You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
[XP] Service Pack 3 (discussie)
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
Nieuw Topichmms de sp3 vanaf msdn gedownload, foutje nog in de FAQ.HTM, daar spreken ze nog over SP2 
http://forums.microsoft.c...tID=3267850&SiteID=17
Er was nogal onduidelijkheid of 5512 wel de echte final zou zijn, nu er gewacht wordt met uitbrengen. Jahoor, 5512 is de echte. Iemand opgevallen dat de usb poort ook sneller is geworden?
Helaas is vandaag de sp3 nog niet op de ms-site verschenen, maarja wij hebben hem allang.
Er was nogal onduidelijkheid of 5512 wel de echte final zou zijn, nu er gewacht wordt met uitbrengen. Jahoor, 5512 is de echte. Iemand opgevallen dat de usb poort ook sneller is geworden?
Helaas is vandaag de sp3 nog niet op de ms-site verschenen, maarja wij hebben hem allang.
Reg. datum: 18 augustus 2006
Reg. datum: 18 augustus 2006
Op MSDN is inmiddels een XP-SP3 image verschenen (sinds een paar dagen)
(DAT is dus geen geslipstreamde versie)....................
Dat is geen geslipstreamde versie? Waarom niet?
Nederlands of Engels?quote:rvanleeuw. schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:23:
Op MSDN is inmiddels een XP-SP3 image verschenen (sinds een paar dagen)
There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.
Tot nu toe alleen Engels.
Van de standalone sp3, voor de duidelijkheid, is er NL en En. Van de geslipstreamde is de En al 10 dagen beschikbaar.
Reg. datum: 30 juli 2005
Iemand die misschien kan helpen met slipstreamen?
Ik heb zowel op een XP als Vista machine geprobeerd om SP3 in mijn XP cd te slipstreamen, maar telkens zegt hij na het slipstreamen, ( als ik een verse install wil maken ) dat hij een x aantal bestanden mist..
Ik heb het geprobeerd met nLite ( onder vista en xp ) en een handmatige code via uitvoeren in vista.
Ik heb zowel op een XP als Vista machine geprobeerd om SP3 in mijn XP cd te slipstreamen, maar telkens zegt hij na het slipstreamen, ( als ik een verse install wil maken ) dat hij een x aantal bestanden mist..
Ik heb het geprobeerd met nLite ( onder vista en xp ) en een handmatige code via uitvoeren in vista.
Wat gebruik je als bron? Windows XP Gold (SP0 dus)?
een XP SP2 cd ( corporate edition geloof ik )quote:posttoast schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:27:
Wat gebruik je als bron? Windows XP Gold (SP0 dus)?
Welke bestanden zegt hij dat je mist? Slipstream je alleen SP3 of ook nog andere updates?
Zal even kijken, het verschilt per slipstream eigenlijk...quote:posttoast schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:33:
Welke bestanden zegt hij dat je mist? Slipstream je alleen SP3 of ook nog andere updates?
Ik heb er nu SP3 ingegooid, IE7, en WMP11, zal nu even me laptop aanzetten en kijken wat hij mist
edit: op 39% mist ie wowexec.exe
J.Thermaltaker wijzigde dit bericht 05-05-2008 21:41 (32%)
Ik denk het al te weten:napclientprov.mof en napclientschema.mof. Dit komt omdat je bij het slipstreamen van IE7 en WMP11 de digital signatures sloopt. Een oplossing vind je op het forum van RyanVM in de Windows XP SP3 RTM - FAQ die ik niet geheel toevallig in elkaar gezet hebquote:J.Thermaltaker schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:36:
[...]
Zal even kijken, het verschilt per slipstream eigenlijk...
Ik heb er nu SP3 ingegooid, IE7, en WMP11, zal nu even me laptop aanzetten en kijken wat hij mist
Edit: hmmm, niet dus. Maarre: wowexec, is dat geen bestand van de 64bits versie van Windows XP? Ben je niet per ongeluk daarmee bezig? Oh, wowexec bestaat ook onder de x86 versie. Hmm, dan heb ik even geen idee hoe en wat. Iemand anders misschien?
posttoast wijzigde dit bericht 05-05-2008 21:45 (16%)
is echt een 32 bit windows XP:) heb geen 64 bit van xp op cd liggen..quote:posttoast schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:42:
[...]
Ik denk het al te weten:napclientprov.mof en napclientschema.mof. Dit komt omdat je bij het slipstreamen van IE7 en WMP11 de digital signatures sloopt. Een oplossing vind je op het forum van RyanVM in de Windows XP SP3 RTM - FAQ die ik niet geheel toevallig in elkaar gezet heb
Edit: hmmm, niet dus. Maarre: wowexec, is dat geen bestand van de 64bits versie van Windows XP? Ben je niet per ongeluk daarmee bezig? Oh, wowexec bestaat ook onder de x86 versie. Hmm, dan heb ik even geen idee hoe en wat. Iemand anders misschien?
dus je raad aan alleen sp3 te integraten?
[edit] zit nu veder in de setup, en hij mist nog een paar bestanden.. echt heel vreemd
heb je nog een tip hoe ik dat het beste kan doen in Vista ultimate sp1?
J.Thermaltaker wijzigde dit bericht 05-05-2008 21:48 (4%)
Als je inderdaad een corporate versie hebt, sowieso niet onder Vista. Zie ook dit artikel op Neowin: Don't slipstream XP SP3 on Windows Vista!.quote:J.Thermaltaker schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:46:
[...]
is echt een 32 bit windows XP:) heb geen 64 bit van xp op cd liggen..
dus je raad aan alleen sp3 te integraten?
heb je nog een tip hoe ik dat het beste kan doen in Vista ultimate sp1?
de laatste slipstream, die ik nu install is onder XP gemaakt..quote:posttoast schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:50:
[...]
Als je inderdaad een corporate versie hebt, sowieso niet onder Vista. Zie ook dit artikel op Neowin: Don't slipstream XP SP3 on Windows Vista!.
Ik denk dat ik het beste maar even op iemand kan wachten die hem slipstreamt en deelt op het net..
Heb je alleen Vista tot je beschikking, neem dan een virtuele machine, installeer daar XP in (updates boeien niet, zolang je maar .net installeerd) en gebruik nLite om SP3 erin te slipstreamen. Duurt even wat langer dan normaal, maar dan gaat het iig goed.
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
Ja, dat werkt namelijk sowieso.
install wel ff snel op em laptop XP SP2, en ga vanuit daar slipstreamen... kijken wat die dan doet
PS: Corporate edition bestaat niet.
Je hebt een XP Pro met een VLK SKU.
Je hebt een XP Pro met een VLK SKU.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
XP met sp3 erin geslipstreamed nu zonder iets erbij..
Setup files kan ie allemaal kopieeren nu, whoei
alleen nu een ander probleem, na een herstart krijg je de mooie blauwe interface met een tijdbalk hoe lang het nog duurt.
Nu komt ie dan gelijk met " Onherstelbare fout" Een van de onderdelen die Windows nodig heeft om door te kunnen gaan met de installatie kan niet worden geinstalleerd.
Setup files kan ie allemaal kopieeren nu, whoei
alleen nu een ander probleem, na een herstart krijg je de mooie blauwe interface met een tijdbalk hoe lang het nog duurt.
Nu komt ie dan gelijk met " Onherstelbare fout" Een van de onderdelen die Windows nodig heeft om door te kunnen gaan met de installatie kan niet worden geinstalleerd.
Hm, ik heb met Autostreamer en een VLK XP SP1 schijf een cd geslipstreamed die gewoon goed werkt.
Misschien werkt dit bij jou ook?
werkt dat ook onder vista, of weer persee onder XP slipstreamenquote:Richub schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:17:
Hm, ik heb met Autostreamer en een VLK XP SP1 schijf een cd geslipstreamed die gewoon goed werkt.
[edit] werk nu onder Vista, als ik met Autostreamer naar SP3 wijs, geeft ie aan dat hij hem niet kent..
edit edit: oke? met een standaard NON SP van XP CD lukt het wel.. Autostreamer is nu bezig om er SP3 in te knallen, zijn er nog tips hoe je gelijk IE7 en WMP11 erbij krijgt? Zonder errors te krijgen
J.Thermaltaker wijzigde dit bericht 06-05-2008 09:21 (29%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
Dit topic is gesloten.