Reg. datum: 20 augustus 2007
[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 20 augustus 2007
Goedzo. Een captain is idd een fijne klasse met dps en heals. Daarbij is hij altijd welkom in FS.quote:MueR schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:40:
Zaterdagnacht een Captain begonnen. Leek me leuk om die een keer te spelen. Ik moet zeggen dat het een erg fijne class is. Lekker stevig, alleen vreet het power. Jammer genoeg ging ik op level 15 dood doordat een NPC die ik 5 sec daarvoor had doodgemaakt mij schijbaar nog kon neermeppen (geen bleeds etc), dus daar ging mn "Undying" titel.
Evengoed flink aan het stampen geweest op de levels. Hij zit nu op level 23Niet slecht voor 1 dagje.
Power is idd een groot probleem door je buffs, heals en dps. Zorg er in ieder geval voor dat je fate hoog komt te staan en wanneer die victory herald dude heb, summon hem een x keer achterelkaar. Je krijgt dan de trait: improved herald of Victory en die zorgt voor power én powerregen.
Captain is een vrij aparte klasse om goed in stats te levellen, het is een allrounder en daardoor zijn meer stats belangrijk zijn, aangezien will en fate belangrijk zijn, maar ook might voor je dps en vitality om langer op het veld te kunnen staan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben naar 46 gegaan met mn champ en ik heb een groot gedeelte van mn class quests al afgerond. Veel quests met de kin in Himbar gedaan. De mobs daar ( 49-52) waren een beetje te hoog voor me, maar met 5 man (burg, 2 chm, hnt, grd) lukt dat wel. Geen heal en geen rez en alle nieuwe himbar quests kunnen afronden.
Er zitten echt leuke collectible setjes armour en jewellery in Angmar nu. Ik heb zelfs een cloak met veel stats die eindelijk het gat tussen lvl 39-47 ( fine / exquisite radiant cloak) dichtte, wat deel uitmaakt van een kleding set.
Vandaag wat splintered warg claws vinden. of 48 pagina's AH...
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Kiezen hequote:Jorgasme schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:28:
Power is idd een groot probleem door je buffs, heals en dps. Zorg er in ieder geval voor dat je fate hoog komt te staan en wanneer die victory herald dude heb, summon hem een x keer achterelkaar. Je krijgt dan de trait: improved herald of Victory en die zorgt voor power én powerregen.
Captain is een vrij aparte klasse om goed in stats te levellen, het is een allrounder en daardoor zijn meer stats belangrijk zijn, aangezien will en fate belangrijk zijn, maar ook might voor je dps en vitality om langer op het veld te kunnen staan.
Coolquote:The End schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:13:
Het nieuwe gebied in Book13 wordt Forochel!
http://community.codemast...m/showthread.php?t=265794
Hmm daar ben ik het dus al helemaal niet mee eensquote:Hurtebise schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:35:
Mooi uitgewerkt dat housing systeem.
Dan in vergelijking met lotro, waar ik verplicht ben een bed in het midden?! van de slaapkamer te plaatsen, en dan ook nog in een verplichte hoek. Sorry maar met zo veel goede voorbeelden in andere games, had ik heel wat meer verwacht. Het enige waar ik mijn huis voor gebruik is de extra kisten/storage.
Tis jammer dat in de mmorpg wereld mensen iedere keer het wiel opnieuw proberen uit te vinden. Als ik nu een nieuw besturingssysteem zou willen introduceren, ga ik toch ook niet de techniek gebruiken van 10 jaar geleden
Elke stuk van de lotro wereld wat ontwikkeld wordt kost tijd. Als je veel meer met huizen kan, dan nu, dan hadden ze er veel meer tijd in moeten steken, wat betekent dat er veel minder tijd in andere dingen gestoken kan worden.quote:Tank-a-Holic schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:02:
Tis jammer dat in de mmorpg wereld mensen iedere keer het wiel opnieuw proberen uit te vinden. Als ik nu een nieuw besturingssysteem zou willen introduceren, ga ik toch ook niet de techniek gebruiken van 10 jaar geleden
Ik vind de huizen prima zoals ze nu zijn. Ik zou mijn huis alleen graag weer willen kunnen verkopen voor een groter huis b.v.
Misschien vindt je de huizen prima omdat je niets beter bent gewend. Ik vond de graphics van Donkey Kong ook geweldig (20 jaar geleden) ! Ik wil alleen maar zeggen dat het mmorpg genre blijkbaar een geval apart is. Waar de technieken bv in fps games zich steeds verder ontwikkelen lijkt het alsof bij een nieuwe mmorpg vele dingen weer opnieuw zijn uitgevonden.quote:The End schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:10:
Ik vind de huizen prima zoals ze nu zijn. Ik zou mijn huis alleen graag weer willen kunnen verkopen voor een groter huis b.v.
Zeg niet dat het zo is, maar het is wel hoe ik het ervaar.
Nee, ik vind ze prima, omdat ik liever heb dat ze ergens anders meer tijd in steken.quote:Tank-a-Holic schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:37:
Misschien vindt je de huizen prima omdat je niets beter bent gewend. Ik vond de graphics van Donkey Kong ook geweldig (20 jaar geleden) ! Ik wil alleen maar zeggen dat het mmorpg genre blijkbaar een geval apart is. Waar de technieken bv in fps games zich steeds verder ontwikkelen lijkt het alsof bij een nieuwe mmorpg vele dingen weer opnieuw zijn uitgevonden.
Zeg niet dat het zo is, maar het is wel hoe ik het ervaar.
Hoe kom je erbij dat FPS games zich steeds verder ontwikkelen? Een nieuwe grafische engine en het ophogen van het versie nummer is de enige ontwikkeling in FPS games hoor.
Het is echt niet zo dat ze bij een nieuw spel even de oude erbij pakken en gaan copy/pasten.
Reg. datum: 20 februari 2007
Toen maar een Loremaster geprobeerd en ik vond het gelijk veel leuker, ik heb nu de intro gedaan en ik neem aan dat ik dan nu in de 'echte' speelwereld gekomen ben.
Verder zijn sommige ambient geluiden vreselijk hard, zoals bijvoorbeeld het tokken van de kippen of het knetteren van het vuur. Terwijl ik al het geluid zacht heb gezet.... Iemand anders dit probleem ook?
Mijn Loremaster is Avilyn op Laurelin
Switch bij audio settings de optie eens van hardwarematig naar softwarematig en kijk of er verschil in is.quote:Ricarus schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:37:
Verder zijn sommige ambient geluiden vreselijk hard, zoals bijvoorbeeld het tokken van de kippen of het knetteren van het vuur. Terwijl ik al het geluid zacht heb gezet.... Iemand anders dit probleem ook?
euh...ja
Gisteravond heb ik ook met mijn Captain nog een leveltje er uit gepoept. Binnenkort moet ik toch ook maar eens verder gaan met mijn Loremaster, maar voorlopig vind ik de Captain nog veel te leuk.
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Nadeel van setjes armour en jewellery is dat leuke items die je verkrijgt niet vaak kan gebruiken, omdat je dan de gehele set ontkracht van bonus stats. Erg vervelend, dus zo n classquest item als een lichtblauwe necklace or wristband kan je niet gebruiken. Zelfs als je de stats met elkaar verrekend mis je toch stats.
Aangezien mn laatste char ook een LM is, krijg ik steeds meer zin om met een LM te spelen. Dat komt merendeel doordat champs vrij kwetsbare dps-ers zijn en leuk zijn in FS omdat je dan wel AoE kan gebruiken. Een LM lijkt mij veel interessanter door zn CC.
Daarbij twee Fortified Black ash bows gemaakt, waarbij de eerste heel triest op 77% miscritte. Ik heb een soort bijgeloof dat ik andere workbench wil gebruiken na een miscrit in Esteldin. Aangezien er daar nu 4 staan, loop ik weleens rondjes. De tweede en derde poging waren wel raak bij een workbench aan de overkant. Pure onzin natuurlijk, maar je moet wat in het digitale wereldje.
Zou er trouwens ooit een zesde slot komen voor een zesde char? Ik heb het nooit gespeeld, maar volgens mij had wow dit. Of ben ik nu de enige nerd met deze wens.
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Sorry hoor, maar het geluid is gewoon duidelijk vooruit gegaan. Op mijn game pc met XF-I kaartje klinkt het heerlijk. Ook op mijn laptop werkt alles super, ookal is dat maar een slecht onboard kaartje.quote:MueR schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:45:
Turbine heeft in boek 12 geprobeerd ondersteuning te geven voor geluidskaarten met XRAM, zoals de Creative XFi serie. Dit hebben ze alleen zo jammerlijk slecht gedaan, dat alle hardwarematig geluid kapot is. Hopelijk komt de patch daarvoor binnenkort.
Dus waarom mensen zoveel problemen hebben.. tja..
Gisteren 6 crits op rij gemist (met 20% tool), het was niet voor mezelf maar best wel l*llig voor degene voor wie ik bezig was. Ik doe altijd fellowship als ik iets craft voor een ander, dan kunnen ze zelf meeduimen
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Nou, mijn XFi Elite Pro heeft constant artifacts als ik hem op hardwarematig zet. Dus ergens gaat iets fout. Of dat nou in Turbine's implementatie zit, of in de zoveelste brakke driver van Creative (Vista + Creative =quote:MOAW schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:01:
[...]
Sorry hoor, maar het geluid is gewoon duidelijk vooruit gegaan. Op mijn game pc met XF-I kaartje klinkt het heerlijk. Ook op mijn laptop werkt alles super, ookal is dat maar een slecht onboard kaartje.
Dus waarom mensen zoveel problemen hebben.. tja..
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
LFF: Book 12 Chapter Bug
Angst is de moordenaar van het verstand
Reg. datum: 06 augustus 2002
Je moet op de goede server zitten. Wet niet welke het is.quote:Rexcore schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:45:
nog een klein vraagje.. De kinship van got. kunnen we daar gewoon bij of moeten we ook nog aan iets voldoen? Zo nee, dan zou ik daar dus wel bij willen (ingame nick: Rexcore en op dit moment lvl13 loremaster. (ja, ik weet het.. ik ben nog maar 3 dagen bezig.)
Ik vermoed laurelin
We vragen geen specifieke dingen, alleen voor de gezelligheid hebben we wel graag iedereen op teamspeak indien mogelijk, en op ons forum.
Ok, maar ik heb net me op de site geregistreerd, en gelezen dat ik iemand moest aanschieten. Kan dit bij jou? zo ja, join ik graag. oh ja, ik zit op de goeie serverquote:MueR schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:15:
Even duidelijk stellen: Annon Amarth is geen GoT kinshipOndertussen zijn er wel al een flink aantal GoTters bij aangesloten.
We vragen geen specifieke dingen, alleen voor de gezelligheid hebben we wel graag iedereen op teamspeak indien mogelijk, en op ons forum.
Angst is de moordenaar van het verstand
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.