Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicmoeten die persberichten wel eerst intern worden vrijgegevenquote:MueR schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:02:
Pers zou persberichten toch eigenlijk al wel moeten hebben he
Maar goed, het is dus meer de aankondiging dat het dit najaar allemaal komt. En nog wat leuke goodies, maar dat zullen jullie dus morgen wel horen.
http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Reg. datum: 20 augustus 2007
Jullie hebben toch al een lifetime abbo ! Dus goedkoper dan andere klanten, ofterwijl...wij willen goodies voor de mensen die niet het voordeel van een lifetime abbo hebbenquote:JohnnyV76 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:01:
maareh zit er ook iets bij voor de lifetimers?
Je zou kunnen zeggen dat we hard genaaid zijn, maar als je een life-time abo hebt, ben je er dus al voorgoed vanaf om per maand te betalen...Komt vast wel goed dat we er iets voor terugkrijgen..alle tijd...
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Ik heb de retail versie via marktplaats gekocht. Was wel een goeie deal... retail + gamecard van 60 dagen voor 35 euro. Vervolgens de card verkocht voor 22,50 dus voor 12,50 de retail. Toen even bij de dixons gratis een founder kit gescoord en voor 150 euro de lifetime gekocht.
Reg. datum: 09 februari 2003
Hoe kan je best aan geld geraken als creep, wat kan je het beste killen of doen?
De meeste items die droppen zijn voor quests en kan je dus best niet verkopen maar waar haal je dan je geld vandaan?
Gisteren rang 4 warg gehaald en dus de mogelijkheid om alle skill damage om te vormen via een trait naar shadow damage. > is dit aan te raden ? ik denk van wel maar zijn er met ervaringen of dit echt de schade verhoogd op freeps / de moeite waard is?
Gornakh
Gilrain server
Is er dan een belofte gedaan dat er naast het financiele voordeel, er ook extra ingame features/goodies beschikbaar zouden zijn ? (Ik heb geen idee omdat ik er niet vanaf het begin bij ben geweest). Als dit wel is beloofd maar niet is gedaan, is dat zeker slecht!quote:MOAW schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:52:
Ehmm, de life-time en founders zijn hard genaaid aangezien je met die actie van laatst zelfs goedkoper kon spelen dan founders.Life-timers hebben ook niets bijzonders gekregen, wat erg jammer is.
Mijn ervaring is of hobbits killen in HH, of de beren tussen TR en ID.quote:Vortexmerc schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:56:
een creep vraagje
Hoe kan je best aan geld geraken als creep, wat kan je het beste killen of doen?
Gelijk doen ! Alles is beter dan common damage.quote:Vortexmerc schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:56:
Gisteren rang 4 warg gehaald en dus de mogelijkheid om alle skill damage om te vormen via een trait naar shadow damage. > is dit aan te raden ? ik denk van wel maar zijn er met ervaringen of dit echt de schade verhoogd op freeps / de moeite waard is?
Maw Shadow Damage ftw
Silver is idd lastig, npc's droppen een beetje, mobs droppen veel verkoopbare items, en je kan ook ED ingaan waar je ook veel extra drops krijgt (nouja 'krijgt'
Hoe dan ook, mijn silver gaat er harder uit aan potions dan ik het kan grinden, dus je zal domweg wat tijd moeten reserveren voor suf grind-werk
HH is een populaire plek om Hobbits te farmen, maar dat weten freeps ook dus kan je daar regelmatig creep killende freeps (vooral burglars) tegenkomen
Van de week Balrog 2.0 verslagen met met tank
Vziw ben ik de enige (of iig één van de héél weinige) in onze kin die twee toons met de 'Vanquisher of Thaurlach' titel heeft
Per saldo is Balrog 2.0 niet moeilijker dan 1.0 (imho ofc). Komende zondag-avond gaan we proberen om in één sessie de hele Rift af te werken, zal wel een stevige zit worden
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=94707
Turbine website: www.unlocktheminesofmoria.com
The End wijzigde dit bericht 14-03-2008 13:39 (8%)
"The new add-on will see us entering new areas of Middle-Earth, specifically Moria and beyond this, Lorien. A third region was mooted but goes unnamed at present"!!quote:
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Goed nieuws dat zeker wel... maar het zal nog wel ffkes duren totdat de expansion uit komt
euh...ja
Ik geloof dat hij voor eind dit jaar gepland staat.quote:Rfce schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:16:
pfff lvlcpap naar 60... oeioeioei, ik moet eerst eens die 50 bereiken met mijn main
Goed nieuws dat zeker wel... maar het zal nog wel ffkes duren totdat de expansion uit komt
Ik heb er alvast enorm veel zin in...de game is nu al tof...maar er komt zoveel bij wat ook stoer is..
euh...ja
Reg. datum: 09 februari 2003
Iemand al iets over gelezen?
Ga nou eens aan het werkquote:dragonspirit schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:58:
Dat soort details zijn nog niet vermeld nee, maar daar zullen ze vast over hebben nagedacht. Ik denk niet dat creeps instantly level 60 zullen zijn, maar we zullen het vanzelf gaan merken...
Maar inderdaad, er zal nog veel info komen. Straks komt het vragenrondje, dan word er waarschijnlijk meer duidelijk.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.