Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 mei 2004

ik heb lotro een keer trial gespeeld en toen kwam ik erachter dat dit spel net als guildwars in chapters speelt.

Is dit nog steeds het geval?

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
Ict-sale schreef op maandag 21 januari 2008 @ 07:36:
ik heb lotro een keer trial gespeeld en toen kwam ik erachter dat dit spel net als guildwars in chapters speelt.

Is dit nog steeds het geval?
Ik weet niet helemaal wat je daarmee bedoeld, maar ik denk dat je het hebt over de hoofdquestline. Naast alle honderden normale quest is er ook een hoofd-quest, die is onderverdeeld in boeken, die weer zijn onderverdeeld in hoofstukken.

Dit spel is echter totaal niet hetzelfde als guildwars, dus die vergelijking begrijp ik niet helemaal.

Zo, die ***** creeps waren het hele weekend weer lekker aanwezig in moors, de verhoudingen zijn de laatste weken, en misschien wel langer, niet normaal meer. Een gemiddelde van 1 freep tegen 5 creeps is eerder regel dan uitzondering.

Gisterenavond kwamen er eindelijk wat meer freeps online die , ook, wisten wat ze deden en konden we hard terugslaan, en payback is altijd fijn!

We hadden in eerste instantie een (bijna) full raid en om even in te komen zijn we richting ID gegaan, alles was rood en dan is ID het makkelijkst om te heroveren. Dit ging zonder problemen ! Hierna zijn we richting Lumber Camp gegaan in de hoop dat de creeps een poging gingen doen om ID terug te pakken. Dat was zo, en we hadden dus LC ook in onze handen! Nu was het tijd voor wat taktiek, 1 groep ging sneaky richting Lugzag, en de rest deed een neppoging om TR te veroveren, aangezien dit de keep is die het dichts bij onze basis ligt, gingen we ervanuit dat de creeps deze zwaar zouden verdedigen.

Dit was ook zo, en binnen notime waren er minstens 50 creeps hier aanwezig, wij ons teruggetrokken naar Lumber camp, en weer terug naar TR, creeps een beetje bezig houden, en ondertussen had groep 1 na 15 minuten Lug veroverd! Dat moet pijn hebben gedaan bij hun!

Hierna weer verzameld in LC, en in ooc een oproep gedaan voor iedereen om een poging voor TR te doen, want uiteraard gingen de creeps proberen hun keep (Lug) terug te pakken. Denk dat we met zo'n 40 freeps TR hebben ingenomen, heerlijk was dit allemaal !

Hierna hebben we ID nog even teruggepakt ( die was uiteraard weer heroverd ) en konden we hierna de verdediging weer op gaan bouwen. Al met al, een heerlijk avondje voor de freeps. Al is de kans groot dat alles nu of anders vanavond weer in handen is van creeps, ach ja. 8)

Reg. datum: 30 mei 2005

^^TAnk-A-Holic

Jammer dat he tzo is, een 50/50 is veel leuker. zelf nog nooit mp gedaan. als ik ooit 50 word dan kom ik samen met jou wel alles in de pan hakken.

Ondertussen druk bezig geweest in ered luin, shire en bree. Mn Guardian heeft alle deeds daar af (op de pie deed in the shire na, en die lvl45+ natuurlijk). gister nog even lvl23 gedinged en in full-crit armor alles aan het afslachten.

dat is wel leuk dat je daar rond loopt met 1000 armor, 1500morale op lvl23, 9/10 mensen die ik tegenkom whisperen me, en de andere 10% vraagt of ik mee wil in een fellowship.

Vandaag even lvl27 dingen en dan heb ik mijn volgende set met critted gear klaar liggen.

Reg. datum: 01 april 2007

Ik heb een vraagje. Ik heb al verscheidende dingen geprobeerd maar het probleem blijft komen. Als ik het opstart krijg ik een error : fatal execution engine error ( 0x7927e03e). Als ik dan op oke klik krijg ik de message : Application has genereated an exception that could not be handled. In het blauw staat erboven : TurbineIvoker.exe - Common Language Runtime Debugging Services. Ik heb probleem sinds ik de pc een systeemherstel heb laten doen. Ik heb gegoogled en het kwam meestal bij .net frameworks maar ik heb de nieuwste versie 2.0 en de 1.1 versie..en als ik die probeer te herinstalleren kan ik de 1.1 niet verwijderen. Als iemand er ervaring mee heeft of hetzelde probleem een keer heeft gehad. Bedankt alvast

Reg. datum: 30 mei 2005

quote:
Desperadoz schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:06:
Ik heb een vraagje. Ik heb al verscheidende dingen geprobeerd maar het probleem blijft komen. Als ik het opstart krijg ik een error : fatal execution engine error ( 0x7927e03e). Als ik dan op oke klik krijg ik de message : Application has genereated an exception that could not be handled. In het blauw staat erboven : TurbineIvoker.exe - Common Language Runtime Debugging Services. Ik heb probleem sinds ik de pc een systeemherstel heb laten doen. Ik heb gegoogled en het kwam meestal bij .net frameworks maar ik heb de nieuwste versie 2.0 en de 1.1 versie..en als ik die probeer te herinstalleren kan ik de 1.1 niet verwijderen. Als iemand er ervaring mee heeft of hetzelde probleem een keer heeft gehad. Bedankt alvast
heb je al op de turbine forums gekeken of daar een post gemaakt. daar zijn denk ik wat meer mensen met kennis over dit soort bugs.

Bedankt voor het meedenken. Ik heb even de map gekregen via een gedeelde map op msn van iemand uit Denemarken van zijn .net frameworks en alles werkt nu..behalve ik moet nog een gamecard kopen maar das bijzaak :p doe ik morgen wel. Op welke server zitten de meeste van jullie?

quote:
Desperadoz schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:52:
Bedankt voor het meedenken. Ik heb even de map gekregen via een gedeelde map op msn van iemand uit Denemarken van zijn .net frameworks en alles werkt nu..behalve ik moet nog een gamecard kopen maar das bijzaak :p doe ik morgen wel. Op welke server zitten de meeste van jullie?
Ik denk dat het meerendeel op de RP server zit, Laurelin.

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / T.net Powermod
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

mbt level/stats multiplier: Op Lorebook staat een fraai lijstje met de stats-verbetering per level. Dit logenstraft de stelling dat het beinvloedbaar is.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

^^jaja, maar als je 2 hunters maakt, een op server 1 en een op server2. Je koopt overal dezelfde passive traits/skills, en stelt voor de rest niets in zouden deze toch op lvl50 iedentiek moeten zijn... MueR geeft iets anders aan ;)

euh...ja

Wat is een goede class om mee te beginnen ? Ik hou ervan om wel een beetje DPS te doen, maar ook niet al te snel leven te verliezen, dus een beetje armor is een must. Persoonlijk dacht ik aan een hunter, is dat wat?

Certified nutcase

Afgelopen weekend met mijn LoreMaster eindelijk level 35 geworden (met dank aan Evendim) daarna als de wiedeweerga naar de Bree-Lands en mijn paardje verzilverd. Toen helemaal naar Aragorn in Rivendell (want swift travellen ging nog niet, dan maar per paard) en daarna weer verder in Evendim waar ik een bounty moet zien in te lossen..dat ging me gisteren niet goed af...er waren veel te veel goblins om mee te stoeien en met zn allen waren die sterker dan ik met mijn lynxje... Na drie keer vrij kort achter elkaar het loodje te hebben gelegd was ik het eventjes zat...en ben ik maar weer even gestopt...volgende keer beter...eerst maar eens een andere strategie bedenken.. :p

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

quote:
Desperadoz schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:29:
Wat is een goede class om mee te beginnen ? Ik hou ervan om wel een beetje DPS te doen, maar ook niet al te snel leven te verliezen, dus een beetje armor is een must. Persoonlijk dacht ik aan een hunter, is dat wat?
Champion = dps+heavy armor
Hunter = ranged dps + medium armor.

Maak je keuze :)

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

@Desperadoz:
Stuur vanavond Rhyaehar maar even een IM (als je uit de startinstance bent), dan help ik je een beetje door de eerste paar levels heen. Kan ik meteen wat armor voor je maken.

@Dragonspirit:
De solo marker bij die quests klopt niet. De meeste van die quests hebben een dusdanig hoog aantal adds dat het bijna niet solo te doen is.

Overigens is The Lord of the Rings Online genomineerd voor GoT Game of the Year 2007, stemmen dus!

MueR wijzigde dit bericht 21-01-2008 16:44 (50%)

Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Bug? Feature!

quote:
botoo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:41:
mbt level/stats multiplier: Op Lorebook staat een fraai lijstje met de stats-verbetering per level. Dit logenstraft de stelling dat het beinvloedbaar is.
Dan zal mn karakter op Snowbourn wel stuk zijn geweest ofzo. Daar heb ik op level 50 een base agility van 98. Maargoed, dat karakter is toch verloren.

Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 19 augustus 2001

Zo ben nu al 16 dagen aan het wachten op me character transfer, zonder enige nieuwe informatie.
Ondertussen wel minstril naar 20, loremaster naar 20 hunter naar 25 en guardian naar 10 geleveld, moet iets doen tijdens het wachten :P
Ga toch maar weer eens richting codemasters schoppen over me transfer.

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
MueR schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:35:
@Desperadoz:
Stuur vanavond Rhyaehar maar even een IM (als je uit de startinstance bent), dan help ik je een beetje door de eerste paar levels heen. Kan ik meteen wat armor voor je maken.
Hmmm... heb je toevallig B4C5 - B5C8 zitten doen gisteravond met Rhyaehar?

Zo ja, it's a small world afterall en dan herkende ik je niet van een Fornost raid ;)

Certified nutcase

Vanmorgen vroeg (kon niet slapen doordat ik door verkoudheid geen lucht kreeg) nog even level 36 gedinged met mijn Lore-Master. De quest reeks met de riddels op dat ijland ten westen van Tinnudir helemaal doorlopen en daarna ook nog twee quests die me op die crossroads en Ost Forod naar stone markers lieten zoeken gedaan en bij de laatste daarvan was het ... ding! Nu kijken of ik nu wel weer nieuwe skills mag leren, bij level 35 kreeg ik niks nieuws helaas.. :(

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Heeft iemand trouwens nog de Valour deed in Sarnur nodig? (snow-trolls) Zo ja, dan kunnen misschien een keer samenkomen om deze van het lijstje te halen. :*)

[edit]
Server : Laurelin.
Naam : Marscha (50 guard, GM metalsmith, GM tailor ) Defender of Pie's !

Tank-a-Holic wijzigde dit bericht 22-01-2008 10:54 (25%)

Reg. datum: 06 augustus 2002

Zou het iets zijn om in de TS de GoTters neer te zetten en op welke server ze spelen.

Zo ja, dan start ik;

Erawen ; Laurelin ; Elf Hunter

Certified nutcase

Uhh..ok:

Tinybig ; Evernight ; Dwarf Minstrel
Gindilf ; Evernight ; Human Lore-Master
Gloorfindel ; Evernight ; Elf Champion
Irelina ; Evernight ; Human Huntress
Kalimond ; Evernight ; Hobbit Burglar

Taniquetil ; Laurelin ; Burglar (human of elf..weet ik niet meer zeker, dacht Human)
Naam vergeten (waarom ik ook zulke lastige namen verzonnen heb? :P) ; Laurelin ; Human Captain (MueR weet de naam vast nog wel :P)

Reg. datum: 06 augustus 2002

Oja, logisch natuurlijk dat mensen het niet erg vinden om op de friends-list te worden gezet.
Kunnen we elkaar helpen.

Bug? Feature!

quote:
TAA schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 07:34:
[...]

Hmmm... heb je toevallig B4C5 - B5C8 zitten doen gisteravond met Rhyaehar?

Zo ja, it's a small world afterall en dan herkende ik je niet van een Fornost raid ;)
Niet met hem, maar lol, das wel toevallig.

Welke van die prutsers was jij dan?

MueR wijzigde dit bericht 22-01-2008 10:57 (12%)

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
MueR schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:29:
[...]

Niet met hem, maar lol, das wel toevallig.

Welke van die prutsers was jij dan?
Grimdoin; de 45GDN... Maar ben wel benieuwd naar je commentaar op de "prutsers" en of we inderdaad samen gespeeld hebben... Als je vind dat ik een prutser ben mag je dat best onderbouwen hier; kan ik wel hebben hoor :P

De conjunctions waren wel een ramp ja... gewoon tot 10x toe R ipv Y da's te triest voor woorden. Maar na de eerste keer zat ik iig goed met G :D

Bug? Feature!

Ah, gezellig :) Was het na gisteravond niet 46 trouwens?
Sorry voor de repair bill :+, die dread bij skorgrim was de reden van de wipe tbh. Er was te veel chaos. Als er 3 elites aan kwamen, met 2 normals, begon iedereen als een gek achter de normals aan te rennen, al betekende het dat ze helemaal naar mij toe kwamen. Die elites zijn in zo'n geval veel belangrijker om daar iedereen op te hebben. Laat 2 van die idiote dwergen maar aan mij over, die missen toch meer dan de helft van hun aanvallen.

Gisteravond ging in ieder geval redelijk goed.Level 48 geworden, book 4 chapter 5 t/m bk5 chapter 7 afgerond, rank 1 (en halverwege rank 2) gehaald in de moors, met een kleine 15 killing blows. Niet slecht in een kwartier (het moors gedeelte dan)

MueR wijzigde dit bericht 22-01-2008 12:49 (19%)

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
TAA schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:06:
[...]
De conjunctions waren wel een ramp ja... gewoon tot 10x toe R ipv Y da's te triest voor woorden. Maar na de eerste keer zat ik iig goed met G :D
Ochjah ik kom nog wel andere combis tegen:
RRGRBY of RYYBGGB of BRGBBY, de vreemdste combi's. Kortom gewoon klikken want ach wat moet ik ermee. Niet iedereen doet hier serieus iets mee, ook al geef je het aan. bijv: Elite Mob is bijna af (kortom 6xR is voldoende om hem in 1x neer te krijgen). Wat doet men combies van G en B want we zijn tochwel laag in moral en power 8)7

Gisteren werd btw mijn Hunter lvl30, direct de hunterquest gedaan wat me een mooie Boog opleverde. De crossbow had ook mooie stats, maar ik vind dat meer iets voor een Orc, toch niet voor een Elf Hunter... gebruiken de hunters hier crossbows??

euh...ja

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: