Nee.quote:
MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :
GoT Index » Windows Clients » [XP] Service Pack 3 (discussie)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
[Nieuw Topic]Nee.quote:VeldKoe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:46:
Vraagt SP3 meer van je harde schijf? In mn pa en ma's pc helaas nog een 5400rpm schijfje en vraag me af of SP3 meer aan het zoeken zal zijn/meer vraagt van je HD. De rest zal het wel trekken maar die HD misschien niet
MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :
OK. Ben nu iets verder. De installatie van SP3 is behoorlijk kritisch (kritischer iig dan SP2) Na het uitschakelen van virtuele CD/DVD-drives & disablen van McAfee security center liep de installatie wel door tot.... na de installatie bleef deze weer hangen in de post-versie van "Processen uitvoeren na de installatie" Grrrr..quote:hader schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:51:
Gisteren zowel de ISO als de normale offline SP3 pack opgehaald, en gestart. Helaas; beiden blijven in de fase "Hoeveelheid schijfruimte controleren" (genoeg vrij) hangen in het gedeelte "Processen uitvoeren voordat de installatie wordt uitgevoerd" CPU & I/O usage blijft 0% (Doet niets) Valt op dat in dit gedeelte nv4prep.exe gestart wordt, maar deze doet niets. (Geen vooruitgang na een 1/2 uur) XP is trouwens legaal. Googlen & bij MS wordt ik niks wijzer.![]()
Iemand soortgelijke ervaringen?
Raven wijzigde dit bericht 09-05-2008 18:32 (27%)
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
We zijn er weer, en?... succesquote:hader schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:48:
[...]
OK. Ben nu iets verder. De installatie van SP3 is behoorlijk kritisch (kritischer iig dan SP2) Na het uitschakelen van virtuele CD/DVD-drives & disablen van McAfee security center liep de installatie wel door tot.... na de installatie bleef deze weer hangen in de post-versie van "Processen uitvoeren na de installatie" Grrrr..Hierna volgt een lang herstel naar de "before" situatie.
Het volgende ga ik nu proberen;
- Alle startups van programma's documenteren & uitschakelen.
- Alle services (McAfee start gewoon weer op nadat je alles gekilled hebt) die niet noodzakelijk (non-MS) zijn documenteren & op Automatisch->Manual zetten.
- Reboot & install SP3.....
Blijkbaar heeft SP3 oorlog met bepaalde programma's/pakketen (blijkt uit de ervaringen hier: meeste gaan goed.) Kan net zo goed SP3 installeren in safe-mode.....![]()
Ik baal alleen dat nergens een logfile aanwezig is die wat licht op de zaak zou kunnen werpen, nu is het trial&error. Slechte zaak! Ben dat niet gewend van MS.....
Per 1 augustus moet ik weg uit mijn huis in Amsterdam. Weet jij misschien (tijdelijke) woonruimte te huur tot ongeveer 800 euro per maand in de buurt? Mail me dan, held!
Windows Server 2008
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » [XP] Service Pack 3 (discussie)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus