovenstaande link hoef je dan alleen nog maar in je \Application Data\Home directory te zetten.

Reg. datum: 12 februari 2003

Ik heb de s710 nu een week in mij bezit en werkt op zich prima. Enige wat me stoort is het trage menu en dat ik programma's niet normaal kan afsluiten.

Ik heb echter nog wel een vraag.

Ik kan me goed aanmelden op mijn wireless netwerk maar me verbinding is toch erg traag hoe kan ik zien dat internet via wireless gaat en niet via gprs?

ik heb thuis een 48mb up en down verbinding maar ging gisteren wat downloaden maar leek meer op een 48k modempje.

weet iemand misschien waaraan dit ligt?

Reg. datum: 18 februari 2007

trage micro sd kaart erin misschien?

It's time to burn

toch geen wifi ingesteld als verbinding in IE? ik heb 20mb down hier en dat gaat als de brandweer.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Geweldig bedankt Bert en FraQ! Ga het gelijk proberen, en je hoort nog of het gelukt is ;)

Gr.

Edit: Werkt goed! Ziet er geweldig uit!
Nog wel vraagje, heb onbeperkt mobiel internet erbij genomen, dus eignelijk is het weer geen probleem. Maar hoe vaak update hij hem?

Bedankt he!

Mtyn wijzigde dit bericht 11-01-2008 21:40 (127%)

Reg. datum: 03 januari 2004

quote:
AequitasVeritas schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:52:
[...]

Dus ik heb hier niks aan, aangezien het enige probleem voor mij is dat ik niet kan MSN-en. :(
MSN-en via vodafone werkt weer! :)

vanpeltje

Reg. datum: 03 januari 2004

weet iemand hoe ik mijn S710- contacten kan beheren via mn pc?

vanpeltje

Als het goed is kun je na activesync dat in outlook beheren.

Reg. datum: 22 oktober 2003

is de ROM update (Dr. Gonzo New Guava) ook terug te draaien?
ik heb momenteel nogal last van wat vreemde automatische reboots (midden in de nacht, tijdens het bellen). ik twijfel of het iets hardware matigs is (zoiets als een los contactje), of dat wellicht deze ROM een oplossing is. Ik wil hem wel installeren, maar hoe draai is zoiets terug, kan dat met een harde reset?

Don't unlock doors which you are not prepared to walk through

Yarrr!!!
Reg. datum: 30 maart 2002

quote:
vanpeltje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:47:
weet iemand hoe ik mijn S710- contacten kan beheren via mn pc?
Lees de handleiding even door. :')

It takes one to know one...

Reg. datum: 11 februari 2000

Ik had begin deze week met mijn HTC Touch Cruise het probleem dat om onverklaarbare reden de batterij enorm snel leeg raakte (ong. een uurtje of vier...). Omdat ik er meer grip op wil hebben (of op z'n minst wil kunnen zien wat de batterij doet), heb ik een tooltje gemaakt. Het heet PowerGuard en op de PowerGuard website heb ik wat screens gepost en is de .cab installer te downloaden.

Misschien heb je er op een S710 ook wat aan :)
Ik heb de S710 sinds Augustus 2007 in bezit. werkt best goed, alleen ik heb nu het probleem dat de telefoon spontaan "123456" intypt. om de paar seconde komen daar getallen bij.

Heeft iemand een idee hoe ik hier vanaf kom

Afgelopen woensdag was ik dagje naar een beurs en had ik naast mijn toestel wat visitekaartjes in mijn broekzak. Ineens had ik iets los in mijn broekzak zitten oid, tref ik ongeveer het volgende aan:

http://www.dumpjeplaatje.nl/images/qgG30223.jpg

Is dit te fixen? Zijn er losse toetsenbordjes? Ik kan de toets er wel weer indrukken en dan is het wel bruikbaar maar geweldig is het niet...
Ik kan niet duidelijk ontdekken of en waar er iets afgebroken is, iemand die weet hoe die toets vast zit?

freakstar wijzigde dit bericht 13-01-2008 13:59 (11%)

Reg. datum: 12 februari 2003

quote:
Pretorian_ schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:12:
toch geen wifi ingesteld als verbinding in IE? ik heb 20mb down hier en dat gaat als de brandweer.
In IE staat die op automatisch detecteren en op internet. Is dit juist?

Reg. datum: 13 november 2006

@ freakstar; misschien dat de service manual je kan helpen:

http://rapidshare.com/fil..._SM_A01__GENERIC.pdf.html

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: