Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Zo, net even een heerlijke run voor Helchgam gedaan, dit keer kreeg ik de slime. Kin-only groups rocken gewoon, zelfs met een lvl45 minstrel was het geen enkel probleem.

Dus nu ben ik, als lvl50 Loremaster met 5/6 Beast-Master, de eigenaar van mijn Lesser Giant Eagle, genaamd Ior.

Nu alleen nog de turtle en dan heb ik alle pets. Yay! :P

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Liquidfiree schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:13:
[...]

Haha, ja. Maar het is veel-TE-groot naar mijn mening.
Ik zoek meer een vaste groep. Ik ken nu enkele mensen, er is eigenlijk maar een iemand in de Kinship waarmee ik optrek. De rest ken ik niet eens. Dus als het me bevalt bij een kleinere guild. Waarmee zelf aan mee kan bouwen. Dan verlaat ik hem, (niemand die me mist :P)
Ik zit op de sanctuary op Laurelin. Je hebt daar net zoveel bemoeienis met de anderen als je zelf wilt. men is behulpzaam en niet arrogant. Heel stel met TS.

Reg. datum: 15 mei 2007

quote:
maartend schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:49:
[...]

Ze zeggen dat freeps for free people staat (en dan meervoud)
Ik was er al achter dat freeps voor free people staat. Maar ik ben nu wel heel erg benieuwd waar creep dan voor staat. :P

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Ltje schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 02:13:
[...]

Ik was er al achter dat freeps voor free people staat. Maar ik ben nu wel heel erg benieuwd waar creep dan voor staat. :P
men zegt "engerds", rechtstreexe vertaling. Ik persoonlijk vind het gewoon mooie wezens

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
Creep ~s
Vervelende, monsterachtige wezens in 5 mogelijke smaken. Deze wezens dienen Angmar en dienen daarom opgejaagd en gedood te worden.
Het meest "creepy" is de Stalker, welke vanuit het niets op je neer komt dalen, meestal gevolgd door een stuk of 5 gelijksoortige wezens. Dit betekent meestal een snelle dood. Wanneer men een Stalker alleen treft, is deze echter gemakkelijk te verslaan, mits de Stalker mans genoeg is om niet te "disappearen".

De Blackarrow is een Uruk met belachelijk grote boog, die verder weinig kan. Af en toe schiet dit wezen met vlammende pijltjes, die uiteraard beantwoord worden met gele pijltjes rond het lichaam van de Uruk. Jammer genoeg rennen ze dan altijd weg. Lafaards.

De Weaver is een lastig creatuur met de vervelende neiging je zojuist opgeruimde kamp te bevuilen met spinnenwebben, waardoor bewegen lastig kan blijken. Ook wil dit wezen nogal hard jongen, waardoor je plots een heel nest rondom je hebt staan. Uiteraard is een recentie editie van de Breeland Courier dan nooit te bekennen.

De Reaver is een Orc met relatief lage intelligentie. Snelheid is zijn voornaamste kracht. Het gebrek aan intelligentie wordt gecompenseerd door een nogal overdadig gebruik van zijn wapen. Doodgaan doet dit wezen wel erg fijn. Jammer genoeg is hij te stom dit te beseffen, waardoor ze nogal suicidaal telkens op je af komen rennen.

Als laatste tellen deze verachtelijke creaturen de Warleader. Deze Uruk kan nieuwe energie in andere creeps jagen, waarschijnlijk doordat deze zich zo snel mogelijk bij deze warleader vandaan willen. Ze stinken namelijk nogal uit hun smoelwerk. Een flinke schreeuw tegen een uitgetelde creep, en plots staat deze weer op, vrijwel direct gevolgd door wegrennen van deze warleader.

Tot zover dit schaamteloos gejatte artikel uit "Rhyaehar's Guide to Middle Earth"

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 17 februari 2008

quote:
maartend schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 01:07:
[...]

Ik zit op de sanctuary op Laurelin. Je hebt daar net zoveel bemoeienis met de anderen als je zelf wilt. men is behulpzaam en niet arrogant. Heel stel met TS.
Aye, sommige. Maar het is toch veelste-groot. Ik heb geen haat of niks tegen LVE hoor. Maar ik ga liever iets kleiner :)!

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

Ok ik zit nu op mijn werk.. Jaja met een headset op mensen helpen met Problemen met internet. Er zijn heel veel storingen in Nederland op dit moment :). Maarja heb nu even pauze... Ik zat toch eens na te denken wat ik zal ga doen vanavond als ik thuis ben. Ik denk dat ik eerst mijn Minstrel weer eens online ga gooien om geld te verdienen. Het farmen van leuke items staat ook wel op mijn lijstje.. Tevens de LvL 45 class quests... Grrrrrrrr. Heb nog maar 1 onderdeel... Moet er nog 3... Ik wil toch wel eens mijn karakter af hebben..

Ben ook maar een Burgelar begonnen.. Samen met twee anderen in onze Kin . We hebben tezamen al onze craft quest opgelost.. Zijn we toch weer een aardig wat levels mee opgeschoten.

Nou mijn pauze is voorbij.. Misschien zie ik jullie wel aan de andere kant van de lijn met internet problemen :)

Kleine update: nog 25k xp tot lvl 50! =D

Ik heb er echt zin in, ik schiet totaal niet op met lvlen, geniet lekker van het spel, maar het zal ergens toch wel fijn zijn als ik eindelijk mijn eerste lvl 50 character heb. Dan kan ik mijn traits wat gaan verbeteren enzo, dan krijg ik een nog betere minstrel. =)

Zo weer lekker verder questen, heb er zin in. =D

Where wind is Trouble

Wat zijn je stats met je lvl 49 minstrel
kwa morale en power (dus niet met je buffs aan)

Stronkie wijzigde dit bericht 01-03-2008 14:19 (37%)

Sorry, lees dit te laat, ben inmiddels level 50. :D

Na 6 maanden spelen eindelijk mijn eerste lvl 50, yay. :D

Wel gek om nergens meer xp voor te krijgen, maar ook wel relaxed dat je bent uitgelevelt. :)

Where wind is Trouble

Nou vertel.. Ik wil je b asic stats wel eens weten. Kan ik vergelijken hoeveel power and morale ik nog kan bij sprokkelen

http://xs225.xs.to/xs225/08096/screenshot00139402.jpg.xs.jpg

Te lui om te croppen :P

Reg. datum: 23 januari 2008

Helaas erg weinig kunnen spelen dit weekend, alleen de vrijdagavond. Wel weer vooruitgang geboekt door boek 3 chapter 4 af te ronden, samen met een flink aanta kill x aantal van y creatures quests in de North Downs. Vanavond maar eens aan de gang met mijn class quest voor de jeweller. Waarschijnlijk zal ik daarvoor weer half middle earth voor moeten doorkruisen.
Ben inmiddels wel de troste bezitter van een huis. Gekozen voor de meest handige locatie en niet voor mijn afkomst. Leef dus nu als elf samen met de little people in de berg. Vol trots mijn eerste trophy in de hoek gezet, samen met mijn eerste stoel en meteen een boom geplant in de tuin, krijgt zo'n rots woning toch wat huiselijks. Ga dus weer flink verder questen en kijken of ik dat huis een beetje gevuld kan krijgen en natuurlijk flink verder sparen voor mijn toekomstige paard. :)

It's me, Mario!

@Frenwe, je moet nog wel een beetje aan je stats werken, ik heb 357 fate en 396 will op thenor.

Gisteren op Nirin mijn Breastplate gehaald! Nu nog 4 stukken meet voor compleet Rift-Armor. :)

(ik raid met 2 chars dus duurt het even voor beide de hele set hebben hehe :P)

Hmm, jij hebt volledig blue gear, dat scheelt best veel. Heb ik geen geld voor zoals je kunt zien. ;)

En jij moet aan je traits werken. (A) :P

It's me, Mario!

Deeds zijn best saai, daarom skip ik die zoveel mogelijk tijdens het lvlen :P Maarja, ik heb voorgenomen per week 1 deed af te handelen, dan kom ik er wel.

Eerst maar eens mijn lvl20 Hobbit Burglar lvlen, genaamd Yikes. :)

Reg. datum: 17 februari 2008

quote:
MOAW schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:58:
Deeds zijn best saai, daarom skip ik die zoveel mogelijk tijdens het lvlen :P Maarja, ik heb voorgenomen per week 1 deed af te handelen, dan kom ik er wel.

Eerst maar eens mijn lvl20 Hobbit Burglar lvlen, genaamd Yikes. :)
Oh, ik vind sommige deeds wel leuk. Vooral de deeds waar ik in-combat moralegenerate verhoogd.

Trouwens als skill passief wordt, kun je dan in de toekomst een andere profession pakken en dan nog steeds die skill hebben?

It's me, Mario!

Snap die laatste zin niet helemaal? Skill en profession? dat zijn 2 totaal verschillende dingen? Of bedoel je de tracking skills? Nee, die verdwijnen als je niet de juiste prof hebt. ;)

Trouwens, zie nu pas hoeveel skills de minstrels wel niet hebben, zou daar gek van worden.

Daarom heb ik ook 5 bars in gebruik >:) alles op een hoopje word een zooitje.

En nogal vreemde resolutie: 1264px bij 790px, jij speelt zeker niet native? ;)

MOAW wijzigde dit bericht 03-03-2008 11:27 (41%)

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

Ik heb nog een paar deeds open staan (enkel niet geslotte traits) waaronder de aller-aller-ergste: Limrafn Slayer (Advanced)... :X

Is er iemand die hier een goede tactiek, oplossing of locatie voor heeft? Vorige week Circle of Despair gedaan met een full raid nadat we een wipe op de Balrog hadden gehad :P Dat was echt lachen! (de Circle run dan, de wipe wat minder)

!
Reg. datum: 05 november 2000

wat een frustrerend weekend zeg.
Ik heb een verse vista 64b ultimate geinstalleerd, laatste ATI drivers (x1900) en kan alles in extra high spelen. Maar helaas bleef die lotroclient crashen zonder ook maar een hint waarom.
uiteindelijk na forums gelezen te hebben en geen steek wijzer te worden, een email gestuurd naar de helpdesk en binnen 10 minuten een reply. of ik even mijn troubleshooting settings wil zetten naar 60fps en engine speed naar medium.. et voila... geen crashes meer.

toch vaag hoor, mijn specs zijn voldoende om WOW full blast te spelen en nu zoveel problemen met lotro.

enfin, ben nu lvl9 guardian en 't gaat lekker (1x dood door crash)

SnotelliaTroll Hunter | Tickletoe UD Warrior @ Draenor

It's me, Mario!

Om WoW full blast te spelen heb je weinig nodig hehe.

Thanks voor de tip tho, ik heb al 3 maanden lang crashes en ben ook achter enkele zaken gekomen hoe ze worden veroorzaakt. Maar dit moet ik toch eens proberen :)

Nu ook CCNA!

quote:
MOAW schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:19:

En nogal vreemde resolutie: 1264px bij 790px, jij speelt zeker niet native? ;)
Ik gok gewoon windowed ;)

Doe ik ook, maar wel bijna fullscreen. Voordeel daarvan is dat ik niet eerst alt+tab hoef te drukken als ik mn muis naar m'n andere scherm wil hebben.

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Er zijn meer mensen met een beest van pc en Vista en veel crashes / bsod meemaken. Maar de oplossing die Yokidrink meekrijgt heb ik nog niet gelezen. Ik zal het eens doorspelen binnen de kin.

Van het weekend naar 41,5 gegaan met de Champion. Toch merk ik dat de champ echt een klasse is waarbij de tegenstander gewoonweg eerder dood moet dan jij. nauwelijks tot geen heals en geen CC. Met de captain, hunter en minstrel had ik veel minder last van defeats.

Ornate black as hammers voor mn champion met mn hunter willen maken, maar beide niet kunnen critten. Ik crit de laatste tijd vrijwel niets trouwens.

Wat ik trouwens ook in de OCC lees zijn klachten over Book 12. Hebben jullie hier ervaringen mee?

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

!
Reg. datum: 05 november 2000

quote:
MOAW schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:23:
Om WoW full blast te spelen heb je weinig nodig hehe.

Thanks voor de tip tho, ik heb al 3 maanden lang crashes en ben ook achter enkele zaken gekomen hoe ze worden veroorzaakt. Maar dit moet ik toch eens proberen :)
ja en nee. tuurlijk is het relatief makkelijk om alles top te spelen maar de framerate die je overhoudt is bizar weinig als je niet de juiste spullen hebt. Maar inderdaad... lotro is veel gevoeliger en de textures zijn veel gedetailleerder. Ik moet zeggen dat het tot nog toe erg mooi is, ik loop me alleen een breuk van hot naar her hehe

@Jorgasme
even een copie van de mail die ik kreeg naar aanleiding van mijn vraag. fyi, ik had de eventlog voor de crash toegevoegd in de ticket.

Can you try the following...

1) Start the game and go to options
2) Click on Troubleshoot
3) Turn the Engine Speed down to medium
4) Move the Max frame rate slider bar down to 60 fps

Now try the game again and let us know of any improvement.
----------------------------------------------

Yokidrink wijzigde dit bericht 03-03-2008 13:11 (30%)
Reden: reply jorgasme

SnotelliaTroll Hunter | Tickletoe UD Warrior @ Draenor

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

quote:
Jorgasme schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:08:
Toch merk ik dat de champ echt een klasse is waarbij de tegenstander gewoonweg eerder dood moet dan jij. nauwelijks tot geen heals en geen CC. Met de captain, hunter en minstrel had ik veel minder last van defeats.
Champs gaan nu eenmaal snel dood, altijd en overal. Daarom is het zo belangrijk om een tank eerst wat aggro op te laten bouwen of om te zorgen dat je een healer achter je hebt staan.
Toen ik mijn champ levelde deed ik heel veel samen met Minstrel Ellendras zodat ikzelf ei'k nooit veel aandacht aan mijn moralebar hoefde te hebben :).

Afgelopen zaterdagnacht een warg-raid gedaan. 18 Wargs die op de loer lagen terwijl het gevecht tussen Grams en Lug op en neer ging, en steeds opnieuw sloegen we toe op freeps met teveel sterren, Loremasters, Minstrels of Burglars. Soms was het hit en run, maar vaker was het hit, hit, hit en dan pas run (of helemaal geen run als de freeps er huilend om hun buddies vandoor gingen :P )

Ik heb ergens een optie gezien om je fps zichtbaar te maken op het scherm maar wat ik ook doe en waar ik ook zoek ik krijg het niet zichtbaar :(
Iemand die weet welke functies ik daarvoor aan moet zetten?

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: