Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
!Beginning
Reg. datum: 28 maart 2000

Het lijkt erop dat het hele gebied Forochel al aanwezig is op de live servers. Iemand van de US forums heeft een aantal screenshots gepost van het gebied. (Helaasch weer verwijderd door een moderator voordat ik ze kon zien :( )
Reg. datum: 23 januari 2008

quote:
The End schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:39:
Het lijkt erop dat het hele gebied Forochel al aanwezig is op de live servers. Iemand van de US forums heeft een aantal screenshots gepost van het gebied. (Helaasch weer verwijderd door een moderator voordat ik ze kon zien :( )
Dat zou mooi zijn want dan duurt het updaten niet zo lang :P

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Het enigste wat ik heb gezien is het noorderlicht vanuit fornost hehe. :P

@The end, kan je eens de url van dat topic geven? :P ookal zijn ze plaatjes weg hehe.

MOAW wijzigde dit bericht 12-03-2008 11:38 (38%)

!Beginning

quote:
MOAW schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:22:
Het enigste wat ik heb gezien is het noorderlicht vanuit fornost hehe. :P

@The end, kan je eens de url van dat topic geven? :P ookal zijn ze plaatjes weg hehe.
In deze thread werd ik erop gewezen:
http://community.codemast...ead.php?p=3785986#3785986
In deze thread stonden de plaatjes:
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=125639&page=5
en deze:
http://guardiansofgondor.com/index.php?view=bk13preview

Helaas weg :'(

Ik geloof dat iemand via Everdim erin is gekomen.

The End wijzigde dit bericht 12-03-2008 11:44 (4%)

It's me, Mario!

Straks toch eens opzoek gaan of ik er ook in kan komen, ik weet waarschijnlijk al hoe.

Je kan "reloggen" naast een muur waardoor je in de muur logged, en daarna weer reloggen om aan de andere kant te komen. Dit werkt ook in ettenmoors hehe.

!Beginning

quote:
MOAW schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:52:
Straks toch eens opzoek gaan of ik er ook in kan komen, ik weet waarschijnlijk al hoe.

Je kan "reloggen" naast een muur waardoor je in de muur logged, en daarna weer reloggen om aan de andere kant te komen. Dit werkt ook in ettenmoors hehe.
Misschien is dat niet zo'n goed idee. :) Voor je het weet ben je geband.
It's me, Mario!

Tja, hopelijk duiken de screenshots nog eens op. :P

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

ik kon 1 screenshot vinden op het LOTRO forum, aangezien die nog niet is verwijdert, neem k aan dat hij mag blijven staan, enwel een map (ter grote van de North Downs heb ik begrepen):
http://lorimages.level3.turbine.com/admin_files/33/69/89/70/2196.jpg

Gisteren btw met mijn Hunter de quests gedaan richting "The Twisted Heart" in Evendim. Alles ging er goed, en uiteindelijk alles ook voltooit, gelukkig wist iedereen al hoe men de final quest moest voltooien. De aller eerste keer toen ik met mijn main deze quest ging doen, duurde het ff voordat ik (we) door hadden dat de roots gesloopt moesten worden alvorens de boom vurnable was. heart-rot is de gehele tijd niet te killen, maar goed. Nu met mijn Hunter wisten we dit allemaal wel en was de quest eigenlijk een "piece-of-chicken". Gedurende de quest dingde ik naar lvl40, om naar de 50 ;-)

euh...ja

!Beginning

Ja, dat is een officiele map uitgegeven door Turbine. Je kan overgens wel zoeken op Google naar plaatjes. :)
It's me, Mario!

http://i7.photobucket.com.../lemanruss53/c0d3e669.jpg

http://i7.photobucket.com.../lemanruss53/c0abd7d9.jpg

Hehe, staan op google. :)

MOAW wijzigde dit bericht 12-03-2008 14:38 (10%)

Acties: [view]

Door: Kees
Serveradmin / BOFH
Ben ook eens aan het kijken of lotro wat is, ben nu dus bezig met een trial account. Is er ook ergens een irc kanaal om met anderen erover te praten en noob vragen te stellen? :)

About me - The possibilities are only limited by the amount of root access you have.

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Nee, maar je bent welkom om me een keer een schop te geven ingame hoor. Rhyaehar/Melagil/Arakasi kan altijd vragen beantwoorden :P Of zorg dat je TS hebt, das nog makkelijker

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Door: Kees
Serveradmin / BOFH
hmjah, vragen beantwoorden is leuk, maar met een trial account mag je niet /tellen, tenzij diegene bij jou in de party of kinship zit :)
Anyway, ik ben 'aenae' op snowburn, geen idee of dat een goede server is of dat ik beter ergens kan rerollen.

About me - The possibilities are only limited by the amount of root access you have.

Bug? Feature!

Het gros zit op Laurelin dacht ik.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 29 augustus 2002

he ouwe huisgenoot, ik zit ook op snowbourn, brg genaamd Gentho :)

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Earth kin achtige namen op Forochel map zeg. Ziet er ook een beetje Evendim uit, wat geen minpunt is, want Evendim zag er best goed uit. Werd alleen moe van zwemmen van Tinnundir naar Blue lady, van Tyl ruinen naar Tinnundir, van Rantost naar Ost Forod. Num lock aan, en swappen naar een website..

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

It's me, Mario!

Tja, je zal iig niet door het water kunnen zwemmen, je kan wel aan de rand van de meer vissen. Overigens kan je overal vissen! Zelfs in Imlad Balchorth. :P

Maarja, ze hebben al aangegeven dat je niet meer veel hoeft te zwemmen, vandaar dat ze ook duidelijke wegen hebben aangelegd.

Bug? Feature!

Ben toch benieuwd hoeveel ogen de vissen uit IB gaan hebben hoor..

Certified nutcase

Stuk of 6.. ;)

Gisteren ook weer eens lekker zitten spelen met mijn net nieuw geinstalleerde Geforce 9600 GT 512 MB. Alles op Ultra High (stond het al) en nu nog geen lagere framerates gehad dan een slordige 50, hoogste wat ik haalde was 135, wat ik absoluut niet verkeerd vind op Ultra High. :D

Mijn champion is gisteren aardig tekeer gegaan in de North Downs, waar hij toch even 2 levels is gestegen..De nodige Orcs, Wargs en spinnen vielen voor zijn bijlencombinatie.. ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Door: LuNaTiC
Admin General Chat
olijke schavuit
Reg. datum: 19 februari 2000

pssst: morgen wordt Mines of Moria onthuld
Bug? Feature!

Nietes Lunatic, morgen gaan ze eindelijk iets aankondigen voor Founders en Lifetimers. Dat zou iig wel een keer tijd worden.

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
LuNaTiC schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:35:
pssst: morgen wordt Mines of Moria onthuld
Geen speculatie zonder bronvermelding! >:)

Admin General Chat
olijke schavuit

officieel persbericht goed genoeg? O-)
Bug? Feature!

Hmm, waarom heb ik dat nog niet? Klote Codemasters....

Admin General Chat
olijke schavuit

quote:
MueR schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:55:
Hmm, waarom heb ik dat nog niet? Klote Codemasters....
Omdat ie pas morgen vrij komt? :+

sorry heb al teveel gezegd. :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: