Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Pers zou persberichten toch eigenlijk al wel moeten hebben he :P

Ik zie trouwens dat ik eens moet opschieten met het vernieuwen van de topicstart :P De graphics zijn af, nu nog de nieuwe teksten even afkloppen :)

MueR wijzigde dit bericht 13-03-2008 17:44 (54%)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Acties: [view]

Door: LuNaTiC
Admin General Chat
olijke schavuit
Reg. datum: 19 februari 2000

quote:
MueR schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:02:
Pers zou persberichten toch eigenlijk al wel moeten hebben he :P
moeten die persberichten wel eerst intern worden vrijgegeven ;)

Maar goed, het is dus meer de aankondiging dat het dit najaar allemaal komt. En nog wat leuke goodies, maar dat zullen jullie dus morgen wel horen. :P
Brig. General

maareh zit er ook iets bij voor de lifetimers?

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Tuurlijk niet

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
JohnnyV76 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:01:
maareh zit er ook iets bij voor de lifetimers?
Jullie hebben toch al een lifetime abbo ! Dus goedkoper dan andere klanten, ofterwijl...wij willen goodies voor de mensen die niet het voordeel van een lifetime abbo hebben >:)

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Ehmm, de life-time en founders zijn hard genaaid aangezien je met die actie van laatst zelfs goedkoper kon spelen dan founders. :( Life-timers hebben ook niets bijzonders gekregen, wat erg jammer is.

Certified nutcase

Ach ja, ik ben een life-timer/founder...maar waarom zou ik zeuren...ik heb betaald...en geen omkijken meer daarnaar. Dat vind ik ook wel wat waard.

Je zou kunnen zeggen dat we hard genaaid zijn, maar als je een life-time abo hebt, ben je er dus al voorgoed vanaf om per maand te betalen...Komt vast wel goed dat we er iets voor terugkrijgen..alle tijd... ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Brig. General

Heb ook helemaal geen spijt van het lifetime abbo. Even een investering maar heerlijk dat je gewoon kan spelen zonder dat de teller loopt. Ook als je even niet speelt gaat er niks verloren.

Ik heb de retail versie via marktplaats gekocht. Was wel een goeie deal... retail + gamecard van 60 dagen voor 35 euro. Vervolgens de card verkocht voor 22,50 dus voor 12,50 de retail. Toen even bij de dixons gratis een founder kit gescoord en voor 150 euro de lifetime gekocht.

Reg. datum: 09 februari 2003

een creep vraagje

Hoe kan je best aan geld geraken als creep, wat kan je het beste killen of doen?

De meeste items die droppen zijn voor quests en kan je dus best niet verkopen maar waar haal je dan je geld vandaan?

Gisteren rang 4 warg gehaald en dus de mogelijkheid om alle skill damage om te vormen via een trait naar shadow damage. > is dit aan te raden ? ik denk van wel maar zijn er met ervaringen of dit echt de schade verhoogd op freeps / de moeite waard is?

Gornakh
Gilrain server

quote:
MOAW schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:52:
Ehmm, de life-time en founders zijn hard genaaid aangezien je met die actie van laatst zelfs goedkoper kon spelen dan founders. :( Life-timers hebben ook niets bijzonders gekregen, wat erg jammer is.
Is er dan een belofte gedaan dat er naast het financiele voordeel, er ook extra ingame features/goodies beschikbaar zouden zijn ? (Ik heb geen idee omdat ik er niet vanaf het begin bij ben geweest). Als dit wel is beloofd maar niet is gedaan, is dat zeker slecht!

quote:
Vortexmerc schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:56:
een creep vraagje
Hoe kan je best aan geld geraken als creep, wat kan je het beste killen of doen?
Mijn ervaring is of hobbits killen in HH, of de beren tussen TR en ID.
quote:
Vortexmerc schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:56:
Gisteren rang 4 warg gehaald en dus de mogelijkheid om alle skill damage om te vormen via een trait naar shadow damage. > is dit aan te raden ? ik denk van wel maar zijn er met ervaringen of dit echt de schade verhoogd op freeps / de moeite waard is?
Gelijk doen ! Alles is beter dan common damage.

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

@Vortxmerc: afaik heeft iedereen een (veel) lagere weerstand tegen Shadow Damage dan tegen Common damage, zelfs freeps met Rift armour (wat extra weerstand tegen shadow damage geeft) hebben dat zo.
Maw Shadow Damage ftw :)

Silver is idd lastig, npc's droppen een beetje, mobs droppen veel verkoopbare items, en je kan ook ED ingaan waar je ook veel extra drops krijgt (nouja 'krijgt' :P ). Wat een goede bron van inkomsten is zodra je niet veel dp meer nodig hebt is de troll-rocks, een stack levert iets van 100 silver op.

Hoe dan ook, mijn silver gaat er harder uit aan potions dan ik het kan grinden, dus je zal domweg wat tijd moeten reserveren voor suf grind-werk :'(

HH is een populaire plek om Hobbits te farmen, maar dat weten freeps ook dus kan je daar regelmatig creep killende freeps (vooral burglars) tegenkomen :|

Van de week Balrog 2.0 verslagen met met tank :Y)
Vziw ben ik de enige (of iig één van de héél weinige) in onze kin die twee toons met de 'Vanquisher of Thaurlach' titel heeft :D

Per saldo is Balrog 2.0 niet moeilijker dan 1.0 (imho ofc). Komende zondag-avond gaan we proberen om in één sessie de hele Rift af te werken, zal wel een stevige zit worden :P

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Brig. General

DD heeft Balrog 2.0 afgelopen week ook weer gedowned. Wat nu vervelend is is dat rond 12K de balrog in 1x de elf chick (zoals ze populair genoemd wordt) kan wipen en daarna 1 voor 1 de raid. Truuc is dus om net daarvoor een conjunction te triggeren zodat ie gestunned is en dan zoveel mogelijk DPS erop te gooien.

!Beginning
Reg. datum: 28 maart 2000

Het wordt dus toch Moria, levelcap verhoging naar 60 en 2 nieuwe classes!!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=94707

Turbine website: www.unlocktheminesofmoria.com

The End wijzigde dit bericht 14-03-2008 13:39 (8%)

It's me, Mario!

http://play.tm/story/16761

Inderdaad, echt awesome!

!Beginning

quote:
"The new add-on will see us entering new areas of Middle-Earth, specifically Moria and beyond this, Lorien. A third region was mooted but goes unnamed at present"!! :9~
It's me, Mario!

3e word Mirkwood, met Dol Guldur als high-lvl raid, watch my words ;)

Certified nutcase

Bring it on!!! :D

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

pfff lvlcpap naar 60... oeioeioei, ik moet eerst eens die 50 bereiken met mijn main :*
Goed nieuws dat zeker wel... maar het zal nog wel ffkes duren totdat de expansion uit komt

euh...ja

!Beginning

quote:
Rfce schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:16:
pfff lvlcpap naar 60... oeioeioei, ik moet eerst eens die 50 bereiken met mijn main :*
Goed nieuws dat zeker wel... maar het zal nog wel ffkes duren totdat de expansion uit komt
Ik geloof dat hij voor eind dit jaar gepland staat.
Certified nutcase

"Before the end of the year"...ja dus.. ;)

Ik heb er alvast enorm veel zin in...de game is nu al tof...maar er komt zoveel bij wat ook stoer is.. :D

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

^^ breek me de bek niet open, ik ben een casual player die tochwel stiekem vaak online is... ik speel meerdere chars en probeer die samen te lvlen, vandaar nog geen lvl50. Vandaar ook dat ik nog veel moet ontdekken.... tegen de tijd dat ik dat bereikt heb zal de Expansion uitkomen :P

euh...ja

Reg. datum: 09 februari 2003

staat er ergens iets over pvpm in die uitbreiding? gaan creeps instant lev 60 zijn of hoe werkt ettenmoors dan.

Iemand al iets over gelezen?

Certified nutcase

Dat soort details zijn nog niet vermeld nee, maar daar zullen ze vast over hebben nagedacht. Ik denk niet dat creeps instantly level 60 zullen zijn, maar we zullen het vanzelf gaan merken... :)

It's me, Mario!

quote:
dragonspirit schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:58:
Dat soort details zijn nog niet vermeld nee, maar daar zullen ze vast over hebben nagedacht. Ik denk niet dat creeps instantly level 60 zullen zijn, maar we zullen het vanzelf gaan merken... :)
Ga nou eens aan het werk >:)

Maar inderdaad, er zal nog veel info komen. Straks komt het vragenrondje, dan word er waarschijnlijk meer duidelijk. :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: